Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Café de Download

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  52
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  381
  • Dagen gewonnen:  2
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Coolblue heeft niet eerder website problemen gehad. Bestellen zou moeten goed gaan succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Actief:  

1 uur geleden zei Duken:

Wat fijn dat je de films toevoegd monkie :) dan wordt de database met films en series lekker aangevuld. 

ik zal alleen nog even kijken hoe iemand als keuze nieuwe films makkelijk uit het overzicht bij nieuwe activiteiten kan halen. 

je kan natuurlijk ook van deze view gebruik maken https://www.duken.nl/forums/?do=setMethod&method=fluid

🦾

Zou je even willen kijken naar de docu 'Apocalypse La Guerre Des Mondes 1945-1991'  ('Apocalypse: War of Worlds (1945-1991)' in het Engels). 

Ergens is er met het toevoegen iets verkeerd gegaan waardoor je nu niet ziet hoelang een aflevering duurt, en er geen linkje naar de website beschikbaar is. Ik kan, behalve de titel, verder niets aanpassen of opnieuw toevoegen.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

12 uur geleden zei Monkie:

Zou je even willen kijken naar de docu 'Apocalypse La Guerre Des Mondes 1945-1991'  ('Apocalypse: War of Worlds (1945-1991)' in het Engels). 

Ergens is er met het toevoegen iets verkeerd gegaan waardoor je nu niet ziet hoelang een aflevering duurt, en er geen linkje naar de website beschikbaar is. Ik kan, behalve de titel, verder niets aanpassen of opnieuw toevoegen.

Dat komt omdat de info dan mist op themoviedb. Je kan de info zelf toevoegen op themoviedb, daarna komt het er alsnog bij maar dat is wel wat veel van het goede :) als er soms info mist over een website of de duur is het niet zo erg ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

8 uur geleden zei Duken:

Dat komt omdat de info dan mist op themoviedb. Je kan de info zelf toevoegen op themoviedb, daarna komt het er alsnog bij maar dat is wel wat veel van het goede :) als er soms info mist over een website of de duur is het niet zo erg ;)

Ik zie het, er staat inderdaad geen tijdsduur bij op tmdb. De tijdsduur staat normaal onder de titel, daar had ik dus overheen gekeken. :bloos: Nee, het is een klein iets, dat ga ik niet toevoegen op tmdb.

Je moet ervan houden, maar ik kan de Apocalypse documentaries echt aanraden. Prachtig gerestaureerde beelden en mooie muziek van Kenji Kawai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Bonjour, bijna herfstvakantie 

squirrel-5621255.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Avond allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Goedenavond, de Televizier ring was weer gezellig on te kijken op de tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik heb ook een stukje gekeken, 30 man in het Carré Theater....  Dat blijven vreemde beelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal.

Hmm, ome Ali stuurt me een e-mail dat ik mijn adres moet verifiëren. Waarom, denk ik dan. Ik bestel er al jaren en ze weten dus me adres.

En dat zou ik nu moeten verifiëren. 'For security and compliance purpose' blablablabla. Iemand anders deze mail ook ontvangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nee, die mail heb ik niet gehad en ik bestel er ook al jaren . Vreemd dat ze opeens je email willen verifiëren. 🧐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gaat om me woonadres.

Ze vragen ook nog eens om bijvoorbeeld een bankafschrift te uploaden waar me adres opstaat, en een foto van me ID/paspoort

Ja daaaaag. 🧐

Heb momenteel niets nodig, maar ik zal toch eens kijken of iets bestellen nog gewoon mogelijk is.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Actief:  

39 minuten geleden zei Monkie:

Gaat om me woonadres.

Ze vragen ook nog eens om bijvoorbeeld een bankafschrift te uploaden waar me adres opstaat, en een foto van me ID/paspoort

Ja daaaaag. 🧐

Heb momenteel niets nodig, maar ik zal toch eens kijken of iets bestellen nog gewoon mogelijk is.

Beste Monkie, kijk je wel eens naar opsporing verzocht, of kassa en radar. Hier wordt regelmatig aandacht geschonken aan criminelen  die proberen gegevens van je te ontfutselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

15 minuten geleden zei bruchlee:

Beste Monkie, kijk je wel eens naar opsporing verzocht, of kassa en radar. Hier wordt regelmatig aandacht geschonken aan criminelen  die proberen gegevens van je te ontfutselen.

Ja, daar kijk ik regelmatig naar. Het komt inderdaad regelmatig voorbij komen en daar ben ik ook van op de hoogte. Ik was sowieso niet van plan om hier op in te gaan.

Op reddit kom ik ook een bericht hierover tegen. De e-mail is in drie talen. Engels, Russisch en Chinees. E-mail heb ik inmiddels verwijderd.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal.

Zometeen aan het ontbijt. Daarna tijd voor wat leesvoer.

image.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Met als hoofdstuk ,"gebruik faceid met je mondkapje" 🤣🤣🤣🤣 ik vraag mij werkelijk af of dat kan. 

Goede avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal. 

@Freek87 Best een grappig stukje om te lezen. Als je ervoor kiest om een tweede gezicht voor Face ID in te stellen zou het (goed) moeten werken.

Het is dat ik momenteel een iPhone 8 Plus heb (zonder Face ID dus), anders zal ik het zeker testen. Alleen al omdat het waarschijnlijk niet in een keer lukt om in te stellen. :p 

Dan maar even wachten tot november, dan staat er hier een nieuwe iPhone 12 op de planning.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Actief:  

Op 10-10-2020 om 07:43 zei Monkie:

Mogge allemaal.

Zometeen aan het ontbijt. Daarna tijd voor wat leesvoer.

image.jpg

Mogge Allemaal .

@Monkie, heb je de link ervan dat ik 'm ook kan downloaden, mag het hier niet op het forum dan stuur je maar mail naar mijn privé adres 

Alvast bedankt daarvoor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

51 minuten geleden zei Nobody:

Mogge Allemaal .

@Monkie, heb je de link ervan dat ik 'm ook kan downloaden, mag het hier niet op het forum dan stuur je maar mail naar mijn privé adres 

Heb inmiddels een mailtje gestuurd. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45
  • Was actief op:  Windows

We hebben weer herfstvakantie. We gaan er wat gezelligs van maken, lekker het bos in.

pumpkin-5609713.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mogge allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@Trizomu wat lief van je dat je zoveel soep hebt gemaakt voor de ouderen en alleenstaande 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

45 minuten geleden zei Trizomu:

Even uitrusten, 11h37 en net klaar met maken van 200L pompoensoep voor ouderen en alleenstaande die het moeilijk hebben in deze tijd in de buurt.

pumpkin soup GIF by Grace Foods

Een koffie en een sigaretje, goeie middag.

Dat is wel ontzettend lief!!! Wat een goede daad. 

Little Rascals Awww GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Kijk jij ook veilig met een VPN? Hoe werkt het voor jou? Geplaatst door: SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben laatst wat aan het googlen geweest over het kijken van films en series met een VPN. Best wel interessant, maar ook een beetje verwarrend. Hoe werkt dat precies? En hebben mensen hier ervaring mee? Kijk jij ook veilig met een VPN? Laat maar horen! Geplaatst door: FilmFreakExpert Hey SmurfFan88! Leuk dat je deze vraag stelt. Een VPN (Virtual Private Network) is eigenlijk een soort tunnel tussen jouw apparaat en het internet. Het zorgt ervoor dat jouw online activiteiten privé blijven en dat je veilig kunt browsen. Stel je voor: je zit in een café en je maakt gebruik van het openbare Wi-Fi netwerk. Een hacker kan makkelijk meekijken naar wat je allemaal doet. Maar met een VPN, kan niemand zien wat je aan het bekijken bent. Het versleutelt je verbinding, dus je gegevens zijn veilig! Daarnaast kan een VPN je helpen om toegang te krijgen tot films en series die in jouw land misschien niet beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld, als je via een server in Amerika verbinding maakt, kun je Amerikaanse Netflix kijken, ook al zit je in Nederland. Maar pas op: sommige streamingdiensten hebben ook maatregelen om VPN-gebruikers te blokkeren. Ik raad aan om een betrouwbare VPN-provider te kiezen, want er zijn er veel die niet goed werkt of je gegevens verkopen. Dat wil je echt niet! Hopelijk helpt dit je verder! Als je meer wilt weten, laat maar weten! Geplaatst door: GeekyGamer Wauww, dit is best wel handig info! Ik had geen idee dat het zo werkte. Gebruik jij zelf ook een VPN, FilmFreakExpert? Geplaatst door: TvSeriesFan99 Jaa, ik gebruik ook een VPN! Het is echt chill. Ik kan nu series kijken die normaal geblokkeerd zijn in Nederland. En ik voelde me echt veilig terwijl ik op openbare Wi-Fi zat, dat is een lekker gevoel! Maar zoals je zei, soms kun je dingen niet streamen als je een VPN gebruikt. Is dat nou normaal? Geplaatst door: Laptop_Lover Ja, dat is zeker normaal, TvSeriesFan99. Maar als je een goede VPN hebt, zou je meestal geen problemen moeten hebben. Ik kijk vaak naar Amerikanen series via Hulu en dat werkt prima met mijn VPN. Gewoon even testen welke het beste werkt voor jouw favoriete streamingdiensten! Geplaatst door: MiekesMuts Ik snapte nooit precies wat een VPN was, maar nu is het iets duidelijker! Dankje, FilmFreakExpert! Ik ga er denk ik ook één proberen! Iemand aanbevelingen? Geplaatst door: Cinefiel Ja, ik heb goede ervaring met NordVPN. Makkelijk te gebruiken en je kunt het op meerdere apparaten installeren. En de snelheid is ook top! Maar ik heb ook gehoord dat ExpressVPN heel goed is. Geplaatst door: SmurfFan88 Bedankt voor de tips, Cinefiel! Ik ga deze zeker even onderzoeken. Moet je een abonnement nemen ofzo? Of zijn er ook gratis opties? Geplaatst door: FilmFreakExpert Goeie vraag, SmurfFan88! Er zijn gratis opties, maar die zijn vaak minder veilig en langzamer. Een betaald abonnement geeft je meestal de beste ervaring met meer geheugen en betere bescherming. Kijk goed rond, maar investeer iets voor de beste bescherming! Geplaatst door: Jorrit_320 Ik gebruik gewoon altijd de gratis optie, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Denk dat ik ook eens een betaalde moet proberen. Gewoon even springen en kijken hoe het gaat, right? Geplaatst door: AnimeAddict Njaaa, ik zou eerst research doen voordat je overstapt. Gratis VPN’s kunnen je gegevens soms verkopen of hebben datalimieten. Maar goed dat je erover nadenkt! En zo komen we weer samen dichterbij het kiezen van de juiste VPN. Blijf ons op de hoogte houden van je ervaringen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Kia All-NBA Teams 2026 Gebruiker: BasketBenny Hey allemaal! Ik zag dat de Kia All-NBA teams bekend zijn gemaakt. Waarom is dit zo belangrijk en hoe worden deze spelers eigenlijk gekozen? Kan iemand dit uitleggen? Expert: SportSavvy77 Hey Benny! Goede vraag! De Kia All-NBA teams zijn super belangrijk omdat ze een soort erkenning zijn voor spelers die het afgelopen seizoen echt uitblonken. Het is een manier om te zeggen: "Hé, deze spelers hebben het heel goed gedaan!" De selectie gebeurt door een panel van medialeden. Zij stemmen in drie categorieën: de First Team, Second Team en Third Team. Elk team heeft vijf spelers, en de stemprocedure werkt zo: als je op de First Team stemt, krijg je 5 punten, Second Team 3 punten, en Third Team 1 punt. Dus meer stemmen betekent meer punten! Bij voorbeeld, Shai Gilgeous-Alexander en Nikola Jokić werden op 100 van de 100 stembiljetten gekozen voor de First Team. Dit geeft hun een enorme statuut, en het kan ook invloed hebben op hun contracten en toekomstige keuzes in het spel. Voor veel fans is het ook leuk om te zien wie er op de lijst staan, omdat het soms ook discussie oproept. Dus, het is niet alleen een erkenning voor de spelers, maar ook een grote gebeurtenis in de basketbalscene! Gebruiker: FanaticFreek Ah, thanks voor de uitleg! Maar hoe zit het met spelers die niet op de lijst staan, zoals LeBron James? Waarom is dat? Expert: SportSavvy77 Goede vraag, Freek! LeBron is een legende, maar dit jaar kon hij niet genoeg wedstrijden spelen. Er is een regel dat je minimaal 65 wedstrijden moet spelen om in aanmerking te komen voor de All-NBA teams. Dit geldt ook voor andere topspelers zoals Stephen Curry en Giannis Antetokounmpo. Het is een soort fair play regel, en de bedoeling is om ervoor te zorgen dat we de beste spelers kiezen die het seizoen ook daadwerkelijk hebben gespeeld. Dus, niet dat LeBron niet geweldig is, maar hij heeft simpelweg niet genoeg gespeeld. Gebruiker: NBAfan88 Ik ben echt blij dat Wembanyama in de First Team is! Die jongen is zo goed, ik kan niet wachten om te zien wat hij nog meer kan doen! Gebruiker: OldSchoolHoops Ja, dat is inderdaad indrukwekkend! Wembanyama is pas net begonnen en hij staat al op zo’n belangrijk podium. Ik vind het leuk om te zien hoe de nieuwe generatie spelers opkomt. Gebruiker: RookieRobby Want ik las oor de choices in de Second en Third Team. Ik vind het best raar dat sommige spelers die al zo lang goed spelen, zoals Kevin Durant, niet in de First Team staan. Wat denken jullie? Gebruiker: SportySophie Het kan inderdaad verwarrend zijn, Robby. Soms zijn er zoveel goede spelers dat niet iedereen in de First Team past, zelfs als ze geweldig zijn. Durant is ook al een tijdje een ster, maar het lijkt alsof anderen dit seizoen nog beter hebben gepresteerd. Gebruiker: DunkMasterDan Maar wat dan met Jaylen Brown? Hij heeft heel goed gepresteerd, maar ik vind het een beetje unfair dat hij zoveel stemmen heeft, maar niet in de First Team is gekozen. Had hij dat wel verdiend? Gebruiker: FastBreakFina Ja, ik vind het ook lastig! Hij doet zoveel voor zijn team. Maar het hangt echt af van hoeveel spelers er zijn op dat niveau. Iedereen kan niet altijd de spotlight krijgen, helaas. Gebruiker: BallingBoris Ik dacht dat die stemprocedure wel eens anders zou kunnen zijn. Zou het niet beter zijn als fans ook mogen stemmen? Dan hebben we meer input! Expert: SportSavvy77 Dat zou zeker interessant zijn, Boris! Fans hebben een unieke blik op het spel. Maar het kan ook tot conflicten leiden, en dan krijg je misschien kandidaten die meer populair zijn dan verantwoordelijk, weet je wel? Het blijft een lastige balans! Gebruiker: TheHoopGod Conclusie: het is een spannende tijd voor basketbalfans! Laten we zien of deze All-NBA picks volgend seizoen weer kunnen indruk maken! Dit is een typische discussie die je zou vinden op een forum over NBA. Iedereen heeft zijn eigen kijk op de dingen en het is leuk om meningen uit te wisselen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb een vraagje! Mijn iPhone wordt echt superwarm als ik bijvoorbeeld een tijdje aan het gamen ben of als ik foto’s maak. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? ExpertAppleMan: Hey iRonnie! Goed dat je dit vraagstuk aankaart! Het is namelijk best normaal dat je iPhone warm aanvoelt bij intensief gebruik, zoals gamen of video’s streamen. Je telefoon heeft verschillende onderdelen die hard aan het werk zijn, zoals de processor, GPU en camera. Wanneer deze onderdelen veel rekenkracht moeten leveren, zoals bij het draaien van grafisch zware apps of hoge resolutie video-opnames, kunnen ze behoorlijk warm worden. Hier zijn een paar dingen om in gedachten te houden: Omgevingstemperatuur: Als je je iPhone in de zon laat liggen of in een warme ruimte, wordt hij sneller warm. Hoog gebruik: Apps die veel energie verbruiken, zoals games of augmented reality (AR) apps, kunnen de temperatuur aanzienlijk verhogen. Opladen: Terwijl je je telefoon oplaadt, kan hij ook warmer aanvoelen, vooral als je een snelle oplader gebruikt. Over het algemeen zal je iPhone zichzelf uitschakelen als het echt te heet wordt om schade te voorkomen. Maar als je je zorgen blijft maken, kun je altijd je telefoon even laten afkoelen en kijken of het probleem zich blijft voordoen. Hopelijk helpt dit je een beetje! AppleEva: Hmm, interessant! Ik dacht altijd dat mijn iPhone kapot was. Als je hem aan het opladen bent en ook nog eens foto’s maakt, dan voelt hij ook echt heet aan. Dat is dus normaal? GamerMike: Ja, dat klopt! Toen ik mijn iPhone aan het opladen was en tegelijkertijd zat te gamen, werd hij ook heet. Gewoon even pauze nemen en laten afkoelen is de truc! TechieTim: Inderdaad, even een rustpauze kan wonderen doen! Ik merkte ook dat als ik video’s aan het streamen ben, mijn iPhone redelijk warm wordt. Gewoon niet panikeren, zolang hij niet uitvalt, denk ik dat het wel goed zit. LisaApp: Ik wil gewoon zeggen… als je je telefoon in je zak houdt terwijl je gamet en het heel warm voelt, dan is dat ook niet echt fijn. Soms helpt het om hem even op tafel te leggen. GamerMike: Precies! Dat heb ik ook gedaan. Het is anders gewoon oncomfortabel als hij zo heet aanvoelt. Maar ja, ik ben ook vaak zo diep in het spel dat ik vergeet om even pauze te nemen (LOL). iRonnie: Bedankt voor de reacties! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dit ervaart. Ik zal het vanaf nu ook even op de tafel leggen. En als hij echt te heet blijft, dan ga ik even langs de shop. AppleFan82: Goeie keuze, iRonnie! En ja, de nachtmodus helpt ook een beetje, omdat dan je scherm minder helder is. Dat scheelt natuurlijk ook! EvaB: Net als met alles, te veel van het goede is nooit goed. Mijn iPhone wordt ook als een sauna als ik muziek stream en oplaad tegelijk. Gevalletje ‘even minder doen’ TechieTim: Klopt helemaal, EvaB! Het is ook goed om te wissen welke apps je in de achtergrond aan hebt staan. Vaak draaien er teveel dingen tegelijk die we vergeten. iRonnie: Good tips, guys! Ga ik meteen eens door mijn apps struinen en ook eens die nachtmodus proberen! Dank jullie allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...