Spring naar bijdragen

Internet Marketing Journey - Fred


Freddytje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat ik me nou afvraag... Is er geen kans op een ip-ban van youtube? :huh:

Heb je trouwens geen last van mensen die roepen dat het fake is?

Er is vast een kans, maar ik heb een dynamisch IP en de accounts koop ik. Nog geen mass bans gehad in ieder geval. Wel wordt elk account dat ik gebruik op den duur gebanned :(

Iedereen roept: "Fake" "virus" "die!!" :P

Maar ik heb comments op approval staan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[Day 12] 16-04-2013

Zoals ik al zei, lagere hoeveel bezoekers en een stuk lagere hoeveelheid downloads.

Gisteren dus de views voor mijn videos gekocht, hopelijk krijg ik deze vandaag/morgen en zal dat een flinke traffic boost opleveren!

Op dit moment ben ik ook aan het kijken naar Solo Ads.

Yesterdays earnings:

$16.31

-------------------

Iemand anders al aan het cashen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik begin nu ook last te krijgen van weinig traffic. Al 2 dagen helemaal niets. Daarvoor minimaal 1 per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[Day 13] 17-04-2013

Zo de views zijn binnen. Nu moeten ze nog door YouTube Geüpdate worden en dan zie ik hopelijk een improvement in rankings.

Nog één tentamen en dan kan ik weer volle bak concentreren op Internet Marketing :)

Yesterdays earnings:

$28.67

Op de planning staat:

20 goede niches zoeken.

Dagelijks 1 of meerdere niche(s) afronden, wat het volgende inhoud:

- Landing page maken

- Video maken of HQ rippen

- X aantal videos per niche uploaden naargelang de hoeveelheid bezoekers die de desbetreffende niche krijgt.

Kijken welke filmpjes echt goed lopen en deze boosten en views voor kopen.

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Pff lekker bezig man...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoeveel kost dat boosten etc eigenlijk? Aka hoeveel winst maak je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hangt ervan af hoe snel hij ranked. Zit nu een beetje rond 5$ maar meestal is de video al enigszins ranked. Hoeveel ik er meer door ga verdienen maar zoals ik al zei bedraagt het ongeveer $5 (alleen de views ) dus dat moet er wel uit te halen zijn :)

Likes/comments/favs/subs etc doe ik met exchange sites zoals vagex.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

20 goede niches zoeken.

Reken jij een bepaald bestand als Niche? Of heb je werkelijk 20 verschillende onderwerpen waar je bestanden van upload?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Reken jij een bepaald bestand als Niche? Of heb je werkelijk 20 verschillende onderwerpen waar je bestanden van upload?

Bestand. Volgens mij heet het dan ook gewoon een niche. T is alleen een niche in een niche.

Xzibit_AG036.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Echt super dat je informatie wilt delen! Hier maak je veel leden blij mee! Je krijgt een promotie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Echt super dat je informatie wilt delen! Hier maak je veel leden blij mee! Je krijgt een promotie ;)

Haha thanks:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[Day 14] 18-04-2013

Tentamens zitten er op, tijd om volle bak aan Internet Marketing te gaan!

Paar dagen geleden dus views gekocht voor 3 videos:

#1 - Is nu op pagina 1.

#2 - Hiervan is de ranking/views nog niet geupdate

#3 - Deze is verwijderd :(

---------

Binnenkort ook een nieuwe website maken met daarop: Affiliate links + Adsense o.i.d. op deze site zal ik SEO toepassen, dit is geheel nieuw voor mij dus hopelijk wordt het wat!

---------

Vandaag nog doen: niche zoeken, LP maken, video maken.

Yesterdays earnings:

$22.75

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Pfoe nice nice! Voor seo, ik zoek altijd op een seo vriendelijk thema met wordpress en installeer dan nog een goede seo plugin. Deze geeft precies aan wat het beste is om te doen, zeer handig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 268

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja ga ik zeker doen! Ik ga onder andere gebruik maken van: "All in One Seo"

Net bijna 2 uur bezig geweest met het maken van een VB applicatie, het ging niet helemaal zoals ik wilde en daardoor duurde het fixen van een aantal kleine fouten een hele tijd, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Is het niet een idee om gewoon een website op te zetten in een bepaalde niche (mini site) en daar allemaal artikelen op te schrijven. Volgens mij besteed je hier nu super veel tijd aan (in verhouding met de tijd is het nog niet echt super veel geld). Als je een paar artikelen op je niche site plaats met paypro of bijvoorbeeld tradetracker zou dit met de juiste SEO toch veel meer opleveren? En als je dan eenmaal één niche site hebt kun je er toch ook 10 doen? Tel uit je winst

Of redeneer ik nu helemaal verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja dat ik dus met affiliate links. Ik zeg affiliate links omdat ik nog niet weet met welke "leverancier" in zee ga, clickbank, paypro, CJ etc ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Sorry helemaal overheen gelezen :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Haha geen probleem

[Day 15] 19-04-2013

Zo 3 uur 's nachts. Heb net een website finished voor PPD (Dus niet voor adsense/affiliate). Morgen hiervoor filmpjes uploaden.

Verder heb ik een domeinnaam gekocht, hopelijk gaat deze morgen online. En alvast 3 artikelen voor de website geschreven.

Yesterdays earnings:

$42.75 (goede dag, beter dan vandaag denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Freddytje wow, het wordt steeds meer :D

Als het steeds minder zou worden deed ik toch iets verkeerd Haha. Maar bedankt voor de reactie!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[Day 16] 20-04-2013

Ok, het domeinnaam is geregistreerd de host en DNS heb ik veranderd. Dit duurt weer een dag.

Vandaag gewerkt aan een Landing Page en een VB applicatie.

Yesterdays earnings:

$35.67

[Day 17] 21-04-2013

Zo, de DNS is veranderd alleen de host is zwaar klote dus heb nu ergens anders hosting aangevraagd.

+-35 Niches in de pocket nu. Echter ben ik erachter gekomen dat het veel tijd kost (het maken van LP's, VB's, Video's etc.) terwijl ik nog niet wat het resultaat is.

Vandaar dat ik nu een universele pagina heb gemaakt en deze voor meerdere niches ga gebruiken. Voor de niches die dan goed lopen maak ik een unieke pagina wat de conv. ratio omhoog moet brengen.

Op de planning voor vandaag staat dus een aantal videos uploaden.

Yesterdays earnings:

$37.27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor de nieuwe niches zal ik gebruik maken van een PPD site. Hierdoor zullen de inkomsten lager zijn mede doordat ik gebruik maak(te) van een aantal grayhat/blackhat techniques op CPA sites waardoor conv. rate en EPC's een stuk hoger liggen dan gebruikelijk. Echter had ik daardoor ook een kans op een ban. Daarom mijn keus voor PPD. Deze betaald tevens weekly wat ook leuk meegenomen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat is het verschil tussen PPD en CPA?

Ik verdien wel geld, maar het gaat echt met centen per dag. Ik kan nu tevens geen YouTube accounts maken zonder telefoon verificatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

PPD = Files uploaden en deze locken.

CPA = Content locken of in ieder geval een onderdeel je kan de offers ook direct promoten.

PPD gebruikt offers van CPA sites voor hun "lockers". Maar je hebt incentive offers en non-incentive offers. Bij incentive offers mag je er dus er iets voor in return geven (de file, crack o.i.d.) echter staan ze niet allemaal copyrighted material toe dus daar altijd mee rekening houden. Nu heb je ook non-incentive offers deze converteren beter maar men verwacht dat je echt kwaliteitstraffic stuurt vaak d.m.v. betaald traffic.

Duidelijk? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja, dankje wel. Ik maak op het moment gebruik van beide denk ik.

Ik gebruik sharecash als PPD en shrinkonce als CPA. Ten minste ik ga er vanuit dat het CPA is, want er valt niks te downloaden.

Je lockt er links mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 36
  • 595

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...