Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Café de Download


Duken
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Wat een azijnpissers daar bij Ziggo. Echt een gevalletje bestaande klant A krijgt wel korting en bestaande klant B niet.

2x chat gesprek: Persoon A: Is via chat geen korting te regelen.

Persoon B: Is via chat geen korting te regelen. Behalve als je upgrade van internet Complete naar Max. Heb al Max, dus upgraden gaat lastig. 'Is het mogelijk dat ik 6 maanden voor 30 euro of 12 maanden Max voor de prijs van Complete als korting kan krijgen' Nee, dat kan niet.

Het enigste wat persoon B kon regelen was 2 maanden korting op een tv pakket.

Bellen: Nee, kan niets regelen. Ook niet nadat ik ging 'dreigen' met overstappen.

Ik probeer het vanavond nog een keer via de chat. Misschien krijg ik er dan wel een die het netjes wil regelen.

:diablo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Monkie mij lukte het tot op heden altijd. 
Ik bel ze, aan het einde van mijn contract, en begin dan over de tegenpartij. 
Zit je bij Ziggo, noem dan de vele voordelen die overstappen naar KPN biedt.
Stel ze de vraag, waarom zou ik niet overstappen?
KPN biedt mij 6 maanden korting, dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit...
Bij mij begonnen ze dan altijd met korting en aanbiedingen te gooien en terecht.
Anders zou ik echt overstappen, waarom bij Ziggo blijven als KPN goedkoper is?
Jaar later, doe ik hetzelfde bij KPN. (sorry, ik ben een echte kaaskop)
Heeft mij 2 gratis tablets, extra kanaal pakketten en honderden euro's gescheeld in de afgelopen 10 jaar. 

Doe het inderdaad nog een keer via de chat.
Werkt dat niet, benader ze dan via een zeikbericht dat voor iedereen zichtbaar is op feestboek.

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

Een fijne avond allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Meh Meh Straks komt er ook een kennis even op visite. Die heeft ook Ziggo en is ook wel benieuwd of er korting mogelijk is via de chat.

Zou echt te gek voor woorden zijn als hij binnen 5 minuten via de chat korting krijgt.

Toen ik belde gaf ik ook aan dat ik een mooie deal zag bij KPN waardoor ik goedkoper uit was. En dat ik graag zou blijven als hun een aanbod doen die weer goedkoper is dan KPN. Normaal happen ze dan wel, zou je zeggen. Nu dus niet.

Niet dat ik zou overstappen naar KPN / Telfort. In het verleden ongelofelijk veel gezeik gehad. Van een niet werkende internet verbinding tot blokken in beeld. Heel de handel was bedraad aangesloten (ook de tv decoders, via die powerline adapters werkte het al helemaal niet.)

Werd ook doodleuk eens afgesloten. Betaalde gewoon netjes. Duurde ruim 1.5 week voordat de boel weer werkte. Ik zeg niet dat Ziggo heilig is, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit tegen problemen aangelopen wat betreft de verbinding / tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

4 uur geleden zei Meh Meh:

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

 

Het is inderdaad weer spijtig dat een forum gesloten moet worden, ook al wordt er gewaarschuwd het lijkt niet te werken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ja jammer en helaas. Geeft wel weer gelijk rust :) loopt zo snel uit de hand nadat p2h offline is geraakt.

ik bel ook elk jaar Ziggo @Meh Meh . Lekker Holland's. Heb er zelfs een herinnering voor in de agenda. Elke keer het zelfde verhaal over 'wanneer is mijn opzeg termijn, ik wil naar kpn' en daarna komt de 6 maanden helft van de prijs en met wat extra moeite een zender pakket. Lukt al jaren. 

ik ben benieuwd naar aankomend jaar, de chat functie nog nooit gebruikt van Ziggo. Ik ben ook tevreden over ze, gebruik de horizon box nooit. Traag ding, lekker via de media center.  

fijne avond!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Nou, het is gelukt hoor. Niet via de chat. Wel telefonisch. Een dik uur in de wacht en 2 biertjes verder (wachten maakt dorstig :lol:):

Ik: Ik zie op dit moment een mooie deal bij de concurrent. Sta op het punt om over te stappen. Tenzij jullie een deal hebben die beter is.

KS: Hoe denk je over de aanbieding '6 maanden 30 euro per maand'?

Ik: Dat klinkt niet slecht. Na 6 maanden 180 euro besparen is leuk, maar na een jaar 240 euro besparen is leuker, vindt je ook niet?'

KS: Daar geef ik je geen ongelijk in. Ik zal even overleggen'

Ik: Prima.

KS: Ik kan je de volgende aanbieding doen: 12 maanden internet Max voor de prijs van Complete.

Ik: Dat klinkt beter. Ik kan me huidige apparatuur (standaard mediabox + 2 CI Modules) behouden?

KS: Dat is geen probleem.

Ik: Dan ga ik akkoord.

:yahoo:

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Monkie:

12 maanden internet Max voor de prijs van Complete

Dat zal dan toch snel een voordeel zijn van € 20,00 per maand en dat is altijd aantrekkelijk. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat bedoelde ik @Monkie  Mooi gedaan.

Een fijn weekend allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter Scheelt inderdaad 20 euro per maand. Ik hou nog wel even een slag om de arm. Als er een installatiepakket wordt verstuurd (met dat onding van een Horizonbox) dan ga ik bellen.

Ook de factuur van komende maand ga ik in de gaten houden.

@Meh Meh Ik had eigenlijk geen zin om nogmaals te bellen. De eerste keer was de wachttijd ook dik 45 minuten. Toch gedaan, en met succes. :)

Mogge en een fijn weekend iedereen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

15 minuten geleden zei Duken:

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

De eerste keer was het inderdaad 45 minuten. Toen was er niks mogelijk. Toen ik voor de tweede keer belde, stond ik dik 1 uur en 15 minuten in de wacht. Maar ja, alles voor de korting.

Ik wou me laten terugbellen. Maar op de pagina 'Opzeggen' op de website van Ziggo kon ik me nummer niet achterlaten. Zullen ze vast uitgeschakeld hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Paar uur aan de lijn met een drankje, geen probleem voor korting. Zolang ze geen Justin Bever als wachtmuziekje hebben of een irritant oerwoud-keuze menu is het de moeite waard.

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Meh Meh:

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 minuten geleden zei Drifter:

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Provincie Utrecht, momenteel zit ik in Utrecht-Centrum, 50 meter van de Dom vandaan.
Het is buiten schemerdonker maar binnen is het zonnig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Fijn,  2e e-mail van Ziggo ontvangen waar de korting niet staat vermeld. Ik heb expliciet gevraagd of de deal waar de medewerker mee kwam, ook voor bestaande klanten was. Dat was het geval.

Wel staat er dat ik een CI+module ga ontvangen. Daar heb ik er al 2 van.

Ik duik maar weer eens de chat in om het na te vragen. Geen zin om weer een uur in de wacht te staan.

Edit:

Geregeld via de chat. Heb het nu zwart op wit.

Korting staat in het systeem. Ook aangegeven dat ik geen 3e CI+ module wil. Hij kon het niet aanpassen, ik kon wel teruggebeld worden om de order te laten annuleren. Dat doe ik dus mooi even niet.

Afgesproken om de module te laten opsturen en zodra deze is geactiveerd weer retour te sturen.

Tijd voor 🍺

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zit hier zo een beetje in hetzelfde bootje, eerst Chello dan UPC en nu Ziggo, iedere avond valt de Wifi uit.

Contact opgenomen met KPN en hun voorstellen eens bekeken en die zien er goed uit.

Sinds Ziggo er is zijn er altijd wel ergens probleempjes en nu heeft KPN glasvezel in de buur liggen.

Het abbo gaat van 49,50 naar 50,50 per maand voor die Euro meer riskeer in het dan maar, eerste 3maanden 37,50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

31 minuten geleden zei Wiedewa:

iedere avond valt de Wifi uit

Dat is zeker vervelend, en kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij kwam het door de "buurt" en alle wifi netwerken om me heen. Duurdere apparatuur was de oplossing :(

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wi-fi problemen had ik jaren geleden ook eens. Kanaal veranderen en het was verholpen. Sinds ik bij Ziggo zit geen problemen met Wifi. Al loopt het wifi gedeelte wel via me eigen router en niet via de Connectbox.

Ach, op de radio hoor je ook al heel de dag kerstmuziek, dan moet een film ook wel kunnen. Staat op me lijst. Trailer ziet er leuk uit. :)

Mogge allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

zag die film ook heb die ook even binnen gehaald eergisteren, nog niet gezien , omdat mijn lijst nog vol staat met dvd's kijken pffff

ben nu nog bezig met de serie van jonge leu en oale groond , nog 4 a 5 afleveringen dan heb ik alle 4 seizoenen af

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

 

Ik zag hem al voorbij komen en wil 'm zeker downloaden.
Met kerstbomen wacht ik altijd tot Silvana Simons een beetje klaar is met zeiken, na 5 december dus.
Kerstfilms wil ik altijd in de 2 weken voor kerst zien. Is mijn favoriete tijd van het jaar. 

Ik ga vanavond toch The Meg maar eens kijken. Bang voor weinig, ik hou van goede horrorfilms maar haaien... 😨
Als kind Jaws gezien, durfde jaren lang het diepe zwembad niet meer in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

The Meg was leuk. Duidelijk gemaakt voor 12 jaar en ouder om de bioszalen vol te krijgen maar zeker niet slecht.
Gezien via mijn beamer, met 1 speaker, mijn 5.1 set heb ik niet bij de hand, maar het was vermakelijk.
The Meg is meer een halve komedie dan een shark horror. 

Morgen een bestelde IPTV decorder binnen. Ben erg nieuwsgierig hoe het is om 25.000 TV zenders te hebben.
Pakistaanse lokale cricket wedstrijden kijken en zo op Wiri Wari PakiTV... :D

En dan sluit ik mauw af met mijn favoriete nummer, een fijne week mijn Duken vrienden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wij doen ook altijd de kerstboom na het weekend van de sint. Best zin in, lekker de lichtjes en de warmte. Gezellig :) Ik ben benieuwd naar je decorder en hoe je 25.000 tv zenders wilt bekijken 😛 

Ps lekker nummertje op de maandag ochtend. Dank daarvoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kerstboom in de woonkamer is altijd gezellig. Deze 'domme boom' heb ik sinds vorig jaar 'slim' gemaakt met een slimme stekker.

Via Siri: 'Zet kerstboom aan' Of automatisch aan/uit via het ingestelde tijdschema. Wel zo makkelijk. :)

De 3e CI+Module (die ik niet wou) is inmiddels binnen en actief. Nu enkel nog wachten totdat me 'nieuwe' pakket ingaat, om vervolgens een retour te regelen voor de CI+ module.

Avond allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Leuk idee. Ik ga nu even op bol.com zoeken naar een boomie. Een kunstboom, veel mensen weten niet dat een gewone kerstboom een hele dierentuin bevat.
Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.
Vaak zijn die mijten, teken, spinnetjes zo klein dat je het niet ziet noch opmerkt. Maar ze zijn er wel. Niet eng maar ook niet fris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Wij hebben ook een kunstboom, toch is een echte boom ook altijd een mooi iets in huis. Maar onze huiskamer is te klein voor een leuke echte boom. Onze kunstboom is veel praktischer, die is best hoog en smal. 

Nog twee weekjes en we kunnen hem weer neerzetten. Gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Welke antivirus is het beste voor mijn computer? Gebruiker: Janneke123 Hey allemaal! Ik ben niet zo goed met computers en ik weet niet echt welke antivirus ik moet kiezen. Wat is de beste? Ik wil gewoon iets wat me beschermt zonder te veel gedoe. Alvast bedankt! Expert: TechieTom Hee Janneke123! Goede vraag. Er zijn best veel antivirusprogramma’s en het kan verwarrend zijn. Laat me het zo simpel mogelijk uitleggen. Je wil een antivirus die goed beschermt, maar ook gebruiksvriendelijk is. Hier zijn een paar populaire opties: Norton: Dit is een klassieker. Het blokkeert virussen, malware en zelfs phishing-aanvallen (dat is als iemand probeert je persoonlijke informatie te stelen). Het kan soms wat traag zijn, maar de bescherming is top. Bitdefender: Dit programma heeft uitstekende bescherming en je merkt er bijna niets van, je computer blijft snel. Daarnaast krijg je er extra functies bij, zoals een VPN voor veilig internetten. Kaspersky: Ook een sterke keuze. Het heeft een gebruiksvriendelijke interface en biedt veel beveiligingsopties. Kaspersky is al jaren populair en scoort hoog in tests. Windows Defender: Als je Windows 10 of 11 gebruikt, heb je deze al op je computer. Het is gratis en heeft zich in de loop der jaren verbeterd. Voor basisbescherming is dit prima, vooral als je niet veel doet met je computer. Avast: Dit is gratis en biedt best goede bescherming. Het heeft een paar leuke extraatjes, zoals een wachtwoordmanager. Maar kijk uit, soms krijg je meldingen die je kunnen irriteren. Wat je keuze ook is, zorg ervoor dat je regelmatig je software en bestanden updatet. Bij veel antivirusprogramma’s is het ook belangrijk om een scan te plannen, zodat je ook ’s nachts of in het weekend veilig bent, zonder dat je er actief mee bezig hoeft te zijn. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Gebruiker: Markie Hee Janneke! Ik gebruik al jaren Norton en heb er nooit problemen mee gehad. Een beetje duur, maar ik voel me veiliger. Echt een aanrader! Gebruiker: LisaVet Kijk ook naar Bitdefender! Die heeft een goede gratis versie en is heel licht, dus je merkt niet dat ie op de achtergrond werkt. Sterke bescherming! Gebruiker: Janneke123 Thanks voor de tips! Ik hoor verschillende dingen… Kan iemand misschien zeggen wat het verschil is tussen die betaalde en gratis versies? Gebruiker: TechieTom Goede vraag, Janneke! Het grote verschil is vaak de extra features. Betaalde versies hebben meer functies zoals ouderlijk toezicht, VPN (om je online privacy te verbeteren), en betere klantenservice. Gratis versies bieden meestal alleen basisbescherming. Je krijgt minder hulp bij problemen dan bij een betaalde versie. Gebruiker: Sam123 Ik had eerst Avast, maar die gaf me te veel advertenties en meldingen. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Kaspersky en dat bevalt echt veel beter! Minder gedoe en goede bescherming. Gebruiker: Gertie Kan iemand uitleggen wat phishing precies is? Ik heb nog nooit echt gehoord wat dat inhoudt en hoe ik me daartegen kan beschermen. Gebruiker: InfoNerd Hee Gertie! Phishing is als iemand zich voordoet als iemand anders om je persoonlijke info te krijgen. Bijv. een nep-e-mail van je bank. Goede antivirussoftware kan vaak deze nepmails herkennen. Maar kijk zelf ook goed naar de URL en let op vreemde e-mailadressen! Gebruiker: Janneke123 Dankjulliewel voor alle hulp! Ik voelde me echt overweldigd, maar nu zie ik het duidelijker. Ik ga denk ik voor Bitdefender of Kaspersky! Gebruiker: Markie Supertip, Janneke! Vergeet niet om ook steeds je programma’s te updaten. Dat helpt ook tegen virussen! Succes ermee! Gebruiker: LisaVet Ja, goeie reminder Markie! Altijd updaten, dat houdt je systeem gezond. En Janneke, je maakt de goede keuze. Laat maar weten welke je kiest! Einde discussie. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe gebruik ik een VPN om Disney Plus te kijken zonder problemen? Gebruiker: Kim123 Hey allemaal! Ik heb een Disney Plus abonnement, maar ik kan het niet kijken omdat het niet beschikbaar is in mijn land. Heeft iemand tips over hoe ik een VPN kan gebruiken om dit op te lossen? Dankje! Expert: TechGuy88 Hey Kim123! Goed dat je hier bent met deze vraag, want dit is echt een veelvoorkomend probleem. Laten we het stap voor stap doornemen! Wat is een VPN? Een VPN (Virtual Private Network) is een tool die je internetverbinding versleutelt en je IP-adres verandert. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is handig als je toegang wilt tot diensten zoals Disney Plus die geografisch geblokkeerd zijn. Kies een betrouwbare VPN-provider. Er zijn veel VPN’s, maar niet allemaal werken goed met streamingdiensten. Aanraders zijn onder andere NordVPN, ExpressVPN en Surfshark. Deze zijn snel en hebben servers in veel landen, inclusief de VS, waar Disney Plus beschikbaar is. Installeer de VPN-software. Na het kiezen van een VPN moet je deze downloaden en installeren op je apparaat. Dit kan zowel op je computer als je smartphone. Verbind met een server. Open de VPN en kies een server die in de VS staat. Dit is belangrijk, omdat Disney Plus denkt dat je je in de VS bevindt. Log in op Disney Plus. Als je verbonden bent met de VPN, ga dan naar de Disney Plus-website of open de app. Log in zoals gewoonlijk en je zou content moeten kunnen zien! Problemen oplossen. Als je problemen hebt, probeer dan een andere server. Soms wordt een bepaalde server geblokkeerd door Disney Plus. Ook is het goed om je browsercache te wissen. Belangrijk! Vergeet niet dat het gebruik van een VPN tegen de gebruiksvoorwaarden van Disney Plus kan zijn. Ze kunnen je account mogelijk blokkeren, dus gebruik het voorzichtig! Hopelijk helpt dit! Laat het me weten als je meer vragen hebt! Reacties: Gebruiker: Jeroen1985 Thanks, TechGuy88! Dit klinkt best eenvoudig. Ik ga het vanavond proberen. Fingers crossed! Gebruiker: LisaV Ik heb ook een vraag! Moet je betalen voor een VPN? Of zijn er gratis versies die ook goed werken? Gebruiker: TechGuy88 Hey LisaV! Ja, de meeste goede VPN’s zijn betaald. Gratis versies hebben vaak beperkingen, zoals weinig servers of langzame verbindingen. Betalen is het meestal waard voor het beste resultaat. Gebruiker: TimmyB Ik heb een gratis VPN geprobeerd en kon geen enkele film kijken omdat het zo langzaam was. Echt super frustrerend! Gebruiker: Kim123 Bedankt voor de info, ik ga een betaalde VPN proberen. Hopelijk kan ik vanavond eindelijk die nieuwe Star Wars film kijken! Gebruiker: SarahP Gebruik je een VPN ook voor andere dingen, of alleen voor Disney Plus? Vraag voor een vriend, haha! Gebruiker: TechGuy88 Ja, SarahP! Je kunt een VPN ook gebruiken om veilig op openbare Wi-Fi netwerken te surfen, je privacy te beschermen en toegang te krijgen tot andere geblokkeerde websites. Best handig! Gebruiker: Robbert99 Ik heb een vraag. Kan ik Disney Plus ook op mijn smart TV kijken met een VPN? Of moet dat op mijn telefoon of laptop? Gebruiker: TechGuy88 Ja, dat kan, Robbert99! Maar dan moet je de VPN op je router installeren, of je TV moet VPN-compatibel zijn. Anders kun je beter een HDMI-kabel gebruiken en je laptop aansluiten. Gebruiker: Laura87 Of je kunt gewoon je laptop mirroren naar je TV! Dan hoef je niets te installeren. Techniek is leuk! Gebruiker: TimmyB Thanks allemaal! Dit is echt een nuttige thread. Ik ga ook eens rondkijken voor een goede VPN. Veel succes, Kim123! Klaar om een filmavond te plannen met al deze info? Veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik zit met een probleem. Ik ben mijn Apple ID helemaal vergeten! Geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand tips om weer in te loggen? Alvast bedankt! ExpertApple: Hoi iRonnie! Geen paniek, dit overkomt veel mensen. Er zijn een paar stappen die je kunt volgen om je Apple ID terug te krijgen. Check je apparaten: Als je ooit bent ingelogd op een ander Apple-apparaat zoals een iPhone of iPad, kijk dan onder ‘Instellingen’. Je kan je Apple ID misschien daar terugvinden. Wachtwoord vergeten optie: Ga naar de inlogpagina van Apple en klik op "Apple ID of wachtwoord vergeten?" Dit leidt je naar een pagina waar je je email kunt invoeren. Als je de juiste email gebruikt, krijg je instructies op hoe je je Apple ID kan terugkrijgen. Beveiligings vragen: Je kan gevraagd worden om enkele beveiligingsvragen te beantwoorden. Zorg ervoor dat je het juiste antwoord geeft zoals je het eerder had ingesteld. Klantenservice: Als het niet lukt, neem dan contact op met Apple Support. Ze zijn heel behulpzaam en kunnen je echt verder helpen. Hopelijk lukt het je zo! Als je nog vragen hebt, laat het weten! AppleEva: Dankjewel, ExpertApple! Dit zal echt helpen. Ik had het ook een keer en de klantenservice was super. Ze zijn echt vriendelijk! MacFreak123: Ik had laatst ook zo iets! Maar ik kwam erachter dat ik gewoon een ander email adres had gebruikt. Check ook al je andere accounts. GadgetGuy: Ik ben benieuwd, heeft iemand ooit de beveiligingsvragen echt moeten veranderen? Ik kan me niet herinneren wat ik ooit had ingevuld, dus dat is een beetje tricky. iRonnie: Thanks voor de tips, allemaal! Ik ga het straks proberen. Fingers crossed! TechGeek88: Een tip: schrijf je Apple ID ergens op als je het hebt gevonden! Ik ben het tegenwoordig ook zo vaak vergeten. Apple_Tips: En als je alles weer aan de praat krijgt, kan je misschien ook je wachtwoorden in iCloud opslaan. Is super handig, dan hoef je ze niet steeds te onthouden! GadgetGuy: Klopt! iCloud keychain is zo handig. Het bespaart je echt wat gedoe. MacFreak123: Ik vind het ook fijn dat je kunt inloggen via je telefoon met Face ID of Touch ID. Dat maakt het leven een stuk makkelijker! iRonnie: Jongens, ik heb het probleem opgelost! Het was echt die functie van "wachtwoord vergeten" en toen kreeg ik m’n Apple ID terug. Thanks voor de hulp! AppleEva: Yesss! Fijn dat het is gelukt, iRonnie! Nu kan je weer inloggen en je apps gebruiken. ExpertApple: Super blij om te horen dat het gelukt is, iRonnie! Vergeet niet om je wachtwoorden goed op te slaan. Geniet van je Apple spullen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • justinkraus heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...