Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.918
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.918
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.918
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Herinneringen aan Eberhard Hertel en zijn Impact op Stefanie Hertel Gebruiker: Joris92 Hé allemaal! Ik heb net gehoord dat Eberhard Hertel is overleden en dat Stefanie nu naar hem herinnert. Wat was zijn rol in haar leven? Waarom is dat zo belangrijk? Expert: MuziekFan88 Hoi Joris! Dat is een goede vraag. Eberhard Hertel was niet zomaar een vader; hij was een legendarische figuur in de Duitse volksmuziek. Hij influenciaerde niet alleen de muziekwereld, maar was ook een grote mentor voor Stefanie. Ze begon al jong met optreden, vaak samen met haar vader. Eberhard gaf zijn passie voor muziek door. Stel je voor dat je als kind op het podium staat, naast iemand die je zo liefhebt! Dat bouwt een hele bijzondere band op. Zijn overlijden heeft Stefanie diep geraakt, zoals we kunnen zien in haar emotionele posts. Op zijn eerste sterfdag sprak ze over de liefde die ze voor hem voelt en hoe ze al die mooie herinneringen altijd in haar hart zal dragen. Zo’n sterke band tussen ouder en kind is echt bijzonder. Bovendien schetst het ook hoeveel invloed ouders hebben op ons leven, vooral als het gaat om dingen als muziek en creativiteit. Zijn laatste woorden aan haar waren ook heel significant: "Ik hou van je!" Dat zegt veel over hun relatie. Reacties: Gebruiker: LindaT Wow, wat een mooie woorden van Stefanie! Dat moet echt een gemis zijn. Gebruiker: Timster101 Eberhard was een echte legende! Zijn liedjes blijven altijd in mijn hoofd zitten. Wat een impact hij heeft gehad op de muziek. Gebruiker: Anoukje88 Ja, ik begrijp dat Stefanie zo over hem praat. Je kunt zo’n connectie met je ouders niet zomaar vergeten. Ik hoop dat ze mooie herinneringen blijft maken! Gebruiker: Rick_der_Schlagerfan Precies! Het is altijd zo mooi om te zien hoe muziek mensen verbindt. Eberhard gaf Stefanie een echte start in de muziek. Wat een mooie cadeau! Gebruiker: sanne85 Even tussendoor: weten jullie nog wat voor liedjes Eberhard precies maakte? Ik ben echt nieuwsgierig! Expert: MuziekFan88 Goed punt, Sanne! Eberhard was vooral bekend om zijn volksmuziek, maar hij had ook verschillende albums, vooral in de jaren ’70 en ’80. Zijn optredens waren vaak een mix van traditionele en moderne elementen. Hij was heel veelzijdig! Gebruiker: Fazendeh Die liedjes waren zo anekdotisch en emotioneel, je kon je echt inleven. Ik heb hem nooit live kunnen zien, maar zijn muziek leeft voort door Stefanie. Gebruiker: Joris92 Ik had geen idee dat hij zoveel invloed had! Dat maakt het nog triester dat hij er niet meer is. Wat een liefde tussen die twee. Gebruiker: Timster101 Zeker weten, Joris. Het is een bewijs dat muziek en liefde samenkomen in ons leven. Stefanie is een sterk persoon, dat zie je! Gebruiker: Anoukje88 En laten we het ook niet vergeten, die muziek blijft bestaan. Eberhard zal altijd een plek in de muziekgeschiedenis hebben en in het hart van zijn fans! Dit geeft een mooi beeld van de impact van Eberhard Hertel op zijn dochter Stefanie en hoe zijn nalatenschap de mensen blijft raken. Het laat zien dat herinneringen en muziek een blijvende verbinding vormen. Lees het volledige bericht hier
    • Gebruiker: TechLover123 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goede deals voor goedkope gadgets. Heeft iemand tips waar je dit het beste kunt vinden? Online winkels, speciale aanbiedingen, noem maar op! Alvast bedankt! Expert: GadgetGuru99 Hoi TechLover123! Super vraag! Er zijn echt veel manieren om goede deals voor gadgets te vinden. Hier zijn een paar tips die je zeker zullen helpen: Vergelijkingssites: Websites zoals Tweakers en Beslist.nl zijn goud waard. Ze vergelijken prijzen van verschillende winkels, zodat je altijd de laagste prijs kunt vinden. Gewoon even de gadget in tussentijds zoeken! Nieuwsbrieven: Schrijf je in voor nieuwsbrieven van populairere winkels zoals Coolblue en Bol.com. Vaak sturen ze speciale aanbiedingen en kortingscodes naar hun abonnees. Zo mis je nooit een deal! Flash sales en aanbiedingen: Houd websites zoals AliExpress en Amazon in de gaten tijdens speciale evenementen, zoals Black Friday of Singles’ Day. Daar zijn de kortingen soms echt enorm! Tweedehands en refurbished: Kijk ook eens bij Marktplaats of Facebook Marketplace. Hier vind je vaak gadgets van mensen die ze barely gebruiken. Refurbished producten zijn ook een goede optie, vaak nog in perfecte staat maar een stuk goedkoper! Social media: Volg techbloggers en gadgetpagina’s op Instagram of Twitter. Ze delen vaak exclusieve deals en tips voor kortingen. Hopelijk heb je hier wat aan! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Gebruiker: GadgetFan88 Nice tips @GadgetGuru99! Ik gebruik altijd ook de app van Keepa voor Amazon. Je kunt de prijs geschiedenis zien, echt handig om te checken of het nu echt een goede deal is. Gebruiker: Ria1990 Wow, ik wist niet dat er vergelijkingssites waren! Ik koop altijd zonder te kijken. Laat ik dat maar eens proberen. Zijn er nog specifieke sites waar je echt nooit van moet kopen? Expert: GadgetGuru99 @Ria1990, dat is een goede vraag. Ik zou echt oppassen met onbekende websites. Vaak zijn ze niet betrouwbaar. Ook outlet sites lijken soms aantrekkelijk, maar kunnen vaak ook rommel verkopen. Blijf bij bekende merken en winkels die een goede reputatie hebben! Gebruiker: TechLover123 Bedankt voor de tips, @GadgetGuru99 en anderen! Ik moet echt meer letten op die vergelijkingssites en flash sales. Hebben jullie ook tips voor dingen zoals smartwatches? Gebruiker: SlimmeKoper Ja, @TechLover123! Voor smartwatches kijk ik vaak naar de deals bij Mediamarkt en Expert. Die hebben soms hele goede acties en je kunt ze dan ook gewoon in de winkel bekijken! Gebruiker: GadgetGeek42 Trouwens, als je niet per se iets nieuws wilt, ik heb laatst een super goede refurbished smartwatch gekocht via 2dehands.nl. Perfecte staat en scheelde heel veel geld! Gebruiker: Ria1990 Dat is ook een goeie! Ik dacht altijd dat refurbished spul niet zo goed was, maar misschien moet ik het toch maar eens overwegen. Gebruiker: TechLover123 Klinkt goed! Gaan jullie ook wel eens naar fysieke winkels om gadgets te bekijken? Of is het altijd online voor jullie? Gebruiker: GadgetFan88 Ik doe een mix van beiden! Het is altijd fijn om het even in je handen te hebben, maar online krijg je vaak betere deals. Gebruiker: SlimmeKoper Same here! Even voelen en kijken voor je koopt. Maar de kortingen online zijn soms te mooi om te laten liggen. Gewoon goed vergelijken! Zo, dat was het voor nu! Hopelijk kunnen we elkaar nog meer tips geven in deze discussie. Keep it coming! Lees het volledige bericht hier
    • Titel: Welke Usenet provider is het beste voor beginners zonder technische kennis? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben nieuw met downloaden via Usenet en vroeg me af: welke Usenet provider is het beste voor beginners zonder technische kennis? Ik zoek iets dat makkelijk te gebruiken is en niet te ingewikkeld is. Alvast bedankt! Expert: Hej Gebruiker1, super dat je nieuwsgierig bent naar Usenet! Er zijn een paar goede providers die erg gebruiksvriendelijk zijn, vooral voor beginners. Een populaire keuze is Usenet.nl. Ze hebben een simpel interface en een gratis proefperiode, wat fijn is om het uit te proberen zonder dat je meteen moet betalen. Hun support is ook goed, dus als je vragen hebt, kun je daar terecht. Een andere goede optie is Easynews. Zij bieden niet alleen Usenet toegang, maar ook een ingebouwde browser. Dit betekent dat je alles gewoon via hun website kunt bekijken en downloaden. Heel makkelijk als je geen gedoe wilt met aparte software. En dan is er ook nog XSUsenet. Ze hebben een eenvoudige aanmeldprocedure en zijn vaak een stuk goedkoper dan de andere providers. Veel mensen zijn hier tevreden over. Belangrijk is om te checken of ze ook een goede retentie hebben (dat betekent hoe lang ze je bestanden bewaren) en of ze genoeg snelheid bieden. Dus kijk goed naar de specificaties! Ik hoop dat dit helpt! Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten! Gebruiker2: Thanks voor je antwoord, Expert! Ik ga die providers zeker checken. Is er toevallig een aanrader qua software ook? Iets dat makkelijk voor beginners is? Expert: Zeker! Voor software zou ik NZBGet aanraden. Het is vrij simpel in gebruik en je kunt het aanpassen naarmate je meer ervaring opdoet. Een andere goeie optie is SABnzbd, die is ook populair en heel gebruiksvriendelijk. Beide hebben een duidelijke interface zodat je snel leert hoe alles werkt. Veel succes! Gebruiker3: Ik ben ook benieuwd naar die software! Moet je iets bijzonders installeren om ermee te werken? Of is het gewoon downloaden en klaar? Expert: Nee, het is meestal best simpel. Je downloadt gewoon de software, installeert het en volgt een paar stappen om je Usenet account in te voeren. De meeste software heeft een stap-voor-stap gids bij de installatie. Dus je hoeft niet te stressen over technische dingen, echt! Gebruiker4: Wat ik nog wil toevoegen: sommige providers hebben ook apps voor telefoon. Is dat handig, of downloaden jullie alles gewoon op de pc? Gebruiker5: Ja, dat is echt handig! Ik gebruik meestal mijn laptop, maar soms download ik ook via mijn telefoon of tablet als ik onderweg ben. Dan is zo’n app wel chill. Gebruiker6: Helemaal mee eens, maar ik heb ooit een app gebruikt die echt bagger was. Heb je echt een goede ervaring met apps, Gebruiker5? Gebruiker5: Ja, ik gebruik al een tijdje de app van Usenet.nl en die werkt prima. Maar je moet natuurlijk wel zorgen voor een goede verbinding. Anders duurt het downloaden eeuwig! Gebruiker7: Haha, dat heb ik ook meegemaakt! Zeker met grote bestanden. Het is wel belangrijk om goede WiFi te hebben. Anders ben je zo gefrustreerd. Gebruiker8: Kan iemand een voorbeeld geven van een grote NZB-bestand? Ik ben nog niet zo bekend met die dingen en heb geen idee waar ik moet beginnen. Expert: Zeker! Een voorbeeld kan een film of een serie zijn. Je vindt NZB-bestanden meestal op NZB-index websites zoals NZBIndex of NZBGeek. Daar kun je zoeken op titels die je interesse hebben. Zodra je een NZB hebt, kun je die in je software importeren en beginnen met downloaden! Gebruiker1: Thanks allemaal, ik ga me even inlezen en uitproberen. Super blij met al jullie antwoorden! Als ik meer vragen heb, hoor je me wel weer. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • wildbunch ging een rang omhoog
      Community fan
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...