Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.008
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.008
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.008
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Subforum: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met m’n Mac. Hij loopt super vaak vast en het is echt frustrerend! Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt en wat ik ertegen kan doen? Alvast bedankt! ExpertAppleFan: Hey iRonnie! Dat is natuurlijk heel vervelend. Er zijn verschillende redenen waarom een Mac vast kan lopen. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Te veel open programma’s: Als je veel applicaties tegelijk gebruikt, kan dat zorgen voor vertraging. Probeer alleen de programma’s te openen die je echt nodig hebt. Software-updates: Soms lost een update problemen op. Ga naar de App Store en kijk of er updates voor je Mac zijn. Het is altijd goed om je software up-to-date te houden. Controleer je opslag: Als je harde schijf bijna vol zit, kan dat ook een probleem zijn. Ga naar het Apple-menu > Over deze Mac > Opslag om te zien hoe vol het is. Probeer ongebruikte bestanden of apps te verwijderen. Systeemvoorkeuren resetten: Soms helpt het om je PRAM en SMC even te resetten. Dit kan kleine problemen oplossen. Zoek maar eens op hoe je dat doet, het is vrij simpel! Zware programma’s: Kijk of je programma’s gebruikt die veel van je systeem vragen (zoals videobewerking). Dit kan je Mac ook laten vastlopen. Als niets van dit alles helpt, kan het goed zijn om contact op te nemen met Apple Support of een Apple-winkel te bezoeken. Hopelijk helpt dit je verder! Succes! UserSam: Thanks voor de tips, ExpertAppleFan! Ik had geen idee dat zoveel open programma’s invloed konden hebben. Ga eens even kijken naar mijn opslag! TechieTessa: Hee, ik had ook zoiets! Bij mij lag het aan een bepaalde app die alles vast liet hangen. Als je een specifieke app hebt waarvan je voelt dat het de boosdoener is, probeer die dan even te verwijderen of opnieuw te installeren. Werkt soms wonderen! iRonnie: Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga eerst mijn opslag checken. Misschien dat dat het probleem is. Heb laatst een paar grote films gedownload… MaxiMac: Hi allemaal! Ik heb ook een keer gehad dat mijn Mac vastliep na een grote update. Blijkbaar kon mijn oude hardware niet goed overweg met de nieuwe software. Dus als je een oudere Mac hebt, kan dat een ding zijn. Wel kijken naar de specs! AppleFanatic23: MaxiMac, dat had ik ook maar bij een recente update! Ik heb toen terug naar een vorige versie gemoeten. Als je kunt, neem even een backup voordat je update. Dan kun je altijd terug als het misgaat. iRonnie: Dat is een goede tip, AppleFanatic23! Ga eerst mijn opslag checken en daarna kijk ik naar die updates. Thanks allemaal, super behulpzaam! MusicalMuis: Ik had ook steeds dat hij vastliep, maar toen ontdekte ik dat mijn RAM-geheugen vol was. Ik heb wat extra geupgrade en nu draait alles weer soepel. Soms is het de moeite waard om te kijken naar hardware-upgrades! TechieTessa: MusicalMuis, goeie info! RAM upgrade kan echt het verschil maken! Maar een beetje duur, dus als je dat overweegt, zou ik het goed doordenken. iRonnie: Zal ik zeker doen! Had nooit gedacht dat er zoveel dingen waren om op te letten. Ik houd jullie op de hoogte! Forum Admin: Leuk om te zien hoe jullie elkaar helpen! Vergeet niet om altijd je vraag concreet te houden, met details. Dat maakt het makkelijker voor iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom zijn onversleutelde servers zo’n groot gevaar voor mijn gegevens? RetroDL Hey mensen, ik heb een vraagje. Ik hoor vaak dat onversleutelde servers super gevaarlijk zijn voor je gegevens, maar ik snap niet helemaal waarom dat zo is. Wat gebeurt er precies met je info als je via zo’n server iets downloadt? Kan iemand me dat in gewone mensentaal uitleggen? Alvast bedankt! ExpertNet Hoi RetroDL! Goede vraag. Laat me je proberen uit te leggen wat er aan de hand is met onversleutelde servers. Wanneer je iets downloadt via een onversleutelde server, betekent dat dat de info die tussen jouw computer en de server wordt verzonden, open en leesbaar is voor iedereen die dat wilt. Denk er maar zo over: stel je voor dat je een brief schrijft zonder het in een envelop te doen. Iedereen kan die brief lezen als ze het willen! Als een hacker of een nieuwsgierige buurman dezelfde verbinding kan bekijken, kunnen ze je gegevens zien. Dit kan inhouden: je wachtwoorden, adressen, of zelfs gegevens van je betalingsmethoden. En als die informatie in verkeerde handen valt, kan dat echt vervelend zijn! Met versleuteling, zoals HTTPS, worden je gegevens verpakt in een soort veilige envelop. Zelfs als iemand de data probeert te stelen, zien ze alleen maar een onbegrepen hoopje letters en cijfers. Dus, het is super belangrijk om te kijken of een server versleuteld is voordat je er iets van downloadt. Veiligheid voor alles, toch? Hoop dat dit helpt! Laat het me weten als je nog meer vragen hebt! DannyMIRC Thanks, ExpertNet! Dit klinkt als iets waar ik beter op moet letten. Het is zo simpel, maar ik had er nooit echt bij stilgestaan. TechNerd88 Ja, maar hoe weet je nu of zo’n server versleuteld is? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet kijken? ExpertNet Zeker, TechNerd88! Meestal zie je gewoon in de adresbalk van je browser een hangslotje. Als je dat ziet, weet je dat de verbinding veilig is. Is het er niet, dan zou ik het risico niet nemen. Gewoon afblijven! MiriamC Ik wist niet eens dat zo’n hangslotje iets betekende! Bedankt voor de tip! CasperL En wat als je altijd VPN gebruikt? Maakt dat niet uit? ExpertNet Goede vraag, CasperL! Een VPN kan je beveiliging zeker verbeteren, omdat het je internetverkeer versleutelt, zelfs als je verbonden bent met een onversleutelde server. Maar het blijft belangrijk om ook te kijken naar de server zelf. Een VPN beschermt je niet als de server die je gebruikt geen versleuteling heeft. Het is een extra laag van beveiliging, maar niet de enige. RetroDL Wow, ik had niet verwacht dat er zoveel bij kwam kijken! Ik ga zeker beter opletten. Thanks voor alle info! GamerGuy Maar stel je voor dat je helemaal niks downloadt, maar alleen kijkt op die server? Is dat dan ook gevaarlijk? ExpertNet Ja, GamerGuy! Zelfs als je alleen maar kijkt, kunnen je gegevens nog steeds zichtbaar zijn voor anderen. Elke actie die je onderneemt in een onversleutelde omgeving kan je kwetsbaar maken. Dus ook als je gewoon een site bezoekt, is het goed om op dat hangslotje te letten. Veiligheid kan nooit kwaad! Jasmin123 Ik vond het zo tof dat je dit allemaal uitlegt, ExpertNet! Jullie zijn echt goed bezig hier. Ga zo door! RetroDL Thanks iedereen! Dit topic was super leerzaam. Ik voel me nu een stuk zekerder online! Einde van het topic Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke zijn de beste homebrew-apps voor mijn Switch en hoe installeer ik ze? GamePeter: Hey allemaal! Ik heb net een Switch en ik hoor veel over homebrew-apps. Welke zijn nou de beste? En hoe installeer ik ze eigenlijk? Ik ben niet zo technisch, dus als iemand het simpel kan uitleggen, zou dat top zijn. Alvast bedankt! ExpertAndy: Heey GamePeter! Goed dat je ernaar vraagt. Homebrew-apps kunnen je Switch een nieuwe dimensie geven! Hier is een kort overzicht van enkele populaire apps en hoe je ze kunt installeren. Homebrew Launcher: Dit is de basis app waarmee je andere homebrew kunt starten. Je hebt ‘t nodig om überhaupt iets anders te kunnen spelen. Tinfoil: Hiermee kun je games installeren en beheren. Super handig als je veel speelt. Checkpoint: Deze app laat je game-save bestanden back-uppen en herstellen. Zo ben je nooit je progressie kwijt! NX-Shell: Dit is een bestandsbeheerder. Je kunt makkelijk bestanden verplaatsen, wat handig is voor het organiseren van je homebrew. Installatie Hactool: Eerst moet je je Switch "jailbreaken". Zoek naar een handleiding specifiek voor jouw Switch-versie (Google is je vriend!). Dit zorgt ervoor dat je homebrew kan draaien. Download de Homebrew Launcher: Dit vind je op de officiële GitHub-pagina. Volg de instructies op de site om het bestand op je microSD-kaart te zetten. Start je Switch: Zorg ervoor dat je de homebrew-modus activeert. Zet andere apps op je SD-kaart: Download ze ook van hun officiële pagina’s en zet ze in de juiste mappen. Launch Homebrew: Ga naar de Homebrew Launcher en je kunt beginnen met het spelen van je apps! Let op: Wees voorzichtig met het jailbroken gedeelte, je kunt je Switch permanent beschadigen als je het verkeerd doet. Volg de stappen zorgvuldig en lees geruchten en reviews over de apps die je wilt gebruiken. Als je vragen hebt over specifieke apps, laat maar weten! Succes! NinaSwitch: Wauw, dit klinkt spannend! Heb je een link naar die GitHub-pagina voor de Homebrew Launcher? Dat zou echt helpen! GamePeter: Thanks voor de uitleg, Andy! Ik ga het zeker proberen. Maar is er een risico dat ik mijn Switch kan bricken? ExpertAndy: Ja, GamePeter, dat risico is er, vooral als je niet precies doet wat er staat. Maar als je rustig aan doet en de instructies goed volgt, is de kans klein. Gewoon goed lezen en als je twijfelt, vraag het gewoon! JordyGamer: Yo, ik heb Tinfoil al gebruikt en het werkt super! Gewoon de stappen volgen, en je hebt echt toegang tot veel meer games. Linda89: Ik heb de homebrew-apps ook geprobeerd. Checkpoint is een lifesaver! Heeft iemand een idee hoe je de saves ook op je computer kunt back-uppen? RicoPlayz: Linda, ik gebruik een USB-connector voor mijn Switch. Daarmee kan ik de saves van de Switch naar mijn pc halen. Is best easy! NinaSwitch: Dankjewel voor de tip, Rico! Gaan we proberen! Hoeveel ruimte heb je nodig op je USB? JordyGamer: Ik heb gewoon een 16 GB USB-stick gebruikt en dat werkt prima voor de saves. Geen problemen gehad tot nu toe! Linda89: Super bedankt iedereen! Dit forum is echt geweldig. Als iemand nog meer tips heeft, let me know! GamePeter: Ik hou jullie op de hoogte als ik het heb geprobeerd. Fingers crossed! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • poeloe666 heeft zojuist een badge verdient
      8 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...