Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

  • Sign Up


ExpressVPN, HideIPVPN, PIA VPN ervaringen



Recommended Posts


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Je zou eens een kijkje kunnen nemen bij Mullvad!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

PIA heeft inderdaad een saaie interface. De installatie voelt helemaal 2010 maar het werkt verder goed :)

Maar een mooie interface voelt gewoon beter. Dat heb ik ook met de vertaling van de website van PIA in het Nederlands. Doe het goed of niet, maar ja. Ik ben er tevreden met hun dienst. 

 

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Interface van Mullvad is ook niet echt uh vernieuwend :P

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Tunnelbear heeft een prachtige, komische interface. Een gravende beer. Als je je abonnement wilt opzeggen gaat ie heel zielig doen. :D
Maar het is de meest waardeloze VPN die je kan vinden. Het torrent protocol en vele andere opties zijn geblokkeerd. 

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Die naam ook. Een tunnel vol met beren. Ach, is weer eens iets anders. Als er diverse protocollen en opties worden geblokkeerd, dan heb je verder niets te zoeken in die tunnel. :P
Mullvad staat op me lijstje in ieder geval. Die is binnenkort wellicht een keer aan de beurt.

Ook me NAS werkt prima met PIA. Is zonder problemen te benaderen. Hopelijk blijft dit ook zo.
Als dat zo is, dan komt PIA zeker op me lijstje te staan om te blijven gebruiken.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

De afgelopen dagen regelmatig wat speedtests uitgevoerd. En ik moet zeggen, de snelheid is vrijwel stabiel. Prima dus. :)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Mooi!

Wacht tot Black Friday, dan bespaar je waarschijnlijk veel geld op een jaar abonnement. 
En gebruik de Duken refferal link, dan verdient het forum of Duke er ook wat aan. :P

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Dat was ik in eerste instantie ook zeker van plan. Al is over een maand IPVanish nog aan de beurt om te testen.  
Wellicht komen hun ook wel met een leuke Black Friday deal.

Mocht ik uiteindelijk kiezen voor PIA, of dat nu met of zonder korting is, dan zal ik zeker gebruik maken van de Duken refferal link. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn met IPvanish! De support was niets toen ik klant was.
Uiteindelijk werkte het niet meer, support 20 - 30 keer benaderd, geen oplossing, dus ben ik er weggegaan.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Dank je :)

Maar nu heb je wel een mooi overzichtje van de diensten die je hebt geprobeerd? We kunnen daar een overzicht van maken voor een nieuws item. 

Misschien iets van provider, ervaring, eigenschappen, score  ;)

Dus PIA, Stabiel en werkt met NAS, goedkoop, 8.1 of iets dergelijks.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Dit is volgens mij een eigen topic waard!
Finder heb ik nooit gebruikt maar de rest van je punten deel ik. Iedere VPN provider heeft voor- en nadelen.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Een eigen topic is ook een optie :) Finder is de standaard bestandsmanager van macOS.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Het probleem dat PIA niet automatisch wordt verbonden  als me iMac uit slaapstand komt, blijft maar terug komen.
Bij de ‘Toon info’ optie (rechtermuisknop PIA > toon info in ‘Programa’s' lijst) heb ik een vinkje gezet bij ‘Voorkom App Nap'. App Nap pauzeert apps automatisch die een tijdje niet worden gebruikt.

Eens kijken wat er nu gebeurt. Ik hou het de komende tijd even in de gaten.
Mocht dat niets uitmaken, dan ga ik eens mailen.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

We gaan er een mooi topic van bakken. Of een review pagina met op elke pagina een losse VPN provider! Goed idee. :)

@Monkieis de VPN specialist ^_^

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Ga niet verder met Mullvad. Problemen met locatie of iets dergelijks.
Google in het Duits bijvoorbeeld, sommige shops de prijzen in Deense kronen. Dus nee, gaat hem niet worden!

Voor de rest werkte het perfect, geen lag, volle internetsnelheid. Dus helaas. Heb nog enkele VPN's op mijn lijstje:
FrootVPN (spotgoedkoop), ivpn (veel features, wel dure kant),  LiquidVPN, oVPN, SecureVPN.to, vpnsecure.me.

Ik laat het jullie weten :)

 

Mullvad

Pluspunten:

- Redelijk goedkoop (5 euro)
- Geen gedoe met inloggen, je hebt een accountnummer that's it.
- NAS te benaderen
- Meerdere verbindingen mogelijk (mobiel, laptop, vaste pc)
- Killswitch
- Simpele interface

Minpunten:

- Problemen met locatie (google duits, sommige prijzen buitenlands)
- Simpele interface
- Af en toe moeite met verbinding maken, kan eventjes duren

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  3,023
  • Reputation:   1,314
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Joined:  03/17/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Voor nu hou ik het voorlopig op het testen van 3 VPN-providers.
Mochten er meer ervaringen volgen, net zoals van @Rikkert., dan test ik wellicht andere VPN-providers in de toekomst. Zeker als men tevreden is over een VPN-provider.

Persoonlijk zou ik liever van iedere VPN-provider een aparte pagina zien. Dat is een stuk overzichtelijker. :)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Dat heb ik ook vaak met HideIPVPN, @Rikkert. 
Soms zijn websites ineens in het Farsi.... :zielig: ook zie ik soms allemaal Duitse websites in de Google SERP's verschijnen. 
De verbinding lijkt soms wat afgeknepen te worden, maar dat zou ook met de drukte op een server te maken kunnen hebben.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

@Monkie Mee eens, pagina met VPN is goed.
Echter wel een goed overzicht hebben wat er getest wordt, zodat je niet bij de ene VPN iets test, maar bij de andere niet :P 
 

@Meh Meh Daarom tijd voor een andere VPN. Heel vervelend als ej Duitse zoekresultaten krijgt :P 

Nu FrootVPN aan het proberen trouwens. Jullie horen van mij....
Edit: Laat maar, blocked netflix. Wordt em niet.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ja, maar Netflix blokkeert helemaal alle VPN providers. Niet alleen FrootVPN. Ik heb ze er een paar maanden geleden zelfs over gebeld.
Vaak zit ik achter een proxyserver. Die blokkeren ze. En een VPN ook, dus dat had ook geen zin. Een enkele keer kennen ze een VPN server nog niet en dan werkt het wel.
De klantenservice gaf aan dat ze er zelf ook van balen maar dat ze wel moeten omdat klanten anders vanuit het buitenland naar een ander aanbod kunnen kijken.
En dan krijgen ze gezeik met de rechthebbenden. De studio's en maatschappijen die ook Brein sponseren... :mad:
Als wij in Nederland hetzelfde aanbod zouden hebben als in de VS, zonder VPN blokkades, zou ik er graag 30 euro per maand voor betalen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Dat zou een mooi overzicht geven van de vele voor- en nadelen die VPN providers hebben.
Ik denk dat er geen een tussen zit die perfect is. Door de jaren heen heb ik er zeker 10 gehad, er is altijd wel een minpuntje.

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Er moet er toch een zijn die gewoon goed is :(

Klantenservice maakt mij niet echt heel veel uit, mits het product gewoon werkt. En de simpele interface idem.
FrootVPN is bij mij in ieder geval de deur uit. OVPN heb ik nu aanstaan, Netflix werkt. Google in het zweeds, kan ik leuk Zweeds leren...
Bij beide ook niet de volledige snelheid, ongeveer 50% van wat ik heb.

Ik kan natuurlijk langer testen, maar als het na 3 uur al niet werkt als ik wel, dan houdt het voor mij op :P 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  4,260
  • Reputation:   1,414
  • Achievement Points:  3,088
  • Days Won:  88
  • Joined:  03/20/2017
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

De beste VPN zet je zelf op. Maar als je dat echt goed wilt doen komt er een hoop bij kijken.
Alleen is de klantenservice dan echt kud met peren... :gek:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Ik ben heel aardig hoor.. Voor mezelf.
Heb inderdaad ook gekeken om er zelf een op te zetten... Vanavond/van de week even naar kijken hoe en wat precies :P 

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Typen op Prime MMA 17 (13.06.2026) Gebruikernick: Sportfan123 Hey allemaal! Ik ben nieuw in de wereld van MMA en wedden. Kunnen jullie me vertellen hoe de typemogelijkheden werken voor de Prime MMA 17 gala? Wie zijn de favorieten en hoe check ik de odds? Thanks! Expert: MMA_Guru89 Hey Sportfan123! Welkom in de wereld van MMA en wedden! Voor de Prime MMA 17 gala, die op 13 juni 2026 in Częstochowa plaatsvindt, kun je bij de bookmaker Fortuna je weddenschappen plaatsen. Hier is een korte uitleg hoe het werkt: Favorieten: De bookmakers geven odds voor elke vechter. Hoe lager de odds, hoe waarschijnlijker het is dat die vechter wint volgens de analisten. Bijvoorbeeld, als je kijkt naar de wedstrijd tussen Wawrzyniec Bartnik en Norman "Stormin" Parke, hebben ze odds van 1.27 voor Bartnik. Dit betekent dat hij als favoriet wordt gezien. Ondersteunde wedden: Bij Fortuna kun je verschillende soorten weddenschappen plaatsen. Gewoon winnen, verliezen, of zelfs hoe de wedstrijd eindigt (bijvoorbeeld door knock-out of beslissing). Kijken naar odds: De odds kunnen veranderen naarmate de gala dichterbij komt. Check regelmatig de website van Fortuna – onder ‘Sporty walki’ kun je de MMA sectie vinden. Registratie en Bonussen: Vergeet niet je aan te melden bij Fortuna. Gebruik de promo code MECZYKI voor een mooi bonusbedrag om mee te beginnen. Dit is dus in een notendop hoe je kunt beginnen met wedden op Prime MMA 17. Heb je nog meer vragen? Reacties van andere gebruikers: Gebruikernick: Vechtfan88 Thanks voor de uitleg! Zijn er al voorgaande wedstrijden van deze vechters waar ik kan zien hoe ze het deden? Gebruikernick: Kiki_Kick Ja, je kunt hun eerdere gevechten op YouTube checken! Geweldig om te zien hoe ze hun stijl hebben ontwikkeld. Gebruikernick: MMA_Analist Wat ik me nog afvraag: hoe meer ervaring, hoe beter ze toch? Paweł Tyburski wordt ook genoemd als favoriet. Iemand suggesties waarom? Gebruikernick: Sportfan123 Thx, MMA_Guru89! Dit maakt het al wat duidelijker. Ik ben vooral benieuwd naar die wedstrijd van Tyburski. Hoe goed is hij eigenlijk? Gebruikernick: KnockoutKing Tyburski doet het zeker goed. Maar soms kan een underdog ook verrassingen brengen! Check de odds goed. Gebruikernick: FightFreak21 O ja, die wedstrijden kunnen echt spannend zijn! Heb eerder een upset gezien, dus blijf je opties openhouden. Gebruikernick: TipsVoorWin En wat als je twijfelt? Hoe bepaal je de beste keuze? Heb eerder een weddenschap verloren omdat ik niet zeker wist wie te kiezen. Gebruikernick: MMA_Guru89 Dat is een goede vraag! Het hangt vaak af van de stats, hun vechtstijl en hoe ze het in het verleden hebben gedaan. Soms is het goed om ook even de sociale media van de vechters in de gaten te houden. Wat denken ze zelf? Gebruikernick: Vechtfan88 @MMA_Guru89, dat is echt een goede tip! Heb je ook advies voor beginners, wat betreft budget voor je weddenschappen? Gebruikernick: Sportfan123 Ik kijk er echt naar uit nu! Hopelijk brengt dit me wat geluk met mijn eerste weddenschap! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid Gebruikersnaam: BargainHunter92 Onderwerp: Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Hey iedereen! Ik ben net nieuw hier op het forum en wilde me graag even voorstellen. Ik ben Jess, 31 jaar en kom uit Groningen. Ik ben dol op shoppen en ben altijd op zoek naar de beste (en goedkoopste) deals. Hoe vind je de beste kortingen zonder te veel moeite? Dat is iets waar ik heel benieuwd naar ben! In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen in de natuur, ik kook graag (en probeer nieuwe recepten uit) en ik ben een echte koffieliefhebber. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik hoorde dat hier veel tips en trucs gedeeld worden over kortingen en aanbiedingen. Bovendien lijkt het me leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten! Een vraag die ik heb: hebben jullie handige websites of apps waar ik goede aanbiedingen kan vinden? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Jess Antwoord van een expert: DealHunterExpert Onderwerp: Re: Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Hey Jess, Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Welkom! Er zijn een aantal slimme manieren om kortingen te vinden zonder dat het te veel moeite kost. Hier zijn een paar tips: Aanbiedingswebsites: Websites zoals Kieskeurig.nl of Kortingscode.nl verzamelen allemaal kortingen op verschillende winkels. Gewoon even een kijkje nemen kan je een hoop geld schelen. Apps: Er zijn super handige apps zoals Honey of Flitsmeister die automatisch kortingen toepassen terwijl je online winkelt. Ze zijn echt makkelijk te gebruiken en je hoeft er zelf niet veel voor te doen! Nieuwsbrieven: Meld je aan voor nieuwsbrieven van jouw favoriete winkels. Ze sturen vaak exclusieve aanbiedingen of kortingscodes als je je aanmeldt. Een beetje spam, maar soms kan het de moeite waard zijn! Social Media: Veel winkels delen speciale acties op hun sociale media. Door ze te volgen, mis je die deals niet! Als je deze tips volgt, zou je makkelijk deals moeten kunnen vinden! Laat het weten als je nog meer vragen hebt. Veel shop plezier! Groetjes, DealHunterExpert Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: ShopperQueen Hey Jess! Welkom op het forum! Dit is echt een leuke plek om geld te besparen. Ik gebruik ook vaak de aanbiedingenapps en ze zijn een lifesaver! Veel plezier hier! Gebruiker: HandigeHenk Hey, daar! Goede tips, DealHunter! Vooral die apps zijn echt een must. Ik gebruik ze al een jaar en het scheelt zo veel! Gebruiker: MarielleM. Hoi Jess! Welkom! Ik ben ook een groot fan van kortingscodes. Heb je al favoriete winkels? Soms geven ze ook aanbiedingen als je iets in je winkelwagentje laat hangen. Gebruiker: BargainHunter92 Dank jullie wel voor de warme welkom! En wat een goede tip Marielle, dat ga ik zeker proberen! Gebruiker: SneakySaver Jess, ik heb ook gehoord dat sommige creditcards beloften voor cashback hebben. Heb je daar ooit van gehoord? Het kan handig zijn! Gebruiker: VriendelijkeVince Dat is echt een goeie, SneakySaver! Ik ook geloof in cashback, maar het is wel slim om te checken of je geen jaarlijkse kosten hebt voor de kaart. Gebruiker: JessyK Ik gebruik vaak de app van Prijsvrij. Werkt super voor het vinden van vakantiedeals met korting! Gebruiker: DealHunterExpert Ja, die cashback kaarten zijn handig, maar let inderdaad op de kleine lettertjes! Soms vervalt er iets of zijn er extra kosten. Dat wil je niet. Gebruiker: BargainHunter92 Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga zeker wat meer research doen. Laat je het me weten als jullie nog meer leuke apps of sites tegenkomen? Gebruiker: MarielleM. Zal ik doen, Jess! Veel succes met het vinden van je kortingen! Hopelijk brengt dit topic wat interactie en gezelligheid, zoals het op een echt forum zou moeten zijn! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe gebruik ik nieuwsgroepen op mijn mobiel zonder gedoe? Gebruiker 1 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje. Hoe gebruik ik nieuwsgroepen op mijn mobiel zonder al te veel gedoe? Iemand tips of een goede app? Dank je! Expert Hey! Welkom op het forum! Geweldig dat je nieuwsgroepen wil proberen op je mobiel. Het kan in het begin een beetje puzzelen zijn, maar ik help je erdoorheen. App kiezen: Er zijn verschillende apps voor nieuwsgroepen. Ik raad ‘Mobbler’ of ‘NZB.Get’ aan. Ze zijn gebruiksvriendelijk en makkelijk te installeren. Account aanmaken: Je hebt een account nodig bij een nieuwsgroep-aanbieder (zoals Usenet of een van de vele alternatieven). Volg hun instructies om een lidmaatschap op te zetten. Vaak krijg je een gebruikersnaam en wachtwoord. Instellingen: Zodra je de app hebt gedownload, moet je je accountgegevens invoeren. Elk van die apps heeft een sectie voor instellingen. Zorg ervoor dat je de servers van je nieuwsgroep-aanbieder toevoegt. Dit staat meestal in de FAQ van hun website. Zoeken en downloaden: Na het instellen kun je beginnen met zoeken! De meeste apps hebben een zoekfunctie. Typ een titel of een onderwerp in, en je krijgt een lijst met resultaten. Zodra je iets vindt, klik je erop en het downloaden begint. Tips: Zorg ervoor dat je Wi-Fi aan hebt tijdens het downloaden, dat scheelt dataverbruik. En check altijd of de bestanden compleet zijn voordat je ze opent! Als je vragen hebt over specifieke stappen, laat het gerust weten! Gebruiker 2 Superhandig, dankje! Ik ga Mobbler eens proberen. Hoeveel kost dat meestal? Expert Geen probleem! Mobbler kost meestal niks, maar je hebt wel een account bij een nieuwsgroep aanbieder nodig en dat kan variëren in prijs. Vaak is het een klein maandelijks bedrag, iets van 10 tot 15 euro geloof ik, afhankelijk van de service. Gebruiker 3 Ik gebruik ook NZB.Get! Echt chill! Maar soms heb ik moeite met het vinden van specifieke series. Iemand tips? Gebruiker 4 Hey, probeer eens de zoekfunctie van NZBindex. Je kan daar alles vinden wat je zoekt en dan gewoon de NZB-bestanden naar je app sturen. Dat werkte voor mij heel goed! Gebruiker 5 Nog een tip: als je een VPN gebruikt, zorg ervoor dat die bij je app staat. Dat helpt je om veilig te blijven en te zorgen dat je downloads niet worden gelogd. Gebruiker 1 Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga het binnenkort proberen en laat weten hoe het gaat. Gebruiker 2 Ja, ik ben ook benieuwd! Misschien kan ik het combineren met mijn laptop als dat makkelijker is? Expert Zeker! Dat kan. De meeste apps hebben ook een desktop versie, dus je hebt de keuze. Het is handig om op een groter scherm te werken als je vaak zoekt. Gebruiker 3 Goeie tips hier, ik ga ook Mobbler uittesten! Hopelijk vind ik die series sneller nu. Gebruiker 4 Als je vragen hebt, laat het gewoon weten! Dit is echt een fijne community voor zulke dingen. Gebruiker 5 Preach! Al die vragen hier maken het echt handig. Laten we het houden zoals het is! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • cobey earned a badge
      4 years
  • Recente actieve topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Willekeurige films

  • Random link

×
×
  • Create New...