Spring naar bijdragen

Recommended Posts

11 minuten geleden zei brillant:

nee heb er 1 maar weet echt niet hoe zo'n ding werkt ,en heb alleen maar engelse beschrijvingen gevonden

Bij welke seedbox provider?

Je hebt niet echt een beschrijving nodig. Een seedbox is meestal niets meer dan een web GUI van een torrent client en een FTP toegang.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Ik neem aan dat hij bedoelt dat hij zelf een seedbox thuis heeft staan.
Als dat het geval is, vraag ik mij af wel besturingssysteem erop staat en wat je kennisniveau is.
Zo maar thuis een seedbox gebruiken om torrents e.d. te delen, is geen aanrader tenzij je een proxy gebruikt en zeer bekent bent met netwerk protocols en (Linux) systeembeheer.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
brillant    0

nee heb geen seedbox thuis maar krijg er 1 in gebruik van iemand maar weet gewoon niet hoe dit allemaal werkt ,

alle beschrijvingen die ik gevonden heb zijn in het engels waar ik niet veel van snap

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meh Meh    304

Welk merk, model, wat wil je er precies mee doen?
Waar wil je de seedbox neerzetten of waar staat hij als je deze gaat gebruiken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
reneetje1969    369

Op een seedbox zit meestal Rutorrent die ongeveer hetzelfde werkt als uTorrent. Je kan je seedbox benaderen via een url. Ook krijg je bij een seedbox altijd een FTP adres zodat je je bestanden kan bewerken. Dit doe je met een FTP programmaatje zoals het gratis FileZilla.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
oʞᴉlʞ    294

Makkelijker uitgelegd:

Een seedbox is een computer die je op afstand kunt gebruiken voor het downloaden/uploaden van torrents. Dit zodat je eigen verbinding niet gebruikt wordt en je geen problemen kan krijgen met up en/of downloaden.
Omdat je geen beeldscherm op die computer aangesloten hebt zitten (of je kan er iig niet bij) kan je hem gebruiken via je browser, er staat een website op waar je heen kan met je browser om .torrent bestanden te uploaden zodat je seedbox de torrents kan downloaden.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door PeaceFreak
      Hallo Allemaal,
      Ik zit met een vraag/probleem.
      Ik heb op dit moment 10 euro p/mnd. om te downloaden.
      Maar nu komt het:
      Ik vind het downloaden van NZB's zo "onpersoonlijk".
      Er zit wel een "community" achter, maar bij torrents heb ik het "community" gevoel (ook door het seeden) veel meer.
      Dus aan jullie de vraag:
      Wat zou je kiezen?
      De payserver of de Seedbox?
      Ook kijkend naar mijn gevoel...
      Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een besluit.
      Alvast bedankt voor alle moeite,
      Rik

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Eh, dat klinkt als parttime werk, @Trizomu  Ik zie dat deze game gratis te verkrijgen is via Steam.
      Ik zoek enkele leuke games voor een uurtje per dag maar ik denk dat STO veel meer tijd zal opeisen. Een goede nacht allemaal! 
    • Net terug uit de ruimte, en nee niet van iets te nemen of te roken, meer bepaal STO (Star Trek Online). Eén vloot admiraals ziek en ik heb de pech van First Officer in Command te zijn, hou dan ook twee vloten in het oog voor de dagdagelijkse leiding op me te nemen. Nu weet ik waarom ik geen eigen vloot heb, wat een rompslomp brengt dat met zich mee.
    • Ik zal de game volgende week kopen! Lijkt mij wel leuk, gewone FPS games zijn mij wat te realistisch, dit ziet er iets meer anime uit.