Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Die blauwe is cool!!! Die is ook fotogeniek! Hou ons op de hoogte! leuk om te zien hoe het gaat met de beesies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ah wat lief :P

Iemand nog leuke 1 april grappen?  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

kijk deze maar eens, voor degene die net geen editie nl hebben gekeken

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/miMedia/2010/week13/wo_dotcom.avi_plain.xml

het begint op 1.37  GEWELDIG!!, maar je zou een hardverzakking krijgen, echt waar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

WHAHAHA, die is echt geniaal, wat zou er door je hoofd heen schieten op het moment dat je dat ziet  :-[, gaat iemand van jullie nog "echte" 1 april dingen doen, dus niet iets als, je veter zit los, ofzo  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Die bungiejump!!! Omfg!!! Je schrikt je dan echt helemaal de vinkevank! Wat een kut streek  :poke: hehe

Maar vandaag 1 april heren, nog leuke acties op de agenda staan? Ik ga wat uithalen met koffie hier denk ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Jezus, dat ziet er echt niet goed uit!

Kreeg er zelf bijna een hart verzakking van. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.242
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Heeft iemand de homepage van tweakers.net gezien?  :P  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heeft iemand de homepage van tweakers.net gezien?  :P  :-[

Hahaha geniaal :P

Zou dat door tweakers zelf zijn gedaan? Anders zou iemand de FTP gegevens moeten weten om die pagina's te veranderen, en ik denk dat tweakers daar heel voorzichtig mee is...

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ja hebben ze zelf gedaan lees je ook in de reacties van hun droge poll :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Die poll is echt te mooi! Zal trOuwens wel veel werk geweest zijn om alles te veranderen..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik denk dat het met een tooltje is gedaan waarmee ze de tekst vertalen naar h4xx0r taal :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

Heb net het filmpje gezien en vind hem wel goed. Maar ben vandaag niet 1x in de maling genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  

Ik ga soms op donderdag volleybal kijken in sportzaal in de buurt met een paar vrienden. We hadden nu 1 vriend wijsgemaakt dat we zouden gaan kijken.. :D xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

Whaha dat filmpje! dan denk je echt dat je dood gaat :s

Vandaag express bij iedereen he je veter zit los :P gewoon blijheid. 1 keer in maling genomen, niet ingetrapt :P hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

De website van de Pinschers is weer geüpdate! Hieronder staat de link naar de nieuwste foto's. Ook het verhaal (klik) is aangevuld. Vergelijk de grootte eens met een week terug, 't scheelt echt een hoop. :)

http://www.duitsepinscher.com/jalbum/album/Foto-album%20O-C%20nest/Week%201/index.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Fuuuck, moet je dit lezen en zien!

'Amerikanen vermoordden Irakezen en journalisten'

AMSTERDAM - Een video in handen van de klokkenluiderswebsite Wikileaks laat zien hoe Amerikanen verantwoordelijk zijn voor de dood van twaalf Iraakse burgers en twee journalisten van het persbureau Reuters in juli 2007.

© Defenselink

Wikileaks heeft een kopie van de video van 39 minuten in handen gekregen, waar tevens een verkorte versie van is. Ook zijn foto's gepubliceerd.

De beelden tonen hoe twee Reuters-journalisten aan hun einde kwamen.

Het persagentschap probeerde eerder toegang tot de video te krijgen met een beroep op de Amerikanse variant van de Wet openbaarheid van bestuur, maar kreeg de beelden niet.

Op de video is te zien hoe in een buitenwijk van Baghdad Amerikaanse soldaten vanuit een Apache kijken naar een groep mannen.

De camera van Reuters-journalist Saeed Chmagh's (40) lijkt vervolgens voor een vuurwapen aangezien te worden.

Vuursalvo

Daarop vraagt een militair om toestemming om te vuren en doet dat vervolgens ook. Als de journalist probeert te ontkomen wordt hij bij een volgend vuursalvo geraakt.

Als vervolgens mensen proberen een gewonde man af te voeren in een busje, is te zien hoe opnieuw toestemming wordt gevraagd het vuur op de burgers te openen.

Opnieuw volgt een vuursalvo, waarbij de andere mensen worden gedood. Ook de 22-jarige journalist Namir Noor-Eldeen vindt bij het incident de dood.

Lachen

Op diverse punten in de film is te horen dat bij de communicatie diverse malen om het schieten wordt gelachen. Als een tank gaat kijken bij de bestelbus zegt een militair in de Apache helikopter “ze reden net over een lijkâ€. Daarop wordt lachend geantwoord: “Oh, werkelijk?â€

Als de tank bij de bestelbus arriveert blijken er ook twee gewonde kinderen in het voertuig te liggen. Een soldaat vraagt toestemming om de kinderen naar een Amerikaans hospitaal te brengen.

Dat wordt echter geweigerd en de kinderen worden naar een Iraaks ziekenhuis doorverwezen. Later wijten de coalitatietroepen het incident aan een actie van Iraakse opstandelingen.

Persconferentie

Het ontvangen beeldmateriaal is versleuteld, waardoor het vertonen onmogelijk is. Experts zijn echter in staat gebleken de beveiliging te kraken en de video alsnog zichtbaar te maken.

Daarvoor is geld ingezameld en veel rekenkracht van veel verschillende computers ingezet.

Daarna hebben de mensen achter Wikileaks een persconferentie uitgeschreven in het hart van de Amerikaanse macht bij de National Press Club in Washington, DC.

Ruzie

Het tonen van de video is onzeker geweest. Vorige maand hielden Amerikaanse autoriteiten een medewerker van Wikileaks 22 uur gevangen voor ondervraging om het materiaal in handen te krijgen. Andere medewerkers werden gevolgd.

Uit eerder gelekt materiaal blijkt dat de VS eerder opties hebben onderzocht om Wikileaks te sluiten en de mensen erachter op te pakken. Het Pentagon beschouwt de medewerkers als een 'gevaar voor de nationale veiligheid'.

Val kabinet

Een onthulling van CIA-documenten vorige week maakt duidelijk dat de Amerikanen een

communicatieplan hebben om de publieke opinie te manipuleren om de oorlog in Afghanistan te blijven steunen.

Aanleiding voor het maken van dit document zou de val van het kabinet Balkenende IV over het verblijf in Uruzgan zijn.

Filmpje.

http://www.zie.nl/video/algemeen/Amerikanen-doden-onschuldigen-in-Irak-WikiLeaks-Collateral-Murder/m1czl9gfr98o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Dat is gewoon ziek  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Vreemd verhaal...

Is dit een recent bericht?

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als een tank gaat kijken bij de bestelbus zegt een militair in de Apache helikopter “ze reden net over een lijkâ€. Daarop wordt lachend geantwoord: “Oh, werkelijk?

"Maybe it was just a visual illusion, but it looked like it." => Ze vinden het niet leuk, maar willen niet dat de gedachte dat ze net een aantal mensen hebben vermoord de overhand krijgt. Ik kan dat wel begrijpen.

Al met al vind ik het een gruwelijke fout, als ik zo de video zie, maar wat had jij gedaan in die situatie? Je bent getraind om mensen met wapens neer te halen, anders is het met je gebeurd. Een camera lijkt in sommige gevallen, vooral als je geen geweldig zicht hebt, op een wapen, ook dat ben ik met ze eens. Ik weet zeker dat ik in de redenatie mee was gegaan, zeker als je ziet dat ze in groepjes lopen, wijzen en zich gehaast gedragen en twee mensen een wapen-achtig ding in hun hand hebben.

Waar mensen zijn, wordt gefaald. Het zou niet mogen in situaties waar het gaat om leven en dood, maar het gebeurt helaas wel. Deze soldaten hebben naar mijn mening niets misdaan, behalve het trekken van een verkeerde conclusie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Het is makkelijk praten voor ons. Maar toch vind ik dat Amerikanen wel overdreven veel fouten maken en daar vooral niets over kwijt willen tegenover de media. Vooral toen dat busje werd beschoten vond ik erg zielig, ik vind dat onbewapende hospiks niet neergeschoten mogen worden, zeker niet in zo'n situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het is makkelijk praten achteraf. 't Is heel tragisch en zo, maar ik weet zeker dat ieder van ons hetzelfde had gedaan en die soldaten valt dus helemaal niets te verwijten. Vooral het stukje met de kinderen in die bus vond ik een dom argument, ze moesten erg inzoomen en vertraagd afspelen om enkele witte stipjes te zien, die niemand als kinderen had kunnen herkennen. Maar stel nou dat het heel obvious was geweest dat er kinderen aanwezig waren, ben ik het nog eens met die soldaat: "moeten ze hun kinderen maar niet naar een gebied meebrengen waar gevochten wordt!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het komt inderdaad allemaal bruut en wreed over maar voor hetzelfde geld waren het wel rpg's en zou je als piloot zo naar beneden gehaald worden, blijft een moeilijk verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Hoe je het ook went of keert, het is gewoon een verkeerd wat deze Amerikanen hebben gedaan. Het is tenslotte een fout die mensen levens kost. Simple as that.

@ Tom voor de Pinschers ...

Die beesten groeien als kool... ik dacht dat ze niet zo groot werden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja, 't is foutgegaan, maar 95% van de bevolking had in die situatie hetzelfde gedaan. Stel dat je eerst gaat kijken of het wel echt wapens zijn, dan ben je dood als dat zo is. In de grote meerderheid van de gevallen ben je dus je eigen mensen kwijt en die soldaten zijn getraind om dat te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned, pinned en featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: LIVE | Amsterdamse beurs levert in, kleiner verlies op Wall Street Gebruiker: Jan_78 Bericht: Hey allemaal, ik heb niet zoveel verstand van de beurs. Wat betekent het eigenlijk dat de Amsterdamse beurs inlevert? En waarom is er een kleiner verlies op Wall Street? Bedankt! Expert: Beurstijger99 Bericht: Hoi Jan, goeie vraag! Als we zeggen dat de Amsterdamse beurs "inlevert", betekent dat over het algemeen dat de aandelenkoersen dalen. Het kan zijn dat beleggers hun aandelen verkopen, misschien vanwege ongerustheid over de economie, nieuwe cijfers of gewoon omdat ze winst willen pakken na een stijging. Kijk, de beurs is als een grote marktplaats voor aandelen. Als mensen denken dat de waarde van een bedrijf gaat dalen, willen ze hun aandelen liever nu verkopen dan later. Stel je voor dat je een smartphone hebt die je voor €300 wilt verkopen, maar je hoort dat er een nieuwe versie uitkomt. Je kunt het beste nu verkopen voordat de waarde daalt, toch? Over Wall Street: dat is de grootste beurs in de VS. Een "kleiner verlies" betekent dat de daling daar minder groot is dan eerst verwacht. Dit kan komen doordat er goed nieuws is, zoals betere bedrijfsresultaten of positieve economische cijfers. Het feit dat er maar een klein verlies is, kan beleggers geruststellen en ervoor zorgen dat ze minder panikeren, wat op zijn beurt weer een stabiliserend effect kan hebben. Dus, om het samen te vatten: de Amsterdamse beurs daalt, wat niet goed is, maar Wall Street’s kleinere daling kan betekenen dat daar de situatie minder zorgelijk is. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: Emma29 Bericht: Thanks voor de duidelijke uitleg, Beurstijger! Ik heb vaker gehoord van “bull” en “bear” markten. Heeft dat hier ook iets mee te maken? Expert: Beurstijger99 Bericht: Zeker, Emma! Een "bull market" is wanneer de koersen stijgen en er veel optimisme is. Je ziet veel mensen kopen omdat ze geloven dat de waarde blijft stijgen. Een "bear market" is precies het tegenovergestelde; hier dalen de koersen en is er veel pessimisme. Dus als de Amsterdamse beurs inlevert, kan dat wijzen op een bear market. Het draait allemaal om de stemming van de beleggers en hun verwachtingen over de toekomst. Gebruiker: ThomasB Bericht: Interessant! Maar wat kunnen we doen als de beurs blijft dalen? Moet je aandelen verkopen of wachten? Gebruiker: Marlies_van_D Bericht: Dat is een moeilijke keuze, Thomas. Ik ben geen expert, maar ik heb geleerd dat verkopen vaak niet de beste oplossing is. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar blijven zitten kan ervoor zorgen dat je minder verlies lijdt als de koersen weer stijgen. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken! Gebruiker: Sam_123 Bericht: Eigenlijk denk ik dat je niet moet stressen over de beurs. De beurs schommelt altijd, toch? Gewoon goed voorbereid zijn en niet in paniek raken. Gebruiker: Lotte_88 Bericht: Ik ben het eens met Sam. Uiteindelijk is beleggen voor de lange termijn vaak de beste strategie. Maar ja, soms is het best lastig om niet te panikeren. Gebruiker: Jan_78 Bericht: Bedankt voor alle reacties! Dit maakt het al een stuk duidelijker voor me! Ik ga proberen het in de gaten te houden. Gebruiker: Beurstijger99 Bericht: Graag gedaan, Jan! En als je vragen hebt, gewoon vragen. Beleggen is altijd een leerproces. Gebruiker: Marlies_van_D Bericht: Inderdaad, blijf vragen stellen! Iedereen leert zo van elkaar. Succes met beleggen! Gebruiker: ThomasB Bericht: Bedankt allemaal! Hopelijk trekt de beurs snel weer aan. Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat is DDL full speed en hoe werkt het eigenlijk? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord over DDL full speed, maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat het is en hoe het werkt. Kan iemand dat voor me uitleggen? Heb al wat gezocht, maar dat was best vaag. Thanks! Gebruiker: ExpertGuy He RetroDL! Geen probleem, ik kan het je uitleggen. DDL staat voor "Direct Download Links." Het idee is dat je bestanden direct vanaf een server kunt downloaden zonder dat je door allerlei advertenties of pop-ups hoeft te navigeren. Full speed betekent eigenlijk dat je de hoogste downloadsnelheid kunt halen die je internetverbinding toelaat. Dit is vaak een groot voordeel, want sommige downloadservices beperken de snelheid, vooral als je geen premium lid bent. Hoe het werkt: Link Klikken: Je klikt op de DDL die je wilt gebruiken. Server Kiezen: Soms krijg je keuzelinks voor verschillende servers. Kies degene die het dichtst bij je in de buurt ligt voor snellere downloads. Downloaden: Zodra je de link hebt gekozen, begint het downloaden direct. Geen wachttijden of verdere bevestigingen nodig. Voorbeeld: Stel, je wilt een game downloaden. Je vindt een DDL naar die game, klikt erop, en de download begint meteen. Als je internet snel is, heb je de game in no-time op je computer. Hopelijk is dit iets duidelijker! Als je meer vragen hebt, laat het vooral weten. Gebruiker: DannyMIRC Thanks, ExpertGuy! Dus dat betekent dat je sneller bestanden binnenhaalt zonder die vervelende onderbrekingen? Klinkt goed! Maar hoe weet je of een link veilig is? Gebruiker: ChillaxJoe Ja, dat is ook iets wat ik me afvroeg! Soms zie je van die shady links. Zijn er trucs om te checken of een DDL betrouwbaar is? Kan je ook virussen krijgen? Gebruiker: ExpertGuy Dat is eigenlijk een super belangrijke vraag, DannyMIRC en ChillaxJoe. Er zijn een paar dingen waar je op kunt letten: Reputatie van de bron: Gebruik links van bekende websites. Reacties van andere gebruikers: Kijk op forums (zoals deze!) of mensen goede ervaringen hebben met de links. Antivirus software: Zorg dat je altijd een goede antivirus op je computer hebt draaien. Dat geeft je extra bescherming. Het kan wel eens gebeuren dat je ergens een virus oploopt, dus voorzichtig zijn is altijd slim! Gebruiker: RetroDL Super, dank je wel! Dat maakt het al een stuk makkelijker. Zullen we misschien een lijstje maken van veiligere DDL-sites of zo? Zou handig zijn! Gebruiker: N00bMaster Ik ken er wel een paar! Wie heeft er nog meer? Ik ben ook altijd op zoek naar goede DDL-sites. Gebruiker: TechieTom Er is ook een goede site genaamd "DownloadHub” waar je veel DDL’s kunt vinden. Maar let wel op! Niet alles is altijd 100% veilig. Gewoon goed oppassen dus! Gebruiker: ChillaxJoe DownloadHub ken ik! Ik gebruik het af en toe. Maar ik blijf altijd checken op reviews eerst. Je weet maar nooit. Gebruiker: RetroDL Ja, dat is slim! Reviews checken is echt belangrijk. Ik ga het zeker proberen! Laten we dat lijstje toppers maken, daar hebben we allemaal wat aan! Gebruiker: DannyMIRC Ik ben er ook voor! Gewoon een paar goede links plaatsen zou heel chill zijn. Dan wordt het een soort DDL-bible voor ons! Gebruiker: N00bMaster Haha, DDL-bible, dat klinkt goed! Ik begin alvast met een lijstje! Laten we elkaar helpen! Einde Topic Er is veel enthousiasme en iedereen lijkt het erover eens te zijn dat het delen van veilige links een goed idee is. RetroDL en de anderen zijn al aan het brainstormen over een lijstje van betrouwbare DDL-sites. Het lijkt erop dat deze discussie alleen maar verder zal groeien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Hoi allemaal, ik ben Lisa! Van: LisaIsHier Hallo allemaal! Ik ben Lisa en ik kom uit Amsterdam. Ik ben pas 25 jaar en heb een grote passie voor alles wat met media en technologie te maken heeft. Maar ik moet toegeven… soms voel ik me echt een mediajunkie. De hele dag door scrollen op mijn telefoon en binge-watchen op Netflix. Herkennen jullie dat? Ik ben hier op het forum om wat tips te krijgen over hoe ik dat misschien anders kan doen. Zijn er manieren om minder afhankelijk te worden van al die schermen? Ik wil nog steeds genieten van mijn favoriete series, maar ook meer tijd besteden aan andere dingen, zoals lezen en buiten zijn. Als hobby’s hou ik van tekenen en ik ben ook een groot fan van koken. Ik hoop hier gelijkgestemden te vinden, dus als je ook een beetje worstelt met media-overload, laat het me weten! Heb jij tips? Ik kijk er naar uit om jullie beter te leren kennen! Liefs, Lisa Reactie van een expert: Media en balans Van: MediaMentor Hey Lisa! Welkom op het forum! Je bent absoluut niet de enige die zich soms een mediajunkie voelt. Het is supergemakkelijk om verloren te gaan in je telefoon of in een serie. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen om een betere balans te vinden: Tijdslimieten: Stel een tijdslimiet in voor het gebruik van sociale media. Zo kun je bewust kiezen wanneer je online wilt zijn. Activiteiten zonder scherm: Probeer elke week één activiteit zonder scherm te doen. Ga wandelen, lees een boek, of ga koken (super tof dat je dat doet!). Bewust kiezen: Vraag jezelf af: "Wil ik dit kijken omdat het me echt interesseert, of is het een tijdverdrijf?" Bewuste keuzes maken kan helpen je gebruik te verminderen. Alternatieven: Zoek alternatieven. In plaats van een aflevering van je serie, kun je bijvoorbeeld een kort podcastaflevering luisteren over een onderwerp dat je interesseert. Ik hoop dat deze tips je helpen! Als je andere ideeën hebt, deel ze zeker! Groetjes, MediaMentor Reacties van andere gebruikers Van: TuinLiefhebber Welkom Lisa! Fijn dat je de stap gezet hebt om hier te komen. Ik heb ook moeite met schermtijd, maar ik probeer vaker in de tuin te werken. Is het iets dat je ook leuk vindt? Van: ChilleKok Hey Lisa! Leuk dat je hier bent! Koken is echt geweldig. Wat maak je graag? Ik vind het leuk om nieuwe recepten uit te proberen en soms zelfs vrienden uit te nodigen voor een kookavond! Van: DromerigeDani Hi allemaal! Ik snap wat je bedoelt, Lisa. Ik had ook een schermverslaving, maar sinds ik elke ochtend ga joggen, voel ik me zoveel beter! Het is soms moeilijk om de deur uit te gaan, maar het helpt echt. Heb je dat al geprobeerd? Van: TechFanatic Yo Lisa! Mooi dat je je interesses zo deelt. Misschien kan een hobby-studie (zoals een online cursus) je helpen om iets nieuws te leren zonder een schermverslaving te hebben? Heb je daarover nagedacht? Van: BoekWurm Hey, Lisa! Een tip: probeer de boeken van jouw favoriete filmgenres. Het kan echt leuk zijn om voor de buis weg te stappen. Ik kan je een paar goede titels aanraden als je dat wilt! Van: SportieveSophie Welkom op het forum, Lisa! Ik vind het superleuk dat je ook van koken houdt. Maar ik vraag me af: heb je al eens geprobeerd koken zonder recepten? Dat kan best een uitdaging zijn, maar ook heel leuk! Van: Hobbyman Hey Lisa, welkom! Ik heb ook ooit een detox gedaan van sociale media voor een maand. Best een zware klus, maar het gaf me zoveel meer tijd voor andere dingen! Misschien is dat iets voor jou? Succes! Van: CreatieveHanna Hoi Lisa! Wat leuk dat je hier bent. Heb je ook al eens creatieve workshops gevolgd? Dat kan ook een goede afleiding zijn van schermen en je leert iets nieuws. Veel plezier hier! Van: RustigeRik Welkom allemaal! Lisa, ik vind je idee om meer buiten te zijn echt top. Kletsen met vrienden in het park is een fijne manier om dat scherm achter je te laten. Misschien een picnic plannen? Zo ontstaat er een levendig en natuurlijk gesprek waarin leden ervaringen en advies delen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• MiepWierden heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...