Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Hallo, Ik wil graag video ts bestanden omzetten naar 1 avi bestand. Heb het al geprobeerd met Format Factory maar dit wou niet lukken. Ik wil graag deze video ts bestanden omzetten, omdat mijn tv deze bestanden niet ondersteunt. Wie heeft een oplossing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Freemake is DÉ tool. Ik geloof dat ik het al vaker heb gezegd hier, maar ik vind het ook echt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe dit altijd heel simpel met dvd FAB. Dit programma is gewoon gratis te downloaden en werkt fantastisch.

Gewoon DVD FAB openen, de VTS film inladen en dan als keuze "generic" . Fab zet het dan om in een keurige avi die je gewoon

op een SD kaart of stick kan zetten of in je media player en op TV bekijken

Soms heb je met een avi afspelen op Tv een probleem om de juiste ondertitels in beeld te krijgen, bij

multisubs, en DVD FAB geft hier ook de mogelijkheid om die uit te vinken zodat alleen de film met

NL subs wordt omgezet in avi.

bewerkt door sjako
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zou graag mijn eigen films dvd op mijn smartphone of tablet willen zetten. nu heb ik reeds vele dingen er overgelezen ik had een film opgenomen met de vlc player maar wanneer ik een bestand of programma heb dat een video ts naar een mp4 overzet krijg ik het bestand is te groot? hoe moet het dan? twee volgens internet zou je eerst de  itune moeten downloaden dan de vlc er opzetten dan de vlc op een van u apparaten en dan de film. maar nu het probleem moet je internet open op u apparaat voor dat bestand vlc er op te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt een video_ts folder overzetten in Google drive. Daarna kan je hem afspelen in Google drive of je kunt hem overzetten via het aansluiten van je toestel op je computer en daarna kan je hem afspelen met vlc media speler voor android. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.videolan.vlc&hl=nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik had een programma gedownload handbrake ik had de video naar een mp4 gebracht 

maar het was erg slecht beeld en ik denk dat het komt door de kopie beveileging. ik heb nu voorlopig want ik kan het maar tijdelijk gebruiken een programma any dvd ik heb er twee gedaan maar nu weet ik niet 1 hoe dat werkt en twee hoe je u films die u hebt gekopieerd nu kunt vinden. ik heb ook al gezien dat men itunes gebruikt om zo je film over te zetten maar zal dat dan ook geen veiligheid kopie op zitten?:ermm:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Patrickj
      Nu popcorntime.io down is neig ik toch weer naar ouderwets downloaden met nieuwsgroepen omdat ik erg veel actuele serie's volg. Nu vroeg ik me af; zijn die video_ts of .img bestanden ook af te spelen? Dat ik ze dan de via hdmi-kabel op de tv kan zien. Of is dan de enige optie weer branden?
    • Door sjako
      Sorry, maar bij mijn nieuwe bezigheden van VHS naar digitaal zit ik alweer met een nieuw probleem.
      De "Dazzle" die tussen de SuperVHS videorecorde en de PC zit, maakt van een film VTS bestanden.
      Omdat het een oude Duitse sentiment film uit mijn jeugd is ( Freddy und das Lied der Südsee ) moet ik er een avi van maken om hem, na het vertalen, te kunnen ondertitelen en syncen.
      Ik heb er dus met DVD Fab een avi van gemaakt, maar toen liepen beeld en geluid wel 5 seconden uit de pas op het eind.
      toen heb ik het geprobeert met VOBsub, en toen ik alle 18 avidelen ( Bij vobsub moet je vob voor vob appart omzetten ) tot een geheel had gemaakt met virtual dub, liep het geluid en beeld ook niet goed. Een stuk beter dan met Fab, maar toch niet prettig om de bek heen en weer te zien gaan voordat er geluid komt.
      Het is allemaal niet zo erg, maar straks ga ik een aantal eigen video's van vroeger met de kinderen digitaliseren en daar moet ontzettend veel in geknipt, geplakt en ondertiteld worden. En wil ik een goed resultaat zien.
      Dus als iemand me kan tippen hoe ik kan voorkomen dat geluid en beeld een eigen tempo gaan vormen, heeeeeel graag.
      Zo zie je maar weer. Lange tijd niks van zich laten horen en nu ineens volop problemen.
      In ieder geval alvast bedankt.
      Sjako.
    • Door sjako
      Hoi,
      Ik ben bezig met het overzetten van VHS op mijn computer.
      Omdat het series betreft met reclame, haal ik er met "DVD shrink" de reclame tussenuit.
      Ik krijg dan dus van èèn aflevering 3 of 4 VOB bestandjes die straks naadloos aan elkaar passen.
      Daarna maak ik van deze bestandjes weer losse avi bestandjes die ik later met "virtual dub"
      aan elkaar plak. Tot dusver geen probleem.
      Nu had ik echter er een aflevering bij waar de VHS band de laatste 5 minuten zo beschadigd was, vermoedelijk door vastlopen in het verleden, dat het beeld niet te volgen was.
      Ik heb toen gelukkig op internet die episode gevonden, maar zonder NL subs.
      Van de VHS band ( waar dus de subs ingebakken zitten), heb ik weer gewoon de reclame uit gehaald en het laatste beschadigde stukje.
      Ik had dus weer enkele vob bestanden die ik omzette in avi stukjes.
      toen heb ik van de episode, die ik gedownload had, alles verwijderd behalve het laatste stukje
      dat op de VHS beschadigd was.
      Ik heb het ondertiteld, met "subsync" , toen geconverteerd met convertX, en er toen met DVD Fab
      weer een avi van gemaakt.
      Ik had toen dus 3 avi's met ingebakken subs van de VHS band. en 1 avi waar ik met convertx srt subs ingezet had. ( Als ik dit avivestand afspeelde, kwamen er dus ook gewoon de subs in te staan omdat ik tavoren het had geconverteerd.
      Toen heb ik met virtual dub ook gewoon van deze avi's èèn avi gemaakt, maar tot mijn grote verbazing waren de srt subs, die al in de avi zaten, er niet bij, terwijl virtual dub normaliter toch gewoon de subs meeneemt.
      Waar ben ik in de fout gegaan?

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Xiaomi Redmi Note 5A

voor €107,78 met coupon code: gpb5a

Alfawise X5 Robotic Vacuum Cleaner Strong Suction Work with Alexa - EU PLUG BLACK

voor €149,24 met coupon code: AlfawiseFeb9

Alfawise S60 Window Cleaner Cleaning Robot - EU PLUG WHITE

voor €101,15 met coupon code: AlfawiseFeb10

FuriBee X215 PRO 215mm FPV Racing Drone - BNF - WITH FRSKY RECEIVER COLORMIX

voor €132,65 met coupon code: FuribeeFeb5

FuriBee DarkMax 220mm FPV Racing Drone - PNP BLACK

voor €137,63 met coupon code: FuribeeFeb7

FuriBee X140 140mm Micro Brushless FPV Racing Drone - PNP COLORMIX

voor €101,98 met coupon code: FuribeeFeb9

Colorful iGame 1050Ti Gaming Video Graphics Card

voor €215,57 met coupon code: C1050TI

Jumper Ezbook 2 Ultrabook - CN PLUG SILVER

voor €140,95 met coupon code: GBTPC46

Xiaomi Men Classical Business Laptop Backpack

voor €19,89 met coupon code: Laptop2317

Xiaomi Portable Business Genuine Leather Bifold Wallet

voor €16,57 met coupon code: GBXMWT2304

NEW Men and Women Winter Warm Full Face Cover Winter Ski Mask Cat Hat

voor €10,69 met coupon code: Hat0202

Animal Paw Print Crew Socks

voor €5,72 met coupon code: Socks00118

Male Nylon Belt for Outdoor Training

voor €6,09 met coupon code: Belt0115

Turn-Down Collar Epaulet Embellished Single-Breasted Fleece Coat

voor €34,96 met coupon code: Coat0801

WSGYJ Plain Slim Fit Men\'s Shirts with Front Pocket

voor €8,69 met coupon code: Pocket 0801

Men's Fashion Printed T-shirts

voor €7,12 met coupon code: FPTshirts

Cagarny 6820 Male Quartz Watch

voor €7,45 met coupon code: Cagarny01

Megir 1010 Men Quartz Watch with Genuine Leather Band

voor €5,80 met coupon code: Megir1695

Junsun H99 7.0 inch 1080P Allwinner Chip Car GPS Navigator - EUROPEAN MAP SILVER AND BLACK

voor €74,61 met coupon code: flash sale

KOOLNEE K1 Trio 4G Phablet 6GB RAM 128GB ROM 16.0MP Dual Rear Cameras Fingerprint Recognition Face ID

voor €198,99 met coupon code: flash sale

KOOLNEE K1 4G Phablet 4GB RAM 64GB ROM

voor €124,36 met coupon code: flash sale

WUIBN Brown Bear Style Russian Nesting Matryoshka Dolls Gift 5PCS - BROWN 25

voor €9,11 met coupon code: Flash Sale

DIY Engineering Vehicle Style Educational Toy - 163pcs - COLORMIX

voor €5,38 met coupon code: Flash Sale

100X 400X 1200X Microscope for Science Exploration - COLORMIX

voor €8,28 met coupon code: Flash Sale

Scary Cockroach Infrared Remote Controlled Toy - BROWN

voor €6,62 met coupon code: Flash Sale

Magnetic Putty Toy Stress Reliever for Kids and Adults for Fun 6PCS - COLORMIX

voor €9,94 met coupon code: Flash Sale

1:10 4WD Off-road RC Truck - RTF - BLUE

voor €121,05 met coupon code: Flash Sale

RZ001 OLED Display Fingertip Pulse Oximeter SpO2 Oxygen Monitor for Healthcare Home Use - COLORMIX

voor €8,28 met coupon code: Flash Sale

T8 DIY CNC Engraver Printer Machine

voor €140,95 met coupon code: Flash Sale

Geeetech 3D WiFi Module for 3D Printer

voor €28,18 met coupon code: Flash Sale

FLSUN F3 Auto-leveling Dual-nozzle DIY 3D Printer Kit

voor €315,06 met coupon code: Flash Sale

ALLDOCUBE iPlay 8

voor €58,03 met coupon code: Flash Sale

VOYO Q101 4G

voor €116,07 met coupon code: Flash Sale

MSI GL62M 7REX - 1252

voor €903,76 met coupon code: Flash Sale

MSI GL62M 7RD - 223CN

voor €764,91 met coupon code: Flash Sale

Teclast P10 Octa Core Tablet PC

voor €107,78 met coupon code: Flash Sale

zanflare C4 Multifunctional Battery Charger - EU PLUG BLACK

voor €21,55 met coupon code: FLASH SALE

Utorch Wake Up Light Touch Sensor Clock LED Bedside Lamp - ROSE GOLD

voor €15,75 met coupon code: FLASH SALE

Creative i - light Smart LED Nightlight - TWIN-BED WARM WHITE

voor €25,70 met coupon code: FLASH SALE

Lumintop IYP365 LED Pen Light - CREE XP-G2 R5 BLACK

voor €9,94 met coupon code: FLASH SALE

Archon DH26 Underwater 100m Headlight Cree XM - L U3 1000lm 3 - Mode Highlight LED White Diving Light (2 x 26650 Battery)

voor €82,82 met coupon code: FLASH SALE

BRELONG Rechargeable 3D Printing Moon LED Night Light - WHITE LIGHT+WARM WHITE LIGHT WHITE

voor €14,92 met coupon code: FLASH SALE
    • Of gratis ook echt gratis is, is natuurlijk de vraag. Krijg je bij een gratis VPN-provider geen reclame te zien? Hebben ze ook een 100% no-log policy?
      Je hebt er meerdere, vaak wel met beperkingen in bijvoorbeeld het dataverbruik per maand. Stream je bijvoorbeeld veel? Dan moet je hier wel rekening mee houden. Windscribe: 10 Gigabyte per maand.
      Hide.me VPN: 2 Gigabyte per maand.
      Tunnelbear: 500mb per maand. Bekijk eventueel ook deze pagina eens. Een goedkoop en goed alternatief is bijvoorbeeld PIA.
    • hallo allemaal is er een vpn die free is zou wel handig zijn    gr