Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Café de Download


Duken
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Wat een azijnpissers daar bij Ziggo. Echt een gevalletje bestaande klant A krijgt wel korting en bestaande klant B niet.

2x chat gesprek: Persoon A: Is via chat geen korting te regelen.

Persoon B: Is via chat geen korting te regelen. Behalve als je upgrade van internet Complete naar Max. Heb al Max, dus upgraden gaat lastig. 'Is het mogelijk dat ik 6 maanden voor 30 euro of 12 maanden Max voor de prijs van Complete als korting kan krijgen' Nee, dat kan niet.

Het enigste wat persoon B kon regelen was 2 maanden korting op een tv pakket.

Bellen: Nee, kan niets regelen. Ook niet nadat ik ging 'dreigen' met overstappen.

Ik probeer het vanavond nog een keer via de chat. Misschien krijg ik er dan wel een die het netjes wil regelen.

:diablo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Monkie mij lukte het tot op heden altijd. 
Ik bel ze, aan het einde van mijn contract, en begin dan over de tegenpartij. 
Zit je bij Ziggo, noem dan de vele voordelen die overstappen naar KPN biedt.
Stel ze de vraag, waarom zou ik niet overstappen?
KPN biedt mij 6 maanden korting, dan ben ik uiteindelijk goedkoper uit...
Bij mij begonnen ze dan altijd met korting en aanbiedingen te gooien en terecht.
Anders zou ik echt overstappen, waarom bij Ziggo blijven als KPN goedkoper is?
Jaar later, doe ik hetzelfde bij KPN. (sorry, ik ben een echte kaaskop)
Heeft mij 2 gratis tablets, extra kanaal pakketten en honderden euro's gescheeld in de afgelopen 10 jaar. 

Doe het inderdaad nog een keer via de chat.
Werkt dat niet, benader ze dan via een zeikbericht dat voor iedereen zichtbaar is op feestboek.

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

Een fijne avond allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Meh Meh Straks komt er ook een kennis even op visite. Die heeft ook Ziggo en is ook wel benieuwd of er korting mogelijk is via de chat.

Zou echt te gek voor woorden zijn als hij binnen 5 minuten via de chat korting krijgt.

Toen ik belde gaf ik ook aan dat ik een mooie deal zag bij KPN waardoor ik goedkoper uit was. En dat ik graag zou blijven als hun een aanbod doen die weer goedkoper is dan KPN. Normaal happen ze dan wel, zou je zeggen. Nu dus niet.

Niet dat ik zou overstappen naar KPN / Telfort. In het verleden ongelofelijk veel gezeik gehad. Van een niet werkende internet verbinding tot blokken in beeld. Heel de handel was bedraad aangesloten (ook de tv decoders, via die powerline adapters werkte het al helemaal niet.)

Werd ook doodleuk eens afgesloten. Betaalde gewoon netjes. Duurde ruim 1.5 week voordat de boel weer werkte. Ik zeg niet dat Ziggo heilig is, maar tot nu toe eigenlijk nog nooit tegen problemen aangelopen wat betreft de verbinding / tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

4 uur geleden zei Meh Meh:

Het was weer gezellig op het forum vandaag.
Spijtig dat topics gesloten moeten worden omdat leden zich niet normaal gedragen. 😟

 

Het is inderdaad weer spijtig dat een forum gesloten moet worden, ook al wordt er gewaarschuwd het lijkt niet te werken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ja jammer en helaas. Geeft wel weer gelijk rust :) loopt zo snel uit de hand nadat p2h offline is geraakt.

ik bel ook elk jaar Ziggo @Meh Meh . Lekker Holland's. Heb er zelfs een herinnering voor in de agenda. Elke keer het zelfde verhaal over 'wanneer is mijn opzeg termijn, ik wil naar kpn' en daarna komt de 6 maanden helft van de prijs en met wat extra moeite een zender pakket. Lukt al jaren. 

ik ben benieuwd naar aankomend jaar, de chat functie nog nooit gebruikt van Ziggo. Ik ben ook tevreden over ze, gebruik de horizon box nooit. Traag ding, lekker via de media center.  

fijne avond!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Nou, het is gelukt hoor. Niet via de chat. Wel telefonisch. Een dik uur in de wacht en 2 biertjes verder (wachten maakt dorstig :lol:):

Ik: Ik zie op dit moment een mooie deal bij de concurrent. Sta op het punt om over te stappen. Tenzij jullie een deal hebben die beter is.

KS: Hoe denk je over de aanbieding '6 maanden 30 euro per maand'?

Ik: Dat klinkt niet slecht. Na 6 maanden 180 euro besparen is leuk, maar na een jaar 240 euro besparen is leuker, vindt je ook niet?'

KS: Daar geef ik je geen ongelijk in. Ik zal even overleggen'

Ik: Prima.

KS: Ik kan je de volgende aanbieding doen: 12 maanden internet Max voor de prijs van Complete.

Ik: Dat klinkt beter. Ik kan me huidige apparatuur (standaard mediabox + 2 CI Modules) behouden?

KS: Dat is geen probleem.

Ik: Dan ga ik akkoord.

:yahoo:

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Monkie:

12 maanden internet Max voor de prijs van Complete

Dat zal dan toch snel een voordeel zijn van € 20,00 per maand en dat is altijd aantrekkelijk. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat bedoelde ik @Monkie  Mooi gedaan.

Een fijn weekend allemaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter Scheelt inderdaad 20 euro per maand. Ik hou nog wel even een slag om de arm. Als er een installatiepakket wordt verstuurd (met dat onding van een Horizonbox) dan ga ik bellen.

Ook de factuur van komende maand ga ik in de gaten houden.

@Meh Meh Ik had eigenlijk geen zin om nogmaals te bellen. De eerste keer was de wachttijd ook dik 45 minuten. Toch gedaan, en met succes. :)

Mogge en een fijn weekend iedereen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

15 minuten geleden zei Duken:

Snel verdient! 45 minuten een muziekje horen aan je oor, een biertje in de hand en dan 20 euro per maand uitsparen. Goed gedaan! :)

 

De eerste keer was het inderdaad 45 minuten. Toen was er niks mogelijk. Toen ik voor de tweede keer belde, stond ik dik 1 uur en 15 minuten in de wacht. Maar ja, alles voor de korting.

Ik wou me laten terugbellen. Maar op de pagina 'Opzeggen' op de website van Ziggo kon ik me nummer niet achterlaten. Zullen ze vast uitgeschakeld hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Paar uur aan de lijn met een drankje, geen probleem voor korting. Zolang ze geen Justin Bever als wachtmuziekje hebben of een irritant oerwoud-keuze menu is het de moeite waard.

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Meh Meh:

Een zonnige herfstdag allemaal! :)

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 minuten geleden zei Drifter:

Whoehaha, ik weet niet in welk deel van zonnig Nederland jij woont, maar in mijn regio is het al de hele dag schemerdonker.

Provincie Utrecht, momenteel zit ik in Utrecht-Centrum, 50 meter van de Dom vandaan.
Het is buiten schemerdonker maar binnen is het zonnig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Avond allemaal.

Fijn,  2e e-mail van Ziggo ontvangen waar de korting niet staat vermeld. Ik heb expliciet gevraagd of de deal waar de medewerker mee kwam, ook voor bestaande klanten was. Dat was het geval.

Wel staat er dat ik een CI+module ga ontvangen. Daar heb ik er al 2 van.

Ik duik maar weer eens de chat in om het na te vragen. Geen zin om weer een uur in de wacht te staan.

Edit:

Geregeld via de chat. Heb het nu zwart op wit.

Korting staat in het systeem. Ook aangegeven dat ik geen 3e CI+ module wil. Hij kon het niet aanpassen, ik kon wel teruggebeld worden om de order te laten annuleren. Dat doe ik dus mooi even niet.

Afgesproken om de module te laten opsturen en zodra deze is geactiveerd weer retour te sturen.

Tijd voor 🍺

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zit hier zo een beetje in hetzelfde bootje, eerst Chello dan UPC en nu Ziggo, iedere avond valt de Wifi uit.

Contact opgenomen met KPN en hun voorstellen eens bekeken en die zien er goed uit.

Sinds Ziggo er is zijn er altijd wel ergens probleempjes en nu heeft KPN glasvezel in de buur liggen.

Het abbo gaat van 49,50 naar 50,50 per maand voor die Euro meer riskeer in het dan maar, eerste 3maanden 37,50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

31 minuten geleden zei Wiedewa:

iedere avond valt de Wifi uit

Dat is zeker vervelend, en kan meerdere oorzaken hebben. Bij mij kwam het door de "buurt" en alle wifi netwerken om me heen. Duurdere apparatuur was de oplossing :(

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wi-fi problemen had ik jaren geleden ook eens. Kanaal veranderen en het was verholpen. Sinds ik bij Ziggo zit geen problemen met Wifi. Al loopt het wifi gedeelte wel via me eigen router en niet via de Connectbox.

Ach, op de radio hoor je ook al heel de dag kerstmuziek, dan moet een film ook wel kunnen. Staat op me lijst. Trailer ziet er leuk uit. :)

Mogge allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

zag die film ook heb die ook even binnen gehaald eergisteren, nog niet gezien , omdat mijn lijst nog vol staat met dvd's kijken pffff

ben nu nog bezig met de serie van jonge leu en oale groond , nog 4 a 5 afleveringen dan heb ik alle 4 seizoenen af

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

ps echt een geweldige leuke kerstfilm gezien vanavond... Moet al kunnen toch?

 

 

Ik zag hem al voorbij komen en wil 'm zeker downloaden.
Met kerstbomen wacht ik altijd tot Silvana Simons een beetje klaar is met zeiken, na 5 december dus.
Kerstfilms wil ik altijd in de 2 weken voor kerst zien. Is mijn favoriete tijd van het jaar. 

Ik ga vanavond toch The Meg maar eens kijken. Bang voor weinig, ik hou van goede horrorfilms maar haaien... 😨
Als kind Jaws gezien, durfde jaren lang het diepe zwembad niet meer in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

The Meg was leuk. Duidelijk gemaakt voor 12 jaar en ouder om de bioszalen vol te krijgen maar zeker niet slecht.
Gezien via mijn beamer, met 1 speaker, mijn 5.1 set heb ik niet bij de hand, maar het was vermakelijk.
The Meg is meer een halve komedie dan een shark horror. 

Morgen een bestelde IPTV decorder binnen. Ben erg nieuwsgierig hoe het is om 25.000 TV zenders te hebben.
Pakistaanse lokale cricket wedstrijden kijken en zo op Wiri Wari PakiTV... :D

En dan sluit ik mauw af met mijn favoriete nummer, een fijne week mijn Duken vrienden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.933
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wij doen ook altijd de kerstboom na het weekend van de sint. Best zin in, lekker de lichtjes en de warmte. Gezellig :) Ik ben benieuwd naar je decorder en hoe je 25.000 tv zenders wilt bekijken 😛 

Ps lekker nummertje op de maandag ochtend. Dank daarvoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kerstboom in de woonkamer is altijd gezellig. Deze 'domme boom' heb ik sinds vorig jaar 'slim' gemaakt met een slimme stekker.

Via Siri: 'Zet kerstboom aan' Of automatisch aan/uit via het ingestelde tijdschema. Wel zo makkelijk. :)

De 3e CI+Module (die ik niet wou) is inmiddels binnen en actief. Nu enkel nog wachten totdat me 'nieuwe' pakket ingaat, om vervolgens een retour te regelen voor de CI+ module.

Avond allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Leuk idee. Ik ga nu even op bol.com zoeken naar een boomie. Een kunstboom, veel mensen weten niet dat een gewone kerstboom een hele dierentuin bevat.
Veel insecten gaan in winterslaap en doen dat ook in een kerstboom. Thuis is het warm, dus komen ze uit hun winterslaap.
Vaak zijn die mijten, teken, spinnetjes zo klein dat je het niet ziet noch opmerkt. Maar ze zijn er wel. Niet eng maar ook niet fris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

Wij hebben ook een kunstboom, toch is een echte boom ook altijd een mooi iets in huis. Maar onze huiskamer is te klein voor een leuke echte boom. Onze kunstboom is veel praktischer, die is best hoog en smal. 

Nog twee weekjes en we kunnen hem weer neerzetten. Gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeVries77 Onderwerp: Waarom doet mijn Bluetooth het niet meer? Hulp nodig! Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Mijn Bluetooth doet het niet meer! Ik kan geen apparaten meer verbinden en alles wat ik probeer helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Heel frustrerend! Alvast bedankt voor de hulp! Expert: TechGuru123 Hey JanDeVries77, Oh man, dat is echt vervelend! Bluetooth-problemen kunnen een aantal oorzaken hebben, maar ik help je graag ontrafelen wat er aan de hand kan zijn. Herstart je telefoon: Soms is het zo simpel als je telefoon opnieuw opstarten. Dit kan kleine foutjes oplossen. Controleer op updates: Zorg ervoor dat je de laatste software-update hebt. Soms zijn er bugs die al opgelost zijn in nieuwere versies. Vergeet en verbind opnieuw: Ga naar je Bluetooth-instellingen en vergeet het apparaat waarmee je probeert te verbinden. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Bluetooth inschakelen: Kijk of Bluetooth wel echt aan staat. Soms kan het in de war raken en weer even uitgezet moeten worden. Reset netwerkinstellingen: Als niks helpt, kun je overwegen om je netwerkinstellingen te resetten. Dit klinkt misschien eng, maar het lost vaak hardnekkige problemen op. Je verliest wel opgeslagen Wi-Fi-wachtwoorden, dus houd daar rekening mee! Hopelijk helpt dit! Laat het weten als je meer vragen hebt of als niks werkt. Succes! Gebruiker: LisaDeZomer Super handige tips! Ik had dit laatst ook met mijn headset. Maar de tips van TechGuru123 hielpen toen heel goed. Gewoon even resetten en weer proberen! Gebruiker: BasMetDeKijker Ik had ook een Bluetoothprobleem. Soms lag het gewoon aan de afstand. Zorg dat de apparaten dicht bij elkaar zijn. Dat hielp bij mij! Gebruiker: JanDeVries77 Thanks allemaal! Ben dit nu aan het proberen. Tot nu toe gelukt met een van m’n speakers, maar niet met mijn smartwatch. Iemand nog andere ideeën? Expert: TechGuru123 Oh, cool! Fijn dat je een van de apparaten weer aan de praat hebt. Voor je smartwatch, kijk eens of je de app op je telefoon moet bijwerken of misschien de Bluetooth op de watch zelf even aan en uit zetten. Soms moet je ook even op de knop drukken om verbinding te maken. Gebruiker: ElsDeKraai Heb hetzelfde gehad met mijn smartwatch. Had ‘m een tijd niet gebruikt en toen deed hij het ook gewoon niet meer. Reset de watch en alles werkte weer top! Gebruiker: JeroenZ Misschien een rare vraag, maar heb je de batterij al gecontroleerd? Als de batterij van je smartwatch bijna leeg is, connect hij soms ook niet. Gebruiker: LisaDeZomer Ja, dat is een goeie, JeroenZ! Bij mij was de batterij ook het probleem. Gewoon even opladen en hij doet het weer. Gebruiker: JanDeVries77 Jullie zijn geweldig! Heb net op de smartwatch gekeken, batterij was echt bijna leeg. Ga nu opladen. Thanks voor alle tips, ik laat weten of het werkt! Gebruiker: TechGuru123 Mooi zo, JanDeVries77! Houd ons op de hoogte. Succes! Gebruiker: BasMetDeKijker Als het echt niet lukt, kun je altijd nog even de fabrikant bellen. Die kunnen vaak ook goed helpen. Gebruiker: ElsDeKraai Ja dit forum is top! Krijg je zoveel verschillende tips. Succes met alles, Jan! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere videokaart nodig dan je denkt. Update de emulator: Zorg ervoor dat je de laatste versie van de emulator hebt. Ontwikkelaars fixes doorvoeren voor bugs, dus updatet is super belangrijk. Configuratie-instellingen: Check je instellingen. Soms kunnen foutieve instellingen problemen veroorzaken. Reset ze naar de fabrieksinstellingen of kijk of er alvast een configuratietutorial is voor jouw specifieke emulator. Bestandstype: Zorg ervoor dat de spellen die je probeert te spelen de juiste extensies hebben (zoals .iso of .rom, afhankelijk van de emulator). En dat ze niet corrupt zijn, dat kan ook een probleem zijn! Drivers: Kijk ook of al je drivers up-to-date zijn, vooral de grafische kaart. Verouderde drivers kunnen problemen geven met de weergave. Probeer deze dingen eens en laat weten wat je vindt! NinaSwitch: Thanks voor de tips, Expert_1985! Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Bij mij hielp het echt om de grafische instellingen te veranderen. Heb je dat al geprobeerd, GamePeter? Gamernick123: Yo, ik had ook een emulator die niet wilde opstarten. Uiteindelijk was het gewoon de antivirus die ‘m tegenhield, haha. Check je antivirusinstellingen eens, misschien blokkeert die je emulator wel! GamePeter: Dank jullie! Heb al het een en ander geprobeerd. Driver update gedaan en ik ga nu ook de antivirus eens checken, wie weet helpt dat! LindaLovesGames: Ik ben geen expert, maar soms helpt het ook om je schijfopruiming te doen. Als er teveel rommel op je pc staat, kan dat invloed hebben op de prestaties. Zeker het proberen waard! CrazyGamer84: Klinkt allemaal goed, maar ik had een andere oplossing. Gewoon opnieuw downloaden en installeren van de emulator heeft bij mij alles opgelost. Was echt snel! NinaSwitch: Ja, dat zou kunnen! Maar als je emulator al goed werkte, zou ik niet zomaar alles opnieuw downloaden. Dat kan tijd en moeite kosten. Probeer eerst die kleine dingen! Jappie98: Als je ooit langs de instellingen loopt, zet dan ‘full screen’ of ‘compatibiliteitsmodus’ aan of uit, afhankelijk van wat je al geprobeerd hebt. Dat kan je emulator soms weer tot leven brengen! Gamernick123: Inderdaad! Die compatibiliteitsmodus kan echt het verschil maken. Heb je al eens jouw systeeminformatie gecheckt, GamePeter? Soms moet je gewoon een beetje experimenteren met die instellingen. GamePeter: Thanks, iedereen! Ik ga even verder experimenteren. Hopelijk kan ik snel weer spelen. Jullie tips zijn echt nuttig geweest! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een VPN nodig bij het downloaden van torrents? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraag over torrents. Waarom heb ik eigenlijk een VPN nodig als ik torrents wil downloaden? Ik snap er niet zoveel van en wil het gewoon veilig houden. Alvast bedankt! ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Laten we het een beetje simpel houden. Een VPN, of Virtual Private Network, is basically een soort schuilplek voor je internetverbinding. Hier zijn een paar redenen waarom je het zou willen gebruiken bij torrents: Privacy: Zonder VPN kan iedereen zien wat je doet op internet. Je internetprovider (ISP) kan je downloaden volgen, en dat willen we niet, toch? Met een VPN worden je gegevens versleuteld, dus niemand kan zien wat je downloadt. Veiligheid: Torrents kunnen soms gevaarlijk zijn. Je weet nooit wie er aan de andere kant van de verbinding zit. Een VPN helpt om te voorkomen dat kwaadwillenden je IP-adres of persoonlijke info te pakken krijgen. Geoblocking omzeilen: Sommige torrents zijn mogelijk geblokkeerd in jouw land of regio. Met een VPN kun je je locatie veranderen, zodat je toegang hebt tot meer inhoud. Voorkomen van throttling: Soms beperken ISP’s je snelheid als ze zien dat je torrents downloadt. Met een VPN ziet je ISP niet wat je doet, waardoor je normaal gesproken je snelheid behoudt. Dus samengevat: een VPN beschermt je privacy, biedt meer veiligheid, laat je toegang krijgen tot meer bestanden, en helpt je om je internetsnelheid op peil te houden. Dus, zeker de moeite waard om er eentje te gebruiken! Karel1984: Thanks voor de tips, ExpertTorrents! Ik had ook gehoord dat sommige torrents niet werken als je een VPN aan hebt. Klopt dat? SarahP: Ja, dat klopt Karel. Sommige torrents zijn inderdaad moeilijk te downloaden met een VPN aan. Maar meestal kun je gewoon een andere server proberen of de instellingen van je VPN aanpassen. Je moet gewoon even uitproberen wat het beste werkt! JeroenV: Ik ben nog niet echt bekend met VPN’s. Heb je er eentje nodig voor elke download? Of is het speciaal voor torrents? ExpertTorrents: Goede vraag, JeroenV! Een VPN is niet alleen voor torrents, maar het is gewoon handig voor bijna alles wat je online doet! Of je nu streamt, surft, of iets anders doet, je kunt er altijd wel voordeel uit halen. Maar voor torrents is het extra belangrijk vanwege de privacy! Marieke1999: Ik download eigenlijk nooit torrents, maar deze info is echt nuttig! Denk dat ik ook maar een VPN ga proberen. Heb je nog aanbevelingen voor goede VPN’s? Jasperthegamer: Ja, zeker! Er zijn veel goede VPN’s, zoals NordVPN en ExpressVPN. Die hebben meestal goede reviews en zijn makkelijk te gebruiken. Maar let op dat je een betrouwbare kiest, anders kan je beter zonder! Liesje: Haha, ik vond het altijd zo’n gedoe om een VPN aan te zetten. Maar na wat ik heb gelezen, ga ik het zeker proberen. Thx guys! Maxu: Zou het ook werken als ik een gratis VPN gebruik? Of zijn die echt niet veilig? ExpertTorrents: Maxu, veel gratis VPN’s zijn niet veilig! Ze kunnen je gegevens verkopen of je snelheidslimieten opleggen. Ik zou aanraden om voor een betaalde optie te gaan voor betrouwbaarheid en veiligheid. Karel1984: Thanks voor het antwoorden! Ik ga deze tips zeker volgen. Gebruiker123: Super bedankt iedereen voor de info! Voelt een stuk zekerder nu. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...