Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Café de Download


Duken
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Wat een azijnpissers daar bij Ziggo. Echt een gevalletje bestaande klant A krijgt wel korting en bestaande klant B niet.

2x chat gesprek: Persoon A: Is via chat geen korting te regelen.

Persoon B: Is via chat geen korting te regelen. Behalve als je upgrade van internet Complete naar Max. Heb al Max, dus upgraden gaat lastig. 'Is het mogelijk dat ik 6 maanden voor 30 euro of 12 maanden Max voor de prijs van Complete als korting kan krijgen' Nee, dat kan niet.

Het enigste wat persoon B kon regelen was 2 maanden korting op een tv pakket.

Bellen: Nee, kan niets regelen. Ook niet nadat ik ging 'dreigen' met overstappen.

Ik probeer het vanavond nog een keer via de chat. Misschien krijg ik er dan wel een die het netjes wil regelen.

:diablo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Monkie mij lukte het tot op heden altijd. 
Ik bel ze, aan het einde van mijn contract, en begin dan over de tegenpartij. 
Zit je bij Ziggo, noem dan de vele voordelen die overstappen naar KPN biedt.
Stel ze de vraag, waarom zou ik niet overstappen?
KPN biedt mij 6 maanden korting, dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit...
Bij mij begonnen ze dan altijd met korting en aanbiedingen te gooien en terecht.
Anders zou ik echt overstappen, waarom bij Ziggo blijven als KPN goedkoper is?
Jaar later, doe ik hetzelfde bij KPN. (sorry, ik ben een echte kaaskop)
Heeft mij 2 gratis tablets, extra kanaal pakketten en honderden euro's gescheeld in de afgelopen 10 jaar. 

Doe het inderdaad nog een keer via de chat.
Werkt dat niet, benader ze dan via een zeikbericht dat voor iedereen zichtbaar is op feestboek.

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

Een fijne avond allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Meh Meh Straks komt er ook een kennis even op visite. Die heeft ook Ziggo en is ook wel benieuwd of er korting mogelijk is via de chat.

Zou echt te gek voor woorden zijn als hij binnen 5 minuten via de chat korting krijgt.

Toen ik belde gaf ik ook aan dat ik een mooie deal zag bij KPN waardoor ik goedkoper uit was. En dat ik graag zou blijven als hun een aanbod doen die weer goedkoper is dan KPN. Normaal happen ze dan wel, zou je zeggen. Nu dus niet.

Niet dat ik zou overstappen naar KPN / Telfort. In het verleden ongelofelijk veel gezeik gehad. Van een niet werkende internet verbinding tot blokken in beeld. Heel de handel was bedraad aangesloten (ook de tv decoders, via die powerline adapters werkte het al helemaal niet.)

Werd ook doodleuk eens afgesloten. Betaalde gewoon netjes. Duurde ruim 1.5 week voordat de boel weer werkte. Ik zeg niet dat Ziggo heilig is, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit tegen problemen aangelopen wat betreft de verbinding / tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

4 uur geleden zei Meh Meh:

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

 

Het is inderdaad weer spijtig dat een forum gesloten moet worden, ook al wordt er gewaarschuwd het lijkt niet te werken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ja jammer en helaas. Geeft wel weer gelijk rust :) loopt zo snel uit de hand nadat p2h offline is geraakt.

ik bel ook elk jaar Ziggo @Meh Meh . Lekker Holland's. Heb er zelfs een herinnering voor in de agenda. Elke keer het zelfde verhaal over 'wanneer is mijn opzeg termijn, ik wil naar kpn' en daarna komt de 6 maanden helft van de prijs en met wat extra moeite een zender pakket. Lukt al jaren. 

ik ben benieuwd naar aankomend jaar, de chat functie nog nooit gebruikt van Ziggo. Ik ben ook tevreden over ze, gebruik de horizon box nooit. Traag ding, lekker via de media center.  

fijne avond!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Nou, het is gelukt hoor. Niet via de chat. Wel telefonisch. Een dik uur in de wacht en 2 biertjes verder (wachten maakt dorstig :lol:):

Ik: Ik zie op dit moment een mooie deal bij de concurrent. Sta op het punt om over te stappen. Tenzij jullie een deal hebben die beter is.

KS: Hoe denk je over de aanbieding '6 maanden 30 euro per maand'?

Ik: Dat klinkt niet slecht. Na 6 maanden 180 euro besparen is leuk, maar na een jaar 240 euro besparen is leuker, vindt je ook niet?'

KS: Daar geef ik je geen ongelijk in. Ik zal even overleggen'

Ik: Prima.

KS: Ik kan je de volgende aanbieding doen: 12 maanden internet Max voor de prijs van Complete.

Ik: Dat klinkt beter. Ik kan me huidige apparatuur (standaard mediabox + 2 CI Modules) behouden?

KS: Dat is geen probleem.

Ik: Dan ga ik akkoord.

:yahoo:

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Monkie:

12 maanden internet Max voor de prijs van Complete

Dat zal dan toch snel een voordeel zijn van € 20,00 per maand en dat is altijd aantrekkelijk. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat bedoelde ik @Monkie  Mooi gedaan.

Een fijn weekend allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter Scheelt inderdaad 20 euro per maand. Ik hou nog wel even een slag om de arm. Als er een installatiepakket wordt verstuurd (met dat onding van een Horizonbox) dan ga ik bellen.

Ook de factuur van komende maand ga ik in de gaten houden.

@Meh Meh Ik had eigenlijk geen zin om nogmaals te bellen. De eerste keer was de wachttijd ook dik 45 minuten. Toch gedaan, en met succes. :)

Mogge en een fijn weekend iedereen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

15 minuten geleden zei Duken:

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

De eerste keer was het inderdaad 45 minuten. Toen was er niks mogelijk. Toen ik voor de tweede keer belde, stond ik dik 1 uur en 15 minuten in de wacht. Maar ja, alles voor de korting.

Ik wou me laten terugbellen. Maar op de pagina 'Opzeggen' op de website van Ziggo kon ik me nummer niet achterlaten. Zullen ze vast uitgeschakeld hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Paar uur aan de lijn met een drankje, geen probleem voor korting. Zolang ze geen Justin Bever als wachtmuziekje hebben of een irritant oerwoud-keuze menu is het de moeite waard.

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Meh Meh:

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 minuten geleden zei Drifter:

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Provincie Utrecht, momenteel zit ik in Utrecht-Centrum, 50 meter van de Dom vandaan.
Het is buiten schemerdonker maar binnen is het zonnig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Fijn,  2e e-mail van Ziggo ontvangen waar de korting niet staat vermeld. Ik heb expliciet gevraagd of de deal waar de medewerker mee kwam, ook voor bestaande klanten was. Dat was het geval.

Wel staat er dat ik een CI+module ga ontvangen. Daar heb ik er al 2 van.

Ik duik maar weer eens de chat in om het na te vragen. Geen zin om weer een uur in de wacht te staan.

Edit:

Geregeld via de chat. Heb het nu zwart op wit.

Korting staat in het systeem. Ook aangegeven dat ik geen 3e CI+ module wil. Hij kon het niet aanpassen, ik kon wel teruggebeld worden om de order te laten annuleren. Dat doe ik dus mooi even niet.

Afgesproken om de module te laten opsturen en zodra deze is geactiveerd weer retour te sturen.

Tijd voor 🍺

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zit hier zo een beetje in hetzelfde bootje, eerst Chello dan UPC en nu Ziggo, iedere avond valt de Wifi uit.

Contact opgenomen met KPN en hun voorstellen eens bekeken en die zien er goed uit.

Sinds Ziggo er is zijn er altijd wel ergens probleempjes en nu heeft KPN glasvezel in de buur liggen.

Het abbo gaat van 49,50 naar 50,50 per maand voor die Euro meer riskeer in het dan maar, eerste 3maanden 37,50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

31 minuten geleden zei Wiedewa:

iedere avond valt de Wifi uit

Dat is zeker vervelend, en kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij kwam het door de "buurt" en alle wifi netwerken om me heen. Duurdere apparatuur was de oplossing :(

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wi-fi problemen had ik jaren geleden ook eens. Kanaal veranderen en het was verholpen. Sinds ik bij Ziggo zit geen problemen met Wifi. Al loopt het wifi gedeelte wel via me eigen router en niet via de Connectbox.

Ach, op de radio hoor je ook al heel de dag kerstmuziek, dan moet een film ook wel kunnen. Staat op me lijst. Trailer ziet er leuk uit. :)

Mogge allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

zag die film ook heb die ook even binnen gehaald eergisteren, nog niet gezien , omdat mijn lijst nog vol staat met dvd's kijken pffff

ben nu nog bezig met de serie van jonge leu en oale groond , nog 4 a 5 afleveringen dan heb ik alle 4 seizoenen af

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

 

Ik zag hem al voorbij komen en wil 'm zeker downloaden.
Met kerstbomen wacht ik altijd tot Silvana Simons een beetje klaar is met zeiken, na 5 december dus.
Kerstfilms wil ik altijd in de 2 weken voor kerst zien. Is mijn favoriete tijd van het jaar. 

Ik ga vanavond toch The Meg maar eens kijken. Bang voor weinig, ik hou van goede horrorfilms maar haaien... 😨
Als kind Jaws gezien, durfde jaren lang het diepe zwembad niet meer in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

The Meg was leuk. Duidelijk gemaakt voor 12 jaar en ouder om de bioszalen vol te krijgen maar zeker niet slecht.
Gezien via mijn beamer, met 1 speaker, mijn 5.1 set heb ik niet bij de hand, maar het was vermakelijk.
The Meg is meer een halve komedie dan een shark horror. 

Morgen een bestelde IPTV decorder binnen. Ben erg nieuwsgierig hoe het is om 25.000 TV zenders te hebben.
Pakistaanse lokale cricket wedstrijden kijken en zo op Wiri Wari PakiTV... :D

En dan sluit ik mauw af met mijn favoriete nummer, een fijne week mijn Duken vrienden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wij doen ook altijd de kerstboom na het weekend van de sint. Best zin in, lekker de lichtjes en de warmte. Gezellig :) Ik ben benieuwd naar je decorder en hoe je 25.000 tv zenders wilt bekijken 😛 

Ps lekker nummertje op de maandag ochtend. Dank daarvoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kerstboom in de woonkamer is altijd gezellig. Deze 'domme boom' heb ik sinds vorig jaar 'slim' gemaakt met een slimme stekker.

Via Siri: 'Zet kerstboom aan' Of automatisch aan/uit via het ingestelde tijdschema. Wel zo makkelijk. :)

De 3e CI+Module (die ik niet wou) is inmiddels binnen en actief. Nu enkel nog wachten totdat me 'nieuwe' pakket ingaat, om vervolgens een retour te regelen voor de CI+ module.

Avond allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Leuk idee. Ik ga nu even op bol.com zoeken naar een boomie. Een kunstboom, veel mensen weten niet dat een gewone kerstboom een hele dierentuin bevat.
Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.
Vaak zijn die mijten, teken, spinnetjes zo klein dat je het niet ziet noch opmerkt. Maar ze zijn er wel. Niet eng maar ook niet fris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Wij hebben ook een kunstboom, toch is een echte boom ook altijd een mooi iets in huis. Maar onze huiskamer is te klein voor een leuke echte boom. Onze kunstboom is veel praktischer, die is best hoog en smal. 

Nog twee weekjes en we kunnen hem weer neerzetten. Gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • gigamen heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...