Waar kan je gratis Nintendo DS spellen / roms downloaden
-
Similar Content
-
By Damay77
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan.
Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018.
Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart.
Wat heb ik gedaan:
- alles van het kaartje op de laptop gezet.
- kaartje Fat 32 geformatteerd.
- gedownloade firmware op het kaartje gezet
- Spellen terug gezet
- nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden verwijderd. werkt ook niet
Wat doe ik verkeerd? of beter: hoe los ik dit op?
-
By kimvleuten
Weet iemand waar ik werkende 3ds torrents kan vinden heb er een hoop maar mis deze :
pokemon sun of ultra sun
mario party top 100
mario world golf tour
donkey kon coutry returns
zijn 3ds roms
geen !!!!cia bestanen of decrypted roms want die werken niet op de sky 3ds wie kan mij helpen??
-
By Tijmen DS
Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
-
By mvankleef
wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
-
-
-
Who was online 7 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts