Spring naar bijdragen
skinny666

Ssid van Netgear van Telenet / Proximus aanpassen

Recommended Posts

Beste,

Ik zou graag een Access Point van Netgear wat ik vroeger heb aangekocht toen ik nog bij telenet was gebruiken met mijn nieuwe provider namelijk proximus.

kan ik  de SSID aanpassen want die  staat op telenet en het wachtwoord is ook van telenet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hoor dat kan. Je kunt zowel de ssid als het wachtwoord aanpassen van je Netgear.

Kan je op de Netgear zien welke type het precies is? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is Engels, ik weet niet of je daar in thuis bent. Maar deze stappen kan je volgen.

To change your WiFi password or network name (SSID):

1. Launch an Internet browser and type http://www.routerlogin.net into the address bar.
  2. Enter the router user name and password when prompted.
    The default user name is admin. The default password is password.
  3. Click OK.
    The BASIC Home page displays.
  4. Select Wireless.
  5. Enter your new user name in the Name (SSID) field.
  6. Enter your new password in the Password (Network Key) fields.
  7. Click the Apply button.
    Your changes are saved.
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door guilpje
      Sinds een korte periode ondervinden we dat er zeer veel internet wordt verbruikt. Aangezien we maar 200GB elke maand hebben en er na 2 dagen al bijna 40GB van is verbruikt zouden we graag eens willen weten waar dit vandaan komt. We denken dat er iemand op ons WI-FI netwerk zit maar we vinden nergens hoe we ons wachtwoord moeten veranderen. IP adres in adresbalk typen werkt niet. Zou er een programma bestaan waarmee je het internet verbruik kan meten vanaf het moment dat je je PC opstart en welke programma's data hebben verbruikt?
    • Door guilpje
      Iemand dat wat verstand heeft van Digicorders? Heb namelijk een vraag over het delen van opnames tussen verschillende Digicorders.
    • Door Glenneke1996
      Dit is een tutorial om series/films van je digicorder op DVD over te zetten. Ik denk niet dat de Nederlanders hier veel mee zijn, maar er zitten hier ook enkele Belgen
      Maar volgens mij kan je dit ook gebruiken om andere dingen op te nemen zoals bv het beeld van je PS3 of Xbox, maar daar ben ik niet zeker van.
      Digitale televisie is een bekend fenomeen. Zo'n Digicorder van Telenet is heel leuk, want je kan direct iets opnemen, geen DVD's meer. Helaas geraakt na een tijdje je HDD vol en dan moet je met pijn in het hart enkele films/series wissen.
      Dat hoeft in principe niet, want je kan films/series op DVD zetten. Het is een beetje ingewikkeld en vooral tijdrovend, maar het loont de moeite.
      NODIG
      - Een tv (logisch )
      - Een DVD-recorder
      - Digibox (of eventueel een ander toestel)
      - SCART-kabel / HDMI-kabel of een andere kabel om de Digibox aan te sluiten op de DVD-recorder.
      UITLEG
      1) Digibox loskoppelen
      Ik zou eerst beginnen met je Digibox los te koppelen en alle toestellen uit te zetten.
      2) DVD-recorder aansluiten
      Zorg er nu voor dat je DVD-recorder aangesloten is op je TV. Let erop dat de kabel in de juiste aansluiting zit.
      Zo heb ik 2 SCART-aansluitingen op mijn DVD-recorder, maar die dienen voor iets verschillends. De kabel moet in de aansluiting waar '-> TV' bij staat.
      3) Digibox aansluiten op DVD-recorder
      Sluit vervolgens de Digibox aan op de DVD-recorder.
      4) DVD-recorder aanzetten
      Zet de DVD-recorder aan. (Vanaf nu kan de uitleg verschillen, niet elke DVD-recorder werkt hetzelfde. Ik ga gewoon uitleggen hoe het bij mij gelukt is.)
      5) Klaarmaken voor opnemen
      Steek een DVD in je DVD-recorder en zorg ervoor dat er nog genoeg plaats op is.
      Kies nu voor 'REC Source' (Dit is de functie waarbij je een zender kiest en onmiddelijk opneemt.)
      6) Digicorder aanzetten
      Zet nu je Digicorder aan. Als het beeld onmiddelijk overspringt naar je Digicorder en je je DVD-recorder niet meer kan bedienen zoek dan naar 'TV/DVD' op je afstandsbediening van de DVD-recorder.
      Ik moest dat doen omdat mijn Digicorder gewoon afspeelde via mijn DVD-recorder. Er kwam toen TV/Loop op de DVD-recorder.
      7) Kanaal van Digibox zoeken op DVD
      Als dat gebeurd is kies je op de DVD-recorder de zender waar je het beeld van je Digicorder op ziet.
      8 ) Opname starten
      Zet een film/serie op op je Digicorder en klik op opnemen op je DVD-recorder.
      Je DVD-recorder neemt nu gewoon op wat je Digicorder afspeelt. Als je dus even op pauze zet of het volume verandert zal je dit ook zien op de opname op de DVD.
      9) Na de opname
      Als de film afgelopen is zet je de opname stop en voila, de film/serie staat op DVD!
      Nu kan je de film/serie op de DVD nog eventueel op je computer of op een mediaspeler etc zetten.
      Ik hoop dat de uitleg duidelijk is en dat iemand er iets mee is.