Spring naar bijdragen

Goede prijs of niet?


Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ãk ben zelf op zoek naar een pc waar ik de komende 2-3 jaar redelijk mee kan gamen, maar mijn budget kan dat niet aan, dus heb ik op marktplaats voor 500 euro het volgende gevonden:

Een pc met:

Processor: C2D E8400

RAM: 4GB ddr3 (?Mhz)

Videokaart: Sapphire Radeon HD5770 1GB

2TB harde schijf

Blu-ray speler

Dvd brander

Is dit die 500 euro waard, of niet? De 500 euro is de vraagprijs, misschien kan er nog iets vanaf.

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

absoluut niet waard voor dat geld kun je wel iets beters krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

absoluut niet waard voor dat geld kun je wel iets beters krijgen.

aan zo'n antwoord heeft niemand iets.

antwoord niet, of onderbouw je antwoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik ben geen hardware expert. Maar ik heb de videokaart ook als die PC. Je kan veel games wel op hoog draaien en sommige weer op medium. Wat wel goed is de 2TB die erin zit en de blu-ray speler.

Maar of de blu-ray speler voor jou meerwaarde heeft weet ik niet, alleen als je HD films wil bekijken op je PC. Het nadeel van die PC vind ik dat de processor niet al te best is, al zou je daar natuurlijk zelf wat aan kunnen doen als je even doorspaart. (Niet dat de processor slecht is, maar hij is niet echt super). Want sommige games van nu vereisen al een Dual Core namelijk.

Het ligt natuurlijk aan jezelf maar als ik jou was zou ik er nog even over nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

absoluut niet waard voor dat geld kun je wel iets beters krijgen.

aan zo'n antwoord heeft niemand iets.

antwoord niet, of onderbouw je antwoord!

Net of is dat antwoord van jou nuttig,

Maarja dit systeem zou momenteel nieuw zo rond de 750 euro komen. Zie hieronder even, ik heb ter vergelijking even de onderdelen bij azerty bij elkaar gezet.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B253349%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B253344%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B255871%5D=1&product%5B35577%5D=2&product%5B263367%5D=1

Indien je nog wat van de prijs af kan krijgen zou ik het zeker doen, maar wacht anders even de reactie af van anderen aangezien ik er niet zeker van ben of er tweedehands nog betere systemen zijn te krijgen voor een prijs van rond de 500 euro.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
Gast depyromaan

Je opstelling bij azerty klopte niet helemaal: je had 2x dezelfde voeding aangeklikt.

Ik heb de blu-ray speler eruit gehaald, want die gebruik ik toch nooit, en dan kom ik op zo'n 620 euro, dan is die 500 euro mij toch te duur.

Heb btw een reactie terug gehad van de verkoper: De prijs was eerst hoger, maar hij heeft hem verlaagd(naar 500 euro), en lager gaat hij niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Sorry dan was ik er niet helemaal met mijn hoofd bij toen ik die samenstelling maakte, maar idd in dat geval is het toch niet echt de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
Gast depyromaan

Ik denk dat ik maar een half jaartje door ga sparen voor een goede pc, en nu ff kijk naar wat extra dingen voor bij mijn tv (een harddiskrecorder) en een nas(voor het downloaden, want mijn pc is erg traag).

Bedankt voor alle reacties

En VXL: Reputatie +1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...