Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Middag allemaal.

Kortingskaartje op de mat, altijd leuk. Omdat ik er zelf niets meedoe, kan ik wellicht iemand blij maken met een kortingscode van 30% (geldig t/m 30-8-2020) voor ondershirts van Bamigo? Stuur bij interesse maar even een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.955
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Mag ik zeggen dat ik ontzettend blij ben met die regendruppels op het raam? Heerlijk die verkoeling en het gebruik van een dekbed als je gaat slapen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Herkenbaar over het dekbed. De afgelopen tijd heb ik er ook niet onder gelegen.Afgelopen nacht in eerste instantie ook niet, al had ik het in de loop van de nacht toch wat fris. Ben er toen maar onder gekropen.

Ben benieuwd wat de storm morgen gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Onze omgebouwde bakfiets is er mee uitgescheden, schempje ging niet meer aan. Even contact gehad met de leverancier en de spullen opgestuurd. Ze kunnen het waarschijnlijk maken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal.

Dat is minder. Fijn dat het waarschijnlijk nog gemaakt kan worden. Hoe vaak hoor je wel niet dat iets niet meer te repareren is omdat het te oud is of omdat er geen onderdelen meer zijn.

Wat een wind hier momenteel. De postbode staat vandaag weer eens voor de deur met 3 pakketten. Hopelijk waaien ze niet door de lucht. 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

inderdaad harde wind 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Actief:  

Las net :

Black Panther-acteur Chadwick Boseman (43) overleden

spacer.png

Citaat

Hij was onder meer bekend van zijn rol als de superheld Black Panther in de succesvolle reeks stripverfilmingen van Marvel. Boseman leed aan kanker.

Bron nos nl

Mogge Allemaal

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Spijtig nieuws, was een toffe acteur. Ik wist ook niet dat hij kanker had.

Ook een goedemorgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Good Morning Beautiful GIF by good-morning vandaag gaan we lekker brood bakken baker GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal.

Zo, de postbode stond weer voor de deur met aliexpress pakjes. Een zooi cases voor me AirPod Pro case. Ja i know, een case voor een case. :p 

Heb twee AirPod Pro setjes dus dan zijn verschillende beschermcases om de case wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Je hebt dus meerdere cases voor je case 🤣 haha ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. Heb je de link bij AliExpress? Ik ben benieuwd.

Sinds vrijdag is de hypotheek van ons huis rond, die moest worden aangepast. Maar dat voelt nu weer fijn, ik kan zowaar snachts weer slapen 🦾

Fijne zondag iedereen, de warme broodjes gaan de oven in 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal. Mooi dat de hypotheek nu rond is. 

8 minuten geleden zei Duken:

Je hebt dus meerdere cases voor je case 🤣 haha ik kan mij er nog geen voorstelling van maken. Heb je de link bij AliExpress? Ik ben benieuwd.

Je hebt een oplaadcase waar de AirPods Pro inzitten. Deze wordt nu beschermt door zo'n siliconen beschermcase. Hier een linkje van zo'n case die binnen is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik ben bezig met de hele grote site upgrade op een ander server. Daar worden alle modules en nieuwe feature getest. En dat gaat zowaar erg goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Actief:  

Mogge Allemaal en een fijn weekend toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Snik.... Mijn externe harddisk van 4 tb is er na 2 jaar mee uitgescheiden. :( KakKak hopen dat hij nog 1x aanspint. Was te verwachten, hij deed de afgelopen maanden al raar maar nu komt hij niet meer online. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat is minder inderdaad. Een gevalletje garantie, lijkt mij? Van de week merkte ik s'nachts dat me NAS niet automatisch op de ingestelde tijd uit was gegaan.

Ik had echt al zoiets van, begint dat gezeik nu al.

De volgende ochtend toch even de logbestanden nagekeken. En wat kwam ik tegen: 'Skipped scheduled shutdown task due to processing the following tasks: [Filesystem scrubbing]'

Dat verklaart een hoop. Gebeurt om de 3 maanden op de 2e van de maand. En dat was ik even vergeten. 🤣

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja mijn externe schijf had gewoon een heel zwaar leven. Google drive, backups en downloads sloopte de disk langzamerhand. Hij kreeg geen rust.... Dag mag hij nu verdienen :)

Ik ga ook pitten, 😴

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Ik stap in mijn vervoer en ga slapen, goedenacht

snelste vervoer om te gaan slapen

GIF by Chippy the dog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

7 uur geleden zei Trizomu:

Ik stap in mijn vervoer en ga slapen, goedenacht

snelste vervoer om te gaan slapen

Mijn t fighter staat toevallig in de garage. Storing met de hyperpower koppeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal.  Net terug van een vroege ochtendwandeling met de hond. Heerlijk om de zon op te zien komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Heerlijk! Ik loop nu ook even buiten met de hond. Erg lekker weer, warme zon en buiten vochtig. Ruikt heerlijk het begin van de herfst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Middag allemaal. Wat een heerlijk weertje. 

Monkie heeft zijn subscription bij Newsdemon laten aanpassen. Waarom 22.50 per jaar betalen als het ook voor 15.25 per jaar kan. 😝

Nieuwe prijs gaat volgend jaar in. Tenzij..... Juist, ik in de tussentijd nog een betere deal tegen kom. Dan gaat ik weer mailen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie in het subforum "Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet" Gebruiker1: Hey iedereen, ik heb een vraag. Ik probeer een paar bestanden te openen die ik heb gedownload, maar ik krijg telkens een foutmelding. Waarom kan ik ze niet openen? Zijn ze misschien incompleet? Help! Expert: Hey Gebruiker1! Dat klinkt frustrerend! Laten we kijken wat er aan de hand kan zijn. Als je bestanden niet openen, kan dat inderdaad te maken hebben met incomplete downloads. Nieuwsgroepen en Spotnet werken met par2-bestanden (dat zijn herstelbestanden). Als je niet alle benodigde bestanden hebt, kunnen ze gewoonweg niet goed worden geopend. Hier is een eenvoudig voorbeeld: Stel je voor dat een film uit 10 stukjes bestaat. Als je maar 8 van die stukjes hebt, kan de film niet afspelen. De par2-bestanden helpen je om te controleren of je alles hebt. Hier zijn een paar dingen die je kunt doen: Controleer je downloads: Kijk of je alle delen hebt gedownload. Meestal hebben ze namen zoals “bestand.part1.rar”, “bestand.part2.rar”, enzovoort. Gebruik een herstelprogramma: Als je beschikt over de par2-bestanden, kun je een programma zoals QuickPar gebruiken om je bestanden te herstellen. Het laat zien welke delen er ontbreken en kan soms een beschadigd bestand repareren. Download opnieuw: Als alles niet werkt, is het soms sneller om gewoon die ontbrekende partjes opnieuw te downloaden. De kans is groot dat er iemand anders in de groep nieuwsgroepen ook die bestanden heeft. Hopelijk helpt dit! Laat me weten als je nog meer vragen hebt! Gebruiker2: Dank je wel, Expert! Heel nuttig! Ik had geen idee van die par2-bestanden. Ga het meteen checken. Gebruiker3: Ik heb ook wel eens zo’n probleem gehad. Maar toen was het omdat ik per ongeluk de raarste partjes had gedownload… Kijk ook even of je niet gewoon het verkeerde deel hebt gepakt! Gebruiker1: Ah, dat kan ook! Ik had niet nagedacht over verkeerd downloaden. Ik ga dat ook even checken. Gebruiker4: Klopt, dat gebeurt makkelijk! En dat herstelprogramma werkt best goed. Als je maar genoeg par2-bestanden hebt, kun je vaak nog wat redden. Gebruiker5: Ik gebruik altijd “WinRAR” om mijn bestanden te openen. Soms krijg je ook dat de bestanden corrupt zijn. Je kan dan ook proberen met WinRAR te repareren! Werkt bij mij vaak. Gebruiker6: Ik gebruik ook WinRAR maar had laatst zo’n melding dat het bestand beschadigd was. Heb toen zelfs het hele bestand opnieuw gehaald. Best wel gedoe, maar uiteindelijk lukte het wel. Gebruiker7: Dit is echt zo herkenbaar. Soms is het gewoon spelen met die downloads. Neem je tijd om de juiste stukjes te vinden! Gebruiker8: Wat een gedoe is dit eigenlijk… Maar ik waardeer al die tips hier! Scheelt echt, want had zelf geen flauw idee wat par2 was. Ga het zeker proberen! Gebruiker1: Thanks voor alle tips allemaal! Gaan kijken of ik het kan fixen. Ik laat het weten als het is gelukt! Gebruiker9: Dit is waarom ik altijd dubbel check voor ik iets download. Je raakt snel gefrustreerd als je niet weet waar de fout zit! Gebruiker10: Ik ga dit topic volgen! Het is altijd goed om te leren van andermans problemen. Succes allemaal en laat ons weten hoe het afloopt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumonderwerp: Hoe kan ik eenvoudig een DVD branden zonder technische kennis? DennisRar Hey allemaal, ik heb een vraagje! Ik wil graag een paar films op DVD branden, maar ik heb echt geen idee hoe dat moet. Ik ben niet zo technisch, dus ik zoek iets wat makkelijk is. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt! Expert123 Hey DennisRar! Geen zorgen, het branden van een DVD is eigenlijk best eenvoudig, ook zonder veel technische kennis. Ik leg het stap voor stap uit: Benodigdheden: Zorg dat je een computer hebt met een DVD-brander en dat je een lege DVD-R of DVD-RW hebt. Brandsoftware: Je hebt een programma nodig om te branden. Er zijn veel gratis opties zoals ImgBurn of CDBurnerXP. Download en installeer er eentje. Ik raad ImgBurn aan, omdat het simpel is. Film klaarzetten: Zorg dat de film die je wilt branden op je computer staat. Vaak is dit een .mp4 of .avi bestand. Openen van de software: Start ImgBurn en kies ‘Write files/folders to disc’. Sleep je filmbestand naar het grote venster. Instellingen: Voordat je gaat branden, kun je nog even de instellingen bekijken. Zorg dat je de juiste brander selecteert en dat je de juiste schrijfsnelheid kiest (deze zou je onder het tabblad ‘Settings’ moeten vinden). Brandproces: Klik op de grote knop die meestal ‘Build’ of ‘Burn’ zegt. De software begint nu met het branden van je film op de DVD. Het kan even duren, dus wees geduldig! Klaar: Als het branden klaar is, krijg je een melding. Haal je DVD eruit, en check of het werkt door deze in je DVD-speler te doen. Als je tegen problemen aanloopt, laat het me weten! Succes! AnjaDL Wauw, thanks Expert123! Dit klinkt echt simpel. Ik ga het straks meteen proberen! Heb je nog tips voor welke DVD’s ik het beste kan gebruiken? JasperM Hee, ik heb ook een vraag. Is het nodig om de film te converteren voordat je hem brandt? Soms heb ik dat met andere programma’s gezien. Iemand ervaring mee? Expert123 Goeie vraag, JasperM! Meestal is het niet nodig om te converteren, vooral als je .mp4 of .avi gebruikt, omdat de meeste brandsoftware deze formaten aankan. Maar als je een minder gebruikelijk formaat hebt, kan het wel handig zijn om dit even te checken. Veel programma’s zoals HandBrake kunnen je helpen om te converteren als dat nodig is. Sophie88 Ik heb ImgBurn ook een keer geprobeerd, maar het was echt een ramp! Het programma crashtte constant. Zat toen lekker met een halfgebrande DVD. Iemand anders ook zulke problemen gehad? Daan_87 Ja, ik had dat ook! Soms helpt het om het programma als administrator te draaien. Of probeer CDBurnerXP, dat werkt bij mij veel beter! MarliesT Ik vind het ook wel lastig soms. Ik heb geen DVD-brander in mijn laptop. Kan ik het ook doen met een externe? En werkt dat dezelfde manier? Expert123 Ja MarliesT, dat kan absoluut! Een externe DVD-brander werkt hetzelfde als een ingebouwde. Volg gewoon dezelfde stappen! Het is zelfs handig, want je kunt hem op verschillende computers gebruiken. JosS Hee allemaal, ik heb een vraagje over de schrijfsnelheid. Wat is eigenlijk de beste snelheid om te branden? Iets langzamer of sneller? Maakt dat echt uit? Expert123 Goede vraag, JosS! Een lagere schrijfsnelheid (bijvoorbeeld 4x of 8x) zorgt vaak voor een betere afspeelkwaliteit, dus dat is aan te raden. Als je voor de snelste optie gaat, kan het zijn dat je DVD glitches of andere problemen heeft. DennisRar Super bedankt voor al jullie antwoorden! Ik ga vanavond de eerste poging wagen. Fingers crossed! Sophie88 Laat ons weten hoe het gaat, DennisRar! Altijd leuk om te horen of het gelukt is of niet. Succes! AnjaDL Ja, ik ben ook benieuwd! Deze discussie laat zien hoe gebruikers elkaar helpen en hoe tips en ervaringen worden gedeeld, wat het gevoel van een echte gemeenschap versterkt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waar moet je op letten bij het kopen van een slimme TV? Gebruiker: TVfan123 Onderwerp: Waar moet je op letten bij het kopen van een slimme TV? Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een nieuwe slimme TV maar ik heb geen idee waar ik op moet letten. Er zijn zoveel verschillende merken en functies. Heeft iemand tips voor waar ik goed op moet letten als ik er eentje ga kopen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru55 Antwoord: Hey TVfan123, Goede vraag! Het kiezen van een slimme TV kan best overweldigend zijn, maar ik help je wel even op weg. Hier zijn een paar dingen waar je op moet letten: Schermgrootte: Dit hangt echt af van hoe groot je kamer is en hoe ver je meestal van de TV af zit. Een grotere TV is fijn voor films en series, maar zorg ervoor dat je niet te dicht op het scherm zit. Resolutie: Tegenwoordig zijn 4K TV’s de norm. Dat betekent dat je scherpere beelden krijgt dan met een HD TV. Als je graag films kijkt of games speelt, is dit een belangrijke factor. Smart functies: Niet elke slimme TV is hetzelfde. Kijk naar de interface en welke apps erop staan. Je wilt makkelijk toegang tot Netflix, YouTube of andere streamingdiensten hebben. Geluid: De ingebouwde luidsprekers zijn vaak niet super. Je kan het beste een TV met decente geluidskwaliteit kiezen, of overweeg een soundbar als je het geluid wilt verbeteren. Connectiviteit: Check of de TV voldoende HDMI-poorten heeft voor al je apparaten (zoals consoles, Blu-ray spelers, etc.). Ook Wi-Fi en Bluetooth mogelijkheden zijn handig. Merk en reviews: Merken als Samsung, LG en Sony zijn vaak betrouwbaar. Kijk even op internet wat andere mensen zeggen over het model dat je op het oog hebt. Hopelijk helpt dit je een beetje! Succes met je zoektocht! Gebruiker: Filmjunkie87 Ja, goede dingen om op te letten! Ik heb zelf laatst een 4K TV gekocht en het verschil is echt groot, vooral bij films. Gebruiker: NerdyGamer Thanks TechGuru55! Ik had eigenlijk nooit gedacht aan geluid. Ik speel veel games en wil natuurlijk niet dat het geluid bagger is. Gebruiker: Babette1984 Ik vind de interface van sommige slimme TV’s echt zo verwarrend. Heb je tips voor een merk met een simpele interface? Expert: TechGuru55 @Babette1984, dat is een goede! LG en Samsung staan bekend om hun gebruiksvriendelijke interface. De meeste apps zijn makkelijk te vinden. Probeer ze uit in de winkel als je kan, zodat je kunt zien wat voor jou werkt. Gebruiker: Wilfried90 Cool, thanks! Ik dacht ook dat groter beter was, maar nu besef ik dat het afhangt van de ruimte. Ik ga eens meten! Gebruiker: TVfan123 Bedankt voor de tips iedereen! Ik zal ze in gedachten houden als ik ga winkelen. Geluid is inderdaad iets waar ik niet aan dacht. Gebruiker: PixiePanda En Vergeet niet, een goede garantie is ook belangrijk. Je wilt niet dat je TV na een paar maanden al problemen heeft! Gebruiker: BudgetKoper Klopt! Maar ik hoorde ook dat je beter kan wachten op aanbiedingen. Vaak hebben ze dan goede kortingen. Iemand ervaring met dat? Gebruiker: GameMaster3000 Ja, ik heb me verleden keer laten verleiden. Gewoon wachten op de sale kan je echt veel geld schelen! Gebruiker: TVfan123 Top! Ik ga het allemaal in de gaten houden. Heb voorlopig genoeg info om een goede keuze te maken. Nogmaals, dank allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Drifter heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...