Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Goed om te horen!! Odyssee heeft nog een verrassende wending ;) ik hoop dat je geen spoilers hebt gezien. Dan wordt je nog blij verrast. 

Mooie case, net een maatje groter als die van mij. Die is eigenlijk net te klein om extra joycons in te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Actief:  

Inderdaad. Ik wou een case hebben waar zonder problemen een extra setje joycons in zou passen. Uiteindelijk is het dus een BUMB case geworden.

Middag allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dat had ik ook moeten doen. Nu doe ik de case in een plastic zakje waar dan de extra joycons in gaan..... Dat is het net niet helemaal. :angel:

Goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat is inderdaad minder. Je zal maar net dat plastic zakje vergeten :P

Ik was 11.93 kwijt voor deze case. Dat is inclusief een kortingscode die ik gevonden heb. We blijven tenslotte Nederlanders.

Mogge allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal.

De Yeelight ledstrip komt vandaag binnen zie ik. Die ga ik vanavond gelijk uitpakken en onder me bureau bevestigen. De Skross stekker ligt alvast klaar :)

Nu zijn er nog 9 pakketjes van AliExpress onderweg. De postbode krijgt het druk.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45
  • Was actief op:  Windows

Die ledstrip wil ik wel even zien! Kan je er een fototje van maken? Ik ben erg benieuwd. 

Goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De ledstrip aan het begin van de avond ontvangen. Even getest en het werkt allemaal weer prima.

Ik zal morgen even een foto maken. Daarna bevestig ik hem onder me bureau.

Avond allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Goedeavond! Hoe gaat het met de switch? Laten we elkaar even toevoegen :)

Ps, heerlijk buiten. Koud maar droog 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Mijn auto gaf zojuist -4.5c aan. Dat gaat een koude nacht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

En een koude nacht is het geworden.... Ik mag de auto lekker krabben..... :brr:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal ;)

11 uur geleden zei Duken:

Goedeavond! Hoe gaat het met de switch? Laten we elkaar even toevoegen :)

Met de Switch gaat het goed.  Gisteravond weer een paar uurtjes Odyssey gespeeld. Toevoegen zal ik straks even kijken.

Op 6-2-2018 om 08:28 zei Draakie:

Die ledstrip wil ik wel even zien! Kan je er een fototje van maken? Ik ben erg benieuwd. 

Goedemorgen!

U vraagt, wij draaien :)

6.JPG.755e2c4e17bd495fc6bad9aefa5dbaa8.JPG1.JPG.5016d3955e1be77dd9d92e993f38a7ca.JPG

2.JPG.363d161b842043d338ed6bf8a6cfb62c.JPG3.JPG.b7828a4e8bb2839c7cac0fa019338367.JPG

4.JPG.6c58de8ec231750c5f3da051ec96152d.JPG5.JPG.a15a2aa13424fe89f21899bf20211129.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Ik heb het zelden echt koud. Een groot voordeel, 20 kilo overgewicht. Vet, een natuurlijk isolatiemateriaal. :D

Enkele weken geleden wou ik een PS4 Pro kopen, toch maar niet gedaan. Mede daarom koop ik ook geen Switch.
En de nieuwe Xbox is erg cool, ontzettend krachtig maar net te weinig games. En geen VR.
 Ik ben een echte PC gamer, daar hou ik het maar bij.
Ik ontdekte laatst dat ik een Xbox 360 of Xbox One controller kan gebruiken voor bepaalde games met Windows 10.
Dus, heb ik een controller gekocht en Forza Horizon 3. Leuk om op te bank te zitten, beamer aan en gewoon racen. :)
Rainbow Six Siege is ook een stuk leuker, minder last van trolls en raging. En, na al die uren doorzetten ben ik er een stuk beter in geworden, grappig.

Een fijne dag allemaal en tot binnenkort! :sorcerer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Pc masterrace sluit ik me bij aan.

Dat houd mij ook tegen om een switch, hoe cool dan ook, te kopen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

:sweat: Afkicken vandaag, ARC tot vanavond +- 23h a 24h offline wegens onderhoud van de servers waardoor geen enkel spel bereikbaar zal zijn, dus dat wordt geen Star Trek Online (STO) voor vandaag. Dat wordt een avond oude serie van Star Trek bekijken met het gezin (we zijn nu eenmaal trekkies) :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zojuist zei Trizomu:

:sweat: Afkicken vandaag, ARC tot vanavond +- 23h a 24h offline wegens onderhoud van de servers waardoor geen enkel spel bereikbaar zal zijn, dus dat wordt geen Star Trek Online (STO) voor vandaag. Dat wordt een avond oude serie van Star Trek bekijken met het gezin (we zijn nu eenmaal trekkies) :P.

Mag ik vragen wat ARC is ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dat is een platform waar online-games worden  gehost, zoals Star Trek Online / Neverwinter e.d., hoewel de site in onderhoud is zal ik even een link meegeven http://www.arcgames.com/en/maintenance/extended

vanaf het onderhoud gedaan is kan u kijken naar http://www.arcgames.com

edit 23h54 : de site van ARC is opnieuw online en alle games zouden terug moeten bereikbaar zijn.

bewerkt door Trizomu
edit dat site ARC opnieuw bereikbaar is=einde onderhoud servers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

bedankt zal morgen er eens na kijken want ik hou ook van gamen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

4 uur geleden zei Meh Meh:

Ik heb het zelden echt koud. Een groot voordeel, 20 kilo overgewicht. Vet, een natuurlijk isolatiemateriaal. :D

Enkele weken geleden wou ik een PS4 Pro kopen, toch maar niet gedaan. Mede daarom koop ik ook geen Switch.
En de nieuwe Xbox is erg cool, ontzettend krachtig maar net te weinig games. En geen VR.
 Ik ben een echte PC gamer, daar hou ik het maar bij.
Ik ontdekte laatst dat ik een Xbox 360 of Xbox One controller kan gebruiken voor bepaalde games met Windows 10.
Dus, heb ik een controller gekocht en Forza Horizon 3. Leuk om op te bank te zitten, beamer aan en gewoon racen. :)
Rainbow Six Siege is ook een stuk leuker, minder last van trolls en raging. En, na al die uren doorzetten ben ik er een stuk beter in geworden, grappig.

Een fijne dag allemaal en tot binnenkort! :sorcerer:

Ik heb zelf ook een Xbox 360 controller op de PC aangesloten. Veel games herkennen hem direct en dan kan je daarmee spelen. Ideaal met bijvoorbeeld GTA5. Rijden met controller en schieten met muis en keyboard combi. Naar Rainbox 6 red je online niet op de PC met een XBOX controller ;) Dan heb je wel een muisje nodig.

Maar Rainbox 6 Siege op de PC dus sterker als de PS4? Minder trolls, dat wist ik niet. Wel leuk om te weten. Er komt deze dagen trouwens een vette update uit voor Siege. COOP tegen een virus invasie. 

De Switch pak ik er steeds meer bij, lekker snel op de bank een gamepje spelen zonder poespas. 

35 minuten geleden zei Trizomu:

Star Trek met het gezin? Is je vrouw ook een trekkie?! Mazzelkont :clover: Mijn vrouw heeft voor mij de Starwars films bekeken maar helaas, het prikkelde niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

3 uur geleden zei Duken:

Star Trek met het gezin? Is je vrouw ook een trekkie?! Mazzelkont :clover: Mijn vrouw heeft voor mij de Starwars films bekeken maar helaas, het prikkelde niet. 

Even tussen de pauze door, ik weet niet hoe ik hierop moet antwoorden maar ik heb geen vrouw maar een echtgenoot :hyper:, samen met onze zoon (de natuurlijke van mijn echtgenoot) zijn we Star Trek gekken. En ja we hebben verschillende spullen die hier mee te maken hebben, in de goeie oude tijd (nog voor xp) hadden we een grafische interface op onze pc die zo recht uit Star Trek kwam en spijtig genoeg is die nooit doorontwikkeld zodat we die nog zouden kunnen gebruiken :huilen:. Ik kan jullie verzekeren dat het zal duren tot volgende week voor we alle afleveringen en films zullen gezien hebben, wat inhoud dat het niet alleen TOS (de originele serie) is maar ook alle afgeleide series en fan films (die we halen van YouTube :gek: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Dan ben je ook een mazzelkont @Trizomu  Je kijkt nog steeds Startrek met het gezin :proost:
Bedoel je de Lcars software? Een goede vriend van mijn broer (Die zal nu +- 45 jaar zijn) was de originele bouwer van de (eerste) lcars interface. Hij was / is programmeur en verkocht de software online. Na Windows XP is hij er volgens mij opgehouden. Ik ben een paar keer bij hem thuis geweest en dat was ook een trekkie in hart en nieren. Er zijn wat software en skins van lcars geweest van andere programmeurs maar hij had toen de tijd een van de bekendste pakketten. ik heb het vermoeden dat je de software van hem toen de tijd heb gekocht. Dat zou wel grappig zijn. ^_^

Geniet van de Startrek reeks! Veel kijk plezier.

Goedemorgen allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik heb ook nog niet alles van star trek gekeken maar ik vindt het ook fantastische , ik heb laatste de hele reeks van star wars gekeken.
ik heb trouwens pas geleden alles van star trek gedownloadt alle series volgens mij die er zijn, heb ik ergens opgeslagen.
moet alleen weer even kijken waar :$ heb zoveel films en series onderhand :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik heb daaraan tegen niks gezien van startrek.... Ben een starwars fan en daar gaat voldoende tijd in zitten. ;)

Dit blijkt een klassieker, al meer dan 8 jaar oud. Maar het kijken waard . Ik kan er zo tussen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Als kind vond ik de oude reeks Star Wars films fantastisch. De nieuwe delen vond ik niet denderend. The Last Jedi wil ik toch proberen.
Ik ben altijd een Trekkie :lol: geweest net zoals Trizomu,  afgezien van Deep Space, Enterprise en de laatste serie (die belachelijk politiek correct is) heb ik alle afleveringen van alle series meerdere malen gezien.
En de films talloze keren. 

Een fijn weekend alvast allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Trouwens, Duken, ik gebruik de muis nu ruim een week en hij bevalt me nog altijd prima.
Ik zou zeggen, fijn bestellen voor je mediacenter. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Titel: Hoe zet ik mijn backup terug op mijn Mac zonder stress? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb laatst een nieuwe Mac gekocht en nu wil ik mijn backup terugzetten van mijn oude Mac. Maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet doen zonder dat alles door elkaar gaat. Iemand tips? Ik wil vooral mijn documenten en foto’s terugzetten. Alvast bedankt! ExpertEmma: Hoi iRonnie! Geen paniek, het terugzetten van je backup op je nieuwe Mac kan echt eenvoudig zijn. Hier is een stapsgewijze uitleg om het zo stressvrij mogelijk te maken: Zorg dat je backup compleet is: Als je een Time Machine-backup hebt, zorg dan dat je externe schijf met de backup is aangesloten op je nieuwe Mac. Open Migration Assistant: Ga naar je Finder, kies “Hulpprogramma’s” in het menu, en klik op “Migratie-assistent”. Deze tool helpt je om alles over te zetten. Kies je backup: Tijdens de instructies in de Migratie-assistent kies je “Van Mac, Time Machine-backup of opstartschijf”. Selecteer dan je Time Machine-schijf. Selecteer wat je wilt overzetten: Nu kun je kiezen wat je wilt terugzetten. Je kunt alles aanvinken, maar als je alleen documenten en foto’s wilt, vink je die aan en laat je andere dingen zoals apps achterwege. Wacht tot het klaar is: Klik op “Ga” en wacht terwijl alles wordt overgezet. Dit kan even duren, afhankelijk van de grootte van je backup. Controleer alles: Als het proces klaar is, kijk dan of al je belangrijke bestanden er zijn. Als je iets mist, laat het me weten! En dat was het! Het kan soms een beetje spannend zijn, maar je komt er echt wel doorheen. Succes! AppleEva: Wauw, dat klinkt eigenlijk best simpel! Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik was bang dat het erg ingewikkeld zou zijn. Bedankt, Emma! MacGeek88: Aww, die migratie-assistent is echt een lifesaver! Heb het laatst ook gebruikt. Gewoon de stappen volgen en je bent good to go. Had zelf een paar zorgen om mijn muziek, maar dat was ook zo overgezet. PeterP: Even tussendoor, hoe zit het met de apps die je kwijt kunt raken? Moet je die ook handmatig downloaden of herinstalleren? Iemand ervaring mee? ExpertEmma: Goede vraag, PeterP! Het hangt een beetje af. Sommige apps worden ook overgezet met de migratie-assistent, maar grotere programma’s zoals Photoshop moet je vaak opnieuw installeren. Je kunt de apps meestal gewoon opnieuw downloaden als je ze via de App Store hebt gekocht. Maar let op: als je ze ergens anders hebt gekocht, zorg dan dat je die gegevens bij de hand hebt! CharlotteNL: Oh! Dat is echt goed om te weten. Ik heb een aantal apps die ik niet meer kan vinden. Misschien moet ik even in de App Store kijken. Thanks! iRonnie: Top! Dank voor de uitleg, Emma. Ik ga het van de week proberen. Heb eigenlijk niet zoveel geduld, maar dit klinkt te doen! TechLover: Ik vind dat die migratie-assistent de beste uitvinding is sinds de uitvinding van de computer! Echt, het loopt allemaal soepel. Always back-up, mensen! GerritS: Even een tipje voor iRonnie: als je je documenten en foto’s belangrijk vindt, maak dan altijd een extra backup voordat je gaat overzetten. Gewoon voor de zekerheid! iRonnie: Thanks Gerrit, dat is een slimme tip! Ik ga het zo doen. Als het goed gaat, laat ik nog wel even weten hoe het is gegaan! AppleEva: Yes, hou ons op de hoogte! Vinden we leuk om te horen hoe het gaat. Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Het Jeugdjournaal wint de Ere Zilveren Nipkowschijf! Gebruiker: Jeroen1980 Wat betekent het eigenlijk dat het Jeugdjournaal de Ere Zilveren Nipkowschijf heeft gewonnen? Is dat zo speciaal? Gebruiker: ExpertJasmin Hi Jeroen! Goede vraag! De Ere Zilveren Nipkowschijf is een van de belangrijkste televisieprijzen in Nederland. Het wordt maar af en toe uitgereikt, en meestal gaat het naar programma’s voor volwassenen. Maar nu dus ook naar het Jeugdjournaal! De jury zei dat het Jeugdjournaal moeilijke onderwerpen heel goed uitlegt, zelfs beter dan sommige volwassen journaals. Ze merken ook op dat het Jeugdjournaal midden in de samenleving staat: het heeft veel tv-kijkers én miljoenen views op social media. Dit laat zien dat jongeren en hun ouders interesse hebben in wat er in de wereld gebeurt, en dat het Jeugdjournaal deze verhalen op een begrijpelijke manier brengt. Stel je voor: als het Jeugdjournaal bijvoorbeeld een bericht doet over klimaatverandering, leggen ze het zo uit dat kinderen het snappen. Ze gebruiken bijvoorbeeld simpele taal en geven herkenbare voorbeelden. Zo kunnen kinderen hun eigen mening vormen over belangrijke onderwerpen. Dus ja, dit is een heuse overwinning en een erkenning voor hun werk! Gebruiker: Lisa_89 Ik vind het zo leuk dat een kinderprogramma zo’n prijs krijgt! Het laat echt zien dat ook kinderen belangrijke stemmers zijn. Gebruiker: TomEnDeHond Eens met Lisa! Ik ben altijd verrast hoe goed mijn dochtertje de nieuwsitems begrijpt. Ze vult vaak zelf de gaten in. Het is echt een topprogramma! Gebruiker: Nienke1995 Ja, ik vraag me ook af hoe ze het doen. Hebben ze speciale journalisten die zich alleen richten op nieuws voor kinderen? Gebruiker: ExpertJasmin Zeker, Nienke! Het Jeugdjournaal heeft een team van journalisten dat specifiek getraind is om nieuws feitelijk en simpel uit te leggen. Ze denken echt na over hoe ze dingen op een kindvriendelijke manier kunnen brengen. Dat vereist veel creativiteit en empathie! Gebruiker: MariekeLovesMovies Ik hou echt van dit programma. Mijn kinderen kijken het elke avond en ik leer er ook van! Wat een goede prijs voor ze! Gebruiker: BartDeHobbyKok Toevallig zag ik het nieuws ook over deze prijsuitreiking. Geweldig dat ze zoveel volgers hebben op social media. Dat zegt echt iets over hoe relevant ze zijn! Gebruiker: SaraRed Ja, ik vind het ook leuk dat ze zo actief zijn op sociale media! Het is belangrijk dat ze daar ook een plek zijn, waar kinderen en jongeren kunnen interacteren. Ze brengen niet alleen nieuws, maar creëren ook een gemeenschap. Gebruiker: Jeroen1980 Thanks, allemaal! Nu begrijp ik echt waarom deze prijs zo belangrijk is. Hopelijk blijft het Jeugdjournaal zo goed werk doen! Gebruiker: Lisa_89 Zeker Jeroen! Ik ben benieuwd wat voor belangrijke onderwerpen ze de komende tijd gaan behandelen! Laten we het in de gaten houden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen van LunaHuisje – Mijn Thuiswerkplek Gezellig Maken! Geplaatst door: LunaHuisje Datum: 3 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben LunaHuisje en ik heb me net aangemeld op dit forum. Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een echte creatieveling. Van schilderen tot DIY-projecten, ik hou van allerlei soorten kunst en knutselen. De laatste tijd ben ik veel aan het thuiswerken en ik merk dat mijn werkplek niet echt helpt om me lekker te voelen. Daarom was ik benieuwd hoe ik mijn thuiswerkplek wat gezelliger en productiever kan maken. Hebben jullie tips? Het lijkt me leuk om hier met jullie ideeën uit te wisselen! Ik ben ook benieuwd wat jullie interesses zijn en waar jullie vandaan komen. Vervolgens vroeg ik me af: hoe zorgen jullie ervoor dat jullie gemotiveerd blijven als je thuis werkt? Ik kijk uit naar een gezellige chat! Groetjes, Luna Antwoord van: ExpertHenk Hey LunaHuisje! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Je vraag over hoe je je thuiswerkplek gezelliger en productiever kunt maken, is heel herkenbaar. Hier zijn wat tips die je kunnen helpen: Kleur en decoratie: Schilder een muur in een kleur die je fijn vindt, of hang inspirerende posters op. Dit maakt de ruimte persoonlijker en prettiger om in te werken. Goede verlichting: Zorg voor voldoende licht. Natuurlijk licht is het beste, maar als dat niet kan, kies dan voor een warme bureaulamp. Dit maakt het minder kil en aangenamer. Planten: Een paar groenplanten kunnen wonderen doen. Ze maken de ruimte levendiger en zorgen voor een betere luchtkwaliteit. Een simpele plant zoals een sanseveria is makkelijk te onderhouden. Comfortabele stoel: Investeer in een goede bureaustoel. Dit kan een wereld van verschil maken in je productiviteit en comfort. Organisatie: Gebruik opbergdozen of een bureau-organizer om rommel te voorkomen. Een opgeruimd bureau kan je helpen om beter te focussen. Wat betreft motivatie: stel kleine doelen voor jezelf en neem regelmatig pauzes. Dit helpt je om je geest scherp te houden. En waarom niet een leuk muziekje opzetten als je aan het werk bent? Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Veel succes en ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Groetjes, ExpertHenk Reacties van andere gebruikers: TommyTech: Hey Luna, welkom! Ik werk ook veel thuis en ik heb een sta-bureau. Dat helpt me om actiever te blijven. JessieKnutsels: Hi Luna! Welkom! Zelf heb ik veel kaarsen op mijn bureau staan – dat maakt de sfeer zo gezellig. En ik hou van rustgevende muziek. SaraHetPanda: Leuk dat je je voorstelt! Ik ben een groot fan van planten. Mijn vetplanten hebben het super goed gedaan, en ze zijn zo makkelijk in onderhoud! MisterMaikel: Hoi Luna, leuk om je hier te zien! Misschien kun je een vision board maken met je doelen? Dat helpt me om gefocust te blijven. LunaHuisje: Thanks allemaal voor de tips! Een vision board klinkt echt leuk. Ik denk dat ik dat ga proberen. Wat voor planten hebben jullie precies? TommyTech: @LunaHuisje Ik heb een paar cactussen. Ze zijn super simpel, echt een aanrader! Scheelt ook weer als je soms vergeet te water geven. JessieKnutsels: @LunaHuisje Ik heb een monstera! Die zijn echt trendy nu en groeien snel. Je kunt er ook leuke potten voor kiezen. SaraHetPanda: Monstera’s zijn gaaf! Maar als je het echt simpel wilt, ga dan voor een sanseveria. Die kan echt bijna alles aan. ExpertHenk: @LunaHuisje Als je gaat voor een sanseveria, let dan op dat je hem niet te veel water geeft. Ze doen het goed met een beetje neglect. LunaHuisje: Haha, dat klinkt perfect voor mij! Bedankt voor al jullie tips, ik ga er echt iets mee doen. Veel plezier met werken allemaal! Dit voelt als een levend en betrokken forum! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Bosbes heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...