Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet


hookie
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.

 

Bijvoorbaat mijn dank

 

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.947
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen :)

Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik gebruik windows 10 en ja op ale apparaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian

Hallo @hookie,

Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Hallo,

 

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.947
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
11 uur geleden zei hookie:

Hallo,

Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers 

Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou een stap meer doen.

Typ in CMD

Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren

In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
 Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter

Start de computer opnieuw op.

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router

bewerkt door Tuinbever
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

 

Nooit op een paard wedden dus ......

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.947
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

10 uur geleden zei Tuinbever:

Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂

Ja, maar blij dat er nog vragen gesteld worden. We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google. Maaruh, welk forum? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

16 uur geleden zei Duken:

We kunnen tenslotte bijna alles vinden op google

Ja maar daar licht ook het probleem, Google is een top tool, maar wil je echt in die grote bibliotheek goed je weg kunnen vinden vereist dat wel enige kennis , het formuleren van de juiste zoekwoorden bijvoorbeeld. voor velen is dat nog wel een probleem, ook gelet op het maken van de juiste keuzes.. 😉

 

16 uur geleden zei Duken:

Maaruh, welk forum?

Zal je daar nog wel een pb over doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei hookie:

ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.

Hookie

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.Ik zei dat het niets met chrome te maken had omdat ik al problemen er mee heb zonder dat ik chrome heb opgestart en als ik andere opstart doet ie het zelfde.

Als ik deze doe (netsh winsock reset) en opnieuw opstart is het weg maar alleen voor een dag volgende dag is het weer raak begint alleen 10 minuten nadat ik de computer heb opgestart.

 

Gr Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

nee niet mijn telefoon wel alle apparatuur die via wifi werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 2-5-2020 om 11:55 zei Tuinbever:

(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem ? dan reset eerst modem dan router

Maar ook je modem een reset geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
1 uur geleden zei hookie:

heb alles geprobeerd wat jullie aandroegen maar iedere dag komt het weer terug.

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 minuten geleden zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

nee heb ik niet

 

8 minuten geleden zei Guardian:

Goede middag @hookie, het is een vervelend probleem als je er mee te maken krijgt, maar er zijn minstens 10 mogelijkheden om het op te lossen waarvan de makkelijkste het eerst geprobeerd worden natuurlijk. Ik begrijp dat je de Opdrachtpromt optie hebt geprobeerd die niet succesvol schijnt te zijn en dan is er natuurlijk zoals boven aangegeven door @Tuinbever het resetten van je router en/of modem. Als dat ook niet werkt zal je toch die andere mogelijkheden uit moeten proberen, die beschreven staan onder de linkjes die ik heb gegeven. Ik kan me niet voorstellen dat je daar alles al van geprobeerd hebt en ik zou dan toch gaan voor Oplossing 2: wijzig het DNS-adres in DNS openen die omschreven staat onder deze link.

heb ik ook gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
58 minuten geleden zei hookie:

heb ik ook gedaan

We hebben tot op dit moment nog niet gehoord hoe lang je dit probleem al hebt @hookie? Bestaat dit probleem al sinds je Windows 10 gebruikt of is het pas onlangs ontstaan na een Update van Windows, of ben je van modem verandert of van bekabeld Internet naar WiFi gegaan. Je bent lid sinds 30-09-2018 en je hebt dit probleem nog niet eerder ter sprake gebracht.

Ik ben nog een oplossing tegengekomen die ook zeer aannemelijk klinkt en die heeft betrekking op het updaten of vernieuwen van je Netwerkadapters (Ethernetkaart) waarbij het waarschijnlijk verstandig is om even naar de website te gaan van jouw Ethernet Stuurprogramma (waarschijnlijk Realtek PCIe GBE Family Controller) en daar handmatig de nieuwste driver te downloaden. Je kan uiteraard ook in Apparaatbeheer klikken op stuurprogramma's bijwerken, maar dat is geen garantie dat je dan ook de beste en laatste Driver krijgt. Als je een toelichting wil met afbeeldingen kan je die even bekijken onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Nee klopt heb er sinds een  paar weken last van waardoor is een goede vraag geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

Op 3-5-2020 om 17:51 zei Tuinbever:

Maar ook je modem een reset geven.

NEE HEB IK NIET

Op 1-5-2020 om 23:34 zei Duken:

Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.

Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?

inmiddels wel 2 x gedaan helpt alleen soms voor een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

 

hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
2 uur geleden zei hookie:

voorlopig werkt alles nog gewoon weet alleen niet wat het heeft opgelost.

Maar iedereen bedankt voor de hulp.

hookie

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

23 uur geleden zei Guardian:

Hopelijk blijft het nu goed werken en is er een beetje sprake van een probleem dat nu is opgelost nadat je toch wat mogelijke oplossingen hebt uitgeprobeerd. Misschien heb je inmiddels een update gekregen van je OS of je Browser en heeft daar de oplossing in gezeten. Laten we hopen op een beetje mazzel en blijft het probleem nu weg. 😁

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

 

groeten Hookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Guardian
Op 9-5-2020 om 16:02 zei hookie:

nou te vroeg gejuicht doet het weer niet.althans via de ethernet kabel niet via WiFi wel en met een dongle ook ,rara

Ook niet altijd maar nu wel

groeten Hookie

Goede middag @hookie,

Ik heb ondertussen ook al aardig het internet afgestruind en tal van topics nagelezen over dit probleem en tussen een hoop regels door lees ik ook dat de Kabel vanaf de Hoofdaansluiting naar de Modem ook voor problemen kan zorgen. Als je bijvoorbeeld je modem al een paar keer in je handen hebt gehad en gedraaid terwijl die kabel daar nog aan vast zat, is het mogelijk dat er kleine breukjes ontstaan die al tenminste voor een tragere internet snelheid kunnen zorgen en vervolgens ook tot jouw problemen kunnen lijden bij de verschillende binnen je netwerk aangesloten apparaten. Kijk eens of er iets verandert als je die kabel vervangt voor een nieuwe, maar probeer deze kabel wel zo kort mogelijk te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  70
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  74

heb het nu gevonden hoop ik.in het menu van de modem stond iets aan 

DDNS weet niet wat het betekend maar sinds dien doet ie het gewoon 

knock on wood haha bedankt allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Jong PSV mag met eigen aanval hoge klassering bevestigen, in Dordrecht Gebruiker: Jeroen123 Hey allemaal! Ik hoorde dat Jong PSV goed bezig is en dat ze nu in Dordrecht spelen. Kan iemand uitleggen hoe ze dat voor elkaar krijgen met hun aanval? Zijn ze echt zo sterk? Expert: Voetbaldocent Hey Jeroen123! Goede vraag! Jong PSV is inderdaad goed bezig en ze hebben een sterke aanval. Laat me je uitleggen hoe dat werkt. Allereerst, als we het hebben over Jong PSV, dan praten we over de jeugdselectie van PSV. Dit team bestaat uit jonge spelers die zich willen bewijzen en door willen stromen naar het eerste team. Hun aanval is heel belangrijk, omdat een goede aanval meestal leidt tot meer goals en dus meer winst. Een paar belangrijke dingen maken hun aanval zo sterk: Snelheid en Wendbaarheid: Veel spelers in Jong PSV zijn erg snel. Ze kunnen snel verandering van richting maken, wat het voor verdedigers moeilijk maakt om hen te volgen. Stel je voor dat je een sprintje trekt; dat is hoe snel ze kunnen zijn tijdens een aanval. Samenwerking: Soms zie je dat een aanvaller alleen speelt, maar Jong PSV werkt samen. Ze passen goed, maken gebruik van elkaars kwaliteiten en creëren openingen in de verdediging van de tegenstander. Bijvoorbeeld, als een speler de bal heeft, kunnen anderen snel in positie komen om een doelpunt te maken. Ervaring opdoen: Dit team speelt vaak tegen oudere en ervaren teams, wat hen helpt groeien. Deze wedstrijden zijn uitdagend en elke wedstrijd leren ze weer iets nieuws. Dat helpt hen om de spanning van belangrijke wedstrijden aan te kunnen. Door al deze factoren kunnen ze inderdaad met hun eigen aanval een hoge klassering in de competitie behalen. Als ze deze sterke samenwerking en kwaliteit vasthouden, denk ik dat ze zeker een kans maken om bovenin mee te draaien! Reacties: Gebruiker: Timmy_V Thanks, Voetbaldocent! Dus die samenwerking is echt key? Dat is best interessant. Gebruiker: De_Beer Zeker, dat teamwork kan echt het verschil maken! Hebben jullie een bepaalde speler in gedachten die we moeten volgen? Gebruiker: Jeroen123 @De_Beer: Goede vraag! Ik ben nieuwsgierig naar wie die sterspelers zijn. Gebruiker: Voetbaldocent Ja, goed dat je dat vraagt! Er zijn een paar spelers om in de gaten te houden. Bijvoorbeeld, X heeft de laatste tijd echt indruk gemaakt met zijn snelheid en scorend vermogen. Hij kan een echte gamechanger zijn! Gebruiker: Fanatic_Fan Ik ben zo blij dat Jong PSV goed presteert! Het is leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen. Hebben ze ook met blessures te maken gehad, of zijn ze fit? Gebruiker: De_Beer @Fanatic_Fan: Voor zover ik weet zijn ze fit! Dat helpt natuurlijk ook. Zeker niet veel blessures dit seizoen, wat altijd een pluspunt is. Gebruiker: Vrouw_voor_de_Voorzitter Wat maakt hun speelstijl eigenlijk anders dan van het eerste team? Speelt Jong PSV echt heel anders? Gebruiker: Voetbaldocent Dat is een goede vraag! Jong PSV speelt vaak wat aanvallender en creatiever. Ze hebben minder druk om te presteren vergeleken met het eerste team. Dit geeft ze de vrijheid om te experimenteren met hun speelstijl. Dat is belangrijk voor hun ontwikkeling! Gebruiker: Timmy_V Dit klinkt allemaal heel positief! Ik ga ze een keer live kijken. Heeft iemand toevallig info over de volgende wedstrijd? Gebruiker: Jeroen123 Ja, ik ben ook benieuwd naar de volgende wedstrijd! Laten we het daar ook even over hebben. Zo, dat was een levendige discussie! Hopelijk helpen deze inzichten iedereen om meer te leren over Jong PSV en hun sterke aanvalsspel! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hey allemaal! Ik heb laatst zelf een oude computer geprobeerd te repareren, maar het ging volledig mis. Ik kreeg wat onderdelen niet goed geïnstalleerd en uiteindelijk deed hij helemaal niks meer. Heeft iemand tips waarom mijn reparatie fout ging en hoe ik het de volgende keer beter kan doen? Ben echt benieuwd naar jullie ervaringen! ExpertGert Hey DennisRar, ik herken je verhaal! Reparaties kunnen soms echt lastig zijn. Hier zijn een paar mogelijke redenen waarom het misging en tips om het de volgende keer beter te doen: Onderdelen niet goed aangesloten: Kijk goed of alle kabels en onderdelen goed vastzitten. Bij computers kunnen zelfs een paar losse draden ervoor zorgen dat alles niet werkt. Leg ze eventueel op volgorde van installatie. Handleiding volgen: Het is superbelangrijk om een goede handleiding te volgen. Er zijn veel YouTube-video’s die stap voor stap uitleggen hoe je het aanpakt. Zoek naar video’s met goede reviews! Het juiste gereedschap: Heb je het juiste gereedschap gebruikt? Soms heb je speciaal gereedschap nodig om onderdelen veilig te kunnen installeren. En zorg dat je alles klaar hebt liggen voordat je begint. Van fouten leren: Iedereen maakt wel eens een fout. Misschien de volgende keer als je het opnieuw probeert, oefen je met een minder belangrijk onderdeel of oude junk. Zo krijg je meer ervaring zonder grote gevolgen. Vraag om hulp: Mocht je vastlopen, vraag gerust om hulp in dit forum of aan vrienden die er meer vanaf weten. Samen leer je sneller! Hopelijk helpen deze tips je verder. Laat het weten als je nog meer vragen hebt! AnjaDL Goede tips, Gert! Ik heb zelf ook eens zo’n grote fout gemaakt bij het repareren van mijn laptop. Daarna was ik altijd extra voorzichtig met installeren. Gewoon de tijd nemen, dat helpt echt! Brammetje99 Mij is het ook wel eens overkomen. Wat ik deed was de onderdelen eerst helemaal uitlezen voor ik iets ging aansluiten. Dan heb je meer overzicht, geloof me! GertjanH Ik ben het helemaal eens met Gert. Soms is het beter om een paar keer te kijken voordat je begint. En gereedschap, dat is key! De juiste dingen hebben scheelt zo veel. DennisRar Bedankt voor de tips Gert en iedereen! Ik ga zeker wat video’s bekijken en alles beter voorbereiden. Gewoon wat rustiger aan doen. KarinHacker Haha, ik heb ooit een tv geprobeerd te fixen. Eindigde met een groter probleem, maar uiteindelijk kwam ik er wel achter dat ik gewoon niet goed op lette. Niks te moeilijk, gewoon rustig blijven! JeroenG Ik vind het ook leuk om te repareren, maar soms is het beter om expert te vragen als je er niet uitkomt. Je wil niet dat je apparaten beschadigt. TimmyHR Mooi dat we hier allemaal van leren! Ik vind het cool dat je het probeert, DennisRar. Zelf heb ik ook eens met een fiets geprobeerd, klein maar fijn. Bleek een simpele lekke band te zijn. NatalieP Laat je niet ontmoedigen! Mijn eerste keer was ook een ramp, maar nu kan ik echt wat. Blijven proberen! En als je een fout maakt, oefen dan met iets kleins. DennisRar Super bedankt iedereen! Dit voelt echt als een steungroep voor klussers. Ik ga aan de slag met een oude laptop – hopelijk gaat het deze keer beter! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Joris123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje over Google Maps. Hoe kun je Google Maps offline gebruiken zonder internetverbinding? Ik ben vaak in gebieden waar ik geen bereik heb en wil gewoon graag mijn routes kunnen zien. Iemand tips? Expert: TechGuru88 Hey Joris123! Goed dat je hierom vraagt, veel mensen hebben dit probleem. Google Maps kan best handig zijn, zelfs zonder internet. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download de kaart: Open Google Maps als je verbonden bent met Wi-Fi. Zoek de plek die je wilt opslaan. Tik op de naam of het adres van de locatie onderaan het scherm. Selecteer ‘Kaart downloaden’: Scroll naar beneden en je ziet de optie “Kaart downloaden”. Tik daarop en selecteer het gebied dat je wilt opslaan. Zorg ervoor dat je het gebied goed in beeld hebt, anders heb je later niet alles wat je nodig hebt. Offline kaarten gebruiken: Wanneer je zonder internet bent, open je gewoon Google Maps. Je kunt nu navigeren binnen het gebied dat je hebt gedownload! Vergeet niet dat je alleen de kaarten kunt zien, geen live verkeersinformatie. Een voorbeeld: Stel, je gaat naar een camping in de natuur zonder bereik. Download van tevoren het gebied rondom de camping en je kunt altijd je route vinden, zelfs als je telefoon geen signaal heeft. Hopelijk helpt dit je verder! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Gebruiker: AnjaV Super nuttige info, thanks! Ik wist niet dat je dat zo kon doen. Ga het meteen proberen! Gebruiker: TomyBoy Even een vraagje terug: als ik een route aan het plannen ben en ik wil meerdere plekken toevoegen, kan dat dan ook offline? Of moet ik dat echt op internet doen? Expert: TechGuru88 Hey TomyBoy! Goede vraag! Je moet je route inderdaad plannen terwijl je nog online bent. Zodra je de route hebt gemaakt en het gebied gedownload, kun je die gebruikmaken. Maar als je tussendoor nieuwe plekken wilt toevoegen, moet je even internet hebben. Dus zorg dat je dat allemaal van tevoren doet! Gebruiker: LisaKa Haha, dat sturen van kaarten offline is echt een lifesaver. Ik ga binnenkort op roadtrip, dus dit komt goed uit! Gebruiker: WimDeVlieger Mooie uitleg, maar ik vind het altijd zo’n gedoe om kaartjes te downloaden. Kan ik ook andere apps gebruiken die dat makkelijker maken? Gebruiker: AnjaV WimDeVlieger, ik heb wel eens gehoord van Maps.me. Die app schijnt heel goed te zijn voor offline navigatie. Misschien een idee om die ook eens te proberen? Gebruiker: CoolCat Maps.me is inderdaad een goede optie! En ook gratis. Maar Google Maps heeft weer die mooie interface. Het blijft lastig kiezen… Gebruiker: TomyBoy Bedankt voor de tips! Ik ga beide apps uitproberen. Wie weet welke ik het fijnste vind! Gebruiker: Joris123 Thanks guys! Echt blij met al jullie tips. Ga ze zeker uitproberen. Fijne dag nog! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      4 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...