Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

coronavirus - Hoe zit dat in jouw leven?

William1
 Delen

Is het Coronavirus in Nederland nog te stoppen?  

13 stemmen

1. 1. wat verwacht jij van het virus in Nederland? Kunnen we nog wel werken met quarantaine of zijn we daar voor te laat?

• Ja, we kunnen het virus onder controle houden
    • Nee, ik verwacht niet meer dat het virus onder controle blijft
    • Ik weet het niet zeker...

Aanbevolen reactie

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Het mag wel tijd worden voor een Corona topic op ons forum. We kunnen hier onze verwachtingen bespreken, wat we doen om ons voor te bereiden of gewoon slap over het virus kletsen. 
Bij ons thuis wordt er gesproken over het preppen.. of te wel. Met noodpakketten proberen preppers zich zo goed mogelijk voor te bereiden op een naderende noodtoestand. 

Handig overzicht:

Noodsituatie? Dit heb je nodig

- Radio op batterijen
- Zaklamp
- batterijen
- Eerstehulpkit
- Lucifers
- Kaarsen
- Dekens
- Gereedschapsset
- Fluit
- Flessen water
- Houdbaar eten
- Contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren
- Reservesleutels van huis en auto
- Plattegrond van de omgeving
- Een lijstje met de telefoonnummers van mogelijke opvangadressen
- Desinfecterende handgel
- Verzorgingsartikelen zoals wc-papier, zeep en maandverband
- Medicijnen op doktersvoorschrift

Overigens ben ik bang dat we het virus niet meer goed in quarantaine kunnen houden en dat het virus zich zal verspreiden maar dat we zelf weer beter worden en we na een periode weer immuun zijn geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44

Overzicht van Corona in Nederland:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  

Kijk in Duitsland zijn ze een stuk realistischer.

De Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft in een toespraak gezegd dat experts verwachten dat uiteindelijk de meeste mensen het coronavirus zullen krijgen. "Als het virus er is, de bevolking geen immuniteit heeft en er geen behandeling is, dan zal zo'n 60 tot 70 procent van de mensen besmet raken."

Merkel wil dat mensen ervan doordrongen raken dat het virus in Europa is beland en dat het van belang is om de verspreiding ervan te vertragen. "Het proces moet erop gericht zijn om het medische apparaat niet te overbelasten.

Wat ze weergeven overal zijn geteste mensen, het werkelijke aantal licht dan ook vele malen hoger, B.v. in Italië licht het sterfte cijfer op 6%   631 doden  bij 10.000 besmettingen  maar in  Korea zijn 7.755  besmettingen en 54 doden is 0,5% dit land test dan ook iedereen en is veel realistischer. Wat ik hier uit op maak dat er in Italië wel eens 30.000 besmettingen kunnen zijn, maar de klachten Nihil zijn en daarom niet getest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.956
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  

16 uur geleden zei Tuinbever:

Het proces moet erop gericht zijn om het medische apparaat niet te overbelasten

Exact dit, tegenhouden gaat niet meer. Maar het moet met mate binnenkomen. Anders kunnen de ziekenhuizen de druk niet aan. 

Bizar trouwens dat we niet meer naar Amerika kunnen vliegen de aankomende maand. De maatregelen die men neemt gaan snel.

Ik ben benieuwd wanneer Nederland meer maatregelen gaat opdragen. Op dit moment voelt het nog vrijblijvend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Actief:  

Ze adviseren nu ook om in de supermarkt te pinnen in plaats van contant te betalen. Aan de ene kant is er wat van te zeggen.

Maar aan de andere kant, je pakt ook een mandje of een wagentje die andere mensen gebruikt hebben. Mag dat dan ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, Europa beschuldigen dat we niets doen, hij heeft niets anders gedaan dan het weg wuiven, en zal de verenigde staten in een grote crisis storten, wat een bamibal is die vent zeg.Hij was goed voor de financiële markten , maar zal nu wel achter zijn oren krabben, met de Dow Jones al 25% onderuit de laatste week.

giphy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

We worden langzaamaan gedwongen om te preppen, want er valt buiten de deur vanaf vandaag niets meer te beleven. Iedereen dus aan de illegale download en voor de buis gaan hangen. Alle sportwedstrijden afgelast tot het einde van de maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

10 minuten geleden zei Guardian:

Iedereen dus aan de illegale download

😂 Dan kan de ventilator weer de kamer in, met al die oververhitte utp kabeltjes  LOL

5e6a68ef59668-unnamed.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

in belgie juist het zelfde gisteren hebben ze beslist om da cafe en andere horeca te sluiten de scholen ook en nog van alles hopelijk doet belgie geen lockdown  maar denk wel dat het binnekort zal aankomen nu sinds gisteren zitten de mensen te hamsteren van voedsel 

dud ja waar gaat dat eindigen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik verwacht ook dat de scholen in Nederland straks dicht gaan. Disney land is ook gesloten tot het einde van deze maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat een gekkenhuis in de supermarkt, zeg. Niet normaal. Lege schappen. Ze stonden hier gewoon te vechten om een laatste fles water.  Lange rijen voor de normale en zelfscankassa's. Echt gestoord.

Toen ik stond te wachten in de rij hoorde ik iemand zeggen: 'ik vermijd drukke plekken.' Uhm, juist. En dan wel in een lange rij gaan staan met heel wat mensen voor je. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Hier in de supermarkt zijn de houdbare blikken en drinken ook weg en op .. bizar dat het zo snel gaat 🙄

Waar staan we volgende week?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Stel je is voor als Rutte gisteren Nederland volledig op lock down zou hebben gezet dan was de ramp niet te overzien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Onze Economie staat op het randje van een afgrond, want als er nog strengere maatregelen worden getroffen is er alleen een financieel vangnet voor mensen die hun inkomen hebben uit loondienst. Kleine zelfstandigen zonder vette spaarpot staan aan de rand van een faillissement en zullen zich dan in moeten schrijven bij hun gemeente als werkzoekende en een uitkering aan moeten vragen. Het valt me ook op dat juist de mensen die doorgestudeerd hebben de meest domme onnadenkende opmerkingen kunnen maken in interviews op verschillende locaties in het land en praten over het stil leggen van het volledige dagelijkse leven om verspreiding van iets te voorkomen waar tot nu nog geen enkel land in is geslaagd ondanks alle genomen maatregelen.

Ik lees nu in De Telegraaf een bericht waar iedereen alvast wat meer hoop uit kan halen dat dit virus uiteindelijk ook weer de kop wordt ingedrukt;

ROTTERDAM - Wetenschappers van het Erasmus MC en de Universiteit Utrecht claimen de vondst van een antilichaam tegen COVID-19. De wetenschappelijke publicatie van de groep van tien wetenschappers ligt ter beoordeling klaar bij het toonaangevende tijdschrift Nature, meldt Erasmus Magazine, dat de ontdekking een wereldprimeur noemt.

Volgens Erasmus Magazine moet het antilichaam nog op mensen getest worden, een proces dat maanden vergt.

„Het antilichaam voorkomt dat het virus nog kan infecteren en kan bovendien goed helpen bij de opsporing van het virus”, zegt hoogleraar celbiologie Frank Grosveld, een van de ontdekkers namens het Erasmus MC.

Het artikel met bevindingen van de wetenschappers is donderdag al gepubliceerd op een website met de naam BioRxiv, waarop biologen hun onderzoek kunnen publiceren en waarop collega’s kunnen reageren. In de samenvatting wordt gesproken over een antilichaam tegen SARS2, het coronavirus dat de huidige pandemie met COVID-19 veroorzaakt.

Testen kost maanden

Het antilichaam kan helpen bij de opsporing en preventie van deze vorm van corona-infectie. Volgens Erasmus Magazine moet het antilichaam nog op mensen getest worden, een proces dat maanden vergt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

20 minuten geleden zei Guardian:

Onze Economie staat op het randje van een afgrond

Inderdaad, veel gelegenheden voelen de klap al. Als hotel, restaurant zal je een buffer moeten hebben. Maar ik denk ook dat veel andere "luxe" producten in de wacht staan met aankopen.

Of te wel, we gaan weer terug naar de broodnodige producten en diensten. Hopen dat men er een buffer voor heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zie ook het artikel op de website van Erasmus Magazine. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zelfs de melk is hier momenteel uitverkocht bij 3 supermarkten in de buurt.  Dat krijg je ervan als je mensen met dozen melk naar buiten ziet lopen. Morgen nog maar eens proberen.

Ook bij de bakker was het vanmorgen drukker dan normaal op een zaterdag. En jawel, een klant die aan het klagen was toen er vriendelijk werd gevraagd om, indien mogelijk, te pinnen.

Hij maakte de verkoopster vervolgens uit voor van alles en nog wat. Om uiteindelijk zonder brood naar buiten te lopen. Echt asociaal. 🙁

Ook zie ik bij een aantal winkels dat kassamedewerkers wegwerphandschoenen dragen. Geen idee of er daar al klanten zijn geweest met verbaasde reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

niet normaal meer.

wij hadden een vakantie geboekt voor volgende week.

echter is het een ramp om het bedrijf aan de lijn te krijgen. 

ze zeggen dan zo leuk op het bandje kijk op de site en daar staat je moet bellen dus waar zijn ze mee bezig heb vandaag al wel 200x gebeld 

gisteren ook iets van 100 x 

kom er gewoon niet door heen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Wij gaan eind maart naar Disney met de familie. Lang voor gespaard en eindelijk kunnen boeken een half jaar geleden... Maar de kans is erg groot dat er niks van doorgaat. Gelukkig kunnen we (zover te zien) wel het geld terug vragen 🙌

We worden allemaal gek.... Vanavond een verjaardagsfeestje en nu in twijfel of we wel of niet gaan met het gezin. Bijzonder eigenlijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  48
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

19 hours ago, Duken said:

We worden allemaal gek....

Dat is een ding wat zeker is haha. Ik ben gisteren en vandaag bij meerdere supermarkten geweest maar nergens is meer wc papier te halen 😱

Los daarvan wordt het nu wel een stuk gevaarlijker nu bekend is dat ook jonge & gezonde mensen besmet kunnen raken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Naast scholen en andere instellingen gaan ook alle eet- en drinkgelegenheden vanaf 18 uur vanavond dicht tot en met 6 april.

Iets zegt mij dat we morgen foto's gaan zien van lege schappen waar normaal de frikandellen en kroketten liggen. 🤪  

Next? Lock-down-situatie?

Wiet hamsteren

Op verschillende plekken in het land staan lange rijen voor coffeeshops. Mensen willen nog snel even drugs inslaan, voor de gedwongen sluiting van coffeeshops om 18.00 uur ingaat.

xxl.jpg
NOS / Guus Dietvorst

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Wiet inslaan..... Serieus 🤭 daar kom je natuurlijk de aankomende drie weken lastig aan. 

Maar nu de scholen dicht, wat verwachten we als volgende stap? Grenzen sluiten? Het gaat bijzonder snel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ze zeggen dat er nog meer maatregelen zullen volgen. We zullen het zien inderdaad.

Sorry, ik kan er niets aan doen. Maar toen ik bovenstaande las over dat 'wiet hamsteren', zat dit muziekje gelijk weer in me kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Coffee Lol GIF by MOODMAN

Bedankt voor de lach :) heerlijk nummer weer in me hoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik verwacht begin deze week trouwens ook wel een belletje van me tandarts. Dat de ingeplande afspraak niet doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• MarkNL: Hey allemaal! Ik wil graag de Grand Prix van Nederland in Zandvoort kijken, maar ik ben op vakantie in het buitenland. Heeft iemand een idee hoe ik dit gratis kan doen? Vooral als je geen toegang hebt tot de officiële streams? Alvast bedankt! F1Fan88: Hoi Mark! Ik snap je struggle! Het is eigenlijk vrij simpel om de race te kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) laat je je internetverbinding via een andere locatie lopen, zodat het lijkt alsof je daar bent. Dit helpt je toegang te krijgen tot streams die anders niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access) omdat het super stabiel en snel is. Het werkt heel goed met Nederlandse en buitenlandse streams, en je kunt het makkelijk installeren op je laptop, smartphone, en zelfs op een smart TV! Om de Grand Prix te bekijken, kun je PIA gebruiken om je IP-adres naar Nederland te veranderen. Dan kun je gewoon de Nederlandse zenders of streamingdiensten zoals F1TV of Viaplay gebruiken. Eenwin-win dus! Als je meer vragen hebt, laat het weten! Veel kijkplezier! RacingJules: Goede tip, F1Fan88! Gebruik PIA zelf ook, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! Bobbert: Werkt PIA ook op smart TV? Of beperk je je daar tot je laptop? F1Fan88: Ja, het werkt ook op smart TV! Je kunt het op je router installeren, zodat al je apparaten via de VPN verbonden zijn. Of je kunt het direct op je smart TV zetten als je dat kan. VitesseFan: Maar waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen uitvallen tijdens de race. Ook is de privacy meestal een beetje twijfelachtig. PIA is betaalbaar en je krijgt echt waar voor je geld! LotteF1: Ik heb PIA laatst ook geprobeerd voor de race en ik was verrast door hoe goed het werkte! Super gemakkelijke installatie. RaceGuru: Let wel op dat je een stabiele internetverbinding hebt, anders gaat het streamen niet helemaal lekker. Speedy: Benieuwd, zijn er nog andere voordelen aan PIA behalve de snelheid? F1Fan88: Zeker! PIA heeft ook een kill switch, zodat je gegevens veilig zijn als de verbinding wegvalt. Plus, heel veel servers wereldwijd, zodat je echt snel verbinding kunt maken. MarkNL: Super dank voor de tips, iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik genieten van de race! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is het verschil tussen OLED en andere TV’s? Kan iemand het uitleggen? Gebruiker: TVFan123 Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar nieuwe TV’s. Ik zie steeds de term OLED voorbij komen, maar ik snap er eigenlijk niet zo veel van. Wat is het verschil tussen OLED en bijvoorbeeld LED of QLED? Kan iemand het uitleggen in simpele taal? Alvast bedankt! Reactie van: TechGuru Hey TVFan123! Goede vraag, ik help je graag! OLED staat voor "Organic Light Emitting Diode". Het grootste verschil met andere TV-technologieën zoals LED en QLED is hoe ze het beeld produceren. OLED: Elke pixel kan zelf licht uitstralen. Dit betekent dat zwart echt zwart is, omdat de pixels uit kunnen, wat zorgt voor een beter contrast. Door de hoge kleurkwaliteit en brede kijkhoeken zien beelden er vaak levendig uit, ongeacht vanuit welke hoek je kijkt. LED/QLED: Bij LED-TV’s is er een achtergrondverlichting nodig om het beeld te tonen. Dit kan soms leiden tot ‘grijs’ zwart, omdat niet alle pixels helemaal uit kunnen. QLED is eigenlijk een soort verbeterde LED, waarbij een speciale laag wordt toegevoegd voor betere kleuren. Een voorbeeld: stel je voor dat je in een donkere kamer bent. Met een OLED-TV zie je sterren op een zwarte achtergrond heel helder, terwijl een LED-TV misschien niet het zelfde effect heeft, want het zwart is niet écht zwart. In het algemeen: OLED goed voor contrast en kleuren; LED en QLED zijn vaak helderder en goedkoper, maar subtiel minder in zwartwaarden. Hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Reactie van: GadgetGirl Wauw, dat is duidelijk! Had geen idee dat het zo technisch was. Maar ik ben meer een fan van LED vanwege de prijs. OLED is zeker mooi, maar budget is ook belangrijk, haha. Reactie van: OldSchoolGamer Ik vind OLED echt geweldig voor films. De kleuren knallen gewoon van het scherm! Maar ik heb gehoord dat OLED ook lastiger kan zijn als je vaak gamet. Klopt dat? Reactie van: TechGuru Ja OldSchoolGamer, dat kan kloppen. OLED’s kunnen last hebben van ‘burn-in’ als je lange tijd dezelfde beelden hebt, zoals een game-interface. Maar moderne OLED’s hebben ook veel verbeteringen hiervoor. Dus als je afwisselend kijkt en speelt, moet het wel meevallen! Reactie van: MovieBuff27 TechGuru, bedankt voor de uitleg! Ik ga denk ik voor OLED omdat ik veel films kijk. De uitstraling is echt prachtig. Wat is een goede merk trouwens? Iemand tips? Reactie van: VideoJoe Ik heb goede ervaringen met LG OLED’s, die zijn echt top! Samsung QLED is ook een goede keuze, vooral als je meer naar helderheid zoekt. Maar voor film kijken, ga voor LG of Sony denk ik. Reactie van: GadgetGirl Die LG’s zijn inderdaad goed. Maar ik hoor ook vaak dat ze prijzig zijn. Haven jullie tips voor budgetvriendelijke OLED? Reactie van: MovieBuff27 Budgetvriendelijke OLED? Dat gaat lastig worden. Ik zag laatst een aanbieding voorbij komen, maar het blijft prijzig. Misschien refurbished? Reactie van: TVFan123 Wow, bedankt voor alle antwoorden! Ik twijfelde eigenlijk tussen OLED en QLED, maar nu neig ik steeds meer naar OLED. Dat contrast klinkt te mooi om te negeren. Reactie van: OldSchoolGamer Ja, ik zou ook voor OLED gaan als je veel films kijkt. Als je met gamen kan omgaan met die ‘burn-in’ dan is het een super keuze! Reactie van: TechGuru Fijn dat iedereen elkaar helpt! En inderdaad, als je meer informatie nodig hebt over bepaalde modellen, laat het gewoon weten! Gebruiker: TVFan123 Thanks allemaal! Ik ga eens verder rondkijken. Dit forum is echt handig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Waarom is mijn ISO-bestand niet zichtbaar en wat kan ik er aan doen? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een vraag. Ik heb een ISO-bestand dat ik gedownload heb, maar ik kan het nergens vinden op mijn computer. Het lijkt alsof het gewoon niet bestaat. Weet iemand waarom dat zo is en wat ik kan doen om het te vinden? Alvast bedankt! TechGuru88: Hey DennisRar! Geen zorgen, dit kan gebeuren. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Zoeken op je computer: Soms staat een bestand op een andere plek dan je denkt. Probeer de zoekfunctie van je besturingssysteem (zoals Verkenner op Windows) en typ de naam van het ISO-bestand in. Zorg ervoor dat je de juiste naam gebruikt. Verbergde bestanden: Het kan zijn dat je instellingen zo staan dat bepaalde bestanden verborgen zijn. In Windows kun je verborgen items tonen door naar "Beeld" te gaan en dan "Verborgen elementen" aan te vinken. Kijk daar eens of je je ISO kunt vinden. Controleer je downloadmap: Vaak worden gedownloade bestanden automatisch in de ‘Downloads’ map opgeslagen. Kijk daar even rond. Soms zijn ze niet dezelfde naam als je dacht. Controleer je antivirus: Soms kan een antivirusprogramma een bestand blokkeren of in quarantaine zetten. Kijk in de beveiligingsinstellingen van je antivirus om te zien of je ISO daar staat. Herstart je computer: Dit klinkt misschien simpel, maar soms kan een herstart helpen om dingen te fixen die niet goed geladen zijn. Als het nog steeds niet lukt, laat het ons weten, en dan kunnen we dieper ingaan op andere oplossingen! AnjaDL: Dank je wel voor de tips, TechGuru88! Ik had hetzelfde probleem ooit met een game ISO en het bleek gewoon in de ‘Downloads’ map te staan, maar ik had het niet opgemerkt. StefB: Ik heb nooit problemen gehad met ISO-bestanden, maar als je ermee gaat branden, wat moet je dan doen? Heb je speciale software nodig? TechGuru88: Ja, goed punt, StefB! Om een ISO-bestand te branden, heb je software nodig zoals ImgBurn of zelfs de ingebouwde brandfunctie van Windows. Gewoon het ISO-bestand selecteren en dan kiezen voor "branden". Jeroen123: Ik heb ook wel eens dat het bestand corrupt is. Dan zie je het ook niet. Misschien zou je kunnen controleren of je het bestand helemaal goed hebt gedownload? DennisRar: Ah, dat kan ook nog! Bedankt voor de tips, Jeroen123. Ik ga het gewoon nog een keer downloaden en kijken of dat helpt. SophieVK: Wat een gedoe met al die bestanden! Ik vind het soms zo verwarrend. Maar goed dat jullie helpen. Is er ook een manier om het bestand direct naar een USB-stick te zetten? TechGuru88: Ja, dat kan zeker! Zodra je het ISO-bestand hebt, kun je het met dezelfde brandsoftware rechtstreeks op een USB-stick zetten. Zorg ervoor dat je USB-stick geformatteerd is als FAT32 voor het beste resultaat. MarkieMark: Ik heb ooit een ISO-bestand gecopieerd naar mijn USB en toen werkte hij niet. Ik denk dat ik het verkeerd had overgezet. Zorg ervoor dat je de juiste stappen volgt! DennisRar: Thanks allemaal! Ik’super blij met al jullie hulp. Ik ga het even proberen en laat weten of het lukt! LiesjeW: Haha, ik hoop dat je het redt, Dennis. Het is echt frustrerend als dingen niet werken. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• bird heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...