Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dat is even geleden wous :) alles verder goed?

Gaat zeker goed! En ik houd nog steeds elke week de 'top 10 gedownloade films' in de gaten voor een goede film. Helaas is het forum niet meer zo actief.

bewerkt door Wous
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Nu reeds de hele dag een (test)standalone pc opnieuw aan het instellen en dat bedoelt opnieuw fabrieksinstellingen instellen (W8) - updaten - updaten naar 8.1 - upgraden naar W 10 - programma's opnieuw installeren - Privacy instellingen aanpassen en zo verder. Hoe het komt? Een bepaald programma aan het testen wegens update (niet een gewoon te gebruiken programma, kan er weinig uitleg over geven omdat het geen regulier programma is) en héél de soep was op hol geslagen en kwam in een opstartloop terecht die alleen te herstellen was met hoger genoemde, en enige, mogelijkheid. Is nu nog steeds W 8.1 aan het updaten, pfff, en da overgaan naar W 10. Het zal dus nog even duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zo, dat is ook weer even opgelost. De pc die alleen staat, zonder internet om dingen te testen en te programmeren, staat terug in goede staat (zoals die was) maar nu met een virtuele pc en dubbele sandbox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zo Trizomu, behoorlijk druk geweest, als ik zo lees.

Wat zijn eigenlijk die sandboxes?

Ik hoor er wel vaker van, maar kun je mij dat eens uitleggen?

Voor de rest, ik vind het hier op Duken toch steeds levendiger worden, gelukkig ^_^

Fijne avond allen! :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.934
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Nou ik heb echt een drukke week @ work en prive. Kom bijna niet aan Duken toe. Maar gelukkig genoeg leden wel weer! Gezellig om te zien.

Maar een dubbele sandbox... sandbox in sandbox?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik weet dat het raar klinkt, maar in theorie is het mogelijk van een dubbele sandbox te hebben of aan te maken, maar het vraagt wel een beetje knutselwerk om op een softwarematige manier tot deze mogelijkheid te komen. Ik heb er wel een nachtje slaap moeten voor laten, zeker nadat dat ene programma erin geslaagd was om te ontsnappen uit die ene sandbox. Ik ben die mogelijkheid te weten gekomen via mijn zoon die ls data (dit woord heeft veel mogelijkheden om aan te duiden wat de mogelijkheden zijn van het analyze ervan + het inzicht van bepaalde programma's die men niet zomaar kan verkrijgen die deze mogelijkheid geven. En dan spreek ik niet over programma's die gewoon door iedereen te bekomen zijn.) en programma's ontcijfert om te weten te komen wat deze kunnen betekenen in het opsporen van patronen in data-stromen o het internet en in de IT-wereld.

Normaal gezien heeft men voldoende aan één sandbox om programma's te testen, als men begrijpt dat een programma niet zou mogen buiten die sandbox treden, in een veilige omgeving. Een sandbox is dus eigenlijk een stukje software die een bepaald gebied afbaken, bij mij dus in de virtuele pc (in intern geheugen draaiend programma), die niet toelaat dat programma's buiten die afbakening treden en date enkel kan daar buiten kan treden indien men daar expliciete toestemming toe geeft omdat men die data wil bewaren (op een interne opslag of externe). Daar bij het afsluiten van de pc, of virtuele pc, alles verloren gaat aan data (die verwerkt is of bekomen is in de sandbox). Een beetje technisch maar dit is niet zomaar in een pasklaar antwoord of tekst te plaatsen zonder over meer dan één pagina te gaan.

Nu weet ik ook wel dat men met bepaalde programma's héél hard moet opletten maar deze deed plots dingen die ik echt niet verwacht had, zeker niet na de aanpassingen die er aan gebeurd waren door mijn hand. Het is net de eerste keer dat ik bepaalde programma's aanpas zodat die mogelijkheden krijgen die het anders niet heeft, en ja soms loopt het wel eens uit de hand of werkt het programma niet meer, zeker als die programma opensource zijn. Zo draait erop die stand-alone een Firefox-variant die het beste combineert van de gewone FF met die van TOR, die doet el eens raar maar dat is begrijpelijk omdat die zelfs nog niet in alfa fase zit maar in ontwikkings-fase en heb ik daar ook een variant draaien van Utorrent die me toelaat om seeders/leechers (downloaders) te blokkeren aan de hand van het land (het vlagje dat men er wel eens ziet) of hebt adres dat er bij vermeld is. Deze is nog niet stabiel maar is wel reeds uit de ontikkelingsfase en wordt binnenkort naar een alpha gebracht, om nog verder te verbeteren, om samen met Bittorrent later in 2016 naar een Beta te brengen en te laten testen door een beperkte kring voor het eventueel overgenomen wordt naar een definitieve uitgave.

Zo Trizomu, behoorlijk druk geweest, als ik zo lees.

Wat zijn eigenlijk die sandboxes?

Ik hoor er wel vaker van, maar kun je mij dat eens uitleggen?

Voor de rest, ik vind het hier op Duken toch steeds levendiger worden, gelukkig ^_^

Fijne avond allen! :goed:

Wat is een sandbox? Nou eigenlijk heb ik het antwoord reeds vermeld in bovenstaande tekst, al was het misschien een beetje onbegrijpelijk, maar om kort en bondig en duidelijk te zeggen: een programma die toelaat om een afgebakend gebied te hebben om allerlei dingen te testen zoals programma's voor men die echt gaat plaatsen op de HD/SSD en gewoon gaan gebruiken. Wil men van daar iets verplaatsen naar de hd/ssd om te bewaren dan moet men dar expliciet toestemming geven om het buiten de sandbox te verplaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Heftruckcertificaat gehaald :)

Sent from my MI 3W using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Gefeliciteerd! :) waar rij je met de heftrucks?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Woops... recursive nameservers bleken aangepast te zijn van mijn webhosting waardoor Duken.nl al 3 dagen geen email verstuurde en leden zich niet konden valideren... Dat is ook voor het eerst in 10 jaar.... Stom van me.

Case closed en fixed. Mails stonden nog in de que en zijn alsnog verstuurd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dank je wel voor de uitleg, Trizomu!

Dit is wel interessante informatie. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

:goed:

Dank je wel voor de uitleg, Trizomu!

Dit is wel interessante informatie. :goed:

Graag gedaan hoor, we zijn er om elkaar te helpen en info te verschaffen.

Heftruckcertificaat gehaald :)

Gefeliciteerd! :knipoog:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Woensdag naar de Première van Starwars!!!! Woooo kan niet wachten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Woensdag naar de Première van Starwars!!!! Woooo kan niet wachten :D

Nog één nachtje slapen. :blij:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nog een paar uurtjes! Morgen om 15:00 in de bios, de trailers nu al 349876x gezien. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nog zotter dan ik :gek: , ik heb wel in STO een schip genaamd Duken.NL :engel:

Dit is de Duken.NL genoemde schip van me in STO

tumblr_mjo491w5xa1rzu2xzo1_1280.jpg

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het ideale kerst- nieuwjaarsgeschenk voor Duken

2000732188.jpeg

http://tweakers.net/pricewatch/462106/sphero-bb-8.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hahah wat vet! Een Duken.nl schip in startrek online. Zorg je wel voor voldoende bescherming? Anders komen alle multimedia partijen je schip in stukken schieten ;)

Vandaag dus starwars gezien.... Oo ooo ooo ooooo wat vet. Dikke 5/5 sterren. Genoten met hoofdletter G en de oude helden voelen alsof ze nooit zijn weggeweest :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik kan me voldoende verdedigen met dat Multi-Vector schip omdat ik er drie kan van maken ipv 1. Zelf de Borg kunnen er niet tegen op dus laat staan al die andere multimedia partijen, tenslotte staat Duken.NL voor kwaliteit. :yahoo:

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Hahah wat tof. Een onverslaanbaar Duken.nl schip in de startrek space :goed:

Nog een paar dagen werken, dan heerlijk kerst! Ik heb er weer zin in. :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nieuwjaarnh0.jpg

Kerst- en nieuwjaarswens

De beste wensen

Voor jullie en voor mij

Met veel geluk

En liefde erbij

Ik wens jullie een kerst vol vrede

en een jaar zonder verdriet of tegenslag.

Mogen de dagen, weken, maanden

gevuld zijn met liefde en een lach.

Dat vrede jullie deel mag zijn

voorspoed, liefde, harmonie

mogen uren, dagen, maanden

worden tot een symfonie

Het zijn weer donkere dagen,

maar als jij komt wordt het licht.

De kerst zal zeker slagen,

kom toon me je lief gezicht.

Olleke bolleke

rebussoleke

olleke bolleke knol

doe de glaasjes nog eens vol

drink ze uit met heel veel zwier

ik wens je een jaar vol plezier

We wensen jullie - en hen die jou omringen

het allerbeste voor het nieuwe jaar

geluk in grote en in kleine dingen

maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Ik wens jullie een kerst vol vrede

en een jaar zonder verdriet of tegenslag.

Mogen de dagen, weken, maanden

gevuld zijn met liefde en een lach.

Veel mensen zijn de betekenis van kerst vergeten.

Tegenwoordig is het een feest van heel veel eten.

Maar ook het samenzijn zijn is een hele klus.

Kerst behoort het feest te zijn van licht en de geboorte van Jezus.

Dus sta even stil bij de gedachte.

In de hoop dat 2015 jullie heeft gebacht wat je er van verwachte.

En voor 2016, staat er weer een nieuw verlanglijstje in de wacht.

En dat is, een goede gezondheid, liefde, en geluk.

De winter is aangebroken…

en onder de wol zijn wij gekropen!

de feestdagen komen er weer aan…

het festijn is nog lang niet gedaan!

Buiten vriest het, blaast de wind! Het is berenkoud…

maar warmte straal jij toch uit, met je hart van goud!

We wensen jullie het beste voor het nieuwe jaar…

Met de beste wensen van Trizomu en het hele gezin.

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Wat een fijne kerst en nieuwsjaars wensen Trizomu!

Jullie ook allemaal de beste wensen en een gezond 2016. Dat er wat mooie cadeau's onder de boom mogen liggen en dat we in 2016 nog kunnen downloaden zonder enge boetes...

iphone-20121224233622-0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Happy new year ! :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Gelukkig nieuwjaar!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Gelukkig nieuwjaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Duken unpinned, pinned en featured this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe. Ik heb een vraag over PSP homebrew. Wat is dat precies en hoe kan ik het zelf gebruiken? Ik hoor vaak dat je je PSP moet ‘hacken’ of zo, maar hoe werkt dat? Ik zou het leuk vinden om wat meer games of apps te kunnen spelen. Alvast bedankt! ExpertJan: Hey GamePeter! Welkom op het forum. Fijn dat je het vraagt, want homebrew op de PSP is echt een cool onderwerp. Homebrew zijn eigenlijk games en applicaties die door gebruikers zijn gemaakt, in plaats van door grote bedrijven. Het leuke is dat je met homebrew allerlei nieuwe functies aan je PSP kunt toevoegen, zoals emulators voor andere consoles, handige tools, of zelfs nieuwe games die je nergens anders kunt vinden. Maar zoals je al zei, om dit te gebruiken moet je je PSP eerst ‘hacken’. Dit betekent gewoon dat je een soort toegang krijgt tot je PSP, zodat je zelf dingen kunt installeren. Het klinkt misschien ingewikkeld, maar het is makkelijker dan het lijkt. Hier is een simpele stap-voor-stap uitleg: Zoek de juiste software: Ga naar vertrouwde websites voor PSP-homebrew. Zorg ervoor dat je met betrouwbare bronnen werkt! Download de Custom Firmware: Dit is de software die je nodig hebt om de homebrew te kunnen draaien. Ik raad je aan om de nieuwste versie te nemen omdat deze meestal de meest stabiele is. Installeer de firmware: Dit doe je door je PSP met je computer te verbinden. Volg de instructies op de site die je hebt gekozen. Dit is vaak het lastige deel, maar er zijn veel goede video-tutorials die je hierbij helpen. Zoek en download homebrew apps/games: Platforms zoals ‘PSP Homebrew Database’ bieden een heleboel opties. Je kunt direct op je PSP downloaden of het eerst naar je computer halen en dan overzetten. Geniet van je PSP!: Nu je alles hebt geïnstalleerd, kun je de homebrew apps en games vinden in je menu. Let wel op dat je dit op eigen risico doet. Er zijn altijd risico’s aan het hacken van je apparaat, en als het misgaat, kan het je PSP onbruikbaar maken. Maar als je het goed doet, is het echt de moeite waard! Als je vragen hebt, laat het weten. Succes! NinaSwitch: Wow, dat klinkt interessant! Ik heb altijd al willen weten hoe je je PSP kunt aanpassen. Bedankt voor de uitleg! JayTMS: Hacken is altijd een beetje spannend. Heb je ooit je PSP kunnen ‘bricken’? Dat schijnt een ding te zijn als je niet oppast. GamePeter: Dankje, ExpertJan! Dit maakt het al een stuk duidelijker. Maar wat bedoel je precies met ‘bricken’? Is dat echt zo gevaarlijk? ExpertJan: Ja, dat kan! ‘Bricken’ betekent dat je PSP onbruikbaar wordt. Vaak gebeurt dat als je de verkeerde firmware installeert of als je het proces onderbreekt. Zorg ervoor dat je goed leest en volgt wat je doet. NinaSwitch: Loop je dan je garantie mis als je hackt? Of maakt dat niet uit omdat het zo oud is? ExpertJan: Dat klopt! Bij oudere modellen maakt dat meestal niet uit, maar je verliest je garantie als je hem hackt. Het is het beste om dit alleen te doen als je 100% zeker bent wat je doet. MARCEL123: Ik heb me PSP ook gehackt, het is echt een geweldige ervaring! Maar ze zeggen dat sommige games niet werken met homebrew. Klopt dat? ExpertJan: Ja, dat kan kloppen. Sommige officiële games hebben beveiligingen die gedetecteerd worden. Maar er zijn veel homebrew-games die super leuk zijn. Het is een kwestie van proberen! KarinP: Ik vind dat hacken van je PSP zo spannend , maar ik ben ook bang dat ik iets fout doe. Moet je echt alles zelf doen of zijn er ook tools die het makkelijker maken? JayTMS: Er zijn zeker tools die het proces makkelijker maken, maar meestal moet je wel zelf wat dingen uitzoeken. Het is wel leuk als je het zelf kunt! GamePeter: Nogmaals bedankt allemaal! Het lijkt echt een projectje te zijn. Ik zal een goed tutorial zoeken en dan ga ik ervoor! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Is PIA VPN echt veilig om te gebruiken? Gebruiker123: Hey allemaal, ik zit met een vraagje. Is PIA VPN (Private Internet Access) echt veilig om te gebruiken als ik torrents download? Ik heb gehoord dat het goed is, maar ik ben ook bang voor datalekken en zo. Wat denken jullie? ExpertJohan: Hey Gebruiker123! Goede vraag. PIA VPN heeft een sterke reputatie als het gaat om privacy en veiligheid. Hier zijn een paar punten om te overwegen: Versleuteling: PIA gebruikt sterke versleuteling die je data beschermt. Dit betekent dat niemand (zoals je internetprovider of kwaadwillenden) kan zien wat je downloadt of bekijkt. Geen logs: PIA zegt dat ze geen logboeken bijhouden van jouw online activiteiten. Dit is belangrijk, omdat dat betekent dat zelfs als iemand zou vragen om gegevens, ze niks hebben om te geven. Killing-switch: PIA heeft een kill-switch functie. Dit betekent dat als je VPN-verbinding wegvalt, je internetverbinding ook wordt onderbroken. Zo voorkom je dat je IP-adres blootgesteld wordt. Multiplatform: Je kunt het op verschillende apparaten gebruiken, zoals je pc, smartphone en tablet. Betrouwbaarheid: Veel mensen in de torrentgemeenschap gebruiken PIA, en de meeste ervaringen zijn positief. Dat zegt vaak al veel! Maar, zoals met alles, is het goed om je eigen onderzoek te doen. Kijk een beetje rond naar reviews en ervaringen. Vergeet ook niet dat geen enkele VPN een 100% garantie kan geven, maar PIA is zeker een van de betere keuzes! KleinWoes: Thanks voor de info, Johan! Ik had een vraag over die kill-switch. Hoe werkt dat precies? Is dat simpel in te stellen? ExpertJohan: Geen probleem, KleinWoes! De kill-switch is meestal standaard ingeschakeld bij PIA. Wanneer je de VPN-app opent, kun je het vinden in de instellingen. Als je het inschakelt, begint het te werken zodra je verbinding maakt. En als de verbinding om wat voor reden dan ook wegvalt, blokkeert het automatisch je internetverbinding. Heel handig! TorrentsFan: Ja, PIA is echt goed hoor! Ik heb het zelf al een paar jaar. Geen gedoe en ik voel me veilig bij het downloaden. Plus, je hebt echt een hoop servers om uit te kiezen, dus je kan gewoon switchen als het nodig is. Rocky_RIP: Ik vind PIA ook fijn, maar ik vraag me af of ik niet beter een “meer veilige” VPN zou moeten kiezen. Zijn er betere opties? Heb je vergelijkingen gedaan, Johan? ExpertJohan: Hey Rocky_RIP! Ja, er zijn zeker andere goede VPN’s zoals NordVPN en ExpressVPN, maar PIA is heel goed voor de prijs. Het hangt echt af van wat je nodig hebt. Als je gewoon torrents wilt downloaden, is PIA meer dan genoeg. Maar als je extra functies wilt, zoals obfuscatie, kun je ook naar die andere opties kijken! AlgemeneGebruiker: Ik heb PIA ook en tot nu toe werkt het prima. Maar ik vraag me af hoe het zit met hun klantenservice. Is die goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Jasmine89: Ik heb PIA en een keer contact gehad met hun klantenservice. Ze reageerden snel en hielpen me goed. Maar ja, je hebt het niet echt vaak nodig als je alles goed instelt. Dat is mijn ervaring! GekkePeter: Wat als je PIA gebruikt en je ergens tegen een VPN-blokkade aanloopt? Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? ExpertJohan: Goeie vraag, GekkePeter! Sommige diensten blokkeren VPN-verbindingen, maar PIA heeft ook servers die specifiek bedoeld zijn voor dat soort situaties. Je kan die kiezen als je problemen tegenkomt. Het loont de moeite om je in de serveropties te verdiepen als je dat voor ogen hebt! KleinWoes: Thanks voor de hulp, iedereen! Ik ga PIA een kans geven. Hopelijk gaat alles goed! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Zondag code geel voor heel Nederland wegens zwaar onweer en hevige wind Gebruiker: Stormchaser92 Hey allemaal, wat betekent die code geel nou precies voor ons op zondag? Moet ik me echt zorgen maken of kan ik gewoon lekker buiten blijven? Expert: Weerwizard Hey Stormchaser92! Goede vraag! Code geel betekent dat er gevaarlijke weersomstandigheden aan zitten te komen, maar het is niet altijd iets om je echt heel veel zorgen over te maken. Het geeft wel aan dat je alert moet zijn. In dit geval gaat het om zwaar onweer en heftige wind. Dat kan leiden tot onder andere: Sterke windstoten: Dit kunnen windvlagen zijn van meer dan 75 km/u. Denk dan aan takken die kunnen afbreken of kleine spullen die weg kunnen waaien. Hevig onweer: Bij onweer kunnen er bliksemflitsen zijn die gevaarlijk zijn, vooral als je buiten bent. Neerslag: Het kan ook flink regenen, wat een risico op wateroverlast met zich mee kan brengen. Wat je kunt doen? Blijf binnen tijdens het onweer, zeker als je buiten bent. Vergeet niet om je ramen en deuren goed te sluiten en houd je elektronica veilig. Maar echt, het is meestal meer een waarschuwing dan paniek zaaien. Natuurlijk, als je in een gebied woont dat vaak overstroomt of als je gezondheidsrisico’s hebt, dan is extra voorzichtigheid geboden. Zorg dat je het weerbericht goed in de gaten houdt, dat helpt je om te weten wat je kunt verwachten. Hopelijk helpt dit je een beetje! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: Jessie123 Thanks voor je uitleg, Weerwizard! Ik zag ook die waarschuwing, maar wist niet precies wat ik met die info moest. Goed om te weten dat het niet altijd paniek is. Gebruiker: Jansen84 Haha, typisch weer in Nederland. Gisteren nog pronte zon en morgen onweer! Hebben we nog tijd voor een BBQ, of moet ik mijn plannen maar cancelen? Gebruiker: Stormchaser92 Thanks Weerwizard! Dat klinkt allemaal wel logisch. Ik ga mijn BBQ-plannen in elk geval afblazen. Veiligheid eerst, toch? Gebruiker: KarelW @Jansen84, ik zou gewoon even afwachten. Meestal zijn die buien snel voorbij. Maar ja, je wilt geen natte feestgangers natuurlijk! Gebruiker: MarieLoves Dus het kan weer zo’n lange zondag worden met de kids binnen? Kan ik ze beter alvast op de tablet zetten haha. Wat is het met deze zomer en het weer? Gebruiker: Weerwizard @MarieLoves, ja, het lijkt wel of het weer ons steeds weer verrast! Zorg dat je wat leuke binnenactiviteiten klaar hebt staan. We hebben een paar weken terug ook zo’n dag gehad. Spelletjes doen, knutselen of een film kijken zijn altijd leuk! Gebruiker: RoccoF10 Ik hou van onweer, zolang ik binnen ben! Maar ik ben altijd bang dat de stroom uitvalt. Iemand Anders tips hiervoor? Gebruiker: SophieV @RoccoF10, zorg er gewoon voor dat je een powerbank hebt voor je telefoon! En een kaarsje kan ook geen kwaad. Altijd handig voor in deze dagen! Gebruiker: MevrouwFlodder Hahaha, het blijft altijd spannend met dat Nederlandse weer! Maar zoals Weerwizard zegt, kijk naar de waarschuwingen. We kunnen het niet altijd vermijden! Gebruiker: Jansen84 Lol @MevrouwFlodder, dat klopt! We kunnen maar beter voorbereid zijn. Al die buien door het jaar heen… je kunt er maar beter op inspelen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Ashishsingh9192 heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...