Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Private internet acces geen verbinding


 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik tot nu toe geen verbinding met PIA.

heb overal hulp gevraagd maar snap er niet veel van.

help aub

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Maar wat lukt er niet? Wordt de applicatie wel gestart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geen verbinding met PIA. Hoe bedoel je dat, inderdaad. Staan er vinkjes bij 'Start application at login' en 'Auto-connect on launch' ?

Kijk voor de zekerheid ook je beveiligingssoftware even na (firewall en antivirus) die kunnen soms ook roet in het eten gooien.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

geen verbinding met elke server die er is.

heb als eerst een geel poppetje daarna een rode.

rode houdt in dat er geen verbinding is ( de verbinding is verbroken) dat wordt aan gegeven.

heb weer bij "alleen retail" een waarschuwing gehad ivm het niet uploaden van bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken. Probeer onderstaande eens.

Why is the VPN connection not working or slow with the PIA App?

Windows/Mac OS/Linux:

  • 1. Right-click on our icon in the System Tray or Menu Bar (Mac OS can also use regular click)
  • 2. Disconnect from the VPN, if connected
  • 3. Right click the icon for the VPN again, and click on Settings
  • 4. Click on the Advanced button
  • 5. Set the Connection type to UDP
  • 6. Change the remote port to 1194, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 8080, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 9201, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.3 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 53, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 7. If those changes do not help, please go back to the Advanced Settings
  • 8. Disconnect from the VPN, and change set the Connection type to TCP
  • 9. Change the remote port to Auto, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10. Change the remote port to 443, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 110, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 80, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 11. If you have been unable to connect this far, enter the number 53 in the Local Port box, and then try each of the settings above again
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

goedemiddag

heb gedaan war je heb voor geschreven, maar heb geen verbinding kunnen maken.

vind het jammer dat het niet lukt.

ik gebruik zelf windows 10.Maar wa zijn de instellingen van firewall?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

jullie zou het niet geloven,maar heb ineens verbinding met pia in toronto.

hoe kan dit?heb geen portnummer veranderd.

ik gebruik utorrent en zelf daar heb ik een groen vinkje.

heel vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Vreemd, maar alles werkt nu wel weer? De VPN is actief en downloaden werkt naar wens? Dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het blijft inderdaad erg vreemd. Zeker omdat je met geen enkele server verbinding kon maken. Dat een server een keer overbelast is, snap ik nog. Maar allemaal tegelijk :P

Maar mooi dat het nu werkt zoals het moet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt voor jullie hulp.

wat ik nog wil vragen is, elke keer is er een andere poortnummer moet ik deze iedere veranderen bij instellingen utorrent?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

kan iemand bij uitleggen waarom er bij mij niet wordt geupload?

ik heb dus verbinding met pia en maak gebruik van utorrent 1.6

het downloaden is op en af is dus nooit een gelijke download.

 

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Kan je eens qbittorrent gebruiken? Doe torrent client is veel stabieler en betrouwbaarder. Dan zal het waarschijnlijk beter gaan.

https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/downloaden-met-qbittorrent-en-gebruik-maken-van-de-interne-torrent-zoekmachine-r26/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb PIA vpn.

Werkt wel, maar sinds hun update krijg ik geen poortnummer meer te zien in optie Nederland. Voorheen kreeg ik dat wel.

Het werkt wel in landen zoals o.a. Frankrijk en Duitsland. Maar als ik dan websites via internet open, krijg ik dat ook in die taal.

Heb het poortnummer nodig voor Utorrent en het modem om die poort open te zetten

en gaat nu dus niet meer :-( 

Welke configuratie moet ik doen om een poortnummer te zien te krijgen, naast het ipnummer. Als je over het groene icoontje in taakbalk gaat, zie je dat namelijk.

Het liefst gebruik ik verbinding Nederland, zoals voorheen. Kreeg dan Amsterdam (woon zelf in het zuiden van het land)

 

Wat doe ik verkeerd?

Met vriendelijke groet

Reinademar

bewerkt door reinademar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Heb je "Request port forwarding" aanstaan in de client? 

Hier staat: https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/#portforward

Enable port forwarding in the application by entering the Advanced area, enabling port forwarding and selecting one of the following gateways:

  • CA Toronto
  • CA Montreal
  • CA Vancouver
  • Switzerland
  • France
  • Germany
  • Czech Republic
  • Spain
  • Romania
  • Israel

Ik zie Nederland er niet tussen staan, ik weet ook niet of deze er tussen stond. Maar Germany lijkt anders een goed alternatief? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

Heb je "Request port forwarding" aanstaan in de client? 

Hier staat: https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/#portforward

Enable port forwarding in the application by entering the Advanced area, enabling port forwarding and selecting one of the following gateways:

  • CA Toronto
  • CA Montreal
  • CA Vancouver
  • Switzerland
  • France
  • Germany
  • Czech Republic
  • Spain
  • Romania
  • Israel

Ik zie Nederland er niet tussen staan, ik weet ook niet of deze er tussen stond. Maar Germany lijkt anders een goed alternatief? 

Dank je wel voor je reactie. Ik heb port forwarding aanstaan. Nederland zit er niet tussen en was voorheen wel (voor de update). Als je verbinding wilt kiezen  door met rechtermuis op groene icoontje te gaan staan, zit er Nederland wel bij, maar krijg dan wel een ipadres maar geen poortnummer.

Zojuist Duitsland uitgeprobeerd en krijg dan wel een poortnummer.

Het is er niet beter op geworden dat het niet meer via Nederland kan....

Mvg

Reinademar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Het klopt trouwens dat port forward op de NL server uitstaat.

Dat komt weer terug:

https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/55144/#Comment_55144

@p6435869, we had to deactivate port forwarding on the Netherlands region due to ongoing network issues. We're planning to get port forwarding working on NL again in the future, but we're not quite there yet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op ‎20‎-‎4‎-‎2018 om 06:29 zei Duken:

Het klopt trouwens dat port forward op de NL server uitstaat.

Dat komt weer terug:

https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/55144/#Comment_55144

@p6435869, we had to deactivate port forwarding on the Netherlands region due to ongoing network issues. We're planning to get port forwarding working on NL again in the future, but we're not quite there yet.

Hall,o,

Ik heb nu sinds 2 dagen Ziggo, 

Mijn Pia poorten staan als volgt in applicatie van Pia,  UDP - Remote poort 8080 en Local poort 80. Zo stond het bij KPN en werkte,

nu bij Ziggo zie ik geen torrents seeden. Heb ik nu andere remote en local port nodig?

In mijn modem heb ik de connectiepoort al toegestaan en is open. (Duitsland in dit geval)

Pia werkt verder wel alleen wordt er niet geseed...

Graag je hulp

 

Met vriendelijke groet,

Reinademar

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dat lijkt dat eerder op een software probleem te liggen @reinademar en niet aan je VPN client. Heb je de mogelijkheid om iets te uploaden zonder VPN? Anders even een andere torrentclient proberen. Welke heb je nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

23 uur geleden zei reinademar:

In mijn modem heb ik de connectiepoort al toegestaan en is open. (Duitsland in dit geval)

Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Duken:

Dat lijkt dat eerder op een software probleem te liggen @reinademar en niet aan je VPN client. Heb je de mogelijkheid om iets te uploaden zonder VPN? Anders even een andere torrentclient proberen. Welke heb je nu? 

Je hebt gelijk Duken. Na veel zoeken en ook in firewall te hebben gekeken, bleek dat Utorrent niet op openbaar was aangevinkt 😞   Nadat ik die aangevinkt had, begon alles goed te lopen. Waarom die niet aangevinkt stond weet ik niet. 

Had net een nieuwe windows installatie gedaan en programma's her geïnstalleerd.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

 

Vriendelijke groetjes

Reinademar

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Meh Meh:

Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?

Ik gebruik PIA en kan tot nu toe alleen Duitsland of andere landen gebruiken om een poort te kunnen zien. Nederland werkt nog niet, vandaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

  • Bijdragen:  0
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had zelfde probleem.

Heb connectie veranderd van UDP naar TCP.

Externe poort naar 443 gezet.

Nu wel connectie (Via Nederland)

bewerkt door usac015
Miste informatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  77
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  13-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..

Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.

Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?

Mvg Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

2 minuten geleden zei NightstalkerP:

Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..

Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.

Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?

Mvg Peter

Ja hoor :) als je verbonden bent via PIA wel. Als de cliënt dus aan staat en actief is gaat al het verkeer via de VPN. Dus ook eweka of gewoon internetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  77
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  13-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah, mooi, bedankt :)

Vroeg het me af omdat we Eweka gebruiken om het niet via de Ziggo te laten lopen.

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumtopic: Even Voorstellen – Nieuw Lid Hier! Gebruikersnaam: MacLover1985 Hey allemaal! Ik ben dus nieuw hier op het forum en ik vond het hoog tijd om me even voor te stellen. Ik ben 38 jaar en kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds een tijdje denk ik erover na om mijn Windows-pc te verruilen voor een Mac. Ik ben vooral erg benieuwd naar de voordelen! Mijn hobbies zijn gamen, muziek maken en af en toe wat programmeren. Ik zit vaak met vrienden samen en dan bespreken we dit soort dingen. Daarom dacht ik: laten we de community inschakelen! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag ervaringen hoor van anderen die misschien al overstap hebben gemaakt naar een Mac. Hoe werkt dat in de praktijk? Wat zijn de grootste voordelen in jouw dagelijks gebruik? Eerlijk gezegd zit ik een beetje vast in mijn gedachten en een beetje handige info zou me echt helpen! Dus… waarom zou ik kiezen voor een Mac in plaats van een Windows-pc? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en tips! Groetjes, MacLover1985 Antwoord van de Expert: TechGuru99 Hey MacLover1985! Welkom op het forum! Dat is een goede vraag! Het kiezen voor een Mac of een Windows-pc hangt echt af van je behoeften, maar ik kan je een paar redenen geven waarom veel mensen kiezen voor een Mac: Gebruiksvriendelijkheid: MacOS is super intuïtief. De interface is strak en is gemakkelijker te navigeren, vooral voor newbies. Integratie met Apple-producten: Als je al een iPhone of iPad hebt, werkt een Mac geweldig samen met die apparaten. Je kunt bijvoorbeeld eenvoudig bestanden delen via AirDrop en je kunt makkelijk je foto’s, tekstberichten en meer synchroniseren. Veiligheid: Macs zijn over het algemeen minder kwetsbaar voor virussen en malware dan Windows-pc’s. Dit komt omdat de meeste cybercriminelen zich richten op het grotere Windows-besturingssysteem. Kwaliteit en design: Apple staat bekend om zijn kwaliteit en design. De hardware is duurzaam en de screens zijn van hoge kwaliteit, wat fijn is voor het bekijken van films of het bewerken van foto’s. Betere prestaties bij creatieve software: Als je van plan bent om te gaan muziek maken of videobewerking te doen, zijn veel van deze programma’s geoptimaliseerd voor Mac, wat een soepele ervaring biedt. Natuurlijk zijn Windows-pc’s ook geweldig en bieden ze meer aanpassingsmogelijkheden. Dus kijk vooral naar waar je zelf het meest gelukkig mee bent! Hopelijk helpt dit je een beetje verder. Als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten! Groetjes, TechGuru99 Reacties van andere leden GamerGirl92: Welkom, MacLover1985! Ik ben ook een gamer en ik heb zelf een Mac gebruikt voor muziek maken. Het gaat echt super soepel! Kun je specifieke games spelen die je aanspreken? TechGuy83: Hee, goed om je hier te zien! Ik vind Macs ook fijn, vooral voor grafisch werk. Maar het is wel zo dat je soms naar alternatieven moet kijken voor bepaalde software. Marie_Schrijft: Welkom! Ik heb de overstap enkele maanden geleden gemaakt en ik moet zeggen… geen spijt! Het is echt anders, maar in positieve zin! Vergeet niet dat je even moet wennen aan de nieuwe toetsencombinaties en zo. MacLover1985: Dank voor de reacties! GamerGirl92, ik hou er vooral van om shooters en RPG’s te spelen, maar ook wat indie games. TechGuy83, heb je een voorbeeld van software waar je naar verhaalt? TechGuy83: Haha, ja zeker! Denk aan dingen zoals bepaalde software voor 3D-modellering, zoals Blender. Het draait prima op Mac, maar soms zijn er extra plugins nodig die korting zijn voor Windows. Jimbo_the_Builder: Hey! Ik ben ook een Windows gebruiker, maar Mac klinkt interessant. Waar ik zou willen overstappen is voornamelijk voor foto’s en video’s. De projecten worden altijd zo slordig op Windows. MacLover1985: Jimbo_the_Builder, dat is precies wat ik ook voel! Benieuwd naar de creativiteit op Mac. En zou het makkelijker zijn om foto’s te bewerken met bijvoorbeeld Photoshop of Lightroom? Marie_Schrijft: Ja hoor! Photoshop is top op Mac. De prestaties zijn geweldig. En met de juiste instellingen en plugins kun je net zo goed werken als op Windows! GamerGirl92: Ik heb gehoord dat sommige games moeilijker te draaien zijn op Mac, dat je moet kijken naar de compatibiliteit… Maar voor muziek en creatief werk is het echt een aanrader! Dat was het dan! Blij om je hier te zien, MacLover1985! Laat ons weten wat je besluit! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kies ik de beste filters voor Spotnet? Gebruiker123: Heey iedereen! Ik ben nog een beetje nieuw met Spotnet en ik vroeg me af: hoe kies ik de beste filters? Zijn er speciale instellingen die ik moet hebben? Bedankt alvast! Expert001: Hey Gebruiker123! Leuk dat je aan de slag wilt met Spotnet! Het kiezen van de juiste filters is inderdaad heel belangrijk, want het kan je zoekervaring echt verbeteren. Hier zijn een paar tips: Basisfilters: Begin met de standaardfilters zoals ‘Audioboek’, ‘Film’, of ‘Serie’. Deze helpen je om snel de juiste categorie te vinden. Bestandsgrootte: Stel een minimum- en maximumgrootte in. Dit helpt om downloads die te klein of te groot zijn te vermijden. Een film zou bijvoorbeeld meestal tussen de 700 MB en 2 GB moeten zijn, afhankelijk van de kwaliteit. Levensduur: Kijk naar de ‘leeftijd’ van de bestanden. Oudere bestanden kunnen minder betrouwbaar zijn, dus het is slim om bestanden van recentere data te prioriteren. Keywords: Gebruik specifieke zoektermen. In plaats van alleen ‘actie’, probeer ‘actiefilm 2022’ of de naam van de acteur, dat kan je zoekresultaten beperken en relevanter maken. Spamfilters: Zorg ervoor dat je de spamfilters aanzet. Soms zijn er veel onbetrouwbare bestanden, en die wil je echt niet binnenhalen. Als je hiermee start, zou je al een stuk beter moeten kunnen zoeken! Succes en laat gerust weten als je meer vragen hebt! WillemK: Cool, bedankt voor de info! Ik wist niet dat je zo veel kon aanpassen. Ik heb ook een paar keer last gehad van spam, dat was echt te irritant. Jasmin98: Hee, ik ben het eens met WillemK! Die spam is echt vervelend. Heb je ook tips om goede bestanden te herkennen? Soms lijkt alles wel op elkaar. Expert001: Ja, Jasmin98, herkenning is ook een kunst! Kijk naar de uploader. Bekende uploaders zijn doorgaans betrouwbaarder. Daarnaast, als je geregeld naar bepaalde bestandstypes zoekt, let dan op de reacties van andere gebruikers. Vaak geven zij al een goede indicatie of een bestand waard is om te downloaden of niet! Marcel1975: Oké, fijne tips! Heb zelf ook een vraagje. Hoe zit het met die VPN’s? Is dat echt nodig in combinatie met Spotnet? Expert001: Goede vraag, Marcel1975! Een VPN is zeker aan te raden. Het beschermt je privacy en voorkomt dat je internetprovider je activiteiten kan zien. Zeker bij het downloaden is dat een extra laag beveiliging. Er zijn verschillende betaalbare opties, maar kies er een met goede recensies! NatasjaB: Ik gebruik altijd NordVPN met Spotnet, werkt prima! Geen problemen tot nu toe, en het geeft me een goed gevoel. Om maar even door te gaan op Marcellus zijn vraag… wat zijn goede gratis alternatieven? Expert001: Er zijn zeker enkele gratis VPNs, zoals ProtonVPN of Windscribe. Maar mijn advies is om voorzichtig te zijn: vaak zijn gratis opties niet zo veilig of snel. Maar ze kunnen een goede start zijn als je niet meteen wilt betalen. Milan22: Top! Zo leer ik weer wat nieuws. Ik ga binnenkort weer wat zoeken. Inmiddels al een paar keer een filmpje gedownload dat niet echt was wat ik zocht, dus deze filters gaan me vast helpen! Boerke88: Hah, ja dat is frustrerend, Milan22! Ik begon eerst ook met zoeken zonder filters. Mannetje, dat was echt een chaos. Nu gebruik ik die filters en het is zoveel beter. Bedankt allemaal! DaisyP: Het is zo fijn om zo’n community hier te hebben. Al die tips zijn eigenlijk goud waard! Dank aan Expert001 voor de uitleg. Ik zit soms ook met die spam… dat is echt een downer. Gebruiker123: Dankjewel iedereen! Dit heeft me echt geholpen. Ik ga dus maar aan de slag met filteren en hopelijk minder spammen. Tot volgende keer! Einde Topic Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is er aan de hand met Roblox? Gebruiker: GamerGirl23 Hey allemaal, ik heb gehoord dat er problemen zijn met Roblox. Klopt dat? Waarom kunnen we niet inloggen? Expert: TechLeraar Hoi GamerGirl23! Ja, je hebt gelijk, er waren echt problemen met Roblox. Gisteravond rond 11:30 p.m. kregen veel mensen een foutmelding toen ze wilden inloggen. Het zijn er zelfs meer dan 16.000 volgens DownDetector! Roblox is een superpopulaire game met ongeveer 83 miljoen actieve gebruikers per dag, dus als er iets misgaat, krijgen veel mensen dat snel in de gaten. Het lijkt erop dat de server tijdelijk overbelast was, wat kan gebeuren als er veel mensen tegelijk willen spelen. Dit kan te maken hebben met onderhoud of gewoon een technische glitch. Een voorbeeld: stel je voor dat je met een groep vrienden naar een concert gaat. Als iedereen tegelijk naar binnen wil, kan het lang duren voordat iedereen binnen is. Dat is wat er met Roblox gebeurde, alleen is het nu een digitale concertzaal! Ik hoop dat ze het snel opgelost hebben. Gewoon even geduld hebben en later nog eens proberen! Reacties: Gebruiker: NoobMaster99 Wow, dat is echt balen! Had geen idee dat zoveel mensen tegelijk willen spelen. Ik dacht dat ik alleen was. Gebruiker: JufLia Ja, ik zat ook te stressen! My kids willen altijd samen met hun vriendjes spelen. Hopelijk komt het snel goed, anders krijg ik heel wat gezeur aan mijn hoofd! Gebruiker: GameFanatic Dit is niet de eerste keer dat Roblox crasht. Ik kan niet wachten op een permanente oplossing. Gebruiker: CoolGuy123 Technische problemen zijn zo frustrerend. Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Laten we hopen dat ze het snel fixen, ik wil weer bouwen! Gebruiker: GamerGirl23 Dankjewel voor het duidelijke antwoord, TechLeraar! Hopelijk is het allemaal snel opgelost. Weet iemand of ze aan het onderhoud werken of zo? Gebruiker: TechLeraar Ik heb geen officiële update gezien over onderhoud, maar meestal doen ze dat ’s nachts als er minder spelers online zijn. Gewoon even de sociale media in de gaten houden voor nieuws, dan weet je snel wat er aan de hand is! Gebruiker: LuckyLuke Ik denk dat het ook belangrijk is om voorzichtig te zijn. Je hoort altijd verhalen over online predatoren. Ik laat mijn kinderen nooit alleen spelen zonder toezicht! Gebruiker: JufLia Helemaal mee eens, LuckyLuke! Een goed gesprek over wat veilig is en wat niet, helpt heel veel. Gebruiker: RainbowSparkle Precies! En een paar tips voor ouders: stel spelregels op en speel soms samen. Zo heb je een beter zicht op wat ze doen. Dit ook met Roblox! Gebruiker: NoobMaster99 Haha, ik ben blij dat ik geen kinderen heb. Maar hey, ik voel je! Het blijft altijd spannend in die online wereld! En daar blijft het voorlopig bij! Blijf ons volgen voor meer updates of gewoon om je frustraties te delen! Tot later! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • pierre27 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...