Jump to content

Recommended Posts

19 uur geleden zei Guardian:

maar heb alleen een kritische vraag gesteld over het huidige concept van Duken.nl en de manier van Modereren in de afgelopen maanden.

Klopt, ik heb netjes aangegeven dat ik ook wel eens fouten maak...

waarbij je voor de zoveelste keer duidelijk laat blijken geen kritische reacties over Community's te tolereren.

Wel typisch dan dat de berichten nog zichtbaar zijn? Anders zou ik ze wel verbergen?

Persoonlijk vindt ik een paar van jouw bovenstaande reactie's behoorlijk respectloos, maar dat zal wel een beetje met stress te maken hebben.

Klopt, deze zondag heb ik weer heerlijk met jouw en de reactie van keesjede mogen nadenken. Gezellig weer... :(

dat ook deze Community al een eeuwigheid zijn inschrijving gesloten heeft en alleen toegang heeft voor nieuwe leden als ze een invite krijgen van een Donateur.

Ik zou zeggen, begin zelf een usenet community, dan laar je die open maak je hem zo groot dat iedereen bij je komt. Hier mag je gerust reclame maken en ook links plaatsen van je eigen forum. Waarom zou je het niet doen?

berichten toegestuurd krijgt van een stel mafketels om angst te zaaien en gelijk een rits reactie's gaat verwijderen van je eigen Forum.

Voor je idee, zie je al het gesprek wat ik nu moet voeren? hoeveel tijd en energie dit kost? Laat staan als je mails en post krijgt. Nogmaals begin je eigen forum. Als jij een oplossing hebt, ik hoor het graag.

@redacteurs laten weten dat er op dit moment vanwege alle commotie op Spikesplace wordt gediscussieerd wat er gedaan kan worden om de vip4life (Donateurs) enigszins tegemoet te komen en dat er tevens wordt besproken of Spikesplace als NZB community kan blijven voortbestaan als Muziekwebsite.

hartstikke fijn... ik zal er een nieuws bericht over schrijven, onee.... dan promoot ik weer een community en trekken we deze voor.

Maar alle gekheid op een stokje @Guardian. Ik mag je stiekem graag, je veel leden hebt geholpen en gezellig actief was op het forum. Je bent altijd welkom maar dit is nou eenmaal hoe ik het wil behouden. Past het je niet? Geen probleem, bezoek één van de andere 20 Nederlandse usenet communities of begin er zelf één.

Ik heb zo een vermoeden dat als ik de negatieve ellende ga toelaten de de hele site over één jaar offline is. Er andere leden geweest met eigen communities die na een x periode ook offline vlogen door dit soort gedrag....

We bestaan nu 20 jaar en dat heeft een reden. Dat wil ik graag zou houden. Je mag nieuwsberichten schrijven over usenet communities in positieve zin. Dat geldt ook voor @keesjede maar als je elk kwartaal terug komt om te lopen miepen doe dat alsjeblieft ergens anders. Kunnen we dat afspreken? 

Ik heb hier ook geen zin meer in, de volgende keer verberg ik de berichten aangezien ik van de personen die negatief spreken over duken.nl nooit hebt ontvangen  "Ja, fijn dat je er eigenlijk bent." Het is altijd drama....  maar als ik dat doe kan ik natuurlijk geen kritische reacties ontvangen en is het ook niet goed.... 

Hoe dan ook, ik wens je alsnog een fijne zondag. Dat wens ik je terecht. Ik hoop alleen dat je ook een keer mijn kant van het verhaal kan inzien. De aluminium hoedjes past jou trouwens niet, die was meer voor keesjede. Ik wil er alleen mee aangeven dat ik geen communities voortrek. Ik ben blij dat ze allemaal bestaan. Pffff zelfs me vrouw vraagt me nu wat er aan de hand is op het forum. 

Over en uit. ;)

• Replies 27
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De topic bestaat dus dan maken we er ook maar gebruik van, want we zijn inmiddels met een paar reacties volledig offtopic die ik hier graag even wil aanhalen, omdat daar toch een aantal dingen voorbij

Belangrijker is naar mening dat wanneer er aanvullende informatie wordt verstrekt, er ook wordt gedacht aan een stukje uitleg voor de leken, wat misschien belangrijker is om een Forum community te cre

Berichten van actieforum zijn niet meer toegestaan. Ook het linken naar deze sites niet. Als er toch graag een link naar actieforum gewenst is kan dit worden aangeven bij de mod / admin. We controlere

Posted Images

Deze heerlijke quote kreeg ik nog van mij vrouw om de zondag mee af te sluiten. 

Screenshot_20200913-203137_WhatsApp.jpg

10 uur geleden zei Duken:

Hoe dan ook, ik wens je alsnog een fijne zondag. Dat wens ik je terecht. Ik hoop alleen dat je ook een keer mijn kant van het verhaal kan inzien.

Goede morgen Duken, je verhaal is duidelijk hoor en ik zal je verder ook niet meer op de kast jagen met een naar mijn idee normaal relevant gespreks onderwerp dat volledig van toepassing is op het Duken.nl concept. Ik had even niet verwacht dat het deze dramatische vorm ging aannemen en ik zal me voortaan voegen bij de stilzwijgende oud topleden en oud modjes die in de afgelopen jaren fantastisch hebben bijgedragen, maar nu helaas om redenen niet langer meer wensen te reageren in topics.

Uiteraard mag ik jou ook graag en ik wens je dan ook een hele fijne zonnige maandag toe.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Duken
      Het was weer een mooie dag voor de Duken community. Na ruim een jaar konden we eindelijk beginnen met de grote software upgrade. De site heeft een upgrade gehad van versie 4.4 naar de laatste 4.5. Er zijn veel nieuwe mogelijkheden geïmplementeerd waardoor onder andere de snelheid van de website omhoog is gegaan en er nieuwe mogelijkheden voor bezoekers en leden zijn zoals het nieuwe standaard thema.
      We draaien vanaf heden op de officiële Invision community 4.5 software. Wij hopen dat dit zorgt voor nog meer interactiviteit tussen de leden en een nog betere ervaring voor iedereen. Dit zijn de belangrijkste features:
      Belangrijke nieuwe functies / verbeteringen
      -  Nieuw Front-end design
      - Topic view en samenvatting
      - Pixabay foto's 
      -  AdminCP Dark Mode
      -  Site Statistieken ,  Search Insights , en  Club Statistieken
      -  Marketplace nu ingebouwd in de AdminCP
      -  Mobile App voor iOS en Android (Beta)
      -  Zapier Integration voor Invision Cloud Gemeenschappen
      - Rechts naast elk topic vinden we een samenvatting
      - En het toevoegen van afbeeldingen is heel fijn door de integratie met Pixabay 

De hele lijst met upgrades welke voornamelijk op de achtergrond werken vind je hier.
      Als jullie tips, feedback hebben of problemen / fouten tegenkomen horen we dit graag in de reacties. Dan kunnen we deze verhelpen zodat de gebruikers ervaring bij iedereen goed blijft
    • By Duken
      We hebben weer wat moois beschikbaar gemaakt op Duken.nl. We bezitten nu ook een Links Directory waar je links kan vinden naar de gewenste content op basis van categorie. Momenteel staan veel links verdeeld over forum berichten en nieuws berichten door de gehele website. Deze zijn lastig te vinden en bij te werken. Met de links directory kan je nu op een prettige en makkelijke manier de links opzoeken en gebruiken.
      De directory bestaat uit een aantal categorieën, zoals Torrent sites, NZB sites, share sites etc. Deze bevatten vaak ook weer sub-categorieën zodat je snel alle Nederlandse torrent communities kan vinden of juist Nederlandse NZB communities.  
      In het overzicht zijn de nieuwste links snel te vinden en houden we ook de statistieken bij per link object. Hoeveel views, hits of reacties heeft deze link gehad. Alle link objecten zijn voorzien van een informatie over de website zelf en kan je ook vinden of registratie bijvoorbeeld verplicht is, hoeveel bestanden er te vinden zijn en hoeveel leden de website heeft.
      De links worden elke week automatisch gecontroleerd, dit zorgt ervoor dat de links binnen de directory altijd up-to-date zijn en werken. Als links niet meer reageren worden deze automatisch uit het systeem gehaald en eventueel weer actief gemaakt als de site online komt. 
      De meest gebruikte links zijn onderin de pagina te vinden van de Links Directory en los hiervan mag je natuurlijk ook commentaar geven op de link objecten. Last but not least, je mag zelf links toevoegen! De directory is volledig interactief en bij het versturen van een link worden er op basis van de categorie een paar simpele vragen gesteld die je kan beantwoorden. Daarna wordt er een foto van de website welke je opstuurt gemaakt en komt deze direct in het overzicht te staan met de websites.
      Heel veel plezier met deze nieuwe module en we hopen dat de leden en bezoekers van Duken verblijd kunnen worden met nieuwe links op de wondere wereld van het internet.
    • By Duken
      We hebben weer wat moois beschikbaar gemaakt op Duken.nl. We bezitten nu ook een Links Directory waar je links kan vinden naar de gewenste content op basis van categorie. Momenteel staan veel links verdeeld over forum berichten en nieuws berichten door de gehele website. Deze zijn lastig te vinden en bij te werken. Met de links directory kan je nu op een prettige en makkelijke manier de links opzoeken en gebruiken.
      De directory bestaat uit een aantal categorieën, zoals Torrent sites, NZB sites, share sites etc. Deze bevatten vaak ook weer sub-categorieën zodat je snel alle Nederlandse torrent communities kan vinden of juist Nederlandse NZB communities.  
      In het overzicht zijn de nieuwste links snel te vinden en houden we ook de statistieken bij per link object. Hoeveel views, hits of reacties heeft deze link gehad. Alle link objecten zijn voorzien van een informatie over de website zelf en kan je ook vinden of registratie bijvoorbeeld verplicht is, hoeveel bestanden er te vinden zijn en hoeveel leden de website heeft.
      De links worden elke week automatisch gecontroleerd, dit zorgt ervoor dat de links binnen de directory altijd up-to-date zijn en werken. Als links niet meer reageren worden deze automatisch uit het systeem gehaald en eventueel weer actief gemaakt als de site online komt. 
      De meest gebruikte links zijn onderin de pagina te vinden van de Links Directory en los hiervan mag je natuurlijk ook commentaar geven op de link objecten. Last but not least, je mag zelf links toevoegen! De directory is volledig interactief en bij het versturen van een link worden er op basis van de categorie een paar simpele vragen gesteld die je kan beantwoorden. Daarna wordt er een foto van de website welke je opstuurt gemaakt en komt deze direct in het overzicht te staan met de websites.
      Heel veel plezier met deze nieuwe module en we hopen dat de leden en bezoekers van Duken verblijd kunnen worden met nieuwe links op de wondere wereld van het internet.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Yoshi
      Goedenavond!
      Beetje bij beetje begin ik mij te ergeren aan mensen die op Duken een topic starten over dat ze geen toegang meer hebben tot hun account óf verbannen zijn van site X of Y zonder reden.
      Ten eerste vind ik dat deze mensen niet geholpen moet worden door onze community aangezien Duken geen doorgeef-luik is. Ten tweede hoor ik vaak dat site X of Y hun eigen leden verbannen zonder reden of dat mensen niet kunnen registreren met een VPN wat ook voor de nodige problemen zorgt (wat zou de reden hiervan kunnen zijn... 🤔 ). Waarom willen deze mensen persé op dergelijke onaangename websites actief zijn. Vaak zie ik dezelfde website-namen voorbij komen. Ik denk dan: "Er bestaan meerdere en betere Nederlandse websites op dit gebied, ik ga wel lekker naar deze toe".
      Is het tijd voor een nieuwe forum-regel of hoe denken jullie hier over? Ik hoor graag jullie mening 🙂

• Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 148 Guests (See full list)

• Create New...