Spring naar bijdragen

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic


marcov

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt

:proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ik lees: je wordt erg moe wakker.

Vandaar!! Ik dacht dat het door de kids kwam die om 06.00 aan je bedje staan. 😙 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 4-11-2018 om 21:46 zei Trizomu:

Waar ik me soms eens aan erger, al is het de waarheid, is te lezen op de volgende link Dit gebeurt er allemaal met je lichaam wanneer je dronken je bed induikt

 :proost:

Vet eten (shoarma bijvoorbeeld) en heel veel water drinken voor het slapen gaan hielp mij altijd om een kater te voorkomen.
Maar dat is tegenwoordig niet meer aan de orde, ik hou het voortaan maar bij een paar glazen Fristi of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten. :)

zeker rond de koude perioden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

22 uur geleden zei Duken:

Fristi.... Ik ben meer van de chocomel. Daar kan ik ook zo van genieten. :)

zeker rond de koude perioden.

Warm is chocomelk ook een van mijn favorieten in de winter. Zeker met een klein beetje rum erin. Maar dat doe ik maar niet meer. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

DHL en iets retour sturen? Een ramp.

Tijd terug bij een webshop iets besteld. Vertoonde een defect en ik wilde een retouraanvraag indienen en vervolgens me geld terug.

De retouraanvraag was met een paar minuten geregeld. Ik kreeg van de webshop een mail met instructies en een linkje om een ophaalafspraak bij DHL in te plannen.

Zo gezegd, zo gedaan. Wat gegevens invullen en aangeven waneer DHL langs moet komen. 

Eerste ophaalafspraak: DHL is niet komen opdagen. Vanwege corona een extra dag gewacht, zonder resultaat. Contact opgenomen met DHL, die verwijzen door naar de webshop.

Webshop gebeld, die hebben opnieuw een retouraanvraag aangemaakt. Vervolgens weer een mail gekregen met dezelfde instructies.

Tweede ophaalafspraak: DHL is niet komen opdagen.

Weer bellen met de webshop. Die hebben voor de derde keer een nieuwe retouraanvraag aangemaakt. 

Nu moet DHL woensdag langskomen. We gaan het meemaken.

Bijna 2 weken verder om iets te laten ophalen. Echt belachelijk. 🥵

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dat is geen goede dienst van DHL. Ik kan mij voorstellen dat met Corona het iets anders kan lopen maar bijna twee weken wachten voor het ophalen van een pakket is wel erg treurig. 

Is er geen DHL bezorgpunt bij je in de buurt? Dan ben je voor nu tenminste van het pakketje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Duken:

Dat is geen goede dienst van DHL. Ik kan mij voorstellen dat met Corona het iets anders kan lopen maar bijna twee weken wachten voor het ophalen van een pakket is wel erg treurig. 

Is er geen DHL bezorgpunt bij je in de buurt? Dan ben je voor nu tenminste van het pakketje af.

Ja, die zit hier in de buurt. Alleen zijn ze dicht vanwege een verbouwing. 

Los daarvan, tijdens het inplannen kon ik ook niet aangeven om het pakket zelf af te geven bij een DHL Servicepoint. Enkel laten ophalen was mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Altijd leuk, Aliexpress pakketjes die blijven hangen in Liege. Alles is besteld in Mei.

Alle pakketjes liggen daar al een tijd niets te doen. Twee pakketjes zelfs al ruim een maand. De overige pakketjes liggen er 1 tot 3 weken.

Er gaat daar duidelijk iets niet helemaal lekker. Maar ja, je doet er weinig aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 8 maanden later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Aan ....(zelfcensuur) Google, als je wil gebruik maken van het ene of het andere dat te maken heeft met hen moet je inloggen met een account van hen, zelfs inloggen op m'n moeders mailadres lukt me niet zonder hun recapcha eenmalig toe te laten. Een link volgen voor bijvoorbeeld een trailer van een film hetzelfde liedje. Haat ze en je kan ze langs de andere kant bijna niet missen, al lukt het me aardig met alternatieve mogelijkheden.

Mad Grumpy Cat GIF by MOODMAN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 10 maanden later...

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vorige week had ik de assistente van Interne-geneeskundig van het ziekenhuis aan de telefoonlijn, omdat ik al 40 jaar aan afasie (dus spraakgebrek).

Als je opbelt naar het ziekenhuis mot je eerste je geboortedatum zodat men kan je dossier, en toch nog zij die  assistente van Interne-geneeskundig 'ik kan u moeilijk verstaan dus ik beëindigen dit gesprek'. Ik heb een klacht ingediend van dat helle gezeik..

Dan wordt er gezegd dat de pantien een korts lontje hebben maar...in het ziekenhuis even goed

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja nog iets heb vorige jaar in Feb. in het ziekenhuis met corona gelegen , maar twee dagen, na de eerste dag wou ik op de gang lopen maar dat mocht niet, begrijpelijk.

Maar ze sturen wel met de taxi naar huis zonder mondkapje ik had ook bij de ingang van het ziekenhuis iedereen kunnen besmetten .....

Er was sprake dat ik naar een verzorgingshuis  toe moest, en de tweede dag spraken ze daar niet over, ik bedoel maar ze strekken daar in het ziekenhuis ook GEEN rechte lijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En in het ziekenhuis staan ze 'mondkapjes uit te delen' maar je eigen mondkapje mag al de hele tijd niet meer gedragen worden.

En in begin stond ze buiten om die 'mondkapjes' uit te delen.....zo krom als een deur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik maakte vorige week ook een vervelend mondkap verhaal mee in een ziekenhuis. Ik liep naar binnen om een vriend te bezoeken, en had vlak voor de draaideur een nieuw mondkapje opgedaan, terwijl de medewerkster naar mij stond te kijken. Eenmaal binnen kreeg ik op norse toon te horen "U moet een nieuw mondkapje op". Ik zei dat ik net een nieuw mondkapje had opgedaan. "Jij doet nu onmiddellijk een nieuw mondkapje op, anders mag je het ziekenhuis niet in. Dus dat is dan jammer voor je, he?" Het feit dat ik 10 seconde na het opzetten van een nieuw mondkapje weer een nieuwe op moest doen, vond ik geen enkel probleem. De onbeschofte, passief agressieve manier, waarop ik door een medewerkster werd aangesproken was zeer ongepast. Ik heb voor het eerst in dik 10 jaar een klacht ingediend, bij dat ziekenhuis. 

De mensen, die de mondkapjes moeten uitdelen, krijgen waarschijnlijk met veel geagiteerde mensen te maken, die soms zelfs verbaal agressief worden. Ik begrijp best wel dat ze daardoor soms even uit hun doen raken. Maar, neem dan een time-out en reageer het niet af op iemand die gewoon wilt meewerken. Er is al genoeg verdeeldheid en onbegrip in de maatschappij door corona. 

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat was hier in het ziekenhuis in het begin ook toen ik op bezoek ging. Op dat moment werden ze uitgedeeld en begonnen ze ook moeilijk te doen als je er zelf eentje bij je had.

Na enkele weken maakte het niet uit of je zelf een eigen mondkapje bij je had, of dat je er eentje uit het doosje bij de ingang pakte.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  125
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag.  Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

2 uur geleden zei Justsomeone:

Ik erger me blauw aan luilakken op Koningsdag.  Luilakken is een traditie waarbij jongeren op brommers zonder uitlaat ‘s ochtends vroeg door de straten heen komen crossen. Ja het is maar 1x in het jaar, maar ik vindt het verschrikkelijk. 🙈

luilakken... bestaat dat nog? :) Als het bij brommers door de straten herrie maken is, mag het stiekem wel een beetje. Die ené keer, als het maar geen vandalisme wordt. Maar van luilakken heb ik al een jaar of 10 niet meer gehoord. Misschien komt het ook omdat ik nu al 13 jaar in de jonge kinderen zit... 06.00 altijd wel wakker. Mmmmm. ... m.a.w. de kinderen luilakken bij ons thuis altijd 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  125
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jazeker bestaat dat nog, bij ons wordt dat al jaren gedaan.  🙉

Poeh hé dat is lekker op tijd wakker worden zo, gelukkig ben ik die fase voorbij. 

Nu zou de oudste van mij ook wel willen mee luilakken, maar helaas, hij moet eerst zijn brommer praktijk examen nog halen. 😂

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 10

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  386
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  68

ach we zijn toch ook jong geweest he?

wat wij vroeger uitgevreten hebben...........

opgevoerde brommers e.d.

mooie tijden toen

bewerkt door saabrijder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 8
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  264
  • Waardering:   499
  • Prestatiepunten:  5.476
  • Dagen gewonnen:  15
  • Lid sinds:  07-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Ik erger me aan onnodige linksrijders, zeker dat volk wat waar je 100 mag, met 101 gaat inhalen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 499
  • 264
  • 15

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...