Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!



Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jammer inderdaad die negatieve reacties, dat verdienen jullie niet!

Ik vond het een fijne site en hoop dat jullie snel zelf ook een beetje kunnen gaan relaxen na al het harde werk en genieten van een site die hopelijk groot wordt 🙂 

Kan niet wachten tot jullie weer open gaan, succes!

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jammer om reacties tegen te komen die zo negatief zijn.

Het is een hobby en ze doen dit vrijwillig.  Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als werken en een privéleven. 

Heb gewoon geduld en geniet van het zonnige weekend. Voor je het weet is alles weer online.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De staf van The -Newgeneration zal er vast alles aan gelegen zijn om de website zo snel mogelijk weer toegankelijk te krijgen voor zoveel mogelijk personen.

Een verhuizing naar een andere server en het verplaatsen van de Database is op zich niet het werk, maar het compleet opnieuw inrichten met in het script de juiste koppelingen maken is niet zo maar gedaan.

Geef deze staf op een normale manier krediet voor de moeite die ze doen en stel het op prijs dat met deze verhuizing straks heel veel meer leden een account kunnen nemen omdat er dan meer ruimte voor is op de server. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  148
  • Waardering:   65
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  8
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur geleden zei Duveltje55:

Nouja sorrie maar ik ben het wel eens met dat statement, een week offline voor een site te bouwen is extreem lang zoiets kan makkelijk binnen een dag . Dan met een site komen waar ik zag dat zoveel fouten opzitten is niet normaal. En ik vind dat de bouwers zich dat ook moeten aantrekken, tenslotte hadden ze veel mensen die met geld gesteund hebben en nu niks kunnen. Andere sites komen ook sneller en zonder problemen terug. Stress test ? dat doe je toch voor je gaat draaien daar zijn online testen genoeg voor, dat doe je niet onder bedrijf. Maar goed ik wilde toch ook even mijn mening gegeven hebben, een site runnen is goed maar dan moet je er wel wat verstand van hebben.

Ik ga hier voor een laatste keer op reageren en daarna negeer ik negatieve reacties.

Allereerst voor een stresstest heb je actieve gebruikers nodig... dit kan niet als een site dicht is....

Daar heb je toch mensen voor nodig om te testen en gisteren zaten er 540 mensen online toen de site problemen kreeg.

ik zou zeggen als je VB4 moet omtoveren naar VB5 in 1 dag zonder problemen be my guest! er zijn zat mensen geweest die daar dagen mee bezig zijn geweest.

De andere gebruiken geen dure software die gebruiken of nog oude software die al erg uitgebreid is, of van die 1 klik sites! er zitten goede tussen dat klopt!

En als je er verstand van hebt zou zeggen ga je gang! (dit kon ik even niet laten, als je niet weet met welke processen en software en dergelijke we op de achtergrond bezig zijn)

Zoals gezegd mensen hebben een privé leven, blijkbaar verwachten sommige dat wij een bedrijf vormen die alles professioneel zo in elkaar flansen! 

Daarmee gezegd ik negeer voorlopig de negatieve reacties, het is namelijk erg makkelijk dit vanachter je computer te doen! zonder uberhaupt te weten wat mensen doen!

Als je ze graag geven wilt prima, maar verwacht dan geen normaal antwoord ook terug!

 

Voor de andere die ons erg steunen en de top reacties die gegeven zijn.
We zijn erg druk met wat oplossingen door te voeren! als dit gebeurt is zal naar verwachten de site ook beter draaien!

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  690
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

Kritiek is niet per definitie negatief. Uiteraard waardeert iedereen de inzet en tijd die men er in steekt. Alleen waarom zou iedereen het eens moeten zijn met een gemaakte keus? Het kan toch geen kwaad als ik aangeef dat ik het graag anders gezien zou hebben? Naar mijn idee zijn meningen vrij om te geven en zolang dat op een vriendelijke manier gebeurd lijkt het mij niet iets om daar over te vallen. Tenzij men als gebruiker of beheerder niet tegen kritiek kan. Dan bij deze; welkom op internet. Hoe dan ook, ik hoop dat het snel goed gaat komen en alle bugs gefixed worden. Dat de default skin beschikbaar komt en het forum stabiel draait. 500 mensen op 1 moment online zou voor een beetje server niet veel moeten kosten.  Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo beste mensen,

Naar aanleiding van de reacties wil ik toch even reageren.

We zijn echt heel druk bezig om het nieuwe forum op te zetten, het is een update en een upgrade, vergis je daar niet in

Ook zijn we verhuisd qua server

Dit alles kost gewoon veel tijd als we het willen hebben zoals onze leden het willen hebben, lees onze leden!

Opbouwende kritiek,graag mensen daar kunnen we iets mee! maar ga die gasten die vaak tot in de nacht bezig zijn nu niet afkraken want dan wordt ik kwaad, weet je het beter stuur mij een pm op de site en dan mag je laten zien wat je allemaal kunt, maar ga niet onderbouwde kritiek geven alstublieft want daar kan ik niet tegen

Wat de vips betreft waar ook al een kritiek op is gekomen, die zijn allemaal zeer tevreden en waarderen ook al het werk en begrijpen de vertragingen, dus...

Zo, ik heb mijn zegje gezegd, kijk maar wat je ermee doet!

 

 

Grtz,

Den Spike

finalbannertng.png

bewerkt door Trizomu
woord woest vervangen door kwaad
  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  232
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Jullie zijn goe bezig respekt voor jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Den Spike en Cptzeromaniac ,

jullie weten als geen ander dat Nederlandse bevolking voor een groot gedeelte bestaat uit ....... die nog lopen te blaten voor iets moois wat ze gratis en voor niets krijgen.
Trek het je niet aan want er zijn ook landgenoten die oprecht dankbaar zijn voor wat ze krijgen aangeboden op jullie site.

Keep up the good work!!!P.S.


Ik weet dat het verhuizen en opzetten van een nieuw forum geen sinecure is en best wel eventjes kan duren als je niet 24 uur beschikbaar bent.
Dus haast je langzaam. We zien het allemaal tegemoet en die paar schoonheidsfoutjes horen erbij en zullen ongetwijfeld opgelost worden.

bewerkt door Trizomu
beledigend woord weggehaald
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geweldig The Next Generation hoop jullie gauw weer te zien. Neem je tijd om alles weer in orde te maken tot ziens

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  107
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ach, het duurt misschien wat lang maar ik ben wel heel blij met Thenewgeneration en wacht met plezier hun werk af!

Mensen, bedankt dat jullie dit allemaal voor ons doen!!!

Groet,

Kris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

We gaan hier ook weer berichten verwijderen die alleen uit zijn op gedonder. Dank @Trizomu voor de snelle actie.

Houd het gezellig en fijn, heb je feedback geen probleem. Laten we blij zijn met het bestaan van een NZB forum.

Anders kan je naar de bol.com of deze lijst met andere forums.

Fijne avond, :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  73
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Cptzeromaniac Ik krijg nu steeds deze melding :

 

Sorry your not authorized to view this page.

Please try logging in or logging in as a different user.

 

Dus ik kan nergens meer bij ...

bewerkt door picardo
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@picardo Er zijn problemen met rechten. Ze weten er in ieder geval vanaf.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

 

Als ik mij wil registreren krijg ik steeds Error 500   en dit reeds enkele dagen.   Als ik wil contacteren krijg ik ook diezelfde melding. Iemand een idee hoe het wel kan of is dit een tijdelijke storing?

Greets 

Louis

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

13 minuten geleden zei louis.1953:

Hallo

 

Als ik mij wil registreren krijg ik steeds Error 500   en dit reeds enkele dagen.   Als ik wil contacteren krijg ik ook diezelfde melding. Iemand een idee hoe het wel kan of is dit een tijdelijke storing?

Greets 

Louis

Ze zijn al een aantal dagen druk bezig om een nieuw forum op te zetten. Zie ook de eerdere berichten in dit topic. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je dit soort meldingen soms krijgt te zien.

Probeer het later nog een keer. Of wacht rustig af. :)

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  325
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  05-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben ontzettend blij met The new Generation!  Ik vind het erg fijn dat er mensen zijn die zoveel tijd en energie in zo'n forum willen steken.   Dank zij jullie wordt mijn leven wat makkelijker :) en zeker leuker.  Den Spike en alle anderen die hun best zo doen,  laat je niet gek maken door stomme mensen, die zijn er helaas altijd.   En het is erg makkelijk om zo op social media  iemand negatief  commentaar te geven.  Persoonlijk vind ik dat wat laag, maar goed.  Succes!!!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  318
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

mijn complimenten voor het nieuwe !! laat alle criticasters terzijde ze hebben ongelijk 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gisteren was het me kort gelukt om op de site te komen, tis geweldig mooi van opzet, ziet er echt prachtig uit.

Maar nu staat er :

 

Beste Guest,

 

We zijn op de hoogte dat members bepaalde secties niet in kunnen!

Daarom ook de vraag niet onnodig de beheerders lastig te vallen via PM

Maandag gaan we verder met de site aanpassen! Hierdoor kan de site onbereikbaar zijn

Houdt hier rekening mee!

Enige bugs kunnen later deze week gemeld worden!

Met vriendelijke groet,

TNG Team

=red>
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  148
  • Waardering:   65
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  8
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Wiedewa:

Gisteren was het me kort gelukt om op de site te komen, tis geweldig mooi van opzet, ziet er echt prachtig uit.

Maar nu staat er :

 

Beste Guest,

 

We zijn op de hoogte dat members bepaalde secties niet in kunnen!

Daarom ook de vraag niet onnodig de beheerders lastig te vallen via PM

Maandag gaan we verder met de site aanpassen! Hierdoor kan de site onbereikbaar zijn

Houdt hier rekening mee!

Enige bugs kunnen later deze week gemeld worden!

Met vriendelijke groet,

TNG Team

=red>

Klopt.

Dit omdat bepaalde rechten voor members niet goed staan en wij druk bezig zijn oplossingen toe te passen. 

Morgen gaan ze verder en zal het verbeterd worden. Dit bericht hebben we neergezet dat ondanks een aankondiging dat Beheer op de hoogte is. Mensen toch team leden onnodig berichten over hetzelfde probleem. Hoop dat iedereen nog even geduld heeft. Wij beloven beterschap. Gelukkig zijn we blij met de steun van onze trouwe members dat die ook geduldig met ons zijn :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik probeer nu al dagen te registreren maar steeds krijg ik error 500, iets niet juist met de sever of zo iets.

kan iemand mij helpen.

greets

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  148
  • Waardering:   65
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  8
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 uur geleden zei Trizomu:

Beste forum leden,

Vanaf vandaag volg ik ook dit topic, naar aanleiding door 2 verborgen reacties door één van de moderators van het forum, waarbij ik ook moet opmerken dat ook hier sommige reacties een negatieve klank beginnen te krijgen. Meteen zou ik willen opmerken en verwijzen naar het volgende artikel dat betrekking heeft over het forum zelf huisregels , ik merk op dat alle negatieve opmerkingen/reacties steeds betrekking hebben op het onderwerp/topics betreffende NZB waardoor het moderatie team en onze administrator zich hier steeds meer en meer moeten gaan mee bezig houden en hierdoor minder tijd kunnen besteden aan het helpen van oplossingen aan te bieden voor vragen die er komen van andere leden van het forum die geen connectie hebben met het hele NZB gebeuren. We zijn er van bewust dat er in deze wereld heel wat negatieve bewegingen aan de hand zijn die van invloed zijn op het downloaden, sites die sluiten en dergelijke, al dan niet van hogere hand. Mag ik dan ook met aandrang vragen om bij het plaatsen van reacties even tweemaal na te denken over de te plaatsen tekst, dit zowel door diegene waarover het gaat als diegene die al dan niet een reactie wil plaatsen over een bepaalde site. Iedereen weet dat het maken en onderhouden van een site geen eenvoudige job is, en al zeker niet indien dit gebeurd door mensen die het doen op vrijwillige basis en niet op basis van een fulltime job, en veel tijd en inspanning vraagt om tot een bevredigend resultaat te komen. Hou er ook rekening mee dat negatieve of opmerkingen/reacties invloed kunnen hebben op het gehele forum en niet alleen op bepaalde topics ervan.

Ik zeg het nogmaals  "Duken.nl is er voor om oplossingen te proberen aan te reiken of aan te bieden aan mensen die met een bepaald probleem zitten of hebben, verder willen wij een plaats aanbieden waar we in alle vriendelijkheid met elkaar willen omgaan in topics en reacties. Wij bieden allerhande handleidingen die mensen kunnen helpen op het internet, we proberen zo goed als maar kan informatie over te brengen over dingen die in het nieuws zijn die o.a. gerelateerd zijn aan het internet. " en zoals onze Duken al aangaf voor negatieve uitspraken en reacties die geen enkele informatieve toevoeging hebben en bedoeld zijn om te kwetsend en iemand neer te halen zijn er genoeg andere site's te vinden op het web.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Trizomu

Sorry @Trizomu liet me even meeslepen! was de zoveelste aanval! mijn excuus hierbij

11 minuten geleden zei zwarte:

ik probeer nu al dagen te registreren maar steeds krijg ik error 500, iets niet juist met de sever of zo iets.

kan iemand mij helpen.

greets

@zwarte geef ons even een momentje aub, we zijn druk met een nieuwe opzet, registraties werken inderdaad niet helaas op de site! we zijn al met iets beters bezig nog even geduld!

Vinden het zelf ook erg vervelend, dat we nog niet helemaal klaar hebben wat we wouden hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

2 uur geleden zei Cptzeromaniac:

Sorry @Trizomu liet me even meeslepen! was de zoveelste aanval! mijn excuus hierbij 

Excuus aanvaard, ik weet dat het soms eens moeilijk is om op bepaalde reacties met enige terughoudenheid te reageren maar soms is het beter om op zulke dingen niet te reageren.

Mvg. Trizomu

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  148
  • Waardering:   65
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  8
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wij zijn tijdelijk even dicht!

Dit om de omzetting te realiseren en alle bugs zo goed als mogelijk te verhelpen!

Wij zullen maximaal 24 uur dicht zijn en hierna zal de site beter en sterker terugkomen!

Nog even geduld aub!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een oude PS2 en ik wil ‘m graag opnieuw flashen, maar ik heb echt geen technische kennis. Kan iemand me helpen? Wat heb ik daarvoor nodig en is het moeilijk? Thanks! TechWizard87: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik help je graag! Flashen van je PS2 kan misschien intimiderend klinken, maar met de juiste stappen is het echt te doen. Hier een simpel stappenplan: Benodigdheden: Een USB-stick (minimaal 8GB) Een computer met internet De benodigde software (zoals Free McBoot) Downloaden: Ga naar een betrouwbare website (let op dat je geen virus oploopt!) en download Free McBoot. Dit is een tool die je PS2 kan flashen zonder dat je veel technische kennis nodig hebt. Voorbereiden USB-stick: Steek je USB-stick in de computer. Formatteer de USB-stick naar FAT32. Dit kan via de eigenschappen van de schijf op je computer. Bestanden kopiëren: Zet de gedownloade Free McBoot-bestanden op je USB-stick. Zorg ervoor dat je de juiste bestanden in de juiste mappen plaatst, dat staat meestal wel duidelijk bij de download. PS2 opstarten: Plaats de USB-stick in je PS2. Zet je PS2 aan en als het goed is, zal hij de USB-stick herkennen en de installatie starten. Volg de instructies: Je krijgt nu een menu te zien. Volg de instructies op het scherm. Dit is meestal vrij rechttoe rechtaan. Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust! Succes! NinaSwitch: Wauw, dit klinkt makkelijker dan ik dacht! Ik heb ook wel eens gehoord dat je het met een schijfje kunt doen. Is dat een optie of werkt dat niet zo goed? TechWizard87: Goed dat je het vraagt, Nina! Ja, je kunt het ook met een schijfje proberen, maar dat is vaak wat lastiger, vooral als je geen ervaring hebt. Met de USB-stick is de kans dat je het goed doet een stuk groter! En je hebt minder kans dat je je PS2 beschadigt, wat altijd mooi meegenomen is. DaanGames: Ik heb een vergelijkbare setup gebruikt om mijn PS2 te flashen! Het is echt niet zo moeilijk. En als je er toch niet uitkomt, kan je altijd op YouTube tutorials vinden, die zijn heel handig! DaniellePlayz: Ik deed het ook met Free McBoot, maar ik heb wel hulp van een vriend gehad. Het installatieproces is simpel, maar je moet wel even geduld hebben. En hoe meer info je hebt, hoe beter! Martin_87: Yo, het is echt een leuk project! Vergeet niet om je originele games ook te back-uppen voordat je met flashen begint. Je weet maar nooit! FleurGaming: Ik heb de stap met de USB-stick gedaan en het werkte perfect! Echt dank voor de uitleg, TechWizard87! Mijn PS2 draait weer als een zonnetje! Zara_92: Misschien een domme vraag, maar kan ik mijn PS2 ook opnieuw flashen als ik het al eens gedaan heb? Of is dat gek om te doen? TechWizard87: Helemaal geen domme vraag, Zara! Ja, je kunt hem opnieuw flashen als je dat wilt. Soms zijn er nieuwe versies of updates die je wil gebruiken. Maar zorg ervoor dat je geen belangrijke data verliest! GamePeter: Bedankt, iedereen! Dit helpt echt! Ga morgen aan de slag en ik laat jullie weten hoe het gegaan is. Fingers crossed! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom werkt Bluetooth niet op mijn Mac en wat kan ik eraan doen? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Mac. Bluetooth werkt gewoon niet meer… Ik kan geen muis of toetsenbord connecten en er verschijnt ook geen apparaat. Wie heeft tips of ideeën? Alvast dank! AppleExpert: Hey iRonnie! Ik begrijp dat dat frustrerend kan zijn. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen. Hier zijn wat stappen: Controleer of Bluetooth aan staat: Kijk bovenaan je scherm, in de menubalk. Moet een Bluetooth-icoontje staan. Als het uitgeschakeld is, klik er dan op en schakel het weer in. Herstart je Mac: Dit lijkt simpel, maar soms lost een herstart heel wat op, toen dat ik mijn computer weer opstartte na een paar dagen problemen, werkte alles weer normaal. Reset Bluetooth-module: Houd Shift + Option ingedrukt en klik op het Bluetooth-icoontje in de menubalk. Je ziet nu een optie “Reset Bluetooth Module”. Dit kan helpen als er iets mis is met de verbinding. Vergeet apparaten: Als je eerder apparaten had verbonden, ga naar Systeemvoorkeuren > Bluetooth, selecteer de apparaten en klik op het kruisje om ze te verwijderen. Probeer ze daarna opnieuw te verbinden. Software-update: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Ga naar Systeemvoorkeuren > Software-update om te kijken of er updates zijn. Soms kunnen bugs zorgen voor verbindingsproblemen. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. Succes! KleineKees: Vergeten om je Bluetooth aan te zetten is echt een beginnersfout haha! Maar hij had ook wat pech, dus wie weet. TechTante: Bedankt voor de tips, AppleExpert! Ik had laatst ook last van mijn Bluetooth en de reset module werkte voor mij. Super handig! GadgetGuru: Ik had ook dit probleem, maar ik heb uiteindelijk mijn SMC gereset. Het hielp echt! Je moet de Mac helemaal uitzetten, dan de stekker eruit en een paar seconden wachten. Dan weer aansluiten en opstarten. Het kan wonderen doen! iRonnie: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga ze snel proberen. Met die SMC-reset kan ik ook andere dingen oplossen, begrijp ik? KleineKees: Ja, dat klopt! Het resetten van de SMC kan helpen met veel problemen, zelfs met de batterij en de ventilators. Dus, dubbel voordeel! AppleEva: Ik wil ook nog toevoegen dat het soms helpt om je Mac in veilige modus op te starten. Dan worden alleen de essentiële dingen geladen en soms kan dit helpen om conflicten te vermijden. iRonnie: Nogmaals bedankt, iedereen! Ik zie dat er dus meerdere mogelijkheden zijn. Als het niet lukt, post ik weer hier. Fingers crossed! TechTante: En als laatste tip, als je problemen blijft houden, kan het ook aan je hardware liggen. Misschien een keer naar de Apple Store als je er niet uitkomt? GadgetGuru: Ja, dat is altijd een optie. Hopelijk komt het niet zo ver! Succes, iRonnie! iRonnie: Dank jullie wel allemaal, dit is echt nuttig! Ik laat jullie weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik mijn Netflix-regio wijzigen voor meer films en series? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik merk dat mijn Netflix aanbod best wel beperkt is en ik hoorde dat je je regio kan wijzigen voor meer films en series. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dat eigenlijk? Alvast bedankt! FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Goed dat je dit vraagt. Veel mensen willen meer keuze op Netflix en gelukkig is dat best makkelijk te doen! Hier een simpele uitleg: Gebruik een VPN: Dit is de meest populaire manier. Een VPN is een soort software die je internetverbinding versleutelt en je laat lijken alsof je in een ander land bent. Als je bijvoorbeeld een VPN gebruikt die zegt dat je in de VS bent, krijg je toegang tot het Amerikaanse Netflix aanbod. Er zijn best veel VPN’s, zoals NordVPN of ExpressVPN. Ze zijn vaak niet gratis, maar je krijgt wel een hoop extra films en series ervoor terug. Installeer de VPN: Zodra je een VPN hebt gekozen, download je het gewoon op je computer, tablet of smartphone. Volg de instructies om alles in te stellen. Verbind met een server: Open de VPN-app en kies een server in het land waarvan je het Netflix aanbod wilt zien. Zet vervolgens Netflix aan! Geniet van je nieuwe aanbod: Ga lekker zappen en ontdek al die films en series waar je eerder niet bij kon! Let wel op dat Netflix rekening houdt met VPN-gebruik. Soms kunnen ze detecteren dat je een VPN gebruikt en adviseren om het uit te schakelen. Dus als je het ziet, probeer dan een andere server of VPN. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Bram_84: Helemaal juist, FilmGuru88! Ik gebruik al een tijdje een VPN en het werkt echt geweldig. De Amerikaanse aanbod is zo veel beter! Soms mis ik gewoon bepaalde films en series die ik echt wil zien. Het is een game changer voor mij. BoekNerd93: Ik vind het ook leuk om te horen dat anderen это gebruiken. Maar zijn er ook nadelen? Ik heb gehoord dat het soms trager kan zijn met streamen? Of heb je daar geen last van met goede VPN? FilmGuru88: Goede vraag, BoekNerd93! Ja, als je een minder goede VPN hebt kan je soms lagere snelheden ervaren, vooral als je een server kiest die ver weg is. Maar met een goede VPN zou je een prima snelheid moeten hebben om te streamen. Het is het beste om een VPN te kiezen met een goede reputatie op dat gebied. Meestal hebben ze ook een geld-terug-garantie, zodat je het kunt proberen! JannekeD76: Ik heb van alles geprobeerd, maar bij mij werkte het gewoon niet met die VPN’s. Netflix blijft steeds zeggen dat ik een VPN gebruik. Iemand nog andere ideeën? Bram_84: Jammer, JannekeD76! Heb je al geprobeerd om het uit en weer aan te zetten, of een andere server te kiezen? Soms helpt dat al. Anders kan je misschien de browserversie van Netflix proberen in plaats van de app? EbookLezer: Ik weet niet, maar ik vind het ook een beetje raar dat Netflix dat allemaal bijhoudt. Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon al die films en series wereldwijd aanbieden? FilmGuru88: Dat is zeker een frustratie, EbookLezer! Het heeft vaak te maken met licenties en rechten. Ze betalen soms voor de rechten om een film in een bepaald land uit te zenden, wat ze in andere landen niet mogen doen. Beetje jammer, maar dat is de realiteit. GamersHaven: Ik heb gewoon geen geduld voor al die techniek. Ik kijk het liefst gewoon op Netflix zoals het is. Maar ik hoop dat ze in de toekomst hun aanbod gaan verbeteren. BoekNerd93: Haha, GamersHaven, ik snap je wel! Soms is het gewoon makkelijker om alles te laten zoals het is. Maar wie weet, misschien in de toekomst! SmurfFan88: Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga eens kijken naar die VPN’s en wie weet kan ik eindelijk al die films zien die ik miste! Laat het weten als er nog meer tips zijn. Cheers! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • johnno76 heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...