Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44
  • Was actief op:  Windows

4 uur geleden zei Monkie:

Ook neem ik toch de PS5 met disclade. Weliswaar 100 euro duurder, maar onder de streep vaak wel goedkoper omdat fysieke games goedkoper zijn en zo nu en dan een leuke aanbieding hebben.

En fysieke games kan je nog verkopen als je het spel hebt uitgespeeld of niet meer speelt. De prijs valt me best mee, 500 euro. Ik had meer verwacht. 

De SSD is wel een stuk sneller als die van de Xbox. Maar de Xbox heeft weer meer rekenkracht.

Console Xbox Series X Xbox Series S PlayStation 5 PlayStation 5
Digital Edition
Processor 8 custom Zen 2-cores met SMT 8 custom Zen 2-cores met SMT 8 custom Zen 2-cores met SMT 8 custom Zen 2-cores met SMT
Cpu-snelheid 3,8GHz (3,66GHz met smt) 3,6GHz (3,4GHz met smt) 3.5GHz (variabel) 3.5GHz (variabel)
Opslag 1TB, 'custom NVMe-PCIe 4.0-ssd' 512GB, 'custom NVMe-PCIe 4.0-ssd' 825GB, 'custom PCIe 4.0-ssd' 825GB, 'custom PCIe 4.0-ssd'
Ssd-snelheid 2,4GB/s (raw), 4,8GB/s (compressed) 2,4GB/s (raw), 4,8GB/s (compressed) 5,5GB/s (raw), 9GB/s (compressed) 5,5GB/s (raw), 9GB/s (compressed)
Opslaguitbreiding 1TB-ssd-uitbreiding (propriëtair) 1TB-ssd-uitbreiding (propriëtair) Geselecteerde NVMe-ssd's Geselecteerde NVMe-ssd's
Gpu 52 compute units 1825MHz 20 compute units
1565MHz
36 compute units 2,23GHz (variabel) 36 compute units 2,23GHz (variabel)
Gpu-architectuur Custom RDNA 2 Custom RDNA 2 Custom RDNA 2 Custom RDNA 2
Gpu-rekenkracht 12,15Tflops 4Tflops 10,28Tflops 10,28Tflops
Target-resolutie en fps 4K@60fps
Maximaal 120fps
1440p@60fps
Maximaal 120fps
4K@60fps
Maximaal 120fps
4K@60fps
Maximaal 120fps
Geheugen 16GB GDDR6, 320bit 10GB GDDR6 16GB GDDR6, 256bit 16GB GDDR6, 256bit
Geheugensnelheid 10GB @ 560GB/s
6GB @ 336GB/s
8GB @ 224Gbit/s
2GB @ 56GB/s
448GB/s 448GB/s
Discdrive Ultra HD Blu-ray Nee Ultra HD Blu-ray Nee
Aansluiting HDMI 2.1 HDMI 2.1 HDMI 2.1 HDMI 2.1
Adviesprijs 500 euro 300 euro 500 euro 400 euro
Verschijningsdatum 10 november 10 november 19 november 19 november

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Actief:  

Dat is inderdaad ook zo. Er zijn inderdaad altijd verschillen. Ook had ik, net zoals bij de Xbox, verschil verwacht wat betreft de hardware van de goedkope en duurdere PS5. Dat bleek dus niet het geval, ze zijn (los van de schijflade bij de 500 euro PS5) identiek.

Zelf koop ik al jaren een Playstation. Omdat de exclusieve Playstation games me altijd wel aanspreken. 

De prijs valt mij ook mee. Ik had eerder 600 euro of meer verwacht. 

Ben benieuwd of het, net zoals bij de PS4, makkelijk is om de SSD-schijf te vervangen. 

Ik ben zeker geen Xbox-hater. Ook deze consoles heb ik gehad en beviel me altijd prima.

Nu nog 2 maandjes wachten en hopen dat ik niet buiten de boot vis bij het bestellen. Twijfel ook nog of ik net als bij me PS4, een skin erop doe. Zo'n skin naar eigen wens customizen heeft wel wat vind ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.018
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  

5 uur geleden zei Monkie:

Zelf koop ik al jaren een Playstation. Omdat de exclusieve Playstation games me altijd wel aanspreken.

Ik ben altijd een Nintendo fan geweest en PC gamer. Heb vroeger de eerste Xbox en later nog de 360 gehad. Maar stiekem was ik altijd jaloers op de PlayStation games. Die exclusieve games. Je had dat schiet spel met auto's door steden. Ben even de naam kwijt, zat een auto bij van een clown ofzo. 

Twisted metal! Onder het typen schiet hij in me hoofd. Dat was zo epische bij vrienden :)

video games GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat was inderdaad Twisted Metal. Wat een game. Goh, hoe gaaf zou het zijn als dat spel opnieuw uitkomt voor de PS5.

Nintendo fan ben ik ook. Van de super nintendo, Nintendo 64, gamecube, verschillende game boys tot de Switch.

Vooral de Game Boy tijd kan ik me nog goed herinneren. Zat ik in de zomer op de camping. Andere kinderen hadden ook zo'n ding. Met zijn alle in de speeltuin Mario spelen. De een vloog zo door alle levels heen, en bij de ander duurde dat wat langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Over Mario gesproken, na 3 jaar gaat Mario odyssee hier weer aan. Na mijn zoon, speelt nu me dochter van 9 jaar het.  Blijft heerlijk om te zien, lekker blij spelletje. De jongste van 4 jaar kijkt lekker mee. 

20200919_091826.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Middag allemaal. 

Mario odyssee blijft inderdaad een geweldig spel. En dan te bedenken dat Super Mario alweer 35 jaar bestaat.

Dit soort filmpje van de man achter de stem van Mario blijven ook geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ben ook playstation fan, wil heel graag als de playstation 5 uitkomt hem kopen maar is voor mij nog even wat te prijzig helaas. 

Ik heb begrepen dat op de playstation 5 ook de spelletjes van playstation 4 gespeeld kunnen worden ? 
Is dit waar ? 

dan is het echt interessant namelijk. 

Ik heb zelf nooit xbox gehad, waarom weet ik eigenlijk niet maar heb ook nooit vrienden gehad die xbox hadden alleen maar playstation dus denk daarom.
ook heb ik hier nog nintendo ds , zou ook graag de switch willen maar ze vinden het wel genoeg hier met consoles. 

Ben vooral fan van de mario games van vroeger van de super nintendo heb die toen ook heel even nog weer gekocht maar omdat we zoveel consoles hadden toch weer eruit gedaan eigenlijk best zonde , ook donkey kong vond ik een leuke game daarop 

van de playstation 1 mis ik echt deze game road rash vond ik altijd een hele gave game, heb dus ook een tijd geleden de playstation 1 weer gekocht alleen voor deze game , maar ook weer verkocht omdat het echt alleen om deze game ging en wat ik eerder al zei teveel consoles en teveel keuzes thuis en anders ook echt teveel uren achter het gamen 😛 

heb ook de wii nog steeds, ook al wordt die hier nog maar weinig gebruikt. 

zo dat was wel even weer mijn verhaal 😛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het overgrote deel van de meer dan 4000 PS4-games moeten speelbaar zijn op de PS5.

Ook zouden de meeste PS4 games die nu verschijnen of nog moeten verschijnen, een 'PS5 Upgrade Available' label krijgen.

Hiermee kun je de game (gratis) upgraden naar de PS5-versie.

Mogge allemaal.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Middag allemaal.

Bezoekje aan de tandarts. Foto's laten maken, en daar kwam een lekkende kroon uit.

In oktober terug en dan gaan ze kijken of de boel gerepareerd kan worden.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  52
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  381
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Dat zou een fijn bezoekje aan de tandarts zijn geweest. Een lekkende kroon is niet fijn :( sterkte monkie. Gelukkig zijn er tandartsen welke ons kunnen helpen. 

goedemorgen allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als ik iets eet of drink, heb ik op de plek waar de kroon zit een soort koud gevoel.

Ik had kunnen wachten totdat ik over een half jaar weer op controle moet. Maar dat heb ik niet gedaan. Iets wat nu nog meevalt, kan erger worden.

We gaan het komende maand zien.

Avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Op 20-9-2020 om 22:33 zei ShadowMaster:

heb dus ook een tijd geleden de playstation 1 weer gekocht alleen voor deze game

Dan ben je wel echt een held. 👍👍🙏 Ik ben alleen bang dat het zo tegen valt met de beeld wat je in je hoofd hebt.

Bij roadrash heb ik ook GTA 8 in mijn hoofd met politie, vrijheid en mega mooie graphics. :) Het menu was ook zo vet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Och, roadrash. Good memories. Ik had hem dan enkel op de Nintendo 64. De Playstation-versie speelde ik wel bij vrienden. Geweldig inderdaad.

Kon het toch niet laten om even rond te neuzen.  PS5 pre-order is een feit.  Weliswaar heb ik hem niet met de release, maar vooralsnog in de week van 23 november. Mocht ik op 18 november bij Coolblue de PS5 kunnen bestellen en hem op de releasedag in huis hebben, de annuleer ik me huidige pre-order bij Amazon Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik wacht de reviews even af van de PS5, zou hem wel willen hebben maar hou het even op Stadia. Zal zeker een toffe console worden de PS5. 

Goedeavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Actief:  

Heb sinds afgelopen een blaaskatheter gekregen van de huisartsen post.

Omdat de nacht van zaterdag op zondag nauwelijks geplast had wel de aan draag maar komen hoe maar, (5) keer eruit geweest

De huisartsen post.die zij morgenvroeg (maandag wat het), de huisarts er uit laten hallen die, ik bel de huisarts op en die zegt U heeft toch thuiszorg hulp? ja zeker heb in die.

De thuis zorgverlener die heet 'm uit gehaald en meteen zij ze : 'als nu binnen zes uur niet plast' dan moet er weer in hij is eruit gegaan om 11:30 uur en ik moest platsen 200ml om 17:14 uur

En niks meer als heiboel met blaaskatheter net als vandaag ik werd waken hij lekte...de huisarts moest 'm maar even door spoelen

Hij moet er nog weken erin blijven...tot de uroloog ben geweest

spacer.png

Kom je thuis van huistartspost is je hele jeans en onderbroek nat toen begon de ellende...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Poeh dat is wel heel vervelend :( Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte :clover:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

sterkte @Nobody

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Rustig aan en denk aan jezelf. Sterkte @Nobody

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

23 uur geleden zei Duken:

Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte

Ja omdat de thuiszorgverlener van me huisarts door had gekregen, dat ik meer als 200ml moest plassen.

Gister middag lekte ie blaaskatheter weer voor 5 keer.....toen heeft de thuiszorgverlener weer door gespoeld en toen kwam een klein bloed propje uit de urine leiding

@Duken, @ShadowMaster en @Freek87 bedankt voor jullie mede leven 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Middag allemaal

Wat vervelend om te lezen @Nobody. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Pfff...... De jongste vond het weer gezellig om te spoken vannacht. Is weer even geleden. Dus ik mag ik lekker vroeg op in het weekend 😩

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Middag allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

goedeavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Op 25-9-2020 om 15:19 zei Monkie:

Wat vervelend om te lezen @Nobody. Sterkte.

Dankjewel!

Ik voel sinds zaterdag avond weer pas goed, ik had sinds die blaaskather had helemaal geen eetlust en geen smaak, tis bij mij en en en omdat ik nog aantal in verleden onderliggen proberem heb

Op 6 okt. gaat die blaaskather weer gelukkig eruit, en op controle of het nu goed gaat met het plassen ook op dezelfde 6 okt enkele uren na de hand door uroloog

Mogge Allemaal

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal.

Even lekker wakker worden hier met het album:

image.png.e77fa4b08cd8c3f0d7dd77049d53e820.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Michael Jackson’s Son Bigi ‘Blanket’ Makes Rare Public Appearance with Family: Photo Gebruiker: Janine123 Hey iedereen! Hebben jullie de foto gezien van Bigi, de zoon van Michael Jackson, die samen met zijn familie een openbare verschijning maakte? Wat vinden jullie ervan? Is het niet leuk om hem weer eens in het openbaar te zien? Expert: MusicLover92 Hallo Janine! Ja, dat klopt helemaal! Bigi, vroeger bekend als Blanket, heeft inderdaad een zeldzame openbare verschijning gemaakt. Voor degenen die het niet weten: hij is de jongste zoon van Michael Jackson en heeft zijn hele leven in de schaduw van de beroemdheid gestaan. Bigi is nu 21 jaar oud en lijkt echt een eigen weg te vinden. Het is mooi om te zien dat hij zijn familie steunt en dat ze samen uitgaan. Dit is voor veel fans een grote stap, omdat hij jarenlang uit de publiciteit is gebleven. Ze hebben altijd geprobeerd om zoveel mogelijk privacy te hebben, vooral na het overlijden van zijn vader in 2009. Het is ook interessant om te zien hoe de andere kinderen van Michael, zoals Paris en Prince, ook meer in de schijnwerpers komen de laatste tijd. Ze delen meer over hun leven op sociale media, waardoor fans een beter zicht krijgen op wie ze nu zijn. Wat wel leuk is aan Bigi is dat hij zich niet alleen definitief distantieert van de ‘Jackson’, maar ook zijn eigen identiteit ontwikkelt. Hij is bezig met zijn eigen projecten, zoals acteren. Dit maakt het voor ons als fans echt spannend om te zien hoe hij zich ontwikkelt! Reactie van gebruiker: michaelfan84 Wow, echt gaaf om te horen! Ik ben blij dat hij een eigen leven probeert te leiden. Het moet lastig zijn om in zo’n beroemde familie op te groeien. Reactie van gebruiker: LisaP Klopt! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Ik vind het alleen jammer dat we niet meer van hem zien, daar gaat zoveel media-aandacht naar de rest van de familie. Reactie van gebruiker: Joris89 Haha ja, maar dat komt ook omdat hij zo stil is. Hij laat niet veel van zich horen. Misschien heeft hij gewoon geen zin in die drukte, en dat is ook oke! Iedereen zou dat recht moeten hebben. Reactie van gebruiker: FanaticMichael Precies! Hij moet zijn eigen leven leiden. Maar ik ben wel benieuwd naar wat hij met zijn leven gaat doen. Heeft hij nog plannen? Iemand dat gehoord? Reactie van gebruiker: TessaK Ja, ik heb gehoord dat hij zich richt op acteren. En hij heeft ook interesse in muziek, wat natuurlijk niet zo’n verrassing is. Ik hoop dat we zijn talent snel kunnen zien! Reactie van gebruiker: michaelfan84 Acteren klinkt spannend! Ik hoop echt dat hij in de voetsporen van zijn vader kan treden, maar op zijn eigen manier. Hoe zou jij het vinden als hij een muziekalbum uitbrengt? Reactie van gebruiker: LisaP Dat zou wel vet zijn! Maar ik hoop dat hij het op zijn eigen manier doet en niet alleen maar in de schaduw van zijn vader staat. Elke artiest moet zijn eigen geluid vinden! Reactie van gebruiker: Joris89 Ja, precies. Ik wil dat hij gewoon gelukkig is. En als dat met muziek of acteren is, dan ben ik all-in! Laat de jongen gewoon hijzelf zijn. Reactie van gebruiker: TessaK Inderdaad! En ik denk dat hij dat goed gaat doen. Laten we gewoon afwachten en zien wat zijn volgende stappen zijn. Maar mega leuk om te zien dat hij weer in het bijzijn van zijn familie is! Einde van de discussie. Wat denken jullie? Zullen we zien hoe Bigi en de rest van de familie zich ontwikkelen in de toekomst? Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat is een game modus op je tv en heb je het echt nodig? Geplaatst door: GamerJoe123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje over mijn televisie. Ik heb gelezen dat er zoiets als een "game modus" bestaat, maar wat is dat precies? En is het echt nodig om die aan te zetten als ik ga gamen? Ik merk soms dat ik de actie niet helemaal lekker zie. Iemand die hier meer van weet? Alvast bedankt! Reactie van: TechGuru88 Hey GamerJoe123! Leuk dat je het vraagt! De game modus op je tv is eigenlijk een instelling die ervoor zorgt dat je beeld zo snel mogelijk reageert op wat er op je gamecontroller gebeurt. Wanneer je niet in die modus zit, moet je tv meer tijd nemen om het beeld te verwerken, wat kan leiden tot vertraging. Dit heet input lag. Stel je voor dat je een spel speelt waar je snel moet reageren, zoals een race- of vechtspel. Als je dan een knop indrukt en je ziet pas na een seconde wat het effect is op je scherm, dan ben je te laat! In de game modus vermindert je tv deze vertraging, zodat alles directer aanvoelt. Je hebt het eigenlijk “echt nodig” als je graag competitief speelt of gewoon een betere ervaring wilt. Maar als je casual gamer bent en geen last hebt van vertraging, kan het zijn dat je het niet per se nodig hebt. Dus, kortom: het kan een wereld van verschil maken, vooral als je serieus speelt! Hopelijk helpt dit! Reactie van: ChillingChick Wauw, dat was een duidelijke uitleg! Ik had geen idee dat het zo’n impact kon hebben op je game ervaring. Ik ga die modus zeker eens proberen, thanks! Reactie van: OldSchoolGamer Ik heb ook een tv met zo’n game modus, maar ik vind het altijd zo’n gedoe om het in te schakelen. Vaak vergeet ik het gewoon. Is het echt de moeite waard? Reactie van: TechGuru88 Hey OldSchoolGamer, Ik snap wat je bedoelt! Het kan soms een stap zijn om dat te doen als je op de bank ploft. Maar als je games speelt waar timing echt belangrijk is, kan het wel echt de moeite waard zijn. Maar als je het echt niet gebruikt, laat het gewoon lekker uit. Het moet vooral leuk blijven! Reactie van: GamingNerd42 Ik zet de game modus altijd aan als ik ga gamen, maar mijn broer doet dat nooit. Hij zegt dat hij het verschil niet kan merken, haha! Maar ik vind het zelf wel fijn, vooral bij snelle shooters. Reactie van: GameFreak88 Ha GamingNerd42, Dat komt vaker voor! Sommige mensen zijn gevoeliger voor vertraging dan anderen. Het is ook een kwestie van wat je gewend bent. Voor de een maakt het een groot verschil, de ander ziet er niks van. Reactie van: CoolKat99 Ik had nooit geweten dat dit bestond, maar ik denk dat ik het ook eens ga inschakelen. Hoe zit het eigenlijk met films en series, heeft dat ook invloed? Reactie van: TechGuru88 Goede vraag, CoolKat99! Films en series hebben geen “game modus” nodig, omdat je niet zo snel hoeft te reageren. Game modus is echt alleen voor gaming. Voor films kun je die liever laten staan voor de beste beeldkwaliteit. Reactie van: GamerJoe123 Thanks iedereen voor de tips en info! Ik ga die modus zeker proberen de volgende keer dat ik ga gamen. Fijne discussie hier! Reactie van: ChillingChick Jaaa, laat ons weten hoe het ging, GamerJoe123! Ben benieuwd of je merkt dat het beter is! Reactie van: OldSchoolGamer Haha, ja doe dat! Misschien moet ik ook maar eens proberen om het aan te zetten. Wie weet, wordt mijn score beter met die game modus aan. Zo, dat was het forumtopic! Hopelijk voel je de community vibes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen – Hoi, ik ben Jasmijn! Bericht van Jasmijn123: Hey allemaal! Ik ben Jasmijn, 28 jaar, en nieuw hier! Ik kom uit een klein dorpje in de Achterhoek. Ik dacht, tijd om me voor te stellen en wat nieuwe mensen te leren kennen. Als ik terugdenk aan mijn jeugd, heb ik de leukste herinneringen aan de lange zomers met mijn vrienden in het bos. We bouwden hutten, hebben urenlang gespeeld en soms zelfs een kampvuur gemaakt met marshmallows. Het simpelste wat je kan doen, maar die momenten blijven me altijd bij omdat ze zo puur waren. Geen zorgen, gewoon plezier maken! Ik ben hier vooral om te kletsen over muziek en films, dat zijn echt mijn passies! Verder hou ik van boeken lezen en af en toe een hike maken. Ik ben ook super benieuwd naar wat jullie favoriete films zijn, dus vertel het me! Ik kijk er naar uit om met jullie te praten en nieuwe vrienden te maken! Liefs, Jasmijn Reactie van KennisVerspreider: Hey Jasmijn! Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hebt voorgesteld! Jeugdherinneringen zijn vaak zo dierbaar, en ik vind het mooi dat je die momenten met vrienden deelt. Het klinkt alsof je veel plezier had in de natuur! Wat muziek en films betreft, er zijn zoveel genres waar je uit kunt kiezen. Heb je een favoriete artiest of film? Bijvoorbeeld, ik ben zelf een grote fan van indie muziek en films met een goed verhaal. En over boeken: heb je een bepaald genre dat je graag leest? Ik vind fantasy heel leuk, zoals de boeken van Tolkien. Misschien kunnen we book clubjes opstarten hier! Als je ooit tips nodig hebt over muziek of films, laat maar weten. Veel plezier hier! Reacties van andere gebruikers: Tuinkabouter90: Hey Jasmijn! Welkom! Die zomerherinneringen klinken echt leuk, ik herken het helemaal. Ik hou ook van de natuur! FilmFan88: Hoi Jasmijn! Leuk dat je hier bent! Heb je al een specifieke film in gedachten die je wilt bespreken? Boekenworm: Hallo Jasmijn! Wat een leuke intro! Heb je toevallig “De Hobbit” gelezen? Dat boek is zo avontuurlijk! Jasmijn123: Bedankt voor de leuke reacties, allemaal! @Boekenworm, ja, ik heb “De Hobbit” gelezen, echt een aanrader! Wat vind je het mooiste deel? KennisVerspreider: @Jasmijn123, ik vind die ontmoeten van Smaug echt spannend! Heb je ook “In de ban van de ring” gelezen? Tuinkabouter90: @KennisVerspreider, ja, die boeken zijn geweldig. Maar de films zijn ook top! Ik kijk ze elk jaar weer! Jasmijn123: Heerlijk, die films! En wat een mooie scenery in Nieuw-Zeeland. @FilmFan88, ik ben nu echt benieuwd, wat is jouw favoriete film? FilmFan88: Oh, dat is moeilijk! Maar ik denk toch dat “Inception” een van mijn favo’s is. Die plotwendingen zijn zo vet! Boekenworm: @FilmFan88, wow, “Inception” is echt een geweldige film! Heb je de soundtrack ook geluisterd? Die is zo episch! Jasmijn123: Ben ik het helemaal mee eens, de soundtrack is awesome! Ik ga hem nu weer luisteren. Bedankt voor de tips, allemaal! En zo ontstaat een levendig gesprek, waarin iedereen zijn passie deelt! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• PvH68 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...