Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

  • Sign Up


ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen



Recommended Posts


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik dacht er al een tijdje aan. Maar Ik ga de komende tijd eens beginnen om wat VPN's uitproberen. Momenteel voor een maandje ExpressVPN aangeschaft. Eens kijken of ik de volledige downloadsnelheid haal :)

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik heb ook vele goede dingen gehoord over ExpressVPN.
Als je kan betalen met Bitcoin is het meestal wel redelijk.
De belangrijkste protocols worden ondersteund.

  1. OpenVPN met UDP
  2. OpenVPN met TCP
  3. SSTP
  4. L2TP/IPsec
  5. PPTP
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Inderdaad, je leest er goede verhalen over. Ik ben (nog) niet thuis in het Bitcoin gebeuren, dus ik heb gekozen voor Paypal.

De komende tijd ga ik fijn testen. Nu is ExpressVPN aan de beurt, volgende maand PIA :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Het enige verschil met Bitcoin is dat je iets anoniemer betaald. 
Als je geen hele rare dingen doet, is Paypal uitstekend, ik betaal trouwens ook altijd met Paypal.
Al moet ik bekennen dat ik Paypal een :ziek: bedrijf vind.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

PIA kan je ook een week kostenloos proberen. ^_^ ik ben benieuwd naar je ervaringen.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

39 minuten geleden zei Duken:

PIA kan je ook een week kostenloos proberen. ^_^ ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Dat zag ik inderdaad. Bij ExpressVPN heb je ook een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie, dus dit zit wel goed.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik loop momenteel toch tegen wat problemen aan.

Het gaat in dit geval om het benaderen van me NAS via Finder.
De NAS is weliswaar zichtbaar in Finder, maar het komt vrij vaak voor dat ik me NAS niet kan benaderen via Finder. De volgende melding verschijnt dan:

‘Naam NAS' kan niet worden geopend, omdat het originele onderdeel onvindbaar is.’

Het herstarten van de NAS, router en computer lijkt niets uit te maken.
Zodra ik me VPN verbinding uitschakel is er niets aan de hand, en werkt alles zoals het moet. De instellingen even doorgelopen, maar ik zie zo snel niets waaraan dit eventueel kan liggen.

Iemand die dit probleem wellicht herkend?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik heb er weinig verstand van maar het lijkt mij dat het aan je VPN of Finder ligt.
Probeer een andere VPN. Het zou ook kunnen dat Finder iets blokkeert.... niet bekend mee.
Finder is voor smart homes zie ik? :huh:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

1 uur geleden zei Meh Meh:

Ik heb er weinig verstand van maar het lijkt mij dat het aan je VPN of Finder ligt.
Probeer een andere VPN. Het zou ook kunnen dat Finder iets blokkeert.... niet bekend mee.
Finder is voor smart homes zie ik? :huh:

Finder is in dit geval de bestandsmanager op de Mac :) Hopelijk is er nog iets te vinden over dit probleem, via Google.
Mocht dat niets uitmaken, dan neem ik eerst contact op met ExprressVPN via de chat. 

| Herstart iMac doet wonderen |   Edit 20:30u: Nu heeft me VPN er helemaal geen zin in. Hij wil maar geen verbinding maken. Al een aantal verschillende servers geprobeerd.

Edited by Monkie
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Kom na wat zoeken niets tegen waardoor dit probleem wordt veroorzaakt.  Voor de zekerheid nogmaals de boel herstart, zonder resultaat.

Omdat het toch irritant begint te worden, zal ik het morgen in de chat navragen aan ExpressVPN. To be continued :)

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Even een andere VPN gebruiken, misschien weet je dan direct of het daar aan ligt.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Dat is inderdaad een idee. Al hou ik het voor vanavond voor gezien. Mocht er niets uit het contact met ExpressVPN komen, dan installeer ik PIA even om het te testen :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Ik knal deze ervaringen in een nieuw topic :) anders loopt de Pia handleiding volledig over op ervaringen met express VPN ;)

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Oeps, excuus voor het 'vervuilen' van het andere topic. Een apart topic is inderdaad wel handig. Dank :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Inmiddels een reactie ontvangen. Lezen lijkt lastig te zijn, denk ik. Zal wel komen omdat het maandag is :P

You may try to turn On the Network lock feature in your ExpressVPN app so that you can detect other devices that are connected in the same network as your NAS. The simple steps below in how you can turn this feature ON with your ExpressVPN app is provided below for you to follow.

1. Open ExpressVPN and click the three dots (…) > Options
2. In the General tab, under Network Lock option, please put a check on "Allow access to local network devices such as network shares or printers"
3. Restart computer for  the changes to take effect. 
4. Connect to one of the server locations and then try to access your local network drives and printers.

Uiteraard stond de optie ‘Network lock’ inclusief de optie "Allow access to local network devices such as network shares or printers” al aan. Dit stond ook in me e-mail.

Ik ben de beroerdste niet en draai bovenstaande stappen om. Ik schakel me VPN uit, en vervolgens bovenstaande optie.
Na een herstart van me computer, schakel ik bovenstaande optie weer in. Ik herstart nogmaals de computer. Na de herstart wordt er netjes automatisch verbinding gemaakt met me VPN.

Ik zet me NAS aan, en het is netjes zichtbaar in Finder. Al is dat altijd het geval, na het opstarten van me NAS. De NAS via Finder benaderen lukt dan ook, al is dat wederom maar voor korte duur.

Ik stuur zo meteen nogmaals een mailtje terug dat bovenstaande stappen helaas niet helpen. Kijken of ze nog met iets komen.
Mocht dat niet zo zijn, dan bedank ik ze vriendelijk, en zal ik gebruik maken van de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie

Ook al gaat het maar om 11 euro, het is toch zonde van het geld als iets niet goed werkt.

Edited by Monkie
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Als je mijn VPN even wilt proberen kan ik je de logins doorsturen, @Monkie
Dan weet je in elk geval of het aan je VPN ligt of niet.
Ik gebruik meerdere providers, je zou HideIPVPN even kunnen testen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

1 uur geleden zei Meh Meh:

Als je mijn VPN even wilt proberen kan ik je de logins doorsturen, @Monkie
Dan weet je in elk geval of het aan je VPN ligt of niet.
Ik gebruik meerdere providers, je zou HideIPVPN even kunnen testen.

Inmiddels een tweede reactie van ze ontvangen. Hier heb ik niets op aan te merken, ze reageren vrij snel.  Ik moest via Finder de NAS handmatig toevoegen door het ip-adres in te voeren.
Dit werkt, de NAS is te benaderen via Finder. Maar ook in dit geval is het wederom voor korte duur. Als ik de NAS voor een tweede keer probeer te benaderen, verschijnt de foutmelding weer.

Ik zal nogmaals en voor de laatste keer, een mail terug sturen dat ook deze optie niet helpt. Mocht een nieuwe reactie van ExpressVPN op niets uitlopen, dan maak ik graag gebruik van je aanbod. Een handige tutorial heb ik al gevonden.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Oke, mooi, hopelijk kom je eruit.

Helaas heb ik, geloof ik althans geen SmartDNS bij de VPN. Het is alleen een reguliere VPN, waarbij je kan kiezen uit allerlei protocols en servers in vele landen.
Maar misschien zit het er wel bij, ik weet het niet zeker. 

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Volgens mij zit dat er inderdaad bij. Dat is wat ik tenminste zie op de tutorial pagina's en de pagina met de prijzen.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Voorheen moest er apart voor betaald worden, dat deed ik. Abonnement een maand stil gezet.
Toen ik mijn account activeert was de prijs van een soortgelijk abonnement een stuk lager.
Ik dacht dus dat Smart DNS er niet bij zat, maar misschien ook wel.
Zelf gebruik ik het nooit. Laat het even weten als je ernaar wilt kijken!

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Nee, ik ben ook niet van plan om Smart DNS te gaan gebruiken.
Reactie nummer 3 is inmiddels ook binnen, zie ik net.

Ik moet ExpressVPN volledig verwijderen en opnieuw installeren.
Dat zal ik straks eens gaan proberen. Vooral de laatste zin in deze e-mail is nogal grappig:

‘If it still fails, you can either turn off Network Lock on the VPN app or turn off the VPN directly.’

Uhm, juist. Als ik de optie ‘Network Lock’ uitzet, dan wordt ook de optie "Allow access to local network devices such as network shares or printers” uitgezet. Dan is het niet raar dat je NAS niet zichtbaar is.
En verder, je betaalt voor een VPN om hem vervolgens uit te schakelen als iets niet goed werkt?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ja, tegenwoordig zit de support van vele online bedrijven in Pakistan en soortgelijke landen.
Het lijkt soms alsof ze een reactie knippen en plakken zonder de vraag überhaupt te lezen...
IPvanish, HideIPVPN, ik wil ze niet eens meer benaderen als ik vragen heb, het roept alleen maar meer vragen en irritatie op.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Nou inderdaad. Goed dat ze zo snel reageren, maar dit soort ‘tips’ slaan nergens op. Ik heb inmiddels de boel opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder resultaat.
Het enigste ‘voordeel’ is dat de NAS nu langer is te benaderen via Finder. Echter, er is wel een ‘maar’. Zie hieronder.

Om een idee te geven: In Finder staat onder ‘Shared’ normaal gesproken het volgende als het om de NAS gaat.

Met VPN uit:
‘Naam NAS’
‘Naam NAS (AFP)’
Naam NAS (TimeMachine)’

Met VPN aan:
‘Naam NAS’

Dus al met al, het werkt nog steeds niet zoals ik gewend ben.  De dingen die je met dit soort problemen probeert te doen, zijn nu wel zo’n beetje nagelopen, al zeg ik het zelf.
Ik zal ze morgen nogmaals een e-mail sturen, dat het opnieuw installeren niet heeft geholpen. En dat ik gebruik wil maken van de van de 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Het is niet anders.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Mijn ervaring is dat eindeloos blijven mailen met een duidelijke vraag er uiteindelijk toe leidt dat ze het naar een hogere support ring doorsturen.
Meestal zitten daar geen apen te knippen en te plakken voor een zak pinda's maar mensen die de vragen wel lezen en oplossen indien mogelijk.
Persoonlijk zou ik net zo lang doorgaan, als ik tevreden zou zijn met de dienst. En dan op dag 28-29 opzeggen als ze het nog niet hebben opgelost.
Het probleem uitgebreid aankaarten op Reddit en Facebook doet trouwens echt wonderen... Meestal zijn ze er dan binnen een uur mee bezig. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Ik ben benieuwd hoe Pia VPN jou bevalt @Monkie. Zeker icm met je nas. 

Wel lullig van express VPN. :cat:

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Typen op Prime MMA 17 (13.06.2026) Gebruikernick: Sportfan123 Hey allemaal! Ik ben nieuw in de wereld van MMA en wedden. Kunnen jullie me vertellen hoe de typemogelijkheden werken voor de Prime MMA 17 gala? Wie zijn de favorieten en hoe check ik de odds? Thanks! Expert: MMA_Guru89 Hey Sportfan123! Welkom in de wereld van MMA en wedden! Voor de Prime MMA 17 gala, die op 13 juni 2026 in Częstochowa plaatsvindt, kun je bij de bookmaker Fortuna je weddenschappen plaatsen. Hier is een korte uitleg hoe het werkt: Favorieten: De bookmakers geven odds voor elke vechter. Hoe lager de odds, hoe waarschijnlijker het is dat die vechter wint volgens de analisten. Bijvoorbeeld, als je kijkt naar de wedstrijd tussen Wawrzyniec Bartnik en Norman "Stormin" Parke, hebben ze odds van 1.27 voor Bartnik. Dit betekent dat hij als favoriet wordt gezien. Ondersteunde wedden: Bij Fortuna kun je verschillende soorten weddenschappen plaatsen. Gewoon winnen, verliezen, of zelfs hoe de wedstrijd eindigt (bijvoorbeeld door knock-out of beslissing). Kijken naar odds: De odds kunnen veranderen naarmate de gala dichterbij komt. Check regelmatig de website van Fortuna – onder ‘Sporty walki’ kun je de MMA sectie vinden. Registratie en Bonussen: Vergeet niet je aan te melden bij Fortuna. Gebruik de promo code MECZYKI voor een mooi bonusbedrag om mee te beginnen. Dit is dus in een notendop hoe je kunt beginnen met wedden op Prime MMA 17. Heb je nog meer vragen? Reacties van andere gebruikers: Gebruikernick: Vechtfan88 Thanks voor de uitleg! Zijn er al voorgaande wedstrijden van deze vechters waar ik kan zien hoe ze het deden? Gebruikernick: Kiki_Kick Ja, je kunt hun eerdere gevechten op YouTube checken! Geweldig om te zien hoe ze hun stijl hebben ontwikkeld. Gebruikernick: MMA_Analist Wat ik me nog afvraag: hoe meer ervaring, hoe beter ze toch? Paweł Tyburski wordt ook genoemd als favoriet. Iemand suggesties waarom? Gebruikernick: Sportfan123 Thx, MMA_Guru89! Dit maakt het al wat duidelijker. Ik ben vooral benieuwd naar die wedstrijd van Tyburski. Hoe goed is hij eigenlijk? Gebruikernick: KnockoutKing Tyburski doet het zeker goed. Maar soms kan een underdog ook verrassingen brengen! Check de odds goed. Gebruikernick: FightFreak21 O ja, die wedstrijden kunnen echt spannend zijn! Heb eerder een upset gezien, dus blijf je opties openhouden. Gebruikernick: TipsVoorWin En wat als je twijfelt? Hoe bepaal je de beste keuze? Heb eerder een weddenschap verloren omdat ik niet zeker wist wie te kiezen. Gebruikernick: MMA_Guru89 Dat is een goede vraag! Het hangt vaak af van de stats, hun vechtstijl en hoe ze het in het verleden hebben gedaan. Soms is het goed om ook even de sociale media van de vechters in de gaten te houden. Wat denken ze zelf? Gebruikernick: Vechtfan88 @MMA_Guru89, dat is echt een goede tip! Heb je ook advies voor beginners, wat betreft budget voor je weddenschappen? Gebruikernick: Sportfan123 Ik kijk er echt naar uit nu! Hopelijk brengt dit me wat geluk met mijn eerste weddenschap! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid Gebruikersnaam: BargainHunter92 Onderwerp: Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Hey iedereen! Ik ben net nieuw hier op het forum en wilde me graag even voorstellen. Ik ben Jess, 31 jaar en kom uit Groningen. Ik ben dol op shoppen en ben altijd op zoek naar de beste (en goedkoopste) deals. Hoe vind je de beste kortingen zonder te veel moeite? Dat is iets waar ik heel benieuwd naar ben! In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen in de natuur, ik kook graag (en probeer nieuwe recepten uit) en ik ben een echte koffieliefhebber. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik hoorde dat hier veel tips en trucs gedeeld worden over kortingen en aanbiedingen. Bovendien lijkt het me leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten! Een vraag die ik heb: hebben jullie handige websites of apps waar ik goede aanbiedingen kan vinden? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Jess Antwoord van een expert: DealHunterExpert Onderwerp: Re: Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Hey Jess, Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Welkom! Er zijn een aantal slimme manieren om kortingen te vinden zonder dat het te veel moeite kost. Hier zijn een paar tips: Aanbiedingswebsites: Websites zoals Kieskeurig.nl of Kortingscode.nl verzamelen allemaal kortingen op verschillende winkels. Gewoon even een kijkje nemen kan je een hoop geld schelen. Apps: Er zijn super handige apps zoals Honey of Flitsmeister die automatisch kortingen toepassen terwijl je online winkelt. Ze zijn echt makkelijk te gebruiken en je hoeft er zelf niet veel voor te doen! Nieuwsbrieven: Meld je aan voor nieuwsbrieven van jouw favoriete winkels. Ze sturen vaak exclusieve aanbiedingen of kortingscodes als je je aanmeldt. Een beetje spam, maar soms kan het de moeite waard zijn! Social Media: Veel winkels delen speciale acties op hun sociale media. Door ze te volgen, mis je die deals niet! Als je deze tips volgt, zou je makkelijk deals moeten kunnen vinden! Laat het weten als je nog meer vragen hebt. Veel shop plezier! Groetjes, DealHunterExpert Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: ShopperQueen Hey Jess! Welkom op het forum! Dit is echt een leuke plek om geld te besparen. Ik gebruik ook vaak de aanbiedingenapps en ze zijn een lifesaver! Veel plezier hier! Gebruiker: HandigeHenk Hey, daar! Goede tips, DealHunter! Vooral die apps zijn echt een must. Ik gebruik ze al een jaar en het scheelt zo veel! Gebruiker: MarielleM. Hoi Jess! Welkom! Ik ben ook een groot fan van kortingscodes. Heb je al favoriete winkels? Soms geven ze ook aanbiedingen als je iets in je winkelwagentje laat hangen. Gebruiker: BargainHunter92 Dank jullie wel voor de warme welkom! En wat een goede tip Marielle, dat ga ik zeker proberen! Gebruiker: SneakySaver Jess, ik heb ook gehoord dat sommige creditcards beloften voor cashback hebben. Heb je daar ooit van gehoord? Het kan handig zijn! Gebruiker: VriendelijkeVince Dat is echt een goeie, SneakySaver! Ik ook geloof in cashback, maar het is wel slim om te checken of je geen jaarlijkse kosten hebt voor de kaart. Gebruiker: JessyK Ik gebruik vaak de app van Prijsvrij. Werkt super voor het vinden van vakantiedeals met korting! Gebruiker: DealHunterExpert Ja, die cashback kaarten zijn handig, maar let inderdaad op de kleine lettertjes! Soms vervalt er iets of zijn er extra kosten. Dat wil je niet. Gebruiker: BargainHunter92 Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga zeker wat meer research doen. Laat je het me weten als jullie nog meer leuke apps of sites tegenkomen? Gebruiker: MarielleM. Zal ik doen, Jess! Veel succes met het vinden van je kortingen! Hopelijk brengt dit topic wat interactie en gezelligheid, zoals het op een echt forum zou moeten zijn! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe gebruik ik nieuwsgroepen op mijn mobiel zonder gedoe? Gebruiker 1 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje. Hoe gebruik ik nieuwsgroepen op mijn mobiel zonder al te veel gedoe? Iemand tips of een goede app? Dank je! Expert Hey! Welkom op het forum! Geweldig dat je nieuwsgroepen wil proberen op je mobiel. Het kan in het begin een beetje puzzelen zijn, maar ik help je erdoorheen. App kiezen: Er zijn verschillende apps voor nieuwsgroepen. Ik raad ‘Mobbler’ of ‘NZB.Get’ aan. Ze zijn gebruiksvriendelijk en makkelijk te installeren. Account aanmaken: Je hebt een account nodig bij een nieuwsgroep-aanbieder (zoals Usenet of een van de vele alternatieven). Volg hun instructies om een lidmaatschap op te zetten. Vaak krijg je een gebruikersnaam en wachtwoord. Instellingen: Zodra je de app hebt gedownload, moet je je accountgegevens invoeren. Elk van die apps heeft een sectie voor instellingen. Zorg ervoor dat je de servers van je nieuwsgroep-aanbieder toevoegt. Dit staat meestal in de FAQ van hun website. Zoeken en downloaden: Na het instellen kun je beginnen met zoeken! De meeste apps hebben een zoekfunctie. Typ een titel of een onderwerp in, en je krijgt een lijst met resultaten. Zodra je iets vindt, klik je erop en het downloaden begint. Tips: Zorg ervoor dat je Wi-Fi aan hebt tijdens het downloaden, dat scheelt dataverbruik. En check altijd of de bestanden compleet zijn voordat je ze opent! Als je vragen hebt over specifieke stappen, laat het gerust weten! Gebruiker 2 Superhandig, dankje! Ik ga Mobbler eens proberen. Hoeveel kost dat meestal? Expert Geen probleem! Mobbler kost meestal niks, maar je hebt wel een account bij een nieuwsgroep aanbieder nodig en dat kan variëren in prijs. Vaak is het een klein maandelijks bedrag, iets van 10 tot 15 euro geloof ik, afhankelijk van de service. Gebruiker 3 Ik gebruik ook NZB.Get! Echt chill! Maar soms heb ik moeite met het vinden van specifieke series. Iemand tips? Gebruiker 4 Hey, probeer eens de zoekfunctie van NZBindex. Je kan daar alles vinden wat je zoekt en dan gewoon de NZB-bestanden naar je app sturen. Dat werkte voor mij heel goed! Gebruiker 5 Nog een tip: als je een VPN gebruikt, zorg ervoor dat die bij je app staat. Dat helpt je om veilig te blijven en te zorgen dat je downloads niet worden gelogd. Gebruiker 1 Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga het binnenkort proberen en laat weten hoe het gaat. Gebruiker 2 Ja, ik ben ook benieuwd! Misschien kan ik het combineren met mijn laptop als dat makkelijker is? Expert Zeker! Dat kan. De meeste apps hebben ook een desktop versie, dus je hebt de keuze. Het is handig om op een groter scherm te werken als je vaak zoekt. Gebruiker 3 Goeie tips hier, ik ga ook Mobbler uittesten! Hopelijk vind ik die series sneller nu. Gebruiker 4 Als je vragen hebt, laat het gewoon weten! Dit is echt een fijne community voor zulke dingen. Gebruiker 5 Preach! Al die vragen hier maken het echt handig. Laten we het houden zoals het is! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

  • Recente actieve topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Willekeurige films

  • Random link

×
×
  • Create New...