-
Similar Content
-
By Peet2
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en moet denk ik nog een hoop leren. Een vraag heb ik aan het forum en die is de volgende : is er een plek waar ik oude Engelse series kan ophalen. het aanbod op b.v. Spotnet is erg beperkt denk ik. groet, Peet2
-
By johanfleskens
Hallo,
ik ben nu hier op de forum, ik was benieuwd of er goede iptv providers zijn?
Ik heb vandaag easy2use.tv geprobeerd, via deze link heb ik een smartiptv aangevraagd, 7 dagen gratis test:
easy2use.tv/smart-iptv-activatie-siptv/
zij activeren binnen 24 uur gratis een test account. werkt prima. goed aanbod aan films en tv kanalen.Â
Ik was benieuwd of dit mag, of dat ik strafbaar ben, wanneer ik hier gratis naar 3000 tv kanalen zit te kijken haha. (bij wijzen van)
Heb ieamand anders ervaring? ik hoor het graag
-
By mopje
hallo allemaal
heb een vraagje van mijn zuster
haar dochter doet mee met een.programma wat wordt uitegezonden op tv he nu zij wilt eigelijk die ene aflevering op stick of op dvd gezet worden
maar ze heeft een digibox van onze Belgische provider telenet
en het gaat ol het programma nachtwacht of zo iets
graag wil ik er uitleg over of dat gaat of nie en hoe ik dat moet doenÂ
Â
alvast bedankt voor dit bericht te lezen
Â
Gr mopje en een fijne dag verder
-
By Monkie
Welkom!
Een 'TV-Series Club' wat kan ik daar precies doen? Denk bijvoorbeeld aan onderstaande:
Welke series volg je? Plaats een top 3 (4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...) Gezellig praten over een serie. Een review schrijven over een seizoen die je hebt bekeken. Wil je een discussie aanmaken voor een bepaalde serie? Kijk dan eerst of deze nog niet bestaat. Zo niet, maak een discussie aan, kies een duidelijk onderwerp en geef vervolgens je mening.
-
-
-
Who was online 5 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts