Jump to content

Nieuwjaarsactie: PIA VPN voor slechts €1,79 per maand & 3 maanden gratis

  • Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 3 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

  • Sign Up


Café de Download


Duken
 Share


Recommended Posts

Is er niets van de zending in de PostNL app te vinden, mocht je deze gebruiken?

Was je wifi-signaal dan slecht waardoor je deze wifiboosters wou gaan gebruiken? Hier al jaren een slecht wifi bereik met die modems van Ziggo.  Ubiquiti UniFi 6 Lite zorgt nu voor Wifi en dat werkt perfect.

Maar wat een gezeik weer. Iets is al lang verstuurd. Ze vragen een bewijsje en vervolgens gaan ze een doos opsturen om iets retour te sturen wat al retour gestuurd is.

Uhm... Ja... :p 

Link to comment
Share on other sites

Citaat

Is er niets van de zending in de PostNL app te vinden, mocht je deze gebruiken?

Nee was het maar zo......Mede dat ik ze terug heb gestuurd via hier Afhaal -punt Jumbo

Citaat

Was je wifi-signaal dan slecht waardoor je deze wifiboosters wou gaan gebruiken? 

Nee de verbinding was goed daarom het ik ook niet geopend  en gelijk op de zelfde dag terug gestuurd...

Wat raad je me aan? 

Edited by Nobody
Link to comment
Share on other sites

34 minuten geleden zei Nobody:

Nee was het maar zo......Mede dat ik ze terug heb gestuurd via hier Afhaal -punt Jumbo

Nee de verbinding was goed daarom het ik ook niet geopend  en gelijk op de zelfde dag terug gestuurd...

Wat raad je me aan? 

Wat raar dat je niets terug kunt vinden via de app. Ook niet als je in de app kiest voor 'Versturen'.

Dat je het via de Jumbo retour hebt gestuurd, mag niets uitmaken. Het is tenslotte een PostNL-punt  waar je pakketjes van PostNL kunt versturen/retourneren.

Ik heb ook wel eens dingen retour gestuurd via verschillende PostNL-punten , en deze retourzendingen kan ik netjes zien via de app of als ik inlog op de website van PostNL.

Als Ziggo het pakket nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met Ziggo.  Geef aan dat Ziggo bij PostNL een onderzoek moet laten instellen. 

Link to comment
Share on other sites

28 minuten geleden zei Monkie:

Wat raar dat je niets terug kunt vinden via de app. Ook niet als je in de app kiest voor 'Versturen'.

Dat je het via de Jumbo retour hebt gestuurd, mag niets uitmaken. Het is tenslotte een PostNL-punt  waar je pakketjes van PostNL kunt versturen/retourneren.

Ik heb ook wel eens dingen retour gestuurd via verschillende PostNL-punten , en deze retourzendingen kan ik netjes zien via de app of als ik inlog op de website van PostNL.

Als Ziggo het pakket nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met Ziggo.  Geef aan dat Ziggo bij PostNL een onderzoek moet laten instellen. 

Er staat gewoon dat ik woensdag 25 aug. 2021 om 13:46 uur die dingen afgehaald heb bij de Jumbo..

En op versturen klik is alleen Pakket vanaf ,Brief vanaf en Fotokaart vanaf...

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

21 uur geleden zei Monkie:

 

Als Ziggo het pakket nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met Ziggo.  Geef aan dat Ziggo bij PostNL een onderzoek moet laten instellen. 

Inmiddels al gedaan en gelijk met klem aan geven dat ze daar bij Ziggo een onderzoek moet laten instellen.

Middag Allemaal :D

Link to comment
Share on other sites

Citaat

Inmiddels al gedaan en gelijk met klem aan geven dat ze daar bij Ziggo een onderzoek moet laten instellen.

Heb ze in de chat van Ziggo niet in getypt maar via ziggo  contact formulier maar gedaan omdat ze ik de chat schijnbaar moeite hebben om goed te kunnen lezen...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ziekenboeg in huis 🧐 ... Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw.....  Gelukkig en weekje vakantie dus we doen maar rustig aan thuis 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei Duken:

Ziekenboeg in huis 🧐 ... Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw.....  Gelukkig en weekje vakantie dus we doen maar rustig aan thuis 

Heel veel sterkte met de gezinsleden.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Zo.... Ik ook aan de buikgriep geweest. Niet normaal wat een nachten gehad. De WC was mijn beste vriend. 

Pffff gaat nu weer wat beter maar ons hele gezin heeft de buikgriep gehad. 😆

Goedemorgen!

Lets Go Reaction GIF by Mason Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...