Jump to content

Wil je anoniem en veilig internetten, downloaden en streamen? Gebruik dan een VPN provider. Private internet access is verkrijgbaar voor €2.66 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de veiligste providers.

We hebben een stap voor stap handleiding.

marcov

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic

Recommended Posts

Ik lees: je wordt erg moe wakker.

Vandaar!! Ik dacht dat het door de kids kwam die om 06.00 aan je bedje staan. 😙 

Op 4-11-2018 om 21:46 zei Trizomu:

Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt

:proost:

Vet eten (shoarma bijvoorbeeld) en heel veel water drinken voor het slapen gaan hielp mij altijd om een kater te voorkomen.
Maar dat is tegenwoordig niet meer aan de orde, ik hou het voortaan maar bij een paar glazen Fristi of zo.

• Like 1

Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten. :)

zeker rond de koude perioden.

• Haha 1

22 uur geleden zei Duken:

Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten. :)

zeker rond de koude perioden.

Warm is chocomelk ook een van mijn favorieten in de winter. Zeker met een klein beetje rum erin. Maar dat doe ik maar niet meer. 😁

• Haha 1

DHL en iets retour sturen? Een ramp.

Tijd terug bij een webshop iets besteld. Vertoonde een defect en ik wilde een retouraanvraag indienen en vervolgens me geld terug.

De retouraanvraag was met een paar minuten geregeld. Ik kreeg van de webshop een mail met instructies en een linkje om een ophaalafspraak bij DHL in te plannen.

Zo gezegd, zo gedaan. Wat gegevens invullen en aangeven waneer DHL langs moet komen. 

Eerste ophaalafspraak: DHL is niet komen opdagen. Vanwege corona een extra dag gewacht, zonder resultaat. Contact opgenomen met DHL, die verwijzen door naar de webshop.

Webshop gebeld, die hebben opnieuw een retouraanvraag aangemaakt. Vervolgens weer een mail gekregen met dezelfde instructies.

Tweede ophaalafspraak: DHL is niet komen opdagen.

Weer bellen met de webshop. Die hebben voor de derde keer een nieuwe retouraanvraag aangemaakt. 

Nu moet DHL woensdag langskomen. We gaan het meemaken.

Bijna 2 weken verder om iets te laten ophalen. Echt belachelijk. 🥵

• Confused 1

Dat is geen goede dienst van DHL. Ik kan mij voorstellen dat met Corona het iets anders kan lopen maar bijna twee weken wachten voor het ophalen van een pakket is wel erg treurig. 

Is er geen DHL bezorgpunt bij je in de buurt? Dan ben je voor nu tenminste van het pakketje af.

1 uur geleden zei Duken:

Dat is geen goede dienst van DHL. Ik kan mij voorstellen dat met Corona het iets anders kan lopen maar bijna twee weken wachten voor het ophalen van een pakket is wel erg treurig. 

Is er geen DHL bezorgpunt bij je in de buurt? Dan ben je voor nu tenminste van het pakketje af.

Ja, die zit hier in de buurt. Alleen zijn ze dicht vanwege een verbouwing. 

Los daarvan, tijdens het inplannen kon ik ook niet aangeven om het pakket zelf af te geven bij een DHL Servicepoint. Enkel laten ophalen was mogelijk.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Thijs.
      [table]

Inhoudsopgave
      [/th]
      [/table]League of Legends

Introductie
      Betaald of gratis?
      Begin het te spelen

Informatie

Uitleg van het spel
      Champions
      Items
      Guides
      Overige informatie

Contact

Usernames
      Teamspeak

Media

Gameplay footage
      Trailer
      Tournaments

[table]

League of Legends
      [/th]
      [/table]Introductie
      League of Legends (LoL) is een strategie game dat beschikbaar is voor Microsoft Windows platform en ontwikkeld is door Riot Games. Het spel is uitgebracht sinds oktober 2009 en sindsdien is het een zeer populair spel geworden met circa 12 miljoen actieve spelers. LoL is een online multiplayer waarbij je tegen bots of PvP Player versus Player) speelt. Met ongeveer 110 champions heb je een uitgebreide keuze wat voor soort rol jij gaat spelen in een LoL game. Het doel van het spel is de vijandige Nexus kapot te maken. Dit klinkt heel simpel, maar naarmate je het spel speelt zul je erachter komen dat er veel strategie nodig is om dit te volbrengen. Er spelen vele factoren mee die de uitslag van het spel kunnen bepalen. Het kost tijd en moeite om het spel volledig te leren, gelukkig zijn er op het internet veel guides, tips, strategieën, builds en YouTube-filmpjes te vinden die jou kunnen helpen met het beter worden in League of Legends.
      Betaald of gratis?
      League of Legends is van dag één gratis geweest, het kost niks om jezelf te registreren en te gaan spelen. Ook heb je geen beperkingen tegen spelers die wel betalen. In het spel zijn er twee soorten 'betaalmiddelen'.

Riot Points;
      Influence Points.
      In je overzicht ziet er het als volgt uit:

Klik voor grotere variant
      Het rode omlijnde zijn je Riot Points (RP), deze punten kun je kopen via het spel.
      Blauw omlijnde punten zijn Influence Points (IP), deze punten verkrijg je door het spel te spelen.
      Allebei hebben ze het hetzelfde doel, spenderen aan:

Champions;
      Skins voor je champions;
      Themes;
      Runes;
      Boosts;
      Gebundelde pakketen;
      Overige (Runes pages, transfer naar andere zone, veranderen nickname).
      Als beginner is het aan te raden geen runes te kopen (pas vanaf level 20) en te spelen met de gratis beschikbare champions (elke dinsdag verandert dit). Totdat je een hoger level bent en je runes hebt gekocht is verstandig om champions te kopen.
      Begin het te spelen
      Nu wil je natuurlijk meteen het spel gaan uitproberen.
      Registreren kun je via deze link. Daarna is het een kwestie van installeren zodat je League of Legends op je PC hebt staan.
      Een aantal tips als beginner:
      - Begin met de tutorial en start daar met custom games. Dit doe je als volgt:

Klik voor grotere variant
      Selecteer hierbij bots in je eigen team en het vijandige team. De reden om custom te gaan spelen totdat je level ~3 à 5 bent is zodat je bij een Co-op vs Ai of PvP niet je eigen team beschadigt omdat je het spel nog niet begrijpt. Dit kan resulteren in frustratie bij je mede-spelers. Zorg ervoor dat je de basics van het spel onder de knie krijgt en ga daarna verder met Co-op vs AI en daarna PvP;
      - Koop nog geen runes todat je level 20 bent, pas dan kun je Tier 3 runes kopen die wel wat opleveren in tegen stelling van tier 1/2 runes;
      - Leer de standaard champions een beetje kennen (Ashe, Annie, Nunu, Master Yi, Garen, Lux, Miss Fortune en Graves);
      - Zie ook de kopjes 'Items' en 'Guides'.

[table]

Informatie
      [/th]
      [/table]Uitleg van het spel
      In League of Legends heb je verschillende mappen en gamemodussen.
      De meest gespeelde is 'Summoner's Rift' (5 vs 5). De variant hiervan is 'Twisted Treeline' (3 vs 3).
      De andere modus is Dominion, hier is één map beschikbaar 'The Crystal Scar' (5 vs 5)
      Summoner's Rift
      Summoner's Rift ziet er als volgt uit:

Er zijn 3 lanes

Mid
      Bot
      Vaak ligt het aan de champion welke lane je kiest. Ook heb je iets dat heet Jungle, dit betekend dat je alle monsters killt die tussen top/mid en bot/mid bevinden.
      Het doel is dus de Nexus van de vijand kapot te maken. Om dit te doen moeten eerst de inhibitors worden vernietigd en om die te verslaan moet je de turrets kapot hebben gemaakt. Het kost redelijk wat tijd om dit te doen. Gemiddeld potje duurt zo'n 30 minuten tot wel 60 minuten, uitzonderingen daar gelaten.
      Om je lane te veroveren moet je champions verslaan en minions te killen. Belangrijk is gold te krijgen, hiermee kun je items kopen. Het kan cruciaal zijn voor je team of je slechte of goede items koopt. Het verschilt per categorie wat voor soort items je moet kopen.
      Champions
      De lijst met champions die momenteel beschikbaar zijn:

http://farm9.staticflickr.com/8334/8108050169_1fe73008d2_b.jpg
      Categorieën van de champions:

AP (Ability Power)
      AD (Attack Damage)
      Support
      Tank

Items
      Wordt nog bijgewerkt
      Guides
      [table]

Darius guide
      [/th]
      [/table] [table]

Dr. Mundo guide
      [/th]
      [/table] [table]

Garen guide
      [/th]
      [/table] Overige informatie
      Wordt nog bijgewerkt
      [table]

Contact
      [/th]
      [/table]Usernames
      [table]

[/table]Teamspeak
      Wordt nog bijgewerkt
      [table]

Media
      [/th]
      [/table]Gameplay footage
      Wordt nog bijgewerkt
      Trailers

Tournaments
      League of Legends: World Champions Seizoen 2
      [table]

Change log
      [/th]
      [/table]24 oktober 2012 : Quinten : Garen guide toegevoegd (met dank aan Rikkert)
      24 oktober 2012 : Quinten : Dr. Mundo guide toegevoegd (met dank aan Rikkert)
      21 oktober 2012 : Quinten : Guides toegevoegd (met dank aan Rikkert) + lay out aangepast
    • By Duken
      De regels:
      # Het is de bedoeling dat je een plaatje opzoekt dat iets te maken heeft (i.e. er is een verband of associatie) met het plaatje dat degene voor jou postte.
      # Resize je afbeelding christelijk. (Niet iedereen zit achter 23" TFT's te werken )
      # Zoeken naar plaatjes kan hier
      # Plaatjes kun je posten via de afbeeldings knop
      # Hou het gezellig
      ---

• Who Was Online

• Create New...