Gast dennis Geplaatst Januari 7, 2017 Delen Geplaatst Januari 7, 2017 Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 7, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 7, 2017 Zijn de door jou ingevoerde gegevens van je Ziggo newsservers en inlog gegevens wel goed? Dat kan je ook testen via de news server tester tool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Ramsterdam Geplaatst Januari 8, 2017 Bijdragen: 11 Waardering: 6 Prestatiepunten: 202 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/16 Status: Offline Actief: Januari 24, 2024 Delen Geplaatst Januari 8, 2017 17 uur geleden zei Gast dennis: Ik heb spotnet altijd gebruikt. Ik maak gebruik van een pay server Eweka. Heb van het weekend ziggo als provider gekregen. Opeens krijg ik de melding van spotnet 931 foutcode. Heb al van alles geprobeert wie heeft de oplossing voor dit probleem. per 13 april 2015 is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/nieuwsgroepen/ 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 11
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 8, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 8, 2017 Goed dat je het meld! Dank. Daarbij nog een aanvulling uit de link van Ziggo: Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dennis Geplaatst Januari 8, 2017 Delen Geplaatst Januari 8, 2017 Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst Januari 9, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8, 2024 Leeftijd: 43 Moderators Delen Geplaatst Januari 9, 2017 Kan je eens je gegevens invoeren in deze tool? Welke foutmelding krijg je dan terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
reneetje1969 Geplaatst Januari 9, 2017 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Januari 9, 2017 Start Spotnet eens op als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Vervolgens voer je de gegevens in die je van Eweka gekregen hebt. Wat ook mogelijk is, is dat de interne firewall in je Ziggo modem de verbinding blokkeert. Loopt de instellingen van je Ziggo modem eens door en zet de firewall was minder gevoelig. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Ramsterdam Geplaatst Januari 9, 2017 Bijdragen: 11 Waardering: 6 Prestatiepunten: 202 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/16 Status: Offline Actief: Januari 24, 2024 Delen Geplaatst Januari 9, 2017 23 uur geleden zei Gast Dennis: Oke dat is duidelijk allemaal. Maar weet iemand welke gegevens ik waar moet invullen bij spotnet. Zodat spotnet weer werkt. Sinds dat ik ziggo heb als provider werkt spotnet niet meer. De ingevulde gegevens zijn niet veranderd die ik gebruik. Ik gebruik gegevens die ik krijg van eweka. Wachtwoord en gebruikersnaaam. Deze vul ik in. Normaal gesproken werkte dat bij spotnet. Nu dat ik overgestapt ben naar ziggo werkt het niet meer. Kan iemand aangeven waar ik welke gegevens moet in vullen. Bij selecteer provider in het menu van spotnet Heb je met spotlite dezelfde problemen? in dit draadje staan een aantal oplossingen http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=4518&start=170 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 11
lowi Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/16 Status: Offline Actief: Juli 6, 2017 Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Ik krijg ook foutcode 931 bij het ophalen van de nieuwe spots. De News Server tester heb ik inmiddels al geprobeerd maar geeft geen fouten aan. Mijn provider is Hetnet : nova.planet.nl Wat kan ik nog meer doen om de fout op te lossen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
Meh Meh Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Ik neem aan dat je de nieuwsserver van KPN gebruikt? Tegenwoordig gebruiken ze nova.planet.nl volgens mij niet meer. Probeer het eens met news.kpn.nl Misschien is het toch een veel lastiger probleem, het kan vele redenen hebben. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast ikke Geplaatst Juli 6, 2017 Delen Geplaatst Juli 6, 2017 Ik heb sinds vandaag ook problemen met spotnet en news.planet.nl, voorheen altijd goed gewerkt nu ook foutcode 931. geprobeerd met testtool: news.kpnplanet.nl, news.kpn.nl, news.planet.nl, alle verbindingen reageren maar niet in spotnet. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Juli 6, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Juli 6, 2017 Het probleem komt bij vele mensen voor, 931 is de laatste dagen een veelvoorkomende foutmelding. Ik denk dat er iets niet goed gaat bij 1 nieuwsserver provider of ISP. Mogelijk word Spotnet ergens geblokkeerd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.