Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Bijna sinterklaas..... Iemand nog zijn schoentje gezet ? B)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Wij hebben 3 paar gezet met een briefje erbij dat we graag een PS4 en een Beamer zouden willen (om aan het netwerk te koppelen), wij zijn braaf genoeg geweest om door Zwarte Piet niet in de zak gestopt te worden. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hahahahah, wat voor sinterklaas loopt er dan bij jullie in de buurt. :) die van ons houd het bij chocolade letters in de schoentjes. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik weet het niet, maar we zullen het wel merken aan de rekening op de bank. Voor de zoon is de PS4, nou ja die is ook 2Meter en weegt 80kg (en is 22), en voor mijn echtgenoot is de beamer. Maar het belangrijkste is dat we er deze tijd van het jaar de fun in houden, wij noemen december de lach maand. Niet goed eigenlijk, december= 3 verjaardagen / de geschenken voor kerst en nieuwjaar / de Sint en de eindafrekeningen voor elec. - water - gas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Goede naamgeving! December lach maand. :)

Hier twee kinderen, jongen van 6 dus prima betaalbare speelgoed cadeautjes en een dochtertje van 4 waar de Sint poppen aan kan geven. Nog geen dure cadeaus dus ;) die tijd zal vast ook nog komen... Ikzelf vind die ps4 ook wel leuk....

Eind december / begin januari is onze 3de uitgerekend... Een beetje sparen waar het kan in deze maand is dus een goed plan hehe. En het is gelijk ook een mooi cadeau voor papa en mama zo een extra dochter :wub:

We moeten er maar van genieten toch? :) Ps4 voor 2016 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wij hebben een mooie overeenkomst gesloten, onze zoon krijgt de PS4 - Mijn echtgenoot de nieuwe Iphone 6S en ik krijg de beamer zodat ik Star Trek Online op ons cine scherm lekker in het groot kan spelen (hoewel de PS4 word er ook aangekoppeld dus heb ik dat scherm niet alleen voor me).

Brrr, een derde kindje. Dan weet je wat het gaat kosten :knipoog: , het zullen wel bange dagen worden de laatste van het jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hoi. Ja, hier ben ik weer. :D Ja écht. Schaapje is back.

Mijn neef was op zoek naar de spelregels van een Nijntje spel en ik wist dat hier ooit een topic over geweest is. (iemand die ook die spelregels zocht) maar heb het topic nog niet gevonden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoi. Ja, hier ben ik weer. :D Ja écht. Schaapje is back.

Mijn neef was op zoek naar de spelregels van een Nijntje spel en ik wist dat hier ooit een topic over geweest is. (iemand die ook die spelregels zocht) maar heb het topic nog niet gevonden..

Ik weet niet welke het juist moeten zijn maar via de volgende link zijn er 3 beschikbaar http://www.jumbo.eu/nl-be/service/veelgestelde-vragen/spelregels/ het is wel even naar beneden scrollen tot je aan de letter N komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Het was "Met Nijntje Op Stap", spelregels stonden niet op je website, wel hier: http://speldatabase.be/spelinfo.php?id=1191&zoekcriteria=no

Bedankt voor het meezoeken ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Schaapje terug.... Hahah wat leuk je weer te zien!

Alles verder goed? Vandaag de dag nog een beetje aan het downloaden of bij jou ook alles aangepast naar streaming muziek en films? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.956
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hieperdepiep..Hoera

Trizomu is lid geworden van de Moderators binnen Duken.nl :goed:

0000002401.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Voor iedereen een stukje heerlijke taart als welkomstgeschenk, en ik weet dat het slecht voor de lijn is maar voor één keer mag het wel eens.

de%252520grote%252520dag%252520taart%252520001%252520%252528Small%252529%252520%252528Small%252529.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

ooo lekker hoor! Heerlijk zo bij de pepernoten en chocolade letters.

Ik hou zo van November en December! Komt maar op met het eten. :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja, ook hier weer gefeliciteerd, Trizomu!

Bedankt voor je stuk taart, het smaakte me goed :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Zo, net gaatje gevuld bij de tandarts. In het weekend even weg en dan komende dinsdag en woensdag heftruckcertificaat halen voor mijn werk.

Maar eerst weekend :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ooooh, dan was de taart daar slecht voor. :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Gefeliciteerd Zomby! heftruckcertificaat, goed bezig! :goed:

Ik heb bij humblebundle.com een lijst van Codemaster games gekocht voor 3 euro. Daarbij zitten ook GRID2 en GRID1. Beide heb ik al op steam.

Als iemand die wilt, PM mij even dan krijg je een steam code voor de game(s). Kan je ze daarna legaal spelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Heeeeyyyyy mensen, ja daar ben ik weer.

Ik weet niet of hij hier nog wel eens rond hangt, maar oh oh, wat las ik nou toch vandaag op dat grote wereldwijde web?

Onze forumgenoot en kameraad Disasterzany (ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ) is toch wel redelijk in de problemen geraakt:

http://tweakers.net/...-2000-euro.html

http://www.ie-forum....in tegen D).pdf

Aangezien ik persoonlijk niet veel Disasterzany's ken, vreesde ik toch meteen dat het hier gaat om onze Duken-vriend...

Zoals te lezen valt in het nieuwsbericht van Tweakers heeft hij onze hulp nodig, een boete van 1750 kan hij namelijk niet zomaar ophoesten...

Vandaar dat men een kleine bijdrage aan hem kan doneren: http://www.dreamordo...boete-aan-brein

Bah.

bewerkt door THWIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De naam doet vermoeden, of toch met alle redelijkheid, dat het om dezelfde persoon zou kunnen gaan. Er is echter een maar aan dit verhaal om een bijdrage te storten, niet voor de storter zelf maar voor de ontvanger:

Daarop inhakende laat Kuik ook weten dat deze omstandigheden dus veranderen als het schikkingsbedrag door middel van crowdfunding zou worden betaald. Hoewel de Brein-directeur nog geen uitspraken wil doen over eventuele volgende stappen, lijkt hij met de uitspraak "dit muisje krijgt nog een staartje" te impliceren dat de stichting het hier niet bij wil laten. Ook stelt hij dat de donateurs aan de campagne 'betalen voor illegale zaken'.

bron:http://tweakers.net/nieuws/106684/torrent-uploaders-schikten-met-brein-voor-1750-en-2000-euro.html

Het is natuurlijk niet mooi wat er aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

!!! Zou het echt gaan om onze ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ http://www.duken.nl/forums/index.php?showuser=68174 ?

Oef...was altijd echt een super behulpzaam en aardig lid. Hij heeft hier een aantal jaar gezeten en leden geholpen. Hij is zelfs nog op weg geholpen met zijn studie door veel duken.nl leden

Als het inderdaad gaat om "onze" ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ zal ik er ook een nieuwsbericht over wijden voor op de voorpagina en hem voorzien van een bijdrage. Alle beetjes helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

!!! Zou het echt gaan om onze ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ http://www.duken.nl/...?showuser=68174 ?

Oef...was altijd echt een super behulpzaam en aardig lid. Hij heeft hier een aantal jaar gezeten en leden geholpen. Hij is zelfs nog op weg geholpen met zijn studie door veel duken.nl leden http://www.duken.nl/...-in-het-engels/

Als het inderdaad gaat om "onze" ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ zal ik er ook een nieuwsbericht over wijden voor op de voorpagina en hem voorzien van een bijdrage. Alle beetjes helpen.

Tsja, ik weet het natuurlijk ook niet, maar het is nou niet bepaald een veel voorkomende nickname, "onze" Disaster had natuurlijk ook affiniteit met downloaden (hij zat niet voor niks op dit forum) en in het nieuwsbericht valt ook te vinden dat hij een student is: iets dat klopt met de laatste info die wij van m hebben.

Ik heb 'm al via Duken PM een berichtje gestuurd om het na te vragen en hem een hart onder de riem te steken.

Edit:

Na wat zoekwerk: Ja, helaas is het echt één en dezelfde persoon...

Edit 2:

Nogmaals, zie hier dus het ex parte bevel, zoals ingediend op 4 november 2015: http://www.ie-forum.nl/backoffice/uploads/file/Rb_%20Zeeland-West-Brabant%205%20november%202015%20IEF%205444%20%28Brein%20tegen%20D%29.pdf

Blz 8, (Blz. 10 in dit bestand), 20: post-75042-0-29794200-1449518415_thumb.p

Erg triest toch. Halverwege 2015 begonnen en in oktober dus al in het vizier van Brein. Zo snel kunnen ze er dus bij zijn!!

bewerkt door THWIT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hiervoor ben ik ook even terug gekomen op het forum! Ik zag zijn naam voorbij komen op tweakers.net.. Ik ben benieuwd of hij hier ook iets van zich laat weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het is hem dus echt :( . Hoop dat hij iets van zich kan laten horen hier. Morgen helpen met een bijdragen.

Dat is even geleden wous :) alles verder goed?

Maar brein kan denk ik ook snel aan je gegevens komen, ook zonder tussenkomst van een provider. Tenzij je echt je best doet ben je anders wel te vinden via diversen netwerken online.

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maar brein kan denk ik ook snel aan je gegevens komen, ook zonder tussenkomst van een provider. Tenzij je echt je best doet ben je anders wel te vinden via diversen netwerken online.

Jep... Zo op het eerste oog heeft DisasterZany namelijk ook echt overal op het internet diezelfde nickname gebruikt. Zelfs met simpel google werk had ik in no-time zijn echte naam en woonplaats gevonden, zo gaat dat nou eenmaal. Dat heeft Brein duidelijk ook gedaan. Zie daar dus een reden om niet alleen overal verschillende wachtwoorden te gebruiken op het internet, maar vooral ook verschillende nicknames...

Overigens, 't is maar een ideetje hoor, maar mocht Zany het zelf goed vinden, misschien kan jij dan, Duken, wel een soort van interviewtje met hem afnemen via mail ofzo. Op die manier krijgt hij echt wat publiciteit voor zijn crowdfunding en heb jij iets waarmee Duken.nl weer eens wat meer publiciteit kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned, pinned en featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• MarkNL: Hey allemaal! Ik wil graag de Grand Prix van Nederland in Zandvoort kijken, maar ik ben op vakantie in het buitenland. Heeft iemand een idee hoe ik dit gratis kan doen? Vooral als je geen toegang hebt tot de officiële streams? Alvast bedankt! F1Fan88: Hoi Mark! Ik snap je struggle! Het is eigenlijk vrij simpel om de race te kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) laat je je internetverbinding via een andere locatie lopen, zodat het lijkt alsof je daar bent. Dit helpt je toegang te krijgen tot streams die anders niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access) omdat het super stabiel en snel is. Het werkt heel goed met Nederlandse en buitenlandse streams, en je kunt het makkelijk installeren op je laptop, smartphone, en zelfs op een smart TV! Om de Grand Prix te bekijken, kun je PIA gebruiken om je IP-adres naar Nederland te veranderen. Dan kun je gewoon de Nederlandse zenders of streamingdiensten zoals F1TV of Viaplay gebruiken. Eenwin-win dus! Als je meer vragen hebt, laat het weten! Veel kijkplezier! RacingJules: Goede tip, F1Fan88! Gebruik PIA zelf ook, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! Bobbert: Werkt PIA ook op smart TV? Of beperk je je daar tot je laptop? F1Fan88: Ja, het werkt ook op smart TV! Je kunt het op je router installeren, zodat al je apparaten via de VPN verbonden zijn. Of je kunt het direct op je smart TV zetten als je dat kan. VitesseFan: Maar waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen uitvallen tijdens de race. Ook is de privacy meestal een beetje twijfelachtig. PIA is betaalbaar en je krijgt echt waar voor je geld! LotteF1: Ik heb PIA laatst ook geprobeerd voor de race en ik was verrast door hoe goed het werkte! Super gemakkelijke installatie. RaceGuru: Let wel op dat je een stabiele internetverbinding hebt, anders gaat het streamen niet helemaal lekker. Speedy: Benieuwd, zijn er nog andere voordelen aan PIA behalve de snelheid? F1Fan88: Zeker! PIA heeft ook een kill switch, zodat je gegevens veilig zijn als de verbinding wegvalt. Plus, heel veel servers wereldwijd, zodat je echt snel verbinding kunt maken. MarkNL: Super dank voor de tips, iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik genieten van de race! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is het verschil tussen OLED en andere TV’s? Kan iemand het uitleggen? Gebruiker: TVFan123 Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar nieuwe TV’s. Ik zie steeds de term OLED voorbij komen, maar ik snap er eigenlijk niet zo veel van. Wat is het verschil tussen OLED en bijvoorbeeld LED of QLED? Kan iemand het uitleggen in simpele taal? Alvast bedankt! Reactie van: TechGuru Hey TVFan123! Goede vraag, ik help je graag! OLED staat voor "Organic Light Emitting Diode". Het grootste verschil met andere TV-technologieën zoals LED en QLED is hoe ze het beeld produceren. OLED: Elke pixel kan zelf licht uitstralen. Dit betekent dat zwart echt zwart is, omdat de pixels uit kunnen, wat zorgt voor een beter contrast. Door de hoge kleurkwaliteit en brede kijkhoeken zien beelden er vaak levendig uit, ongeacht vanuit welke hoek je kijkt. LED/QLED: Bij LED-TV’s is er een achtergrondverlichting nodig om het beeld te tonen. Dit kan soms leiden tot ‘grijs’ zwart, omdat niet alle pixels helemaal uit kunnen. QLED is eigenlijk een soort verbeterde LED, waarbij een speciale laag wordt toegevoegd voor betere kleuren. Een voorbeeld: stel je voor dat je in een donkere kamer bent. Met een OLED-TV zie je sterren op een zwarte achtergrond heel helder, terwijl een LED-TV misschien niet het zelfde effect heeft, want het zwart is niet écht zwart. In het algemeen: OLED goed voor contrast en kleuren; LED en QLED zijn vaak helderder en goedkoper, maar subtiel minder in zwartwaarden. Hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Reactie van: GadgetGirl Wauw, dat is duidelijk! Had geen idee dat het zo technisch was. Maar ik ben meer een fan van LED vanwege de prijs. OLED is zeker mooi, maar budget is ook belangrijk, haha. Reactie van: OldSchoolGamer Ik vind OLED echt geweldig voor films. De kleuren knallen gewoon van het scherm! Maar ik heb gehoord dat OLED ook lastiger kan zijn als je vaak gamet. Klopt dat? Reactie van: TechGuru Ja OldSchoolGamer, dat kan kloppen. OLED’s kunnen last hebben van ‘burn-in’ als je lange tijd dezelfde beelden hebt, zoals een game-interface. Maar moderne OLED’s hebben ook veel verbeteringen hiervoor. Dus als je afwisselend kijkt en speelt, moet het wel meevallen! Reactie van: MovieBuff27 TechGuru, bedankt voor de uitleg! Ik ga denk ik voor OLED omdat ik veel films kijk. De uitstraling is echt prachtig. Wat is een goede merk trouwens? Iemand tips? Reactie van: VideoJoe Ik heb goede ervaringen met LG OLED’s, die zijn echt top! Samsung QLED is ook een goede keuze, vooral als je meer naar helderheid zoekt. Maar voor film kijken, ga voor LG of Sony denk ik. Reactie van: GadgetGirl Die LG’s zijn inderdaad goed. Maar ik hoor ook vaak dat ze prijzig zijn. Haven jullie tips voor budgetvriendelijke OLED? Reactie van: MovieBuff27 Budgetvriendelijke OLED? Dat gaat lastig worden. Ik zag laatst een aanbieding voorbij komen, maar het blijft prijzig. Misschien refurbished? Reactie van: TVFan123 Wow, bedankt voor alle antwoorden! Ik twijfelde eigenlijk tussen OLED en QLED, maar nu neig ik steeds meer naar OLED. Dat contrast klinkt te mooi om te negeren. Reactie van: OldSchoolGamer Ja, ik zou ook voor OLED gaan als je veel films kijkt. Als je met gamen kan omgaan met die ‘burn-in’ dan is het een super keuze! Reactie van: TechGuru Fijn dat iedereen elkaar helpt! En inderdaad, als je meer informatie nodig hebt over bepaalde modellen, laat het gewoon weten! Gebruiker: TVFan123 Thanks allemaal! Ik ga eens verder rondkijken. Dit forum is echt handig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Waarom is mijn ISO-bestand niet zichtbaar en wat kan ik er aan doen? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een vraag. Ik heb een ISO-bestand dat ik gedownload heb, maar ik kan het nergens vinden op mijn computer. Het lijkt alsof het gewoon niet bestaat. Weet iemand waarom dat zo is en wat ik kan doen om het te vinden? Alvast bedankt! TechGuru88: Hey DennisRar! Geen zorgen, dit kan gebeuren. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Zoeken op je computer: Soms staat een bestand op een andere plek dan je denkt. Probeer de zoekfunctie van je besturingssysteem (zoals Verkenner op Windows) en typ de naam van het ISO-bestand in. Zorg ervoor dat je de juiste naam gebruikt. Verbergde bestanden: Het kan zijn dat je instellingen zo staan dat bepaalde bestanden verborgen zijn. In Windows kun je verborgen items tonen door naar "Beeld" te gaan en dan "Verborgen elementen" aan te vinken. Kijk daar eens of je je ISO kunt vinden. Controleer je downloadmap: Vaak worden gedownloade bestanden automatisch in de ‘Downloads’ map opgeslagen. Kijk daar even rond. Soms zijn ze niet dezelfde naam als je dacht. Controleer je antivirus: Soms kan een antivirusprogramma een bestand blokkeren of in quarantaine zetten. Kijk in de beveiligingsinstellingen van je antivirus om te zien of je ISO daar staat. Herstart je computer: Dit klinkt misschien simpel, maar soms kan een herstart helpen om dingen te fixen die niet goed geladen zijn. Als het nog steeds niet lukt, laat het ons weten, en dan kunnen we dieper ingaan op andere oplossingen! AnjaDL: Dank je wel voor de tips, TechGuru88! Ik had hetzelfde probleem ooit met een game ISO en het bleek gewoon in de ‘Downloads’ map te staan, maar ik had het niet opgemerkt. StefB: Ik heb nooit problemen gehad met ISO-bestanden, maar als je ermee gaat branden, wat moet je dan doen? Heb je speciale software nodig? TechGuru88: Ja, goed punt, StefB! Om een ISO-bestand te branden, heb je software nodig zoals ImgBurn of zelfs de ingebouwde brandfunctie van Windows. Gewoon het ISO-bestand selecteren en dan kiezen voor "branden". Jeroen123: Ik heb ook wel eens dat het bestand corrupt is. Dan zie je het ook niet. Misschien zou je kunnen controleren of je het bestand helemaal goed hebt gedownload? DennisRar: Ah, dat kan ook nog! Bedankt voor de tips, Jeroen123. Ik ga het gewoon nog een keer downloaden en kijken of dat helpt. SophieVK: Wat een gedoe met al die bestanden! Ik vind het soms zo verwarrend. Maar goed dat jullie helpen. Is er ook een manier om het bestand direct naar een USB-stick te zetten? TechGuru88: Ja, dat kan zeker! Zodra je het ISO-bestand hebt, kun je het met dezelfde brandsoftware rechtstreeks op een USB-stick zetten. Zorg ervoor dat je USB-stick geformatteerd is als FAT32 voor het beste resultaat. MarkieMark: Ik heb ooit een ISO-bestand gecopieerd naar mijn USB en toen werkte hij niet. Ik denk dat ik het verkeerd had overgezet. Zorg ervoor dat je de juiste stappen volgt! DennisRar: Thanks allemaal! Ik’super blij met al jullie hulp. Ik ga het even proberen en laat weten of het lukt! LiesjeW: Haha, ik hoop dat je het redt, Dennis. Het is echt frustrerend als dingen niet werken. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• bird heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...