Jump to content
cookiesmonster

Black friday VPN keuze

Recommended Posts

Hoi,

Als ik alles wil doen vanaf VPN.
Welke VPN provider adviseren jullie als ik alle tools vanaf synology draai?

Dank voor de reacties op deze koude vrijdag :)

• Like 2

Op Duken gebruiken de meeste mensen PIA. Hier kan je de website vinden en we hebben ook een uitgebreide handleiding.
Ga je voor 2 jaar, dan ben je 2,50 dollar kwijt per maand. Een gemiddelde VPN kost een tientje, het is dus een fantastische aanbieding.
Black friday zie ik niets over, misschien hebben ze wel een cyber maandag, maar voor de bedragen die ze rekenen denk ik niet dat het veel zal schelen.

• Thanks 2

3 minuten geleden zei cookiesmonster:

https://www.privacytools.io/#ukusa

PIA zit wel in de Five Eyes

Persoonlijk kijk ik daar niet naar. Ik ben geen terrorist, cybercrimineel en dat ik af en toe wat download, denk niet dat Brein via PIA's hulp langskomt.
Maar, als je je bezighoudt met uploaden en op grote schaal copyright schendt, dan moet je naar een andere, veel duurdere VPN kijken.
Kijk dan ook naar de backbone, wie heeft daar toegang toe? Kan je anoniem betalen met monero? Is het offshore e.d.?
Er is zoveel waar je dan op moet letten, ondoenlijk. 

Voor gewoon gebruik is PIA nogmaals uitstekend, zeker voor het geld. :)

• Thanks 1

Ik ben het met je eens hoor. Ben gewoon wat aan het vergelijken en bekijken en ben verbaasd hoe ver het gaat.

• Like 1

Begrijp je, het kan lastig zijn om een goede VPN te vinden. Persoonlijk vind ik PIA uitstekend qua kwaliteit/prijs verhouding.

PIA is inderdaad een prima VPN voor het geld.

Ik gebruikte OVPN. Werkte ook perfect. Sinds 3 maanden gebruik ik Mullvad. In tegenstelling tot vorig jaar, toen ik Mullvad aan het testen was, haal ik nu de volledige snelheid tijdens het downloaden. Verder is de verbinding ook stabiel.

Waarom zou ik 10 euro betalen voor OVPN als Mullvad 5 euro kost en deze me bevalt. :) Mullvad heeft zo te zien ook geen Black Friday deal. Al zoal dat in dit geval ook weinig schelen denk ik.

Zowel bij OVPN als Mullvad kun je anoniem betalen. Iets wat ik ook doe. Werkt prima.

PIA heeft zover ik weet nooit deals. Behalve een abonnementen die op langere periode goedkoper worden. Maar ze liggen al zo goedkoop in de markt en met de niet goed geld terug "garantie" is het altijd het proberen waard.

Ik draai Pia los van de desktop ook altijd op mijn android wegens de mace functie die alle ads blokkeert in de browsers. Sites laden daardoor echt sneller zonder al die rompslomp video ads :)

Hmm, heb PIA gisterenavond afgesloten alleen misschien niet zo handig met een email adres met mijn naam en betaald met paypayl....

• Haha 1

2 uur geleden zei cookiesmonster:

Hmm, heb PIA gisterenavond afgesloten alleen misschien niet zo handig met een email adres met mijn naam en betaald met paypayl....

Dat maakt geen drol uit. :D 
Zolang je alleen download, geen grote uploader, terrorist, cybercrimineel bent, is het geen enkel probleem dat ze je naam en Paypal adres hebben.
Geen zorgen dus, ik lap dit soort dingen ook meestal met mijn debit card of Paypal, staat gewoon op mijn naam.

• Thanks 1

Ik ook, en deel het account ook nog met de family. :proost:

• Haha 2

Net zoals Netflix? Wij zitten met 5 familieleden op 1 account. Dat is 3 euro per huishouden. :D

16 uur geleden zei Meh Meh:

Net zoals Netflix? Wij zitten met 5 familieleden op 1 account. Dat is 3 euro per huishouden. :D

Ja wij ook :) En Spotify, zo delen we de accounts met ze allen. Scheelt veel euries. Altijd fijn

• Haha 1

Geacht lezer,

Ben een leek hierin daar begin ik maar was mee maar......

Ik wil ook een VPN aan gaan maken  bij PIA

Maar kan iemand mij zeggen hoeveel $59.95 per twee jaar in euro omgerekend is en kan ik   Bij deze website  ook met iDEAL betalen en kan ik aan nemen

dat het gewoon in euro's er af gehouden wordt.(Klink stom ik weet het ).

En is het beter dat ik me aanmeld met een gmail email adres  of kan dat gewoon van mijn provider.

Dan voor u antwoord.

Ik weet dat dit de beste tijd is om online te kopen, maar mijn advies is om niet zomaar korting te krijgen. Zorg ervoor dat u een betrouwbare VPN-service selecteert die privacy biedt. Deze tips hebben me geholpen tegen online black-scams op vrijdag, vooral als ik van onbekende bronnen koop.  https://www.onlineprivacytips.co/comparison/best-vpn-black-friday-deals/

• Like 1

3 uur geleden zei Arietta:

$59.95 per twee jaar in euro omgerekend is en kan ik   Bij deze website  ook met iDEAL betalen en kan ik aan nemen

dat het gewoon in euro's er af gehouden wordt.(Klink stom ik weet het ).

Hallo Arietta, dat Dollar tekentje klopt niet, want dat is het bedrag in Euro wat je betaald voor een 2 jarig abonnement. Dat kan je ook zien als je bij betaling iDeal aan klikt en bovenin het tabblad staat dan de tekst Payment Amount: EUR59.95 (one time payment) 😉

• Like 1
  • Thanks 1

1 uur geleden zei Drifter:

Hallo Arietta, dat Dollar tekentje klopt niet, want dat is het bedrag in Euro wat je betaald voor een 2 jarig abonnement. Dat kan je ook zien als je bij betaling iDeal aan klikt en bovenin het tabblad staat dan de tekst Payment Amount: EUR59.95 (one time payment) 😉

Dank je wel Drifter voor je antwoord op het eerste gedeelte van mijn vraag daar ben ik al blij mee,weet je ook wat er wijzer is een gmail adres of provider email adres.

16 minuten geleden zei Arietta:

weet je ook wat er wijzer is een gmail adres of provider email adres

Je krijgt op je e-mailadres een bevestiging van je betaling en de aankoop van je abonnement, dus lijkt me dat je een e-mailadres verstrekt wat je normaal (meest) gebruikt.

20 minuten geleden zei Drifter:

Je krijgt op je e-mailadres een bevestiging van je betaling en de aankoop van je abonnement, dus lijkt me dat je een e-mailadres verstrekt wat je normaal (meest) gebruikt.

Geweldig dank je wel Drifter u heeft me goed geholpen, hier kan ik wat mee.

Ga dit morgen even op mijn gemak in orde maken.

Ontzettend bedankt voor de antwoorden.

Fijne avond verder. Groet Arietta

• Like 2

24 minuten geleden zei Arietta:

Dank jullie voor de medewerking.

Graag gedaan Arietta, zal vast een fijner gevoel geven nu je kan downloaden en surfen op het net met een ander IP-adres. 😁

• Like 1

Top bedankt voor de mijdrage @mrbane. Altijd handig. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Drifter
      In dit artikel laten we je zien hoe je een VPN-verbinding opzet voor je Xbox One. Er is geen dedicated app, maar het proces is niet zo heel ingewikkeld.

VPN's worden meer en meer een verrassend nuttige en essentiële tool voor computers, laptops, smartphones en tablets. Ze geven snelle toegang tot een beveiligde internetverbinding en ook al ontbreken dedicated VPN-apps vaak op consoles zijn er manieren om een VPN aan de praat te krijgen op deze systemen. Hoewel het niet zo simpel is als op sommige andere apparaten, is het niet heel moeilijk om een VPN op je Xbox One te installeren.
      Waarom zou je een VPN op een Xbox gebruiken?
      In de eerste plaats is er een heel praktische reden om een VPN toe te passen en dat is omdat je de lag kunt verlagen, afhankelijk van de kwaliteit van je VPN-leverancier en diens servers. De meeste aanbieders verbinden consolegebruikers via P2P- en gamingservers die je data versturen tussen snelle punten in datacenters, waardoor je minder lag kunt ervaren dan met een traditionelere verbinding.
      Behalve verbeteringen in je online game-ervaring, is het ook mogelijk dat je content ontsluit die officieel (nog) niet toegankelijk is in Nederland. Denk aan games die op dezelfde dag uitkomen en dan als eerste in Australië verschijnen vanwege het tijdsverschil. Met een VPN kun je doen alsof je in Australië zit en dan vroeg toegang krijgen. Dat is maar een paar uur verschil, maar het is genoeg om hem vast te downloaden zodat je op middernacht aan de gang kunt.
      Hetzelfde geldt voor regiorestricties van bijvoorbeeld video-aanbieders. Afhankelijk van hoe je leverancier daarmee omgaat, zou je bijvoorbeeld de Amerikaanse Netflix-catalogus kunnen ontsluiten op je Xbox One.
      Xbox One VPN via de router
      De makkelijkste manier om VPN-diensten op je Xbox One te gebruiken is door VPN te installeren op je router. Er zijn twee manieren om dat te doen. De eerste is door een router aan te schaffen met ingebouwde VPN-ondersteuning. Dat is een prijzigere optie, maar het is de eenvoudigste manier om je console te ondersteunen.
      De andere manier is door je VPN-abonnement handmatig toe te voegen aan je router. Het hangt af van je merk en type hoe je dat doet, dus het is onmogelijk om je hier stap voor stap bij te begeleiden, maar de meeste VPN-leveranciers hebben ondersteuningsdocumenten die uitleggen hoe je VPN op een router installeert.
      Xbox One VPN via Windows
      Het nadeel van de router-optie is dat ál je verkeer via een VPN gaat en dat is soms niet wenselijk, als je bijvoorbeeld diensten gebruikt die VPN-verbindingen blokkeren. In dat geval kun je je pc als tussenstation gebruiken, zodat je de Xbox One kunt scheiden van andere apparaten op je netwerk.
      Installeer VPN-software op je pc. Prik een Ethernet-kabel achterin de Xbox One en verbind deze met je pc. Verbind met je Wi-Fi-netwerk (ondanks de kabel, inderdaad). Open Configuratiescherm (tik de naam van de klassieke app in de zoekbalk), ga naar Netwerkcentrum en klik op Adapterinstellingen wijzigen. Rechtsklik op het pictogram met de naam van je VPN en kies Eigenschappen. Klik op het tabblad Delen en zet een vinkje bij Andere netwerkgebruikers mogen verbinding maken via de internetverbinding van deze computer. Start de VPN-app op je pc en verbind met een server. Test de verbinding met je Xbox One - als alles goed is gegaan kun je nu verbinden via een VPN. Xbox One VPN via je Mac
      MacOS biedt iets soortgelijks als de Windows-methode hierboven. Dat gaat als volgt:
      Installeer VPN-software op je Mac. Prik een Ethernet-kabel achterin de Xbox One en verbind deze met je Mac. Ga naar Systeemvoorkeuren > Delen en kies Internetdeling. Selecteer je Wi-Fi-verbinding in Deel de verbinding via. Kies Ethernet in het venster Met computers die gebruikmaken van. Als je via een kabel het internet opgaat vanaf je Mac, doe bovenstaande stappen dan precies andersom. Klik op het vakje links van Internetdeling om de verbinding tussen de Mac en Xbox One te delen. Er verschijnt nu een groen pictogram. Start de VPN-app op je Mac en verbind met een server. Test de verbinding met je Xbox One - als alles goed is gegaan kun je nu verbinden via een VPN. Bron: Webwereld.com
    • By mazdacx3
      Goedendag

Ik heb een bijkomende vraag over PIA, ik gebruik nu Bitdender VPN Premium al een paar jaar maar ben er nu achter gekomen dat Bitdefender de logs bijhoud.

Daarom wil ik overstappen naar PIA,

Mijn vraag

Kan ik PIA uitschakelen want sommige webpagina’s laten VPN niet toe bij onder andere verzenden en ontvangen van e-mails via mijn provider.

Ziekenkas, belastingen enzovoort,

Kan men veilig betalen met creditkaart

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Mazdac3

• By William
      Private internet access is uit de download tests de beste VPN provider. Deze VPN provider gebruik ikzelf en vele andere leden al dagelijks om je internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt, de VPN provider geen logging bijhoud is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. 
      PIA heeft een tijdelijke kortingsactie, het is niet duidelijk tot wanneer deze loopt maar de verwachting is dat de prijzen ergens in oktober weer normaal worden. Als je nu je VPN dienst afsluit behoud je de kortingprijzen. 
      De huidige kortingsprijzen:
      $6.95 per maand $36.95 voor 6 maanden ($5.99 per maand) $39.95 voor 1 jaar ($3.33 per maand) We hebben op Duken.nl een uitgebreide stap voor stap handleiding voor het gebruik van Private internet access. Met PIA VPN is het ook mogelijk om te downloaden via nieuwsgroepen en torrents en andere download diensten. Daarbij kunnen jouw privé gegevens niet meer achterhaald worden, altijd handig. Het is bewezen in rechtszaken dat deze VPN provider geen logging bijhoud van zijn gebruikers. 
      Open de website van Private internet access. Kies je gewenste abonnement. Je kunt bij Private Internet Access binnen 7 dagen na de aanschaf je geld terug vrage (Je kunt dit zien als een probeer periode, op deze manier kun je “gratis” de VPN service testen). 
      Veel anoniem download plezier.

• By William
      Private internet access is uit de download tests de beste VPN provider. Deze VPN provider gebruik ikzelf en vele andere leden al dagelijks om je internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt, de VPN provider geen logging bijhoud is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. 
      PIA heeft een tijdelijke kortingsactie, het is niet duidelijk tot wanneer deze loopt maar de verwachting is dat de prijzen ergens in oktober weer normaal worden. Als je nu je VPN dienst afsluit behoud je de kortingprijzen. 
      De huidige kortingsprijzen:
      $6.95 per maand $36.95 voor 6 maanden ($5.99 per maand) $39.95 voor 1 jaar ($3.33 per maand) We hebben op Duken.nl een uitgebreide stap voor stap handleiding voor het gebruik van Private internet access. Met PIA VPN is het ook mogelijk om te downloaden via nieuwsgroepen en torrents en andere download diensten. Daarbij kunnen jouw privé gegevens niet meer achterhaald worden, altijd handig. Het is bewezen in rechtszaken dat deze VPN provider geen logging bijhoud van zijn gebruikers. 
      Open de website van Private internet access. Kies je gewenste abonnement. Je kunt bij Private Internet Access binnen 7 dagen na de aanschaf je geld terug vrage (Je kunt dit zien als een probeer periode, op deze manier kun je “gratis” de VPN service testen). 
      Veel anoniem download plezier.

Toon volledig nieuwsbericht

• Latest news

• Nu op het forum

• Toffe feature die ze inbouwen! Ook knap om de zien waar de techniek heengaat. Wie had dit bedacht Ik wil het wel even testen, ben benieuwd.
    • Ontwikkelingen in de afgelopen dagen laten zien dat The Pirate Bay op het punt staat een volledig nieuwe functie te lanceren. Naast traditionele Magnet Links hebben veel titels nu een subtiele 'B'-knop waarmee gebruikers films en tv-programma's rechtstreeks in de browser kunnen streamen op een nieuwe site genaamd BayStream. The Pirate Bay staat bekend om zijn enorme database met Magnet Links waarmee gebruikers de meeste denkbare soorten content kunnen downloaden. De afgelopen dagen heeft het platform echter een gloednieuwe functie toegevoegd voor diegenen die liever direct kijken naar films en tv-programma' in plaats van te wachten tot ze zijn gedownload. Zoals de afbeelding hieronder laat zien, heeft de site, naast de bekende Magneet en vertrouwde Uploader-pictogrammen die worden weergegeven bij releases van video- en tv-programma's, ook een kleine oranje 'B'-afbeelding.                                                      In sommige gevallen (momenteel niet allemaal) worden gebruikers doorgestuurd naar een nieuw platform met de naam BayStream als ze op deze knoppen drukken wanneer ze bij een videoversie verschijnen. Hier kan de gekozen inhoud direct in de browser worden gestreamd met behulp van een YouTube-stijl speler-interface. De laadtijden lijken snel te zijn wanneer de inhoud daadwerkelijk beschikbaar is. De nieuwe functie lijkt in een vroeg ontwikkelingsstadium te verkeren en werkt in tests niet altijd zoals gepland. In het bijzonder kan toegang tot de 'B'-links met behulp van verschillende' proxy'-sites van Pirate Bay ervoor zorgen dat deze onderhevig zijn aan verschillende fouten. Desalniettemin lijkt het systeem effectief wanneer alles volgens plan verloopt (meestal bij het selecteren van meer populaire inhoud). Wanneer iemand rechtstreeks naar de BayStream-startpagina gaat, zonder links op The Pirate Bay te gebruiken, krijgt een vrij eenvoudige uploadinterface voor het hosten van bestanden te zien. Er wordt beweerd dat bestanden tot 20 GB kunnen worden geüpload en opgeslagen op het platform en vooralsnog wordt er geen melding gemaakt van premium accounts of partner programma's. De grote vraag is of dit een door The Pirate Bay beheerd platform is, of een platform dat wordt beheerd door buitenstaanders. Het bekende 'Kopimi' -logo onderaan suggereert dat het iemand kan zijn die de' piraten'-beweging ondersteunt, maar iedereen kan de afbeelding vrij gebruiken, dus dat is geen overtuigende aanwijzing. Uit openbare bronnen blijkt dat de site andere links heeft naar Zweden en in sommige gevallen entiteiten, hoe losjes ook, gekoppeld aan de Kopimist-beweging. Maar nogmaals, deze bieden geen solide aanwijzingen voor de aard of identiteit van de exploitanten van de site. The Pirate Bay lanceerde eerder in 2011 zijn eigen file-hostingplatform, BayFiles, dat verdween na de inval in 2014 in een datacenter in Stockholm, maar werd later opnieuw gelanceerd onder een nieuwe eigenaar. De toevoeging van BayStream-links naar The Pirate Bay is niet de eerste keer dat 's werelds beroemdste torrent-site zijn tenen in stromend water heeft ondergedompeld. In 2016 experimenteerde de site met 'Stream It !'-links naast alle video torrents, speelbaar via een browserplug-in genaamd Torrents-Time. Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur
    • Animatie

Charlie's Angels

• Actie