Spring naar bijdragen
Draakie

Plakbriefjes live op Duken.nl

Recommended Posts

Heren en dames,

We hebben een nieuwe feature live op Duken.nl (we hadden hem al beter maar een test versie..) nu hebben we een volledige plakbriefjes mogelijkheid :) 

Plakbriefjes maken het mogelijk om elkaar ergens van op de hoogte te stellen of even een kort berichtje achter te laten. 

Een plakbriefje maak je via:

screenshot-www.duken.nl-2017-11-10-13-06-16-658.png

Een overzicht van je ontvangen en verzonden plakbriefjes vind je hier:

screenshot-www.duken.nl-2017-11-10-13-08-52-659.png

Een plakbriefje ziet er zo uit:

notitie3.png

Veel plezier!

Heb je nog vragen of opmerkingen, dan horen wij het graag! :) 
Nu lekker plakken!

• Leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fantastisch. Eindelijk digitaal! 

Ik werd helemaal ziek van al die post-it stickers waardoor mijn hele monitor plakkerig en vuil werd. :gek:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry geitje, zal niet meer zomaar binnen dringen en ze op je scherm plakken :P

• Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, dus jij plakte die rare berichten mijn scherm die ik er zelf niet op had geplakt... :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik hypnotiseerde waardoor je dacht dat je het zelf deed. #mindgames

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik plak alles vol :)

Postit voor president!

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het in Chrome een postit extensie, soms handig. Zat vroeger ook in Vista geloof ik? 

Hier zou het best praktisch kunnen zijn om met andere leden en mods te communiceren, zonder een PM of mail te sturen.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat klopt @Meh Meh . Nieuwe handleidingen of belangrijk nieuws kunnen we zo ook onder de aandacht brengen :)

De mogelijkheid om naar jezelf plakbriefje te sturen heb ik uit staan ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is inderdaad handig. Direct rechtsboven zichtbaar, zodat je het niet over het hoofd ziet. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Duken:

De mogelijkheid om naar jezelf plakbriefje te sturen heb ik uit staan ;)

Ja, dat is ook niet echt nodig. Er zijn voor veel browsers extenties, plugins e.d. waarmee dat al kan.
Postit's uitwisselen met andere forum leden is wel praktisch.

Ik heb je er al over gepostit ik zag net een error.
error.png

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

leuk nieuwtje die plakbriefjes veel succes ermee en veel plezier ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ter info, ze stonden al even uit. Maar omdat ze vrijwel niet gebruikt werden en de private messages toch een stuk prettiger zijn zijn de post its weer uitgeschakeld. 

Inschakelen kan altijd nog eens... ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond ze persoonlijk niet echt praktisch, een PM werkt ook. ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Duken
      Zoals de update goden er voorstaan lijkt IPB de update van de forum software 4.4 in januari te willen uitgeven. Ervaring leert dat er best een maand overheen kan gaan maar zodra 4.4 is uitgeven gaan wij natuurlijk mee!
      Op dit moment draait ipb zelf 4.4 in beta. Er zitten weer veel nieuwe en verbeterde features in voor een snellere, gezelligere en actiever forum gebruik.
      De lijst vinden we hier ( Engels talig)
      https://invisioncommunity.com/news/product-updates/
      We hebben er zin in!

• Door Draakie
      Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.
      Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.
      De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.
      Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

• Door Draakie
      Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.
      Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.
      De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.
      Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door juleke
      weet niet of het toegestaan is, maar zijn er nog sites zoals duken?
      ik bedoel vooral waar er nog gepraat wordt over NZB en Torrentz