Spring naar bijdragen
Gast Ziggoloos

Formule 1 2018 kijken via live streams zonder Ziggo?

Recommended Posts

Gast Ziggoloos

Beste, sinds dit jaar heb ik geen Ziggo meer maar ik wil wel heel graag formule 1 kijken. Het vreemde is dat er geen legaal alternatief is dan weer lid worden van Ziggo?! Belachelijk! Ik wil Max zien racen in het nieuwe formule 1 2017 seizoen.

Zondag gaan ze weer van start dus ik moet gaan kijken vanachter mijn computer of tablet. 

Kan iemand mij vertellen hoe ik via streams de wedstrijden kan bekijken? Heb ik daar additionele software bij nodig of kan het ook via websites? Het zou vervelend zijn als ik het zondag nog nog zou moeten uitzoeken. :(

Met andere woorden, help mij aan een gratis formule 1 stream zodat ik max Verstappen kan zien knallen op Melbourne. 

Update-  Vanaf Pagina 4 staan de links en updates voor het formule 1 2018 seizoen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben niet zeker maar wordt F1 ook niet uitgezonden op BBC? Ik heb vroeger toch gekeken via deze zender.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet meer op de BBC maar het wordt wel uitgezonden op RTL Duitsland. Die zender kan vrijwel iedereen ontvangen. Maar dan heb je ellendig veel reclame onder de race en duits-commentaar. 

We willen wel Olaf mol horen :)

Maar @reneetje1969 kwam met dit lijstje:

http://www.vipleague.me/sports/formula-1.html

http://livetv.sx/en/eventinfo/396942_australian_grand_prix/

http://www.totalsportek.com/formula-1-live-stream/

Houd er rekening mee dat de meeste streams pas kort voor de uitzending beschikbaar komen. Verder is een add blocker geen overbodige luxe. In het begin zit er vaak veel reclame in het beeld maar als je 1 of 2 minuutjes wacht kan je die reclame vaak wel volledig weg klikken.

We zullen even moeten kijken of deze links nog werken. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prima handleiding.

Deze add-on had ik er al opstaan. Ook al heb ik Ziggo, ik ga deze add-on zondag toch eens even testen. Me arme NAS mag zondag niet uitslapen, maar lekker vroeg aan het werk :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank! Hoop dat bezoekers en leden hier gebruik van kunnen maken. Gratis formule 1 streams staan overal maar werken vaak niet of met allemaal ads waar je duizelig van wordt. :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voordat ik bovenstaande ga testen, enkel nog even kijken naar een VPN-server add-on voor Kodi. Wie heeft hier wat meer ervaring mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen VPN server addon, ik draait vrijwel altijd de Private Internet access client naast Kodi, werkt zonder problemen. Maar ik heb nog niet eerder met een losse VPN addon gewerkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast puppy
23 uur geleden zei Monkie:

Me arme NAS mag zondag niet uitslapen, maar lekker vroeg aan het werk :lol:

Die NAS van mij die ken ook vroeg uit de veren :P!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Draakie:

Geen VPN server addon, ik draait vrijwel altijd de Private Internet access client naast Kodi, werkt zonder problemen. Maar ik heb nog niet eerder met een losse VPN addon gewerkt.

Hmm oke. F1 via Kodi kijken zal uiteraard ook prima zonder VPN werken. Maar met dit soort dingen.....:P

Ik ga er wel eens een keer goed voor zitten, om te kijken of er ook VPN-add-ons voor Kodi zijn. En zo ja, hoe dat werkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ooo ooo oo Max, je hebt het weer top gedaan. Het Maximale uit de auto geperst, hoop dat 2017 een spannend jaar wordt. Ik kijk liever met spanning naar een 8ste plek als met rust naar een 1ste plek. 

En nu valt Red Bull precies tussen de snelle en iets langzamere wagens in. Ik ben benieuwd in China Zondag 9 april 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Loef

Dank je draak. Ik ben hier aan het genieten van de race door jou kodi handleiding. Ik heb veel F1 streams die werken. Lekker kijken op mijn pc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen dank loef! Goed om te horen dat de handleiding werkt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast naam
Op 24-3-2017 om 12:25 zei Draakie:

Hierbij de (verkorte) handleiding om vanuit Kodi Formule 1 races live te kijken of voetbal wedstrijden gratis te zien. Volg eerste deze handleiding zodat Kodi geïnstalleerd is en klaar voor gebruik. Pas als deze handleiding voltooit is kan je verder met de onderstaande stappen zodat je kan genieten van Max Verstappen. :)

Ga naar het hoofdscherm en kies Add-ons en druk op het Uitpak icoon.

kodi07.png.035cc4d4bb84227203f2c063aba945c8.png

Kies vervolgens Add-ons installeren m.b.v. zipbestand. Selecteer Exodus. 

Hierna zie je een mappen met begin-here, kodi-repos en kodi-scripts. De Exodus-add-on vind je op deze locatie: kodi-repos / english / repository.shani-2.9.zip.

Na het drukken op OK word shani geïnstalleerd en zie je binnen enkele ogenblikken de melding dat de Add-on is geactiveerd.

Kies voor "Installeer van repository" en als alles is goed gegaan heb je de "Shanis Addon repository" er tussen staan. Selecteer deze en kies Video add-ons en Zem. Hierna heb je de mogelijkheid om Zem te installeren en te activeren. Druk op installeren en wacht tot de Add-on is geïnstalleerd en geactiveerd

Ga terug naar het hoofdmenu en kies Add-ons. Daar is Zem te starten. Start Zem.

Kies binnen Zem -> Sports. Hierin heb je ene lijst met diversen sport stream providers. Ik kies UniTV, daar staan vaak goede streams.
Ook hier is weer een lange lijst te vinden met kanalen en streams. Kies voor F1 Racing. 

Daarna start de stream met Formule 1. Overigens kan je dit ook gebruiken voor het bekijken van live Voetbal wedstrijden etc.

24-3-2017 12-22-16.png

Agenda Formule 1 2017

Hieronder staat de kalender van de Formule 1 van 2017.

ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX Australië Zondag 26 maart 2017 07.00
HEINEKEN CHINESE GRAND PRIX China Zondag 9 april 2017 07.00
GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX Bahrein Zondag 16 april 2017 16.00
VTB RUSSIAN GRAND PRIX Rusland Zondag 30 april 2017 13.00
GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI Spanje Zondag 14 mei 2017 13.00
GRAND PRIX DE MONACO Monaco Zondag 28 mei 2017 13.00
GRAND PRIX DU CANADA Canada Zondag 11 juni 2017
AZERBAIJAN GRAND PRIX Azerbaijan Zondag 25 juni 2017 14.00
GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH Oostenrijk Zondag 9 juli 2017 13.00
ROLEX BRITISH GRAND PRIX Groot-Brittannië Zondag 16 juli 2017 13.00
PIRELLI MAGYAR NAGYDÍJ Hongarije Zondag 30 juli 2017 13.00
PIRELLI BELGIAN GRAND PRIX België Zondag 27 augustus 2017 13.00
GRAN PREMIO HEINEKEN D'ITALIA Italië Zondag 3 september 2017 13.00
SIGNAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX Singapore Zondag 17 september 2017 13.00
PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX Maleisië Zondag 1 oktober 2017 08.00
JAPANESE GRAND PRIX Japan Zondag 8 oktober 2017 06.00
UNITED STATES GRAND PRIX VS Zondag 22 oktober 2017 20.00
GRAN PREMIO DE MÉXICO Mexico Zondag 29 oktober 2017 19.00
GRANDE PRÊMIO DO BRASIL Brazilië Zondag 12 november 2017 17.00
ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX Abu Dhabi Zondag 26 november 2017

Ongelooflijk! HEt werkt super makkelijk. Al zijn er wel heel veel sporten te zien via deze plugin. Maar om 17.00 kan ik lekker de race kijken. 

broem!

f1-australian-gp-2016-daniel-ricciardo-r

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morgen gaan we knallen!

CATALUNYA_CIRCUIT-1024x627.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo is het maar net. Kan niet wachten... :)

Soms heb ik de tijd niet in de gaten, en dan is een automatische reminder van Busycal wel handig. 15 minuten voor het begin in dit geval.

bewerkt door Monkie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast monaco

goooooo monacoooooooo :hyper:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bijtje

Ja zondag ga ik ook de race kijken. Lekker genieten van de mooie beelden uit Monaco. Het zal weer een spektakel worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag de kwalificatie, dat betekent voor Monaco bijna je finish plaats. Inhalen is met de nieuwe auto's die breder zijn volgens mij nog moeilijker......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We gaan hem testen boomcar. Jammer dat flash nodig is, maar dat is even niet anders. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Joost

Edit Duken

altijd formule 1 op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast formule-1 liefhebber
10 minuten geleden zei Gast Joost:

edit

altijd formule 1 op!

en virussen :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die sebn ziet er rommelig uit..... 

Ik haal hem hier weg.

Ps:

Screenshot_20170527-110043.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ai... Ik ben vandaag de hort op en kan dus niet live kijken naar Monaco :(

We gaan hem dus opnemen en vanavond kijken. Nu nog volhouden dat ik niet ergens de eindstand lees... :ninja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      Als de bomen voor de tweede keer bloeien, gaat de winter zich met ons tot mei bemoeien. En het was weer een zachte november dus we hebben weer lekker kunnen downloaden. Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de elfde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand November? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10.
      93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.93% daarvan gebruikt dit om torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag is ook weer ge-update in percentages van de afgelopen maand. 
      Downloaden van films daalde met 2 procent: 2018: januari 83%, februari 83%, maart 83%, April 84%, Mei 84%, Juni 79%, Juli 81%, Augustus 77%, September 77%, Oktober 78%, November 76% 2017: september 81%, oktober 82%, november: 83%, december 82% Downloaden van erotiek steeg met 2 procent: 2018: januari 9% februari 9%, maart 9%, April 8%, Mei 9 %, Juni 12%, Juli 11%, Augustus 14%, September 15%, Oktober 14%, November 16% 2017: september 10%, oktober 10%, november: 9%, december 10% Downloaden van muziek steeg met 1 procent: 2018: januari 3%, februari 4%, maart 4%, April 4%, Mei 4%, Juni 4%. Juli 4%, Augustus 4%, September 4%, Oktober 3%, November 4% 2017: september 4%, oktober 4%, november: 3%, december 3% Downloaden van software daalde met 1 procent: 2018: januari 2%, februari 2%, maart 2%, April 2%, Mei 2%, Juni 3%, Juli 2%, Augustus 3%, September 2%, Oktober 3%, November 2% 2017: september 3%, oktober 2%, november: 2%, december 2% Downloaden van games bleef gelijk: 2018: januari 2%, februari 2%, maart 2%, April 2%, Mei 2%, Juni 2%, Juli 2%, Augustus 2%, September 2%, Oktober 2%, November 2% 2017: september 2%, oktober 2%, november: 2%, december 2% .
      De top 12 meest gedownloade films in November 2018: 
      Venom Mission: Impossible - Fallout Smallfoot Incredibles 2 The Meg The Predator The Equalizer 2 The Nun Ant-Man and the Wasp Fantastic Beasts and Where to Find Them The House with a Clock in Its Walls De top 12 meest gedownloade series in November 2018:
      The Big Bang Theory The Walking Dead Doctor Who The Flash Game of Thrones Supergirl Outlander Supernatural Arrow South Park Family Guy Vikings De top 12 meest gedownloade games in November 2018:
      Hitman.2-CPY Monster Hunter - World [FitGirl Repack] HITMAN 2 [FitGirl Repack] codex-monster.hunter.world cpy-hit2 Assassins.Creed.Odyssey-CPY codex-x4.foundations Shadow of the Tomb Raider [FitGirl Repack] Shadow.Of.The.Tomb.Raider-CPY X4.Foundations-CODEX Far Cry 5 [FitGirl Repack] Assassin's Creed - Odyssey [FitGirl Repack] De top 12 meest gedownloade software programma's in November 2018:
      ysubs.js MICROSOFT Office PRO Plus 2016 v16.0.4266.1003 RTM + Activator Stage9-Windows-v0091-VR.zip Android - Only Paid Apps - Week 47 2018 [Pack 2][AndroGalaxy] Adobe Photoshop CC 2015 (20150529.r.88) (32+64Bit) + Crack KMSpico 10.1.8 FINAL + Portable (Office and Windows 10 Activator Microsoft Office Professional Plus Version 1811 (Build 11029.20079) (x86-x64) 2019 [AndroGalaxy] FL STUDIO 12 Producer Edition v12.2 [build3] 32Bit & 64Bit + Crack debian-9.6.0-amd64-netinst.iso Adobe Illustrator CC 2015 19.0.0 (64-Bit) + Crack ReFX Nexus v2.2 VSTi RTAS DVDR - AiRISO [deepstatus] Microsoft OFFICE 2010 Pro Plus PRECRACKED De top 12 meest gedownloade muziek albums in November 2018
      Queen – Queen 40 Limited Edition Collector's Box Set (WAV)Diana Krall- The Very Best of Diana Krall YERAYCITO MASTER SERIES VIII Kamasi Washington - Heaven and Earth (2018) Mp3 (320kbps) [Hunter] Bryan Ferry - Bitter-Sweet (2018) 90's The Collection (2018) Ed Sheeran - ÷ D.D Dumbo - Utopia Defeated (2016) Eminem - Kamikaze (2018) Mp3 (320kbps) [Hunter] Bonnie Raitt - Original Album Series 2011 FLAC Deep Purple - Bayreuth (2CD Last Joe Sat) 1994 ak MP3 NEW RELEASES 2018 WEEK 48 - [GloDLS] Radiohead - Greatest Hits 2CD (2008) 320 vtwin88cube Belangrijk is de privacy van internet en je eventuele download gedrag. Gebruik altijd een VPN client zodat je anoniem op het internet bent. Wil je weten hoe een VPN verbinding werkt? Volg onze handleiding.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Draakie
      Als de bomen voor de tweede keer bloeien, gaat de winter zich met ons tot mei bemoeien. En het was weer een zachte november dus we hebben weer lekker kunnen downloaden. Ben jij benieuwd naar het downloadgedrag van de Nederlanders van de afgelopen maand. Welke series werden er het meest gedownload in de elfde maand van 2018? Wat zijn de populairste games en software om vanaf je download client naar binnen te slurpen en natuurlijk welke films haalt jouw buurman of buurvrouw binnen tijdens de maand November? Dit maandelijkse overzicht staat los van onze wekelijkse top 10.
      93.10% van de Nederlanders heeft momenteel een internet verbinding en 0.93% daarvan gebruikt dit om torrents om te downloaden. Het Nederlandse download gedrag is ook weer ge-update in percentages van de afgelopen maand. 
      Downloaden van films daalde met 2 procent: 2018: januari 83%, februari 83%, maart 83%, April 84%, Mei 84%, Juni 79%, Juli 81%, Augustus 77%, September 77%, Oktober 78%, November 76% 2017: september 81%, oktober 82%, november: 83%, december 82% Downloaden van erotiek steeg met 2 procent: 2018: januari 9% februari 9%, maart 9%, April 8%, Mei 9 %, Juni 12%, Juli 11%, Augustus 14%, September 15%, Oktober 14%, November 16% 2017: september 10%, oktober 10%, november: 9%, december 10% Downloaden van muziek steeg met 1 procent: 2018: januari 3%, februari 4%, maart 4%, April 4%, Mei 4%, Juni 4%. Juli 4%, Augustus 4%, September 4%, Oktober 3%, November 4% 2017: september 4%, oktober 4%, november: 3%, december 3% Downloaden van software daalde met 1 procent: 2018: januari 2%, februari 2%, maart 2%, April 2%, Mei 2%, Juni 3%, Juli 2%, Augustus 3%, September 2%, Oktober 3%, November 2% 2017: september 3%, oktober 2%, november: 2%, december 2% Downloaden van games bleef gelijk: 2018: januari 2%, februari 2%, maart 2%, April 2%, Mei 2%, Juni 2%, Juli 2%, Augustus 2%, September 2%, Oktober 2%, November 2% 2017: september 2%, oktober 2%, november: 2%, december 2% .
      De top 12 meest gedownloade films in November 2018: 
      Venom Mission: Impossible - Fallout Smallfoot Incredibles 2 The Meg The Predator The Equalizer 2 The Nun Ant-Man and the Wasp Fantastic Beasts and Where to Find Them The House with a Clock in Its Walls De top 12 meest gedownloade series in November 2018:
      The Big Bang Theory The Walking Dead Doctor Who The Flash Game of Thrones Supergirl Outlander Supernatural Arrow South Park Family Guy Vikings De top 12 meest gedownloade games in November 2018:
      Hitman.2-CPY Monster Hunter - World [FitGirl Repack] HITMAN 2 [FitGirl Repack] codex-monster.hunter.world cpy-hit2 Assassins.Creed.Odyssey-CPY codex-x4.foundations Shadow of the Tomb Raider [FitGirl Repack] Shadow.Of.The.Tomb.Raider-CPY X4.Foundations-CODEX Far Cry 5 [FitGirl Repack] Assassin's Creed - Odyssey [FitGirl Repack] De top 12 meest gedownloade software programma's in November 2018:
      ysubs.js MICROSOFT Office PRO Plus 2016 v16.0.4266.1003 RTM + Activator Stage9-Windows-v0091-VR.zip Android - Only Paid Apps - Week 47 2018 [Pack 2][AndroGalaxy] Adobe Photoshop CC 2015 (20150529.r.88) (32+64Bit) + Crack KMSpico 10.1.8 FINAL + Portable (Office and Windows 10 Activator Microsoft Office Professional Plus Version 1811 (Build 11029.20079) (x86-x64) 2019 [AndroGalaxy] FL STUDIO 12 Producer Edition v12.2 [build3] 32Bit & 64Bit + Crack debian-9.6.0-amd64-netinst.iso Adobe Illustrator CC 2015 19.0.0 (64-Bit) + Crack ReFX Nexus v2.2 VSTi RTAS DVDR - AiRISO [deepstatus] Microsoft OFFICE 2010 Pro Plus PRECRACKED De top 12 meest gedownloade muziek albums in November 2018
      Queen – Queen 40 Limited Edition Collector's Box Set (WAV)Diana Krall- The Very Best of Diana Krall YERAYCITO MASTER SERIES VIII Kamasi Washington - Heaven and Earth (2018) Mp3 (320kbps) [Hunter] Bryan Ferry - Bitter-Sweet (2018) 90's The Collection (2018) Ed Sheeran - ÷ D.D Dumbo - Utopia Defeated (2016) Eminem - Kamikaze (2018) Mp3 (320kbps) [Hunter] Bonnie Raitt - Original Album Series 2011 FLAC Deep Purple - Bayreuth (2CD Last Joe Sat) 1994 ak MP3 NEW RELEASES 2018 WEEK 48 - [GloDLS] Radiohead - Greatest Hits 2CD (2008) 320 vtwin88cube Belangrijk is de privacy van internet en je eventuele download gedrag. Gebruik altijd een VPN client zodat je anoniem op het internet bent. Wil je weten hoe een VPN verbinding werkt? Volg onze handleiding.
    • Door Duken
      Ook in 2018 hebben we een overzicht met de meest populaire torrent websites van het jaar. De lijst zal in de loop van 2018 waarschijnlijk aangepast worden omdat er sites door verschillende organisaties offline worden gehaald. In 2017 hadden we gedoe met de Piratebay en het blokkeren door de Nederlandse providers. Maar wees niet bang, er zijn nog genoeg grote torrent websites te vinden en je weet gelijk weer welke websites er allemaal beschikbaar zijn. Met een VPN kan je de Piratebay natuurlijk wel gewoon benaderen. En wie download er nog zonder een VPN verbinding?
      Naast de top 10 populaire en beste internationale torrentsites hebben we ook de meest populaire Nederlandse torrent communities toegevoegd.
      De meest populaire internationale torrentsites van 2018: 
      1. THE PIRATE BAY In 2015 was The Pirate Bay nog offline, maar na de terugkeer in 2016 kwamen er al snel weer miljoenen gebruikers bij. In 2017 zijn ze onbereikbaar gemaakt door de Nederlandse providers maar je kunt de website natuurlijk nog bereiken via VPN providers. Vorig jaar 1ste plaats 2. RARBG Bestaat al sinds 2008 en blijft groeien! Vorig jaar 3de plaats 3. 1337X Had afgelopen jaar diversen problemen met de beheerders, maar staat nu op de 3de plaats plaats. Vorig jaar 6 plaats 4. TORRENTZ2 Het vervolgt van de originele Torrentz.eu. Deze zoekmachine host zelf geen torrent-bestanden, maar verwijst bezoekers door naar andere sites. Vorig jaar 5de plaats 5. YTS.AG Heeft niets te maken met de releasegroep van dezelfde naam en zakt 1 plekje. Vorig jaar 4de plaats 6. EZTV.AG Nu al meer dan 10 miljoen torrents in de database. Deze site blijft groeien en stijgt 1 plek. Vorig jaar 7de plaats 7. LIMETORRENTS Voor het tweede jaar in de top 10 en word door diversen torrent zoekmachines gebruikt. Vorig jaar 10de plaats 8. NYAA.SI Nieuw dit jaar, de populaire anime torrent website. Vorig jaar: #Nieuw 9. TORRENTS.ME Torrents.me is een grote zoekmachine voor torrent bestanden en ook voor het eerst in de top 10 dit jaar. Vorig jaar:  #Nieuw 10. ZOOQLE Zooqle, meer dan drie miljoen torrents. De Google torrent zoekmachine. Dit jaar ook voor het eerst in de top 10. Vorig jaar: #Nieuw De beste internationale torrentsites van 2018:

Demonoid RarBG RuTracker iDope 1337X Bittorrent Scene BT Etree IsoHunt down Seed Peer Sumo Torrent The Piratebay TorLock Torrent CD De meest populaire Nederlandse torrentsites van 2018:

- update December 2018 -
        Meer dan 10000 torrents Extreme Torrents Film Paleis Muziekfabriek Meer dan 4000 torrents Alleen Retail Media Maatjes Pandora Place Meer dan 3000 torrents E-book Paradise Meer dan 2000 torrents First Release Taranis Torrent Plaza Meer dan 1000 torrents Dutch Movie Tutti's Place Meer dan 500 torrents Fast Move Lightning Tor The Unbreakables Besloten Nederlandse Torrentsites

Alleen op uitnodiging Ultimate Torrents Ultimate Force Place2Home.org - Offline 05-2018 VPN Verbinding
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2018 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2016 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2017 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2018 is de VPN een vereiste geworden.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Duken
      Ook in 2018 hebben we een overzicht met de meest populaire torrent websites van het jaar. De lijst zal in de loop van 2018 waarschijnlijk aangepast worden omdat er sites door verschillende organisaties offline worden gehaald. In 2017 hadden we gedoe met de Piratebay en het blokkeren door de Nederlandse providers. Maar wees niet bang, er zijn nog genoeg grote torrent websites te vinden en je weet gelijk weer welke websites er allemaal beschikbaar zijn. Met een VPN kan je de Piratebay natuurlijk wel gewoon benaderen. En wie download er nog zonder een VPN verbinding?
      Naast de top 10 populaire en beste internationale torrentsites hebben we ook de meest populaire Nederlandse torrent communities toegevoegd.
      De meest populaire internationale torrentsites van 2018: 
      1. THE PIRATE BAY In 2015 was The Pirate Bay nog offline, maar na de terugkeer in 2016 kwamen er al snel weer miljoenen gebruikers bij. In 2017 zijn ze onbereikbaar gemaakt door de Nederlandse providers maar je kunt de website natuurlijk nog bereiken via VPN providers. Vorig jaar 1ste plaats 2. RARBG Bestaat al sinds 2008 en blijft groeien! Vorig jaar 3de plaats 3. 1337X Had afgelopen jaar diversen problemen met de beheerders, maar staat nu op de 3de plaats plaats. Vorig jaar 6 plaats 4. TORRENTZ2 Het vervolgt van de originele Torrentz.eu. Deze zoekmachine host zelf geen torrent-bestanden, maar verwijst bezoekers door naar andere sites. Vorig jaar 5de plaats 5. YTS.AG Heeft niets te maken met de releasegroep van dezelfde naam en zakt 1 plekje. Vorig jaar 4de plaats 6. EZTV.AG Nu al meer dan 10 miljoen torrents in de database. Deze site blijft groeien en stijgt 1 plek. Vorig jaar 7de plaats 7. LIMETORRENTS Voor het tweede jaar in de top 10 en word door diversen torrent zoekmachines gebruikt. Vorig jaar 10de plaats 8. NYAA.SI Nieuw dit jaar, de populaire anime torrent website. Vorig jaar: #Nieuw 9. TORRENTS.ME Torrents.me is een grote zoekmachine voor torrent bestanden en ook voor het eerst in de top 10 dit jaar. Vorig jaar:  #Nieuw 10. ZOOQLE Zooqle, meer dan drie miljoen torrents. De Google torrent zoekmachine. Dit jaar ook voor het eerst in de top 10. Vorig jaar: #Nieuw De beste internationale torrentsites van 2018:

Demonoid RarBG RuTracker iDope 1337X Bittorrent Scene BT Etree IsoHunt down Seed Peer Sumo Torrent The Piratebay TorLock Torrent CD De meest populaire Nederlandse torrentsites van 2018:

- update December 2018 -
        Meer dan 10000 torrents Extreme Torrents Film Paleis Muziekfabriek Meer dan 4000 torrents Alleen Retail Media Maatjes Pandora Place Meer dan 3000 torrents E-book Paradise Meer dan 2000 torrents First Release Taranis Torrent Plaza Meer dan 1000 torrents Dutch Movie Tutti's Place Meer dan 500 torrents Fast Move Lightning Tor The Unbreakables Besloten Nederlandse Torrentsites

Alleen op uitnodiging Ultimate Torrents Ultimate Force Place2Home.org - Offline 05-2018 VPN Verbinding
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2018 een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2016 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2017 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2018 is de VPN een vereiste geworden.

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Zo onderweg naar huis, me nieuwe PS4 installeren. Ik zou een PS4 kopen en weer naar huis, maar ik ben blijven hangen in een smoke cafe in groningen. Ik heb een zeer fijne , goeie , geweldige , fantastiesche avond gehad. Lekker zo'n avond ik heb dan oprecht super genoten heerlijk. Dan wil eigenlijk niet blijven maar dan toch 1 drankje doen, en dan ben je vanaf 14.00 uur tot 23.00 uur blijven hangen. Dus ja ik heb een zeer fijne , goeie , geweldige , fantastiesche avond gehad. De volg orde klopt niet helemaal, maar goed ik ben dan knettertje stoned. En nog een zeer mooie liefe gezellige ierse, engelse, amerikaanse meid leren kennen, dat was wel het alle beste van de hele avond zij was de gene die mij daar vast hield. Dus het is niet mijn schuld dat ik telaat thuis ben voor het avond eten.
    • Ik kan hierin @Drifter volgen maar er is echter een maar, en een belangrijke. De eerste link gaat over het verwijderen van het progje. echter geeft @Drifter aan dat het een virus betreft, en nu komt de maar, dit is geen virus maar malware . In één ding heeft hu echter geluk en dat is dat u getroffen bent door versie V5.0.4, anders had u echter minder geluk als u de volgende tekst leest: Een nieuwe versie van GandCrab ransomware is uitgekomen, kort nadat BitDefender hun decryptietool heeft vrijgegeven en de GandCrab-ontwikkelaars ongeveer 1 miljoen dollar hebben gekost. De nieuwe versie heet GANDCRAB 5.0.5 en er is momenteel geen decodering voor gemaakt. U kunt echter onze herstel- en verwijderingsvideo bekijken van de 5.0.5-versie, die meer instructies en alternatieve methoden bevat die u kunnen helpen om ten minste een deel van de bestanden te versleutelen die zijn versleuteld met v5.0.5. Een mogelijkheid is even te kijken op de volgende link Politie Nederland hier is zeer nuttige informatie te vinden waarna u zeker naar de volgende link moet kijken no more ransom daar selecteert u Nederlands waarna u op de pagina van de Crypto Sheriff terechtkomt hier kan u eventuele aanwijzingen volgen. Echter indien u volledig naar beneden scrold op de pagina no more ransom ziet u staan ontsleuteld en klikt u op Gandcrab en komt u op een gedeelte waar u  BDGandCrabDecryptTool ( is ontworpen om bestanden te ontsleutelen die versleuteld zijn door GandCrab (V1, V4 and V5 versions) van Bitdefender kan dowloaden. Hoe u de tool moet gebruiken staat op How to use the tool . Het is ten zeerste aangeraden dit te doen in safe mode van het besturingssysteem (het decrypeten van de versleutelde files om daarna de versleutelde files en Gandcrab te verwijderen). Hoe doet u dat? Wel volg de instructie van de video:    U ziet dat dit voor versie 5.0.5 is maar ook werkzaam voor 5.04