Spring naar bijdragen
Duken

Café de Download

Recommended Posts

Welkom in Café de Download!  :proost:

Speciaal opgezet voor al die downloaders die wel eens wat anders willen als films kijken. :jerry:

drankkaart.jpg

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur

Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur

Zondag: 10.30 tot 23.30 uur

PROOST! :drank:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ik kom als eerste het Café binnen!

Gezellig.... nou nog niet zo in me eentje :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahahah,  ;D

En hoe staat het leven ervoor?

Oeff zware nacht achter de rug, beetje te laat naar bed gegaan denk ik.

En eindelijk ga ik vandaag me baas bellen dat ik stop me die ó zó iritante folders..  :dans2:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb deze vakantie bij een kanoverhuur boederij gewerkt, was erg leuk werk en verdiende ook wel goed.

Maar van folders lopen heb ik nu echt genoeg, ik heb één zo'n zeurpiet in de wijk die elke week wel een klacht verstuurt, echt 'n mafkees..  :-[

Dus ik denk dat ik dan in het weekend gewoon wat bij klus bij de kanoverhuur ofzoiets.. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo weer lekker aan een bakkie koffie hier!

Bijna weekend mensen!! Lekker lekker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mij ook maar 'n bakkie koffie :)! Ik heb nog vakantie, maandag om 9:05 rooster ophalen, blehg..

maar vandaag nog even genieten van een oudersloze dag, 3 dagen alleen thuis geweest..  :police:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker man,

Beetje internetten dus :)

Btw... Eagles is al sinds 18 aug niet meer online geweest?! What happend?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat wel. Je kan bij het klikken op een profiel zien waarneer men als laatste online was.

Het lijkt wel alsof de internet lijn op sommige plaatsen in Nederlands eruit ligt :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Poeh...momenteel gaat mijn download via nieuwsgroepen met een snelheid van 1,4 MB per seconde!! echt bizar snel  :-[ Me harddisk kan t amper bijhouden  :buck:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Power abbo bij quicknet. A 40 euro per maand.

Maar dit is echt bizar... 1.4 MB p/s.... je kan het bijna niet geloven. Muziek albums zijn binnen 2 minuten klaar  :celb:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou.. sloffen word lastig maar de krant altijd :)

mmm.. eten ruikt lekker! Ik ga aan tafel zitten!  :drank:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Môge,

Oef, nou ik ga zo voetballen, waarom  zo vroeg snap ik ook niet maarja..

Kan ik 'n koffie krijgen of is de bar nog niet open zo vroeg?

Bye

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morguh!

Ik ga vandaag even lekker naar t Bos. Weer is alleen niet zo goed maar ja, lekker stukje rijden en dan even een frisse neus halen.

:vis:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mmm... 350 bezoekers op duken.nl Waar komen die mensen opeens vandaan? Normaal blijft de teller zo hangen op de 150  :-[

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker toch :D!    We zijn gewoon mega populair man..

Hoe was het bos.. :P? Ik heb toch zo'n *Pieep* rooster, echt niet normaal..

Maandag tot 5 uur op school, maarja wel 1&2e uur vrij..  ^-^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb ook zo rot rooster .. maandag van het eerste tot het 8ste .. woensdag eerste 3 uur vrij tot 3 uur donderdag eerste 2 uur vrij en dan tot 4 uur.. vrijdag eerste uur vrij en dan tot 3 uur

echt k*t is dat.. beter doen ze gewoon vroeg beginnen en vroeg uit.. veel beter O0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door strukltiukn
      Ik ben op zoek naar een Belgische tv serie over het fantastische onderwerp: BIER!
      Heb deze online nergens meer kunnen vinden, vandaar mijn vraag of iemand deze nog heeft en met mij zou willen delen.
      Alvast bedankt!
    • Door Rikkert.
      Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
      Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
      Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
      Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
      Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!

Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
    • Door Monkie
      Hi,
      Zelf ben ik een enorme filmliefhebber. Daarom leek het me leuk om een 'Filmfragmenten' topic te openen.
      Het werkt simpel: Iemand plaatst een filmfragment en de ander moet raden om welke film het gaat. Zie je na minimaal 24 uur nog geen reactie? Plaats dan een hint, zo wordt het filmfragment mogelijk sneller geraden.
      Heb je het goed? Dan mag je zelf, binnen 24 uur nadat het vorige filmfragment is goedgekeurd, een filmfragment plaatsen.
      (Mocht dit topic niet worden gewaardeerd door de admins/mods, dan kan hier een slotje op)
      Ik bijt het spits af.

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een MacBook, gebruikte tot voor kort als ik een VPN nodig had Tunnelblick, welke gratis is. Ik woon in Tunesie en gebruik de VPN meestal om programma's terug te kijken of Marktplaats. Maar sinds ik hier lid ben geworden en veel heb gelezen, misschien weer meer met torrents ga werken, dacht ik misschien beter een abonnement nemen bij Private Internet Acces, die bij jullie goed uit de testen kwam. Maar ik heb echt het idee, dat ik sindsdien slechtere verbinding heb als ik de VPN aanzet, met PIA laadt zelfs een pagina niet als er een afbeelding opstaat, laat staan dat ik een programma terug kan kijken ...... Ook heb ik het idee dat Tunnelblick, beter werkt qua verbinding, maar het is ook niet meer zoals voordat ik PIA heb aangeschaft .... Het lastige is ook nog eens dat het internet natuurlijk niet te vergelijken is met Nederland. Wij hebben de meest snelle verbinding die hier in deze regio bestaat en die is ...... niet schrikken 🤣 ..... 8 mega 😳🤣 En ik weet dat de technicus die hier wel geweest is, heeft gezegd dat je blij mag zijn als je de helft haalt. Als het hier erg stormt, is de verbinding ook slecht of slechter (soms geen elektriciteit maar dat is weer een ander verhaal🤣). Het frappante is dat wij wel televisie kijken via internet en over het algemeen dat goed te doen is, wat gezien de verbinding, volgens de meeste mensen weer vrijwel onmogelijk zou moeten zijn .... Mijn vragen zijn, heeft een VPN een grote invloed op de verbinding? Zou ik Tunnelblick moeten verwijderen zodat PIA dan beter werkt, ook al staat Tunnelblick niet aan? Wat is een goede website waar ik de snelheid kan testen? Alvast bedankt 😄
    • na enkele weken te sukkelen en te blijven proberen is het mij nu toch gelukt om erbij te horen op het nieuw forum. Eerste indruk is toch al positief, dus ... doe zo verder aub verder wens ik allen die zorgen voor het bestaan ervan zeer veel succes mvg
    • Ik heb het item inmiddels opnieuw besteld. De status werd al snel aangepast naar 'Awaiting Shipment'. Dat lijkt er meer op.