Jump to content

Recommended Posts

Weet iemand hier hoe ik doubleclick.net kan verwijderen? ik heb AVG, Malwarebytes en Hitman pro geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

Hallo bambi1515,

Je hebt een lastig op te ruimen probleem en waarschijnlijk komt het er op neer om verschillende mogelijkheden uit te proberen.

Heb je al gekeken of je het gewoon handmatig kan verwijderen;

Windows 7 / Windows Vista:

Klik op Start .

Vervolgens Configuratiescherm .

Klik op Een programma verwijderen .

Zoek Ad.doubleclick.net en klik op Verwijderen .

Als dat niet werkt heb ik onderstaand nog een omschrijving:

Onder deze link staat een Nederlandse omschrijving voor verwijdering van doubleclick.net op jouw windows 7 versie.

• Like 1

Hoi Drifter,

ik heb momenteel een andere pc met windows 10. Ik heb jouw advies opgevolgd en die AdwCleaner+MalwareBytes gebruikt. Helaas, geen resultaat.

Edited by bambi1515

Je kan proberen je pc op te schonen met CCleaner en alle Cookies te verwijderen, maar als je weer op een advertentie klikt in je browser heb je kans dat het gelijk weer terug is.

Het is een vervelend onderdeel wat in Google zit en voor zover ik heb kunnen ontdekken moet het stoppen als je een Ad-blocker gebruikt of een Browser waar sowieso een adblocker in de instellingen zit zoals Opera.

Ik heb een Adblock nu. Maar ik vrees dat Doubleclikc.net echt vast zit, wat ik ook probeer.

31 minuten geleden zei bambi1515:

Ik heb een Adblock nu. Maar ik vrees dat Doubleclikc.net echt vast zit, wat ik ook probeer.

Heb je ook al je cookies al een keer verwijderd? en heb je gekeken op je Startscherm tussen je Apps of er Ad-doubleclick.net software is geïnstalleerd?

12 uur geleden zei Drifter:

Heb je ook al je cookies al een keer verwijderd? en heb je gekeken op je Startscherm tussen je Apps of er Ad-doubleclick.net software is geïnstalleerd?

Belangrijke toevoeging: Een andere methode om adware te verwijderen is het Configuratiescherm en vervolgens alle betrokken webbrowsers te resetten, hierbij is het mogelijk (naar alle waarschijnlijkheid wel) dat al u eigen instellingen aan u browser verloren gaan. Verwijderen in Windows 10: ga naar

duken 06.JPG

Klik op apps

duken 07.JPG

selecteer het programma dat u wil verwijderen, door er op te klikken, en klik op verwijderen. Laat daarna nog even Ccleaner erop los

duken 08.JPG

Selecteer niet cleaner maar Register en vink alle mogelijkheden aan om daarna op Analyseren te klikken, hierna krijgt u een overzicht wat er zal verwijderd worden en eens dat gedaan is klikt u rechtsonder op Herstel geselecteerde fouten (dit is een voorbeeld van bij mij,de afbeelding) :

duken 10.JPG

dan krijgt u bv de volgende afb:

duken 11.JPG

hierbij klikt u op Nee en opnieuw krijgt u een mogelijkheid om een keuze te maken

duken 12.JPG

hier kiest u "Herstel alle geselecteerde fouten" en krijgt u als alles verwijderd is de melding "fout hersteld", indien u alle stappen vanaf afb. 4 eens herhaald kan het zijn dat het programma alsnog een paar fouten vindt dan kan u deze ook gerust laten herstellen, worden er geen fouten meer gevonden dan kan u even de cleaner laten lopen.

• Like 2

Heren,

bedankt voor de reacties maar doubleclick.net is niet eens te vinden in Apps en onderdelen. Maar die is volgens Hitman Pro wel aanwezig. Ik kan het weten want ik scan my pc elke dag met Hitman Pro. Hoewel doubleclick.net is elke keer gedetecteerd, hij maar terug blijft komen na verwijdering. Trouwens ik heb mijn mozilla webbrowsers al gereset voor een paar keer, maar niets helpt. De extensie menu van firefox gaf alleen een overzicht van 1 software, namelijk adblock.

Edited by bambi1515

Doubleclick.net kan zich ook verbergen in andere toepassingen die geïnstalleerd zijn via Cookies. Ik vraag nog maar even een keer of je al gekeken hebt of het probleem er nog is als je CCleaner hebt gebruikt en alle cookies hebt laten verwijderen inclusief alle rommel op je PC? Tevens zijn de privacy en advertentie instellingen in je Google account mede van belang of je nog langer last blijft houden van Doubleclick. (je kan dat allemaal uitschakelen) Als je even inlogt in je account onder deze link naar deze pagina

Ik heb nog 1 andere website met een verwijdering omschrijving gevonden die je kan proberen http://www.2remove-threats.com/nl/ad-doubleclick-net-verwijderen/

• Like 1

Op 13-1-2019 om 13:59 zei bambi1515:

Heren,

bedankt voor de reacties maar doubleclick.net is niet eens te vinden in Apps en onderdelen. Maar die is volgens Hitman Pro wel aanwezig. Ik kan het weten want ik scan my pc elke dag met Hitman Pro. Hoewel doubleclick.net is elke keer gedetecteerd, hij maar terug blijft komen na verwijdering. Trouwens ik heb mijn mozilla webbrowsers al gereset voor een paar keer, maar niets helpt. De extensie menu van firefox gaf alleen een overzicht van 1 software, namelijk adblock.

Start je pc eens op in veilige modus en voer dan Hitman Pro uit als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Wellicht kan Hitman Pro deze doubleclick.net dan wel volledig verwijderen.

Edited by reneetje1969
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Patrickj
      Goedemiddag,
      Op onze hoofdcomputer op het werk zit erg veel spam als we firefox openen.
      Dit is vooral irritant doordat onze online-applicatie geopend moet worden in firefox.
      Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
      Er wordt elke keer doorgelinkt naar andere sites als je een site opent, en ik zie van die groene figuurtjes die je ergens anders heen sturen als je erop klikt.
      Heb even een foto bijgevoegd voor de duidelijkheid.
      Spam.bmp
      spam2.bmp
    • By guilpje
      Het is nu al een paar keer dat mijn Skype spam verzend naar mijn vrienden. Dat is echt weel zeer irriterend. Het is telkens dit die erop komt: Hey! Check out this new game!
      ge.tt/api/1/f...0/blob?download
      Weet iemand hoe ik dit kan stoppen?
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Latest news

• Nu op het forum

• Five Feet Apart (2019) Stella is een optimistisch meisje, doet aan yoga en heeft haar medicatie graag ordelijk gerangschikt. Ze belt en spreekt graag af (de ene aan de ene kant van de bank, de ander aan de andere kant) met haar vriend Poe. Samen bespreken ze het leven, de liefde en de voortgang. Ze maakt videodagboeken om over haar ziekte en het leven in het ziekenhuis te vertellen – een handige manier om de ziekte ook aan de kijker uit te leggen. Een longziekte en opgroeiende tieners zijn niet een nieuw verhaal voor een film, in 2011 maakte Hans van Nuffel Adem over twee broers die lijden aan taaislijmziekte. Ook doet Five Feet Apart denken aan The Fault in Our Stars over een verliefd, maar ziek (hij geopereerd aan een tumor, zij aan de zuurstof om niet te stikken) tienerstel dat samen op reis naar Amsterdam gaat. Na een dramatische gebeurtenis in het ziekenhuis, wanneer Stella buiten staat en graag de lampjes in de stad wil gaan bekijken, zegt ze tegen Will: “This whole time I’ve been living for my treatments, instead of doing my treatments so that I can live.” Een mooie boodschap in een voorspelbare film die wordt gered door de hoofdrolspelers. bron: indebioscoop.com/recensie-five-feet-apart/ Download bestand Five Feet Apart.mkv (3.1 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen  Five Feet Apart downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Five Feet Apart NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
    • Long Shot (2019) Charlotte Field was het bloedmooie buurmeisje dat vroeger op de net wat jongere Fred Flarsky kwam passen en zijn hormonen op gênante wijze op hol deed slaan. Jaren later kruisen hun wegen elkaar opnieuw. Hij is inmiddels een linkse journalist met een gezond wantrouwen in de politiek en een waardeloze kledingsmaak.. Zij - steevast om door een ringetje te halen - heeft ’t geschopt tot minister van Buitenlandse Zaken. Inmiddels koestert zij serieuze plannen om een gooi te doen naar het Amerikaanse presidentschap. Terwijl het personage van de verrassend komische Charlize Theron weet dat het soms onvermijdelijk is om water bij te wijn te doen. Hun vrolijke chemie doet de rest. Dat zij in Long shot niet alleen van elkaar leren, maar ook voor elkaar vallen, wil je als kijker daarom maar wat graag geloven. bron: Telegraaf.nl/entertainment/196623838/recensie-long-shot Download bestand LongShot.mkv (3.1 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen  Long Shot downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Long Shot NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
    • De libi (2019) Ze stappen in de Ferrari-rode Canta van Greggs moeder en met 45 kilometer per uur scheuren ze de binnenstad in, het leven tegemoet. Waarna een aanstekelijke reeks omzwervingen begint: bij de kapper, op de Wallen, in een studentenhuis vol hippies; overal kibbelt het knetterende trio over hun wensen, dromen en ambities. Het masterplan van Bilal is het duidelijkst: hij wil rapper worden. „Want echt man: als ik mijn base drop, ga ik vliegen!” De ontdekkingsreis die regisseur Shady El-Hamus en scriptschrijver Jeroen Scholten van Aschat (de zoon van...) voor hen uitstippelen, is al vaker en meeslepender verteld. Toch genereren de film en de talentvolle cast zóveel energie, enthousiasme en optimisme, dat De libi zelfs voor de grootste droeftoeter onweerstaanbaar is. Natuurlijk, er zijn ook tegenslagen. Want gaandeweg concludeert Gregg dat een diploma, een meisje en geld nog ver weg zijn. Maar dat hun vriendschap, levenslust en strijdbaarheid hen uiteindelijk ver zal brengen, zoveel is duidelijk. bron: telegraaf.nl/entertainment/1881981002/keihard-in-een-canta Download bestand Libi.mkv (3.2 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen De libi downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film De libi NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Five Feet Apart

• Romantiek
    • Drama

Long Shot

• Komedie
    • Romantiek

De Libi

• Komedie

Dark Phoenix

• Sciencefiction
    • Actie