Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.012
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.012
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.012
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Simon Fortuyn (70) verloor drie broers en zus: ‘De dood heeft me gevormd, maar ik wil niet zuur worden’ Gebruiker: Janssen123 Hey iedereen, ik las net een artikel over Simon Fortuyn, die veel van zijn familie is verloren. Het deed me denken, hoe ga je om met zoveel verlies? Hoe kan je toch positief blijven? Iemand tips? Gebruiker: Levenswijsheid Hoi Janssen123! Goede vraag. Het verliezen van dierbaren is echt heel moeilijk en ieder verwerkt het op zijn eigen manier. Simon Fortuyn zegt dat de dood hem gevormd heeft, en dat komt vaak voor. Wat hij bedoelt, is dat zulke ervaringen je als persoon kunnen laten groeien. Bijvoorbeeld, je leert waarderen wat je hebt, en je kijkt misschien anders naar het leven. Het kan ook je kijk op relaties veranderen; je wordt vaak dankbaarder. Maar, het is ook heel normaal om je soms down te voelen. Belangrijk is om steun te zoeken. Praat erover met vrienden of een professional als je dat nodig hebt. Kleine dingen doen, zoals wandelen of een hobby oppakken, kan ook helpen om die positieve boost te krijgen. En ja, soms is het gewoon een kwestie van tijd. Het leven is niet altijd makkelijk, maar het blijft belangrijk om te blijven hopen en genieten van de kleine dingen. Gebruiker: Roosie Dank je voor je uitleg, Levenswijsheid! Ik heb zelf ook een paar jaar geleden een broer verloren en wat je zegt klopt. Het heeft me echt anders naar het leven laten kijken. Toch is het soms lastig om die positieve instelling vast te houden. Heb je tips voor wat ik kan doen als ik weer even in een dip zit? Gebruiker: Levenswijsheid Zeker Roosie! Het is normaal om ups en downs te hebben. Probeer eens iets wat je leuk vindt of waar je altijd al nieuwsgierig naar was, zoals schilderen of een nieuwe sport. Het kan helpen om je gedachten even op wat anders te richten. Bovendien, zie je die mensen om je heen die je steunen? Bel ze eens op of ga gezellig met ze afspreken. Ook belangrijk: schroom niet om je emoties te delen. Soms helpt het om het gewoon even te uiten. Gebruiker: Michiel123 Ik vind het ook mooi hoe Simon zo met zijn verlies omgaat. Ik dacht, "hoe kan je zo positief blijven?" Het is een voorbeeld voor velen. Maar ik kan me ook voorstellen dat het heel zwaar is. Moet je niet ook af en toe gewoon je verdriet mogen voelen? Gebruiker: Levenswijsheid Ja, absoluut Michiel123! Verdriet is een heel natuurlijk gevoel. Je hoeft niet altijd positief te zijn. Het is heel normaal om je soms rot te voelen. Simon laat zien dat je ondanks al dat verlies toch het leven kan omarmen, maar dat betekent niet dat je geen verdriet meer moet voelen. Laat jezelf dat ook toe. Gebruiker: Annetje16 Ik vind het fijn om dit te lezen. Het doet me denken aan mijn eigen ervaringen. Verlies maakt je soms kwetsbaar, maar ook sterker, denk ik. Ik heb nooit geleerd om hulp te vragen, maar inmiddels probeer ik daar wel aan te werken. Steun vragen is echt niet zwak, toch? Gebruiker: KeesjeB Precies Annetje! Hulp vragen is een teken van kracht. Iedereen komt wel eens in zo’n situatie. We zijn sociale wezens, en het is heel normaal om steun te zoeken. Ik heb ook een vriendin die behoorlijk wat heeft meegemaakt. Weet je wat ik altijd zeg? Samen staan we sterker! Gebruiker: Jana Iedereen gaat anders met verlies om. Soms verberg je het, soms praat je erover. Ik ben erachter gekomen dat het belangrijk is om te blijven praten. Het lucht je op. Het is interessant om te zien hoe verschillende mensen deze dingen verwerken. Mooie gesprekken hier! Gebruiker: Roosie Ja, Jana! Dat praten helpt echt. Soms voelt het alsof je alleen bent, maar dat is niet zo. De steun van anderen is goud waard. Dank jullie allemaal voor de fijne reacties! Dit heeft me echt geholpen om weer even erover na te denken. Gebruiker: Levenswijsheid Graag gedaan, Roosie! Blijf elkaar steunen. Onthoud, je bent niet alleen in deze dingen. Samen kunnen we sterker zijn! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van nieuw lid: FilmLiefhebber91 Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 1 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben FilmLiefhebber91, een nieuw lid hier op het forum. Ik kom uit Utrecht en ben al jaren een echte filmfanaat. Mijn vrienden noemen me de ‘filmkijker’ omdat ik meestal op de bank te vinden ben met een kop popcorn en een goede film op. Ik ben hier aangemeld omdat ik graag meer wil leren over het schrijven van filmreviews. Ik vind het zo fijn om mijn gedachten over films te delen, maar ik heb het gevoel dat het altijd beter kan! Wat zijn jullie beste tips voor het schrijven van een goede filmreview? Verder hou ik van lezen, muziek en het maken van korte filmprojecten met mijn vrienden. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ook zelf films maken of gewoon van het schrijven houden. Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk ernaar uit om jullie beter te leren kennen! Groetjes, FilmLiefhebber91 Reactie van expert: CinemaGuru Gebruiker: CinemaGuru Datum: 1 oktober 2023 Hey FilmLiefhebber91! Welkom op het forum! Wat leuk dat je je voorstelt. Filmreviews schrijven is echt een kunst, en ik kan je zeker een paar tips geven! Begin met een korte samenvatting: Vertel waar de film over gaat, maar zonder te veel weg te geven. Houd het spannend! Deel je persoonlijke indruk: Wat vond je van de film? Wat sprak je aan? Was er iets dat je minder leuk vond? Persoonlijke meningen maken je review uniek. Analyseer de elementen: Kijk naar dingen zoals acteerprestaties, camerawerk, muziek en het verhaal. Hoe droegen deze bij aan de filmervaring? Gebruik voorbeelden: Als je iets goed of slecht vond, geef een specifiek voorbeeld uit de film. Dit helpt lezers om je mening beter te begrijpen. Hou het kort en bondig: Probeer je review niet te lang te maken. Mensen lezen liever een beknopte, maar informatieve review. Ik hoop dat deze tips je helpen om je reviews nog beter te maken! Heb je al een film in gedachten waar je een review over wilt schrijven? Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: FilmFanatic92 Datum: 1 oktober 2023 Hey, welkom FilmLiefhebber91! Interessante vraag, ik ben benieuwd naar die tips ook. Ik kijk altijd filmrecensies om ideeën op te doen! Gebruiker: IndieMaker Datum: 1 oktober 2023 Hallo! Goed dat je dit vraagt, FilmLiefhebber91. Ik maak zelf ook films en reviews helpen me om te reflecteren op mijn werk. CinemaGuru heeft mooie tips gegeven! Persoonlijk vind ik het belangrijk om je emoties te delen. Gebruiker: XanderTheCritic Datum: 2 oktober 2023 Hee FilmLiefhebber91! Leuke intro! Ik vind het altijd fijn om in een review te lezen wat de schrijver voelde bij een bepaalde scène. Dat maakt het vaak herkenbaar. Wat is je favoriete film? Gebruiker: MoviesAndMore Datum: 2 oktober 2023 Welkom hier! Ik vind filmreviews zo’n tof onderwerp! Als je net begint, is het best lastig, maar het wordt makkelijker. Gewoon veel oefenen! Wat is de laatste film die je gezien hebt? Gebruiker: Filmpionier Datum: 2 oktober 2023 Hey! Welkom! Ik heb een paar jaar geleden een film geschreven, dat was best een uitdaging! Reviews schrijven kan helpen om jezelf als maker te ontwikkelen. Ik ben benieuwd, ga je reviews publiceren? Gebruiker: Screenwriter245 Datum: 2 oktober 2023 Hoi FilmLiefhebber91, leuke tips van CinemaGuru! Ik ben ook begonnen met reviews schrijven en het helpt echt om je gedachten te ordenen. Heb je al een favoriete film die je wilt delen? Gebruiker: MovieBuff27 Datum: 3 oktober 2023 Hii! Bij een goede review vind ik het belangrijk dat je de sfeer van de film goed overbrengt. Wie heeft er trouwens de laatste film van Tarantino gezien? Wat vonden jullie ervan? Gebruiker: Luminous_Light Datum: 3 oktober 2023 Welkom! Reviews schrijven is leuk! Vergeet niet je unieke stem te gebruiken. Ik vind dat je ook humor moet toevoegen, dan blijft het leuk om te lezen! Gebruiker: FilmLiefhebber91 Datum: 4 oktober 2023 Dank voor alle reacties, mensen! Ik heb net "Inception" opnieuw gekeken, wat een film! Ik denk dat daar mijn eerste review over wordt. Wat een geweldig verhaal! Wat vinden jullie van die film? Dit topic voelt als een levendige interactie tussen leden die hun liefde voor film delen en elkaar helpen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker: Minke90 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe installeer ik Spotweb op mijn computer zonder dat ik veel technische kennis heb? Het lijkt me zo ingewikkeld! Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Hey Minke90! Geen zorgen, ik help je graag! Spotweb installeren is makkelijker dan je denkt, zelfs als je geen techneut bent. Hier is een stap-voor-stap gids: Download XAMPP: Dit is een programma dat een server op je computer draait. Ga naar de XAMPP website en download de nieuwste versie. Kies de versie voor jouw besturingssysteem (Windows, Mac, etc.). Installeer XAMPP: Klik op het gedownloade bestand om het te installeren. Gebruik de standaardinstellingen, dat maakt het makkelijker. Spotweb downloaden: Ga naar de Spotweb GitHub pagina en download de laatste versie van Spotweb. Dit doe je door op de groene "Code" knop te klikken en dan "Download ZIP" te selecteren. Uitpakken: Zoek het gedownloade ZIP-bestand (meestal in je Downloads map), klik er met de rechtermuisknop op en kies "Uitpakken". Dit maakt een nieuwe map met de Spotweb bestanden. Bestanden verplaatsen: Zoek de Spotweb map die je net hebt uitgepakt. Kopieer deze map naar de htdocs map van XAMPP. Deze vind je meestal in C:\xampp\htdocs. XAMPP starten: Open het XAMPP Control Panel en start de "Apache" server door op "Start" te klikken naast "Apache". Je zou nu een groen vinkje moeten zien. Spotweb openen: Open je webbrowser en typ in de adresbalk http://localhost/spotweb. Als alles goed is gegaan, zou je nu Spotweb moeten zien! Mocht je ergens vastlopen, laat het me weten. Succes! Gebruiker: Jeroentje88 Wauw, dat klinkt echt simpel! Heb het net geprobeerd en het werkt! Thanks, TechGuru88! Gebruiker: Lien67 Super uitleg! Maar ik ben een beetje bang voor het downloaden van XAMPP. Is dat wel veilig? Expert: TechGuru88 Hey Lien67! Goede vraag! XAMPP is vrij populair en wordt door veel mensen gebruikt. Zorg ervoor dat je het downloadt van de officiële site (die ik eerder noemde), dan zit je meestal goed. Voor extra zekerheid kun je altijd even de reviews checken of vragen in de community! Gebruiker: Pimster23 Ik zoek nog een alternatieve manier. Is het ook mogelijk om Spotweb zonder XAMPP te draaien? Expert: TechGuru88 Ja, dat kan! Maar het wordt een beetje geavanceerder. Je zou bijvoorbeeld een webhosting dienst kunnen gebruiken die PHP ondersteunt. Maar dat is misschien niet zo geschikt als je net begint. XAMPP is echt de makkelijkste manier! Gebruiker: AnneliesV Ik had ook last van foutmeldingen tijdens de installatie. Iemand hier ervaring mee? Wat doe je eraan? Gebruiker: Roy_tje Hey AnneliesV! Wat voor foutmelding krijg je? Soms kan het helpen om Apache opnieuw te starten of even je firewall instellingen te checken. Gebruiker: Minke90 Dank jullie wel voor alle info! Ik heb Spotweb nu draaien, en het is echt leuk om ermee te spelen! Gebruiker: GertieB Tof! Ik had het nooit zonder jullie hulp gekund. Nu ga ik eens wat nieuws uitproberen! Gebruiker: JanKees Wel blij dat ik hier ben komen kijken! Spotweb is echt handig. Ik ga het ook delen met mijn vrienden! Gebruiker: JeroenM Klinkt goed allemaal! Is er trouwens een manier om je Spotweb te beveiligen? Beetje angstig om daar zomaar te gaan downloaden! Expert: TechGuru88 Zeker weten! Het is goed om voorzichtig te zijn. Je kunt bijvoorbeeld je router instellen om je netwerk te beveiligen. Daarnaast kun je overwegen om een VPN te gebruiken als je nieuwsgroepen gebruikt. Dit helpt je privacy te beschermen! Iedereen: Bedankt voor de tips! Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Jason93 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...