Jump to content
Sign in to follow this  
William

The Highwaymen

Recommended Posts

The Highwaymen

The Highwaymen

About

• Released

• Rating

7.2
  • Genre

• Misdaad
    • Drama
    • Thriller

Overview

'Highwaymen' volgt twee voormalige agenten van de Texas Ranger Division, Frank Hamer en Maney Gault genaamd. Een aantal banken is het beu dat bankrovers Bonnie en Clyde nog steeds vrij rondlopen. Ze huren vervolgens de twee heren in om het voortvluchtige duo op te sporen en in te rekenen.

Credits

• Kevin Costner
    Kevin Costner
    Frank Hamer
  • Woody Harrelson
    Woody Harrelson
    Manny Gault
  • Kathy Bates
    Kathy Bates
    Ma Ferguson
  • John Carroll Lynch
    John Carroll Lynch
    Lee Simmons
  • Thomas Mann
    Thomas Mann
    Deputy Ted Hinton
This page uses the themoviedb.org API.

The Highwaymen

Het verhaal van bankrovers Bonnie & Clyde ken je als het goed is van voor naar achter. De twee waren actief tussen 1932 en 1934 en waren verantwoordelijk voor tientallen overvallen, moorden en andere misdaden. De twee waren ook geliefden van elkaar, waardoor Hollywood het concept van de bankrovers flink heeft geromantiseerd en tot in den treure heeft verfilmd. Wat we nog niet eerder zagen is het verhaal van de Texas Rangers die de twee moordenaars wisten te stoppen. Hier springt The Highwaymen in op een gemis, maar het resultaat is wisselvallig.

The Highwaymen slaagt in het neerzetten van een fascinerende geschiedenisfilm, maar daarmee is alles gezegd. Het is opmerkelijk dat een film als deze naar Netflix wordt gehaald, gezien het trage tempo veel gebruikers zal doen afhaken. In tijden van streaming mag het allemaal wat sneller en intrigerender, vooral gezien er een hele lijst met andere toptitels op je zit te wachten. Mochten het jaren '30-sfeertje en de stoffige wegen in Texas je in het bijzonder boeien, dan kan The Highwaymen nog wel een film voor jou zijn. Aan de rest van jullie adviseren we je deze links te laten liggen.

The Highwaymen bestand

• Titel The Highwaymen (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY]
  • Grote 2.1 GB

Afbeeldingen

20-the-highwaymen.w700.h700.jpg

The Highwaymen via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor The Highwaymen NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 

Meer informatie in onze huisregels.
  • Thanks 1

Heb deze film gezien en ben het niet helemaal eens met de review. Ja, als je van de nieuwste snelste films bent met veel special effects en een simpel verhaalijntje dan moet je deze niet kijken maar om het nou gelijk af te doen als een stoffige texaanse weg en niet intrigerend.

Een deel van het verhaal gaat ook over de heldenstatus die bonny en clyde kregen als een soort moderne robin hoods ten tijde van financiele crisis en de rangers die ze achtervolgen als de moordenaars die het zijn. tempo ligt wat lager dan een actie film maar is niet traag. 

ik zou deze film in ieder geval aanraden. 

• Thanks 2

Op 1-4-2019 om 17:57 zei snowboardsissy:

Heb deze film gezien en ben het niet helemaal eens met de review. Ja, als je van de nieuwste snelste films bent met veel special effects en een simpel verhaalijntje dan moet je deze niet kijken maar om het nou gelijk af te doen als een stoffige texaanse weg en niet intrigerend.

Een deel van het verhaal gaat ook over de heldenstatus die bonny en clyde kregen als een soort moderne robin hoods ten tijde van financiele crisis en de rangers die ze achtervolgen als de moordenaars die het zijn. tempo ligt wat lager dan een actie film maar is niet traag. 

ik zou deze film in ieder geval aanraden. 

Ik ben 'm aan het downloaden.... bedankt voor u review.

• Like 1

Posted (edited)

hij staat toch al op netflix?

wacht, netflix amerika dan denk ik.

Edited by snowboardsissy
incompleet
  • Sad 1

3 uur geleden zei snowboardsissy:

hij staat toch al op netflix?

wacht, netflix amerika dan denk ik.

Ik zit weer achter een kudproxyserver en die worden geblokkeerd door nepflix, ik heb een betaalde account maar moet dus 'illegaal' downloaden om nepflix stuff te bekijken... En VPN's blokkeren ze ook al. Wat een wereld. 😩
Vanavond ga ik eerst Glass eens kijken. Zit ik al een jaar op te wachten.

• Sad 1

Pia VPN zou wel een werkende Netflix server hebben. Ik kan even voor je testen. Maar downloaden is net zo gemakkelijk..... 😗🤣

• Haha 1

Ik download het voorlopig wel. Betaal ik in elk geval niet voor niets voor een nieuwsserver. 
De series ben ik even klaar mee maar ook die zijn uitstekend te downloaden. Vooral The Punisher was wel grappig. 

Ze zijn trouwens bezig met The Joker las ik gisteren. Hoe hij zo gestoord is geworden... (heeft niets met nepflix te maken, totaal offtopic)
Ik heb niet zoveel met DC comics verfilmingen maar dit zou wel eens een meesterwerk kunnen worden.
Joaquin Phoenix is vaak een uitmuntende acteur, ik ben erg nieuwsgierig, de trailer ziet er uitstekend uit.

En om dan maar helemaal offtopic te gaan, Heath Ledger was geniaal als The Joker. Mijn favoriete scene hieronder.

• Like 1

1 uur geleden zei Meh Meh:

Ze zijn trouwens bezig met The Joker las ik gisteren. Hoe hij zo gestoord is geworden... (heeft niets met nepflix te maken, totaal offtopic)

Toevallig ook vanochtend de trailer gezien. Lijkt me goed, zeker omdat je ziet hoe zwaar het leven eerst was van the Joker. Maar Heath Ledger blijft de beste versie van de Joker, die was zo eng echt in zijn rol. Blijft bizar.

Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Alle personen die door BREIN zijn gepakt leveren de mediaspeler inclusief de software (software die daar dus door die personen is opgezet) wat het juist voor de wetgeving illegaal maakt. Je hoeft in dit geval dus zelf niets meer te installeren, maar alleen je mediaspeler aansluiten. Je betaald dus in feite de kosten van de mediaspeler + een zeer gereduceerd bedrag voor illegale (gehackte) abonnementen van betaalzenders.
    • Website: Extremeusenet.nlCouponcode: 25easterKorting: 25%Geldig tot en met: niet bekend
    • De Lego Film 2 Dat het niet per se een slecht idee hoeft te zijn om een (animatie)film te baseren op beroemd speelgoed bewezen de makers van The Lego Movie vijf jaar geleden al. De animatiefilm van regieduo Phil Lord en Christopher Miller combineerde het Deense constructiespeelgoed waar we allemaal groot mee zijn geworden met een charmant verhaal over de goedgemutste bouwvakker Emmet die de strijd met Lord Business aanging.  Dit laat onverlet dat de animaties wederom van hoge kwaliteit zijn. Ook al is alles uit de computer komen rollen, je krijgt door de fijntjes uitgewerkte texturen compleet met vingerafdrukken, krassen en vetvlekken het idee dat je met echte Lego te maken hebt. Grandioos zijn de momenten waarop Emmet en zijn vrienden stante pede een voertuig in elkaar moeten zien te flansen. De nummers van de onderdelen vliegen je om de oren. bron: https://www.filmtotaal.nl/recensie/13365 Download bestand The Lego Movie 2: The Second Part (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY] Grote 1.7 GB bron Afbeeldingen   De Lego Film 2 downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor De Lego Film 2 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

The Lego Movie 2: The Second Part

• Actie
    • Avontuur

Baantjer het Begin

• Misdaad

Game of Thrones

• Sci-Fi & Fantasy
    • Drama

Captain Marvel

• Actie
    • Avontuur