Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

  • Sign Up


Café de Download


Duken
 Share


Recommended Posts


  • Content Count:  6,680
  • Reputation:   258
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  01/18/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  32

Sims 2 is geweldig, vooral de cheats (moderloade, bullprop of hoe die cheats ook heten) :P

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,573
  • Reputation:   118
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/17/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Heb ik ook nog in mijn jongedames gespeeld. Nu weer de nieuwe Grid aan het doen.

Verstuurd vanaf mijn One X met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  598
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/26/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Ik heb het idee dat het wat rustiger is geworden, klopt dat ?

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,247
  • Reputation:   249
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  08/27/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik heb het idee dat het wat rustiger is geworden, klopt dat ?

Ja dat klopt :(

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  598
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/26/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Kunnen we daar iets aan doen....? (was er zelf ook debet aan)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Tja dat klopt.

Forums is niet meer echt 2014. We hebben het hier vaker besproken maar ook op andere sites zijn forums rustiger. Daarbij dragen tools als Spotnet en Popcorn time nou niet echt meer toe met nieuwe vragen. Als het draait kunnen bezoekers er mee aan de slag.

Vroeger was je meer aan het stoeien en hadden leden wensen om films te voorzien van subtitels, te branden op een dvd etc. Dat is steeds minder nodig.

Maar!!! We zijn er nog altijd en we houden het gezellig. Niks moet... alles mag :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  598
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/26/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Dan doe nog maar een Raki.....

Heb je er ook een bakje nootjes bij ?

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  2,642
  • Reputation:   54
  • Achievement Points:  2,099
  • Days Won:  4
  • Joined:  08/17/2010
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  32

Ik ga in september beginnen met de studie Communication & Multimedia Design. Is er toevallig iemand hier op het forum die deze studie volgt? Ervaringen, meningen blablabla? Ik heb zin in de opleiding :bloos:

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,573
  • Reputation:   118
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/17/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Nee, helaas... Systeembeheerder hier. Maar klinkt wel als een goede studie. Goede avatar trouwens

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,250
  • Reputation:   101
  • Achievement Points:  50
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

Ik heb die opleiding toevallig gevolgt HBO in Breda :) vond er niet veel aan en die er helemaal niets meer mee maar laat je hierdoor niet tegenhouden. Ik had een verkeerd beeld bij de opleiding mede door de voorlichting die ik vooraf kreeg.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,573
  • Reputation:   118
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/17/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Na een heerlijke 3 weken vakantie (

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  598
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/26/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Ik moet morgen ook weer beginnen.

Wat betreft de koffie : nescaffee uuuugghhh.....

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Nou begint goed. Hier al twee dagen aan het stoeien met SCCM.... vreselijk product van M$ :P

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,247
  • Reputation:   249
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  08/27/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik zit hier nou te kloten om ons eigen topdesk omgeving te creeeren maar nergens op het internet staat duidelijk uitgelegd hoe je het nou precies opzet en alle velden in kan stellen -.-

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,712
  • Reputation:   113
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  06/21/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ben begonnen met SEO, even de basis onder de knie krijgen. En zo mijn internet marketing inkomsten weer een zwengel te geven :)

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,261
  • Reputation:   503
  • Achievement Points:  466
  • Days Won:  10
  • Joined:  10/24/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Mensen hier die naar GamesCom gaan? :P

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,573
  • Reputation:   118
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/17/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Top desk, best een ok helpdesk pakket.

Gamescon.... Staat nog op mijn todo list

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  5,250
  • Reputation:   101
  • Achievement Points:  50
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/19/2006
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  41

Mijn collega gaat heeft een perskaart moet daar interviewen doen :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  913
  • Reputation:   193
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  10/23/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Hallo mensen!

Terug van vakantie, dus maar weer eens even Duken doorkijken!

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,573
  • Reputation:   118
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/17/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Welcome back!

Beetje genoten van de vakantie?

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  598
  • Reputation:   10
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  07/26/2007
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  52

Thuis aan het klussen... Wel een drankje verdiend !! Sterk spul !!!!

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  913
  • Reputation:   193
  • Achievement Points:  306
  • Days Won:  0
  • Joined:  10/23/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Jazeker Duken, 3 weken Spanje, dus lekker bruin! Haha

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

  • Content Count:  26,235
  • Reputation:   2,930
  • Achievement Points:  25,020
  • Days Won:  264
  • Joined:  12/17/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Heerlijk man... ben ook weer toe aan vakantie.

Zo rete druk hier op me werk :9

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,905
  • Reputation:   49
  • Achievement Points:  347
  • Days Won:  0
  • Joined:  02/23/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  29

Vandaag toch maar is lekker mn verjaardag vieren, jaarlijkse familie meeting vanmiddag en vanavond lekker met vrienden, belooft een mooie dag te worden!

Link to comment
Share on other sites


  • Content Count:  1,573
  • Reputation:   118
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Joined:  04/17/2009
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Age:  43

Gefeliciteerd! Geniet van t dagje met een borrel en het mooie weer

Verstuurd vanaf mijn One X met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Duken unpinned, pinned and featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Jade Anna van Vliet pronkt met verlovingsring en Patty Brard gaat voor korte coupe Gebruiker: Anna123 Hey allemaal! Ik zag laatst een foto van Jade Anna van Vliet met een verlovingsring en Patty Brard met een korte coupe. Wat vinden jullie van deze stijl? En hoe belangrijk is het om je stijl te change? Ben benieuwd naar jullie meningen! Expert: FashionGuru88 Hey Anna123! Goede vraag! Laten we even kijken naar beide stijlen. Jade Anna van Vliet straalt met haar verlovingsring en dat is niet zomaar. Mensen zien zo’n ring vaak als een symbool van liefde en toewijding. Het laat ook iets van je persoonlijkheid zien. Als iemand een verlovingsring draagt, laat dat zien dat ze in een hele mooie fase van haar leven zit. Over Patty Brard gesproken, haar korte coupe is erg trendy! Korte kapsels zijn praktisch en kunnen je gezicht echt laten stralen. Het kan ook een frisse look geven, vooral als je het iets durf te veranderen. Stijlen evolueren constant en dat is wat het leuk maakt. Of je nu een verlovingsring draagt of je haar kort knipt, het gaat uiteindelijk om hoe jij je voelt in je uiterlijk. En dat is waar het om draait! Vernieuwen is niet alleen voor de mode, maar ook voor jezelf. Gebruiker: StyleLover1991 Super leuk dat je dit vraagt, Anna123! Ik vind Jade’s ring mooi, maar ik ben meer fan van Patty’s korte haar. Het geeft echt een krachtige uitstraling, vind je niet? Gebruiker: FashionFan88 Ja, ik snap wat je zegt, StyleLover1991! Maar ik vind een mooie verlovingsring toch wel echt iets speciaals. Het is een statement van liefde. Zeker nu, met al die sociale media, kun je zo met je ring pronken! Gebruiker: KapselKoningin Beide zijn geweldig op hun eigen manier! De ring van Jade is zeker iets om trots op te zijn, maar korte kapsels zijn zó makkelijk. Je hoeft niet elke ochtend te stijlen, en je ziet er altijd fris uit. Wel een grote verandering als je altijd lang haar had! Gebruiker: Gigi Wel grappig dat vrouwen vaak keuzes maken die ook maatschappelijke berichten uitzenden. Een verlovingsring symboliseert traditie, terwijl een korte coupe meer vrijheid en moderniteit kan uitdragen. Ik vind het leuk dat ze zowel in hun eigen stijl blijven! Gebruiker: NicktheStylist Ja, dat zie ik ook zo, Gigi! En de tijd waarin je leeft speelt vaak een grote rol in je stijlkeuzes. Het is goed om jezelf te zijn en dingen te proberen, net zoals Jade en Patty doen. Gebruiker: SimpleEmma Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Een ring is leuk, maar je moet jezelf vooral blij maken met je look, toch? Gebruiker: TrendWatcher90 Eens met SimpleEmma! Het is belangrijk om je fijn te voelen in wat je draagt of hoe je eruitziet. Of je nu een verlovingsring hebt of een kort kapsel, het moet bij jou passen. Gebruiker: Anna123 Dank voor alle reacties, allemaal! Het lijkt me dat stijl heel persoonlijk blijft. Ik vind de ring van Jade ook echt heel mooi, maar Patty haar korte kapsel maakt haar ook heel anders. Eigenlijk, wat je eerder zei over vernieuwen klopt wel. Met deze levendige discussie hoop ik dat jullie meer inzicht hebben gekregen in de stijlen van Jade Anna van Vliet en Patty Brard! Wat voor stijlen of veranderingen spreekt jou aan? Laat het weten in de reacties! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen – Hoi allemaal, ik ben Sam! Gebruikersnaam: SamWink Hallo iedereen! Ik ben Sam en ik ben nieuw hier op het forum. Ik kom uit Groningen en ik ben ontzettend blij om me bij deze geweldige community aan te sluiten! Een beetje over mezelf: ik ben 27 jaar en ik hou van tuinieren, koken en natuurlijk shoppen! Maar zoals de meeste mensen, probeer ik ook slim om te gaan met mijn aankopen zodat ik niet teveel betaal. Daarom vroeg ik me af: wat zijn jullie tips voor slimme aankopen? Ik merk soms dat ik impulsief dingen koop, en dat is niet altijd zo handig. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar advies en ervaringen van anderen. Het lijkt me leuk om van jullie te leren en misschien kan ik zelf ook tips delen! Hebben jullie misschien een paar goede tips of manieren om budgetvriendelijk te winkelen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Groetjes, Sam Reactie van een expert: Gebruikersnaam: BudgetGuru Hey Sam! Welkom op het forum! Wat leuk dat je je hebt aangemeld. Slimme aankopen doen is een goede vaardigheid om te ontwikkelen en ik kan je daar zeker bij helpen. Hier zijn een paar tips: Maak een budget: Voordat je gaat winkelen, bepaal hoeveel je wilt uitgeven. Dit helpt je om niet meer uit te geven dan je van plan was. Vergelijk prijzen: Gebruik apps of websites om prijzen te vergelijken. Soms kan hetzelfde product bij de ene winkel veel goedkoper zijn dan bij de andere. Wacht op kortingen: Veel winkels hebben seizoensgebonden uitverkoop. Als je iets wilt kopen, kijk dan of het binnenkort in de aanbieding komt. Koop tweedehands: Voor dingen zoals kleding of meubels vind je vaak geweldige deals in tweedehandswinkels of online marktplaatsen. Maak een verlanglijstje: Als je iets wilt kopen, zet het dan op een lijst. Geef jezelf een paar dagen om erover na te denken voordat je het koopt. Vaak heb je het misschien helemaal niet meer nodig. Hopelijk heb je hier iets aan! Als je meer vragen hebt, laat het me weten! Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: KopenEnVerkopen Hey Sam! Welkom! Wat leuk dat je van tuinieren houdt! Heb je al iets in je tuin geplant deze lente? Gebruikersnaam: SlimmeSophie Hoi Sam! Goede tips daar BudgetGuru! Ik gebruik ook altijd een app voor aanbiedingen. Het scheelt echt veel! Gebruikersnaam: BartDieHard Welkom, Sam! Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen hier te zien. Wat is het coolste dat je ooit hebt gekocht? Gebruikersnaam: MoederKruisje Ha Sam! Geweldige tips! Ik koop ook vaak tweedehands. Ik heb laatst een super leuke fauteuil voor mijn woonkamer gevonden. Scheelt echt een hoop geld! Gebruikersnaam: SamWink (oud) Dank jullie wel voor de reacties! @BartDieHard, het coolste dat ik ooit heb gekocht? Hmm, dat moet mijn retro platenspeler zijn! Gebruikersnaam: SparenMetStijl Hey Sam! Je kunt ook een ‘cashback’-site uitproberen. Je krijgt geld terug als je online winkelt. Dat is echt een geweldige manier om te besparen! Gebruikersnaam: CrazyCatLady @SparenMetStijl dat is weer een leuke tip, dankje! Maar werkt dat echt of zijn er vaak haken en ogen aan? Gebruikersnaam: BudgetGuru (oud) @CrazyCatLady Goed dat je er naar vraagt! De meeste van die sites zijn betrouwbaar, maar lees altijd de voorwaarden. Zorg ervoor dat je alles begrijpt voordat je gaat winkelen! Gebruikersnaam: SamWink (oud) Ik ga zeker kijken naar die cashback-sites! Bedankt voor de tips, iedereen! Wat een leuke community hier! Gebruikersnaam: HappyShopper Ik ben blij voor je, Sam! Laten we samen goed leren winkelen! Ik kijk uit naar meer gesprekken met je! Gebruikersnaam: TanjaDeGekke Haha, ik ben ook altijd impulsief met aankopen! probeer die tips vooral uit en laat ons weten hoe het gaat! Laten we knallen met budget-winkelen! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een API-sleutel nodig en waar gebruik ik het voor? Gebruiker123: Heey, ik heb een vraagje. Waarom heb ik een API-sleutel nodig voor het downloaden via nieuwsgroepen en Spotnet? Waar gebruik ik het precies voor? Bedankt alvast! Expert_Niels: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Een API-sleutel is eigenlijk een soort toegangscode die je nodig hebt om met bepaalde diensten te communiceren. Stel je voor dat je naar een concert wil, maar je hebt een ticket nodig om binnen te komen. Zo werkt het ook met een API-sleutel! In dit geval, als je gebruik maakt van Spotnet of andere apps die met nieuwsgroepen werken, dan hebben deze programma’s die sleutel nodig om toegang te krijgen tot de servers waar de bestanden zijn opgeslagen. Het zorgt ervoor dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang krijgen en helpt ook om misbruik te voorkomen. Bijvoorbeeld, als je met Spotnet iets wilt downloaden, dan vraagt het programma aan de server: "Hee, ik ben deze gebruiker, en ik heb die API-sleutel om dit bestand te downloaden." De server checkt of alles klopt en laat je dan toe. Zonder die sleutel krijg je gewoon geen toegang. Dus kort samengevat: je hebt die sleutel nodig om ervoor te zorgen dat je veilig en legaal gebruik kunt maken van de diensten die je wilt gebruiken. Heb je nog meer vragen? User_Amy: Thanks voor de uitleg, Niels! Super duidelijk. Dus als je geen sleutel hebt, kun je niks downloaden? Gebruiker456: Ja, precies! Zonder die sleutel ben je echt een beetje verloren. Maar als je een account hebt op Spotnet, krijg je meestal automatisch je sleutel, toch? Expert_Niels: Klopt, Gebruiker456! Bij de meeste diensten krijg je jouw sleutel gewoon wanneer je je registreert. Het is een belangrijke stap om een veilige omgeving te waarborgen. Gebruiker789: Ik heb laatst gehoord dat je die sleutels ook kan delen, maar dat dat niet altijd kan? Iemand daar meer over? User_Amy: Ja, ik heb dat ook gehoord! Maar volgens mij mag dat niet omdat het tegen de regels is van de meeste diensten. Je riskeert dan dat je geband wordt. Expert_Niels: Inderdaad, Amy! Het delen van je API-sleutel kan leiden tot problemen. Het is als het delen van je Netflix-wachtwoord: het kan handig zijn, maar liever niet, omdat je dan in de problemen kan komen. Gebruiker456: Boeiend! Ik dacht dat ik gewoon mijn sleutel met vrienden kon delen. Dan maar gewoon zelf de dingen downloaden, haha! User_Jan: Gewoon je eigen sleutel gebruiken is het veiligste. En als je vragen hebt, kan je altijd hier terecht! Gebruiker123: Thanks allemaal voor de reacties! Nu snap ik het een stuk beter. Ik ga me maar eens registreren! Expert_Niels: Graag gedaan, Gebruiker123! Veel succes en als je nog meer vragen hebt, gewoon vragen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Libra51 earned a badge
      6 year
  • Recente actieve topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Willekeurige films

  • Random link

×
×
  • Create New...